zajmalo by mě proč Ivan Ryb.a i mnoho dalších vozi pevnou vidlici nejčastěji morati ale i jine přitom jedout třema maraton ve kterem sou i brutalní sjezdy
zajmalo by mě proč Ivan Ryb.a i mnoho dalších vozi pevnou vidlici nejčastěji morati ale i jine přitom jedout třema maraton ve kterem sou i brutalní sjezdy
protoze nemaj mozek:-) a za cenu vlastniho zdravi se snazet nahonit vterinky.staci takhle?:-).to mas jako elitni silnicari,taky kolikrat neumej skoro ridit.viz rasmusen(omlouvam se,nevim jak se pise).
ale maj helmu! :-D
Trochu vynervovanej. Bylo mi ho až líto.
… no tak par krat padol, a co … urcite to vie na bajku lepsie jak ty:-)))
to je docela mozny,myslim ze ani jeden z nas to nevime:-).a ty to umis na biku taky urcite lip jak ja:-)
… ja to na bajku nerobim:-) ja na bajku len bajkujem … a ty?
to jsou ty jazykovy bariery:-).ja bych to na biku aj robyl:-),kdyz nekdo poradi.. ale jenom ten bikes vybratorem:-)
… tak s tym ti uz teda neporadim:-)
Nevim jestli zrovna Rasmussen je priklad typickeho elitniho silnicare:) ta casovka na TdF byla spis asi otazka psychiky
Asi jim na sto kilometrech po asfaltu pomuze vic nez ztrati na 500m terenu.
ale na ty kratke XC zavody to možna de nestraciš energii ale holt musiš vydržet to třiskani do ruk
Ty ruce , to jeste de. Ale chrbtice … holt my postarsi vekem, poznamenany neustalym sezenim v kancelari, to mame blby :)
Jsem chtel rict, ze nejenom vidlice ale i tlumic uz musim mit odpruzeny :)
Dej si treba v kuse DH trat ve Spindlu a garantuju ti, ze v pulce nebudes myslet na nic jinyho, nez ze bys si ty ruce nejradeji uriznul:o)
Mne to nepis, ja ani nemusim DH trat a poznam co to je, kdyz boli ruce i pres odpruzenou vidlici :)
Ja jen ze tvuj prispekev vyznel, jako by byly ruce to nejhorsi;-) To me treba dost bolej zada, kdyz jsem na svym biku nucenej jet do kopce.
Nejhorsi jsou zada, resp. neco v nich kdyz boli ve sjezdu i pres fulla.
Letos uz jezdi jen Skareba. Je to asi i tim, ze letos je plne podporovanej Progresscyclem, takze se o toho Skareba nemusi tolik bat. Moratku mel na nejaky zavody pucenou. Rika, ze na pevnej podklad pevnou vidly.
a nechceš se raději zeptat Rybaříka, pokud chceš opravdu slyšet proč?
a ty nam to nereknes?to se divim:-)
nejsem Rybařík, takže nemohu nic říct, kromě toho je mi to jedno. Ale nedivím se , že se divíš.
:-))
Je lehčí, nebo se tak nehoupe. , nedá se říci že pro XC by byla pevnější a levná už vůbec ne.
Charakter XC závodů a některých maratónů dovoluje použít komponenty, které nejsou pro dlouhodobé použití epohodlné nebo ani toto použití nevydrží. Takže pokud to je z 75% cyklocross nebo silnice, šlo by to jet i na crossu , protože jak Pádlista trefně poznamenal ten zbytek (ztáta ) není v celku tak hrozná.
Ty brutální sjezdy to sou protože jste už hotový, nemáte techniku a to kolo na to není primárně dělaný.
Protoze to co mi dame za 9hodin, oni v poklidu jedou hodin 5 a to se jeste da. Ale kdyby meli jet 9hodin, tak by si asi rozmysleli tu pevnou :)
to jo no
No zavodni auta take nejsou nastavene tak aby se ridic citil pohodlne, ale tak aby byly co nejrychlejsi. Je to jednoduche. Pokud ma Ivan pocit ze s pevnou bude rychlejsi tak ji tam nasadi :)
Aby nemusel travit hodiny a dni na BF zbytocnymi otazkami typu: Jak nastavit, doladit, rozebrat atd :-)
Nejenom on ale i pár dalších lidí jezdí na pevné vidli. Podle mě je to zvykem z cyklokrosu, který jezdí nejčastěji přes zimu a začne jim to vyhovovat a navíc neztrácí tolik energie při šlapání..no a samozřejmě honí gramy..
Protože už Svorada tvrdil, že pohodlí je luxus, který si závodník nemůže dovolit. Prostě co je dobré na závody nemusí být dobré do civilu.
Hmm, no po precteni nazoru ceskych zavodniku z Tour ohledem dodavanych sedel jsem si neni jistej jestli Svorada tehda vedel o cem mluvi :)
Džez nade vše!