mam moznost mit maxxisa miniona ve smesi slow reazy za 650 ale jen zadni mam to brat a za jak dlouho se to sjede jen na zavodech a co koupit do predu
mam moznost mit maxxisa miniona ve smesi slow reazy za 650 ale jen zadni mam to brat a za jak dlouho se to sjede jen na zavodech a co koupit do predu
sjede se to brzo..
A na ničem kromě sucha a tvrda to nedrží
zapomněl si ještě připsat že je nečitelnej
minion nedrzi na vlhku? to su mi novinky…
slow reezay sa zjazdi rychlo ale drzi dobre… ja by som to bral…
Já bych to bral !! :-DDDDDD
j3n0M t0t4ln1 Ounič bY t0 n3bR4l !!!
zdar, aký veľký rozdiel je medzi zmesou 50a a 70a, dá sa to reálne poznať na vlastnostiach plášťa?
Tak já mám zkušenost mezi 42a 60a a rozdíl je to podstatný na mokrejch kořenech kamenech a taky ve valivém odporu, ale drží to.
rozdil bude, 50a bude lip drzet v mokru a tak nejak celkove, zato se bude rychleji sjizdet a taky hur odvalovat(vic se naslapes), 70a pojede rychleji, dyl vydrzi, ale v horsich podminkach proste nebude mit takovy grip
70 je tvrdá směr – nízký odpor, dlouhá výdrž – typicky XC pláště
50 bude lépe držet ale rychleji se ojede
Přemejšlim jaký Miniony dát na DH sadu kol a řikam si, že bych oželel butyl za účelem ušetřený váhy, ale 2,5ky bez butylu můžu asi sehnat jenom v 60a směsi. Vždycky sem jezdil 42a nebo 3C, je 60a podstatně horší nebo to drží srovnatelně? Nebo se na to mam vykašlat a jít do butylu, když na tom stejně budu jezdit jenom z kopce?
Ja si sjezdovani bez butylu neumim uz predstavit. Nejde jen o odolnost ale troufam si rict ze butylova guma ma i vyrazne lepsi jizdni vlastnosti.
Já myslel že zrovna ty s tim gramařskym sjezďákem butylu holdovat nebudeš…
600 g rozdíl na obou kolech je hodně, ale asi se na to vyprdnu a pudu do butylu 42a, přece jenom jsou to kola jenom do parků.
Gramareni na ukor funkcnosti a odolnosti nepraktikuju. To je hovadina. Jinak vozim na sjezdovani 42a vpredu i vzadu.
l
Rozdil ve smesi je znad hodne, na korenech a sutrech jak zaprsi hlavne, coz asi neni nic novyho pro te, ale rozhodne na DH 42 a aspon na predek, ono ani na zadku neni moc fajn kdyz te to na korenu roztoci ve stylu Afternoon Delight (jesi si pamatujes tu zakorenenou picovinu nevim jak bych to popsal)
Oživím tohle vlákno,
chci koupit Miniony, dopředu Maxxis Minion DHF 3C EXO MaxxTerra a dozadu tu samou verzi ale model DHRII
Hledám na netu a české shopy asi zabíté, na oblíbených zahraničních taky nic, tak se chci zeptat, odkud je berete?
dozadu dej 60a, maxxterra je dozadu zbytecne(a asi bude i vic brzdit)
1
ta maxxis vlna, co tu probehla, byla dost zpusobena ceskou cenou. dhf by melo byt opet v CR srpen/zari14. muj osobni odhad je, ze za jinou cenu. :))) ja o nich zacinam pochybovat protoze tyhle „bf vlny“ nadseni u me dopadly vzdycky zklamanim. in štUk hýr.
ono ty maxxterra, nebo obecne vicesmesove, verze jsou i v zahranici dost mastne :(
už je ale nemají, možná by jsi spíš sehnal High Rollera 3C, na předek bych se ho nebál
Má někdo srovnání směsí 42a(ST) vs. 3C? :)
3C líp odvaluje, měkká je jen na bocích
Co ja vim, tak MaxxGrip 3C je 42a na behounu, 40a na bocich, a „podklad“ je 70a nebo tak. Neprijde mi, ze by nejak lip valil nez 42a, nicmene se me na tom jezdi lip, cejtim se na 3c predek+zadek lip/jistejs nez 3c predek 42a zadek.
Jenze ty se tady bavis o butylove verzi a oni mysli spis skladaci predkokladam… :-)
MaxxTerra je 42a na bocich, 50a na stredu a 70a zaklad.
taky bych řekl
on se bavi o sjezdove verzi a smesi Maxxgrip, kdezto rec je zde o Maxxterra, tezko rict, jak moc je pak to srovnani odvlovani relevantni, chtelo by to vyzkouset vsecko :D
To ja vim… ;-)
Jak tu dobre Kachna zminil, zalezi, kterou 3C smes myslis. Lehke srovnani mam (sice mezi jsem jezdil trailstar) a 42a byla vetsi lepidlo, hlavne na vetsich krenech a podobnych laskominach, kde se nedostane bok do zaberu. Ale neni to nic zas tak tragickeho a zvyknul jsem si na ni celkem rychle. Lepi vic nez trailstar mi prijde. To byl takovy plastovy plast mi prislo.
Tak trailstar je jina kategorie smesi nez 42a.
Kdyz uz bych porovnaval DH lepivky, tak 42a bych porovnaval s VertStarem
…jinak TrailStar s nejakym 55a, mozna s primhourenym okem i s 60a a PaceStar je spis srovnatelny s 60a nebo 70a
To lepi vic nez Trailstar bylo myslono na 3C MaxxTerru. Mam to tak trochu nesrozumitelne napsane, ale psal jsem to jeste dosti jety po vcerejsich narozeninach :-D
Jsem zapoměl dodat, že bych nejlíp potřeboval 26×2,5" protože jezdím úzké ráfky Hurry, tak ta 2,35 to by bylo jak na cross.
kolik maji ty hurry – bude se ti to žvejkat,
hurry mají 21, mám na tom 2,35 HD a v pohodě
Jezdil sem na Mavic 721 (21mm) 2.5" i 2.35" a v pohode, zvejkani se nijak moc nekonalo, ale 2.35" nebyla nijak extremne mrnava taky.
tak to je ok, to by ani ta 2,5 problémy dělat neměla, jak píše Kachna, tak nový Maxxisy 2,35 užovky nejsou , mám Miniony na ráfcích 23 mm vnitřní šířky bez duší a mají už 58 mm
A to ja mluvil este o starejch :) Ted uz nevozim nic jinyho nez 2.4 :) (A desim se dne, az mi dojde zasoba..)
Tak to tak vidím, že při těch cenách se oplatí trhat šváby, asi teď znovu nevezmu HD ale vyzkouším kombinaci RockRazor a MagicMary, ty v té nejvyšší verzi vyjdou na polovinu toho co maxxis od němců.
Obojí se trhá ;-). Zkus Conti TrailKing 2.4 ProTection, vozím UST verzi a lepší plášť jsem na předku nejel.
Má smysl brát na zadek minion DHF na zadek? Nebo mám dát DHR II? Chci aby to v rámci možnosti frčelo:) teď vozím na zadku ikona a ta rychlost mě baví. Nějak se mi nepovedlo dohledat tabulky odporů. Dík
Nerek bych. Nemam srovnani DHF a DHR2 co se tyka odporu, ale na to moje zkopcovani mi prijde vzadu DHR2 o dost lepsi. Kdyz bych resil odpor, tak bych mozna koukal po necem uplne jinym, hans dampf mi prijde celkem sviznej..ale DHF na zadku mi prijde prekonanej.
a co ardent? frčí podobně jak ikon, ale má na sobě o dost víc gumy.
moje včerejší opakovaná zkušenost – ikon se po čase prodře ( potrhá…) a chčije z něj mlíko.
U Ardenta mám pocit, že tam kde ikon neubrzdí to ardent nezvládne o moc lépe. Asi vezmu DHR2 nejede špatně a brzdí hafo. Schwalbe nechci to vím určitě.
HD i v PS jede vzadu o poznání hůř, než DHF 2.3 dual (jezdím ho vzadu a max spokojenost)… srovnání s DHRII nemám, ale asi pojede malinko hůř, ale třeba to nepude ani poznat.. (nevím, jestli se dělá v dualu, v 60a pojede určitě hůř)
DHRII zdaleka nejede po asfaltu tak jako Ardent, zato v terénu už takovej rozdíl nepociťuju. A brzdí a drží jaxsvině…
Vzal bych DHRII. V terénu líp brzdí i zabírá, valivý odpor je dle mě ± nastejno.
Ty uz ji mas zajetou, vid? Je sirsi dhr2 nez DHF(tedy myslim ze mas 2.3dhf+dhr). Vytacela by me zadni guma sirsi nez predni, tak se ptam. :) Mam DHF2× a 1× ardent, na BF doporuceni.
Jinak k diskuzi o dhr2: Ja porad nevim, proc by predni guma mela jezdit lepe nez zadni, u ktere by melo byt z principu a logicky pamatovano, ze ma trosku jet. :) Zvlast u moderni/nove gumy. To neni rypanec, ani dilek puzzle k tomu, aby se rozjela nekonecna diskuze o vysce spuntu, smesi a pod. Jen me to opakovane zarazi, jsem sam? :)
Tys uz to kolo postavil :-O
ne :)
Musím najít šupleru a zítra proměřím… ;-)
Kurde úplně jsem na tebe zapomněl a vzpomněl si až dneska… :-)
Pokud to ještě chceš vědět, tak:
DHF 3C 2,3 – 55 mm
DHRII 2C 2,3 – 55,4 mm
Vše na 21 mm ráfcích.
Šířka je tedy ± stejná a nemá cenu tohle řešit. Když vezmu ještě to, že vzadu vozím vyšší tlak…
DHF Dual má přes boky o cca 2mm víc..
chci to vědět, chci.:) díky. tak další kombíčko minionů zkusím tu dhrII a uvidím. žene mě jen zvědavost. proč cpát „F“ dozadu, když někdo vymyslel zadní pryž, u které se předpokládá, že má jet. tenkrát jsem to DHF-DHF kombo přijal jako radu zkušenějších a „R“ ani nebylo skladem, ale dobré to je. jen ta zvědavost.
Kde jsi vzal, ze se predpoklada, ze DH zadni guma ma jet? To je DH vzorek, tam tu gumu designovali s jinejma hlavnima parametrama :)
encyklopedie hmyzu str. 46. domnívám se, že ZADNÍ guma má -napříč disciplínama užití, trošku jet do té doby, dokud se na kole bude šlapat. ne jet jako nějaká šlupička, ale jet na to použití, pro které byla určena. zejména, je-li to guma nová, trošku moderní. podle stejný logiky zase čekám u vyloženě přední gumy, že povede.
No vidis a on DHRII funguje dobre i v predu a DHF vzadu :)
U Minionu odjakziva uvadeli jako hlavnbi vyhodu DHR proti DHF ze to na zadnim kole dobre brzdi. Stary DHR jelo proti DHF mizerne. Novy jsem vzadu nezkousel.
Zato vozim DHRII vpredu a je to takova kombinace mezi DHF a HRII.