Hoj lidi, jaký máte zkušenosti s pláštěma Maxxis Dy-no-mite 2,1 ? Dává je třeba Merida na svoje lepší kola. Díky
Hoj lidi, jaký máte zkušenosti s pláštěma Maxxis Dy-no-mite 2,1 ? Dává je třeba Merida na svoje lepší kola. Díky
a jsi si tim nazvem jitej ? koukal sem na maxxisackej web a zadny takovidle plaste sem tam nenasel..
jistej *
Název je dobře.
Kurňa, kerej exot tohle vlákno vytáhl? :D
podle me to maj vsechny starsi plaste maxxis.ja na starsim maxxis ignitoru mam tenhle napis taky
vetsinou se davaly dinomite dozadu a ignitor dopredu. Ale taky mi prisli celkem stejny :-)
Podle mě je Dynomite 2.1 Ignitor na zadek, ale ten dynomite se neda koupit, teda sem ho ještě v životě neviděl, maximalně tak sundanýho z nějaký Meridky. Stači když koupíš dva Ignitory 2.1 a ten na zadku otočíš a máš ten tvůj slavnej Dynoomite 2.1 :-)
DynoMite! patří na zadek, vzorek je stejnej jako Ignitor, akorát prostřední špunt je oproti Ignitoru obráceně. Je pravda, že se nedá koupit jinak, než např. ze sundané Meridy (viděl jsem je i na Authorovi), v katalogu Maxxis není. Dobře se odvaluje, slušně drží, mě vydržel na zadku cca. 1300 km.Slušnej univerzál. Ahoj.
No já ho viděl i s českejma cenama, ale nekupoval ho. www.bikecentrum.cz/maxxis.php?…
já je zase vidím tady: www.vseprokolo.cz/…Pl%E1%9At%EC lokace je v Hradci Králové, ale posílají taky.
DY-NO-MITE je pláš? dělanek pro Meridu, zvláš? se koupit nedá. je velice podobnej Ignitoru, ale má trošku jinej vzorek, a hlavně podstatně delší životnost.Na zadku jsem měl Dynomite 26×2,35 a najel jsem s ním skoro 5000km – většinou lesní cesty, sem tam asfalt.Teď mám vzadu Ignitor 26×2,35 mám najeto asi 500km a už je dost ojetej :-(
Tomu se mi ani nechce věřit, na zadku najet 5000km s DynoMitem. Dost pochyluju, že by dělali rozdíl ve směsi mezi 2,1 a 2,35. Ahoj
Maxxis vyrabi nekolik tvrdosti smesi.Proc by pro Meridu nemoh udelat nejakou OEM verzi?
No to by mě zajímalo kolik vážíš?? jsi nějaká moucha nebo co?? :-), já měl vzadu 2.1 2× Ignity a 1× Do-Ny -Mite a vždy tak po 1000 km s nich byla galuska :-(((
vzdy lepsie ako hutchinsom mosquito air light, uplne som sa pri nich odnaucil smykovat na akomkolvek povrchu, pretoze su naozaj makke a idu hned dole, na jednom asfaltovom zasmykovani das celu vzorku dole…ale aj tak mam po vymene predneho za zadne na nich 1200 a este 300 vydrzia :) …a tie dynomite ma kamos na vectore (neviem kde ich tam zobral) a je s nimi spokojny, ma na nich 1500 a este stale su pouzitelne…
Mosquito Air Light Kevlar mizel na zadnim kole pred ocima,dopredu OK.Navic je pekne lehkej.Ted zkousim na jednom kole Bontragel Jones ACX 2,2 ktery ma velmi podobny vzorek jak mosquito ale nesrovnatelne delsi zivotnost.
To taky nechápu .. mě se strašně sjíždí (je pravda, že mám najeto hodně na asfaltu) .. Jakej plášť byste doporušili jako takovej univerzál, kterej se hned nesjede?
Ranchero ;o)
Ten smajlík znamená že to myslíš ironicky? :-) … jinak na ten sem se už taky díval a vypadá celkem zajímavě .. btw: kevlar nebo drát? (je tam rozdíl ve výdrži?)
Ne, opravdu, ono vydrží daleko víc jak Larsen TT nebo MiMo. Je to tím, že má na prostředku hodně gumy a tak se na něm nesjede placka jak na TT apod. Kevlar jsem nezkoušel. Drát za ty prachy v poho. A smajlík proto, že někteří bikeři nesnáší pláště co rychle jedou ;o)
Dík moc, až sjedu ty Dynomity, tak je tohle velký favorit. Podle toho co píšeš přesně to co potřebuju :-). Mě nevadí že jedou, protože se občas rád projedu i kousek po silnici…
Náhodou MiMo je zatím nejlepší plášť co jsem kdy jezdil !!!
Rychlý jako prase, má grip, brzdí jako ďas, je pohodlný a překvapivě dobře se čistí od bahna (narozdíl od TT – to je na hovno.. nabalí na sebe kilo !!!! sraček a nevyčistí se ani za 5km po asfaltu :/ bleeeeeeeeeeeee
Výdrž Mima je hlavně vepředu hodně slušná (1200 Km a je jako novej). Jediný co bych mu vytknul je „plavání“ v zatáčkách – to je těma malinkejma špuntíkama.ale zase na asfaltu v zatáčce je jednoznačně nejjistější ze všeho co jsem kdy měl (dává o třídu i takový eso jako Explorer)..
Ranchero nezatracuju – někteří blbci ho jezdí i do bahna (Hermida) :-0))))))))))))))))))))
pravda, mimo trochu v bahniku a korenech plave (v zakrutach). ale da se to ustat :-)
podpis
mam ho na vsech kolech
jazdim tento plast v tejto sezone v rozmere 2,1 / predtym 1,9 /na zadnom a ignitor na prednom , jazdim tuto kombinaciu uz tretiu sezonu co je zhruba 4 sada puzivam ich na sucho,zvykol som si na nich celkom vyhovuju teda mne , do blativych teda po dlhsich dazdoch na rozmoceny teren pouzivam huch. mosq.
Sice som sa to uz niekde pytal, ale reakcia nulova, tak znovu … skusal uz niekto Maxxis Crossmark? Su to 2,10 a teoreticky by ta stredna cast mohla trochu pomoct pri odvalovani, hmmm? Na MTBR su sice len 2 ale vcelku kladne referencie …
Bohuzel, mam o ne taky velky zajem, ale letos je dovozce do CR nepriveze. Snad jen slovenska DEMA.
noo, tak to zaulohujem svoju rozvetvenu rodinu, nech mi nejake zozenu, ak na Svk uz su … idem pozistovat:-)
tak na Svk uz su, a od cervna aj skladacky … dop. MOC 450Sk a 650Sk … takze uz viem, co si prinesiem:-)
Tak co, uz jsi je zkousel ?
jak,nepriveze?!tohle me dokaze ******:-)
A co Harddrive? Nejaky reference krom tech v recenzich?
měl jsem na svojí meridě vzadu kevlarovej a poměrně brzo se sjel (cca 1000km) teď jezdím už druhej plášť Moffo XC v drátu. Dost dlouho vydrží, je to pořádnej drapák v terénu a na asfaltu taky rychlej. Akorát od něj dost odstřelujou šutry…ale to mi neva. Třeba trefím nějakýho důchodce :-D
a tie mofo sa este vobec vyrabaju???
bavíme se o Mofo XC zadní? hmm tak to je jeden z nejhorších který jsem jezdil, myslím že těch 2500km co mi vydržel bylo jen proto že jsem v tý době byl taková socka že jsem neměl na lepší, respektive na jakýkoli jiný… mimochodem dostal jsem ho od bikera kterej je zkusil a radši koupil jiný a tenhle mi dal zadarmo!
defekty hrůza – je moc nízký asfalt – plave díky příčným štuplům terén – jediný co podrží jsou boční špunty, ale ty maj všechny maxxise, takže…
to já jen tak aby byla protiváha kladnému hodnocený po kterým by mohl někdo propadnout dojmu že je to super plášť. Není…
Ale jo. Brácha má Meridu Trans Mission Comp…jsou tam Dynomite a Ignitor, ale 2,35…teď se na ně těším já.
Maxxis Ranchero → the best! … Na blátě to není nijak tragický (dokonce se i překvapivě dobře sám čistí), ale mokrý kořeny jsou horší. Je to daný tvrdší směsí pláště. Za to je sakra rychlej a neubejvá! :o)
Majitele paralelogramových vidlic AMP Research (možná i nějakých jiných) bych chtěl upozornit, že dle dovozce http://www.bikecentrum.cz/maxxis.php?… je výška plášťů Ranchero, Dy-no-mite a Ardent o cca 4 mm (moje měření) vyšší než u ostaních plášťů, takže může při agresivní jízdě přes nerovnosti dojít k dotyku pláště s neoprénovým obalem paralelogramu (house mill) a k prodření neoprenu za nepřijemných zvuků škrtání gumy o neopren. Osobně vyzkoušeno na Muldě 08.
Wormdrive drát mi takhle šikmo na zadním kole praská po celým obvodu. Je
starej 2–3 roky, ale nepoužíval jsem ho. Tohle se objevuje teď tak po
500km, vzorek je v podstatě nedotčenej.
Nasadil jsem ho místo Tomahawka se kterým jsem najel asi tak 1500km a podobně
jako na tom Wormu se mi po vláknech prodřel a vyhřezla ven duše…ten ale
neměl ty praskliny po celým obvodu, bylo to jenom na jednom místě, zato
skrz. To vyfocený nemám, prostě šikmá díra. Vážím 92–95 kilo a
foukám spíš víc než míň – nevim přesně, mám zdechlej budík. Jsou
boky Maxxisů k tomuhle náchylný, je to jejich stářím a nebo kombinací
moje váha/tlak? Ještě jeden poznatek…Tomahawk v zatáčkách dost plaval,
Worm ne.
Něco podobného jako na fotce (i když ne tak moc, prostě se jen objevily „zčernalé“ tlusté pruhy) mi udělal Wormdrive po celém obvodu, když jsem na něm těžce podhuštěném (pomalý defekt) dojížděl zhruba takových 5 km domů.
taky bych to tipoval na jízdu na podhuštěném plášti. Já je jezdil natlačené na 3,5–4 .
jezdí někdo pláště Maxxis Monorail? Zajímalo by mě jak jede a drží, hlavně pro použití na zadním kole.
Mám je teď a nemůžu si stěžovat. největší předností je asi jejich valivej odpor-jedou fakt jako drak a nejen subjektivně, ale i podle naměřenejch hodnot je na tom tenhle plášť hodně slušně. Taky se skvěle samočistí od bahna, ale je pravda že právě v tom bahně je to s nima kapku nejistý, záběr mají solidní, ale ujížděj celkem dost do stran, to platí i o mokrejch kořenech. Asi největší nevýhodou je ale to, že dělaj jenom jeden rozměr, kdyby byla i o trošku širší verze, byla by to fajnovka. ale i tak je rozhodně doporučuju, hlavně pokud nejezdíš pořád ve srajdách:)
kolik má na šířku? Dík
52 mm bez vzorku
a jakou maš verzi? exception?
Zdarec bikeři. nemáte tady někdo zkušenosti s pláštěma Maxxis Crossmark? Třeba jak držej na blátě, na šutrech, kořenech, atd.?
O Crossmarku je toho tady plno, stačí vyhledat „crossmark“ ;-)
dneska jsem jel Lysou (po červené a žluté) a držel parádně, kořeny šutry.
Hůř drží v náklonu, jinak je celkem rychlý, málo hlučný a poměrně málo vydrží. Mám na něm cca 1100 km a zadnímu zbývá max. těch 400–500 km a bude z něj galuska.
s tou výdrží máš pravdu
cca 1500 km na raceovey plast je docela normalne, ani RR,NN alebo python vzadu nevydrzia viac (ak vobec).
To taky záleží jak komu. Mně UST RR 2,25 vzadu vydrží cca 2,5–3tis. km a to ještě s tím, že měním v polovině vzorku.
Rýchly plášť za všetkých okolností. Rýchlo ťa povedie po asfalte a tktiež rýchlo do krovia (v blate, snehu,…). :o)
Jazdím ich už rok a som spokojný. Po cca 3–4 tis. zmizol ten kríž v strede vzorku, kedy začal strácať záber. No zadnému som dal cca 8 tis., kým som dal nový. Pôvodný je stále jazditeľný, ako záložák. Vpredu sa nezjazďuje samozrejme takmer vôbec.
Jo, ešte som chcel poznamenať, že je to vcelku slušný balón, žiadna užovka. Niekto tvrdí, že je preto dosť pohodlný, no neviem…
Jakou variantu plášťů máš? Drát, kevlar, nebo exception? Já mám drátěný, vzadu zmizel kříž do 1500km. Přední vypadá jako nový, může mít nějakých 5tis. Váha jezdce 80kg, terén silnice cca půl na půl. Jsem s nima spokojenej a právě uvažuju, že investuju do exception série, měly by prý vydržet déle než drát.
.