• Cabannas

    Zdar, sháním dobrej MTB pláš? a zaujal mě Little Albert od Schwalbe, ale nemůžu ho nikde na netu najit v kevlarové verzi.. Nevíte někdo, v kterým e-shopu nebo případně kde v Olomouci nebo okolí ho můžou mít? Ještě mi pls napište, jaký s ním náte zkušenosti, nebo jestli je lepší koupit RR evolution?? Dík moc, trašně, hodně… Díkk…

    0 0
    • gargamel  

      Měl sem drátěný Little Alberty. Sise byli dobrý, ale za pár kiláků se mi po několika kamenitejch sjezdíkách uloupaly krajní špunty. Takže asi už po nich nešáhnu…

      0 0
        Výběr z produktů
        Přejít do shopu (Komponenty)
      • AleZ80  

        Ahoj všichni,

        co si myslíte o použití pláště Little Albert 2.1 na XC ? (na zadní kolo u HT)

        0 0
        • ememem1  

          za sa prve nevyraba a to uz peknych par rokov. za druhe je to docela zbytocny traktor leda tak do alp a nie na xc, za tretie ked uz u nas alberta tak dopredu ale isto nie v sirke 2.1. iank drzi jak svina ale ked sa zanesie tak sa uz neocisti, proste ono sa nerata s tym ze v alpach(a na to je primarne urceny) je blato :-).

          0 0
    • lubos  

      RR nebo Alberty ? Uff, to neni dobry takhle srovnavat nebe a dudy :) Zatim jsem lepsi plast do terenu nemel. Zadni se ale docela opotrebovava, takove jsou zkusenosti. Kdyz tak Albert (2.25") dozadu. Nebo jenom na zavody. Predni je ok.

      0 0
      • kungpao  

        Mám asi mesiac kevlarové Alberty (2.25") na oboch kolesách. Výsledok je taký že to čo som nikdy nechodil v zjazdoch lebo som sa bál (ostré kamene, prašné zátačky, korene a pod.) teraz dávam úplne ľavou zadnou. Na ceste je to ovšem tragédia, max. na rovine mám 38 km/hod a to už som hodne nad povolenou tepovkou. Identická cesta s identickými podmienkami a obuté Hutch. Pythony Air ligty mi dali o 10 km/hod vyššiu rýchlos?. Ale stojí to za to, už by som však zvolil Little Alberty. Inak super.

        0 0
        • lubos  

          Ano, mam uplne rovnake skusenosti. Ten plast dokonca drzi na sotoline. A na asfalte je ale pomalsi.

          0 0
        • RomanH  

          To ten plast fakt dela na tvrdem povrchu rozdil 10 km/h ? Takze pokud bych prestal vozit kostku (a nerozbil si v lese hubu), byl bych na maratonech o cca 1/3 rychlejsi ? :) Jen uvaha, na case mi nezalezi, ale zajimalo by me srovnani casu chrta pri zhruba stejnych podminkach na nejakem maratonu.

          0 0
          • orca  

            Obávám se že tenhle obyčejnej matematickej přepočet moc fungovat v praxi nebude , pokud by to tak mělo bejt tak by to bednové umístění bylo skoro zadara :-))

            0 0
            • RomanH  

              Jasne, myslim si to same. Jen by me fakt zajimalo, o kolik by byl pomalejsi treba takovy Daf ci Beeda na zavodech typu Drasal, Sudety, pokud by si vzali treba citlivou pruzinovou vidlici a hruby plaste.

              0 0
              • kungpao  

                No ja si zase myslím že niečo na tom je. Rozhodne to aspoň tak cítim. Je samozrejmé že keď je veľa blata tak je blbos? dáva? slick, ale pokiaľ je ho tak „primerane“ tak je minimálne semislick veľmi dobrá voľba na závod. Vždy je to len o opatrnosti. Ten rýchlostný rozdiel cíti? hlavne na maratonoch v nie moc ?ažkom teréne kde býva vysoká priemerná rýchlos?. Stačí sa aj pozrie? na elitu (prvé rady) ktoré stoja na maratónoch. Človek sa diví ako na tom vobec možu preži? a keď ich vidím ako to krásne zvládajú tak mi je až ľúto aký som ja hovno jazdec. Respect!

                0 0
          • Volf  

            To asi ne. Já jsem jezdil na wormech, který byly solidně rychlý na asfaltě. Teď tam mám nazutýho Krakena a Calibose no a výsledek je takovej, že na silnici jsem pomalejší / trochu / jsem na ní víc slyšet, ale jak sjedeš z asfaltu, tak mám dojem, že jsou rychlejší než ty wormy a nemluvím o zatáčkách, kde je to úplně diametrální.

            0 0
          • lubos  

            Pokud by se ten maraton jel celej cas po asfaltu tak ano :)

            0 0
        • Martyss  

          Neměřil jsi jakou šířku mají ty pláště?

          0 0
          • kungpao  

            Žiaľ nemám bike pri sebe, možem ti poveda? že do zadnej stavby a do Blacka sa zmestia, ale už by som si nebol taký istý u fat alberta, tam by to bolo len-tak-tak. Ešte by som rád upozornil na to že pokiaľ ste chrti a chcete používa? hrubé gumy tak to dávajte len na fakt hodne tuhé vidly, inak cítite ako sa to všetko krúti…

            0 0
            • Martyss  

              Chrt nejsem. A duke byl měl být dostečně pevný. Nemohl bys mi prosím tu šířku změřit až se dostaneš ke kolu?

              0 0
              • kungpao  

                Ku kolu sa ale dostanem až v piatok poobede, takže výsledok sa dozvieš až v pondelok. Rýchlejšie to bude ak si zavoláš niekomu do e-shopu kde ich majú nech ti zavolá rozpatie okrajových špuntov. Pri normálne nafúkanej pneu sa totiž dotýka podkladu celý dezén.....

                0 0
              • croscountry  

                Mám Little Alberty drátovú verziu 26×2,1 Šírka cez krajné špunty (najvačšia šírka) je 5,2cm

                0 0
              • lubos  

                predny kevlar 2.1" na Mavic 517 ma 50.5mm pri 40psi zadni kevlar 2.1" na Mavic 517 ma 51mm pri 50psi sirka je max. sirka pres dezen na boku.

                0 0
          • lubos  

            Jsou sirkou pres stuple tak tech 46–47mm asi, jinak maji znatelne mensi objem nez RR 2.1"

            0 0
    • lubos  

      Jinak koupit v CR asi treba tady www.ebikes.cz/.. ale v ponuke maji jenom UST, ale pocitam, ze jsou schopni dodat i non-UST.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.