Prosím potřeboval bych poradit,mám řazení XT dual,brzdy véčka avidy 5.Chtěl bych kotoučové brzdy,ale nechci měnit řazení s páčkami./lépe řečeno investovat co nejméně/vyplývají mi teda z toho mech.kotoučovky ?Díky za tipy a rady
Prosím potřeboval bych poradit,mám řazení XT dual,brzdy véčka avidy 5.Chtěl bych kotoučové brzdy,ale nechci měnit řazení s páčkami./lépe řečeno investovat co nejméně/vyplývají mi teda z toho mech.kotoučovky ?Díky za tipy a rady
Tak asi Ti nic jinýho nezbývá, než koupit mechaniky.Co třeba Avid bb7? Ale pokud chceš aby Ti ty Avidy brzdily na 100%, tak by to chtělo i paky od Avidu.
To je fakt – postupně páky měním ze Sh.XT na A.Ultimate – je znát citelný rozdíl (dávkování, síla na páce)
Nebo semihydrauliky, kdyz sezenes. Spojuji nevyhody obou systemu :)
to znamena ze nebrzdej a chcije z nich kapalina?
Proč chceš měnit Avidy Véčka za mechanické kotoučovky? Raději pošetři, počkej a kup hydrauliky, když už kotouče… .
Tak, tak mechanicke kotouce nenahradi kvalitni vecko. Teda, az na drahe vyjimky.
A co Avid BB7 ma cenu je kupovat?
To nevim vlastni zkusenost nemam, ale ve spojeni s XT dualy bych do toho asi nesel, bo neni zarucena kompatibilita. Chtelo by to vyzkouset. Treba tuto kombimaci nekdo jezdi a poradi. Jinak co vim BB7 s Avid pakami je docela chvalena.
Jojo, tuhle kombinaci (XT páky + BB7) jsem měl asi rok na biku a šlo to velmi dobře – taky jsem nechtěl vyhazovat funkční řazení které je s dohromady pákama, když jsem volil kotoučovku. XT páky jsou pro kotouče trochu míň ergonomické (ostré) a v provedení s řazením dohromady patří mezi měkší (propružují). Ale brzdilo to výborně. Teď mám páky od Avidu, spokojenost.
Na tvém fotu jsem viděl že jsi dával jenom přední brzdu?Takže se toho nemám bát a mám to zkusit?Bojím se abych nešel cestou pokus omyl.Když jsi dal páky od Avidu to znamená že jsi předelal i to řazení?
Ano, zatím kotouč jen vepředu a tedy když páku Avid k tomu, tak jsem vyměnil řazení jen smyku. Výměna páky nebyla nezbytná – prostě jsem šel kolem krámku, páky viděl, dostal dobrou cenu a tak jsem jednu hned namontoval.
Neumím posoudit brzdnou sílu/je to můj první bajk-Ravo racing team/, mé očekávání bylo větší/myšleno brzdy/ a to si myslím že nejsem žádný střelec!Original špalky jsem sjel za 350km. Tak fakt nevím!
ja bych avidy večka neměnil možna kdyby jse pokazily potom bych šel do kotouču …
Mám řazení a páky LX rapid fire do předu jsem koupil mechaniku Avid BB7,žádný problem s kompatibilitou a brzdí dle mého velmi dobře najeto asi 2tis.Když mechaniky tak Avid.
Jezdils předtím nějaké Včka, máš nějaké porovnání?
Nevím jestli ten dotaz směřuje na mě,ale ted když nad tím přemýšlím máš pravdu v tom že jsem ty Včka s níčím neporovnal.Dříve jsem jezdil na kole jenom s rodinou na zmrzlinu a to brzdí každé brzdy dobře.Stejně se toho pocitu nemůžu pořád zbavit,že to brzdí hůře?Musím vyzkoušet nějaké mech.kotoučovky. To fakt není rozdíl mezi Včkama a mech.kotoučovkama?
Je a docela značný a na obě strany. Záleží, co s čím porovnáváš a na které nápravě. Avid BB7 kotouč poznáš proti každému Véčku. Ale to je špička mezi mechanikami.
u Avidu je a velkej. Kdyz tak se mi ozvi na mail, muzu Ti neco nabidnout…