• BB

    Na pristi seznonu chystam BLT. Uvazuji o vidlich:

    1. Fox Talas R, 90–130 mm, 1690 g
    2. Fox Vanilla R, 130 mm, 1780 g
    3. Manitou Minute 4:0, 130 mm, 1723 g
    4. Rock Shox Revelation 426 Air U-Turn, 100–130 mm

    Dosud vozim Fox Float R a zas az moc spokojeny nejsem, neustale z ni tece olej, z jedne nohy se odrel teflon a zda se mi malo citliva na drobne nerovnosti. Muj favorit je Vanilla. Vase nazory a doporuceni, dik

    0 0
    • cabbage  

      o tomhle ramu sem taky uvazoval, pak mi ale nevysel dovoz://

      z toho co pises bych bral Talase(ale RLC) nebo Revalation- pry je citlivejsi nez reba a ma poploc- imho velmi dobra vec a da se narozdil od SPV vypnout,

      0 0
    • Aiax  

      Minute bych nechtel (no mozna zadarmo ano :)), ty ostatni neznam, ale asi bych re rozhodoval mezi tallasem a vanillou.

      0 0
    • raceface  

      Mám dobrou zkušenost s Rebou, takže Revelation by mohla být v pohodě… Vanilla se mi jeví taky pozitivně…

      0 0
    • vifon  

      Na buducu sezonu chcem kupit tiez tento bajk. Vidlicu mam vyhliadnu foxku Talas RLC. Tiez si myslim, ze ked uz kupit Talasku tak jedine RLC. Uvazoval som aj nad novou '06 RS Pike Air. Aku farbu si si vyhliadol? Ja ciernu anodizaciu, resp steel blue.

      0 0
      • BB  

        nevis jaky jsou vyhody te anodizace, je ten ram lehci nez s praskovou barvou ? Rozdil v cene je 5 KKc, coz je dost, tak bych rad vedel, za co to davam. Jinak chci anodized black.

        0 0
        • igor  

          je lahsia a aj odolnejsia

          0 0
        • vifon  

          K tej anodizacii. Je to vlastne povrchova uprava pri ktorej vznika riadenou oxidaciou na povrchu hliniku tenucka vrstvicka oxidov. Vrstva je vysoko odolna voci opotrebeniu, tvrda. Vrstva je chemicky zviazana so zakladnym materialom. A prirastok na vahe je skoro nulovy.Naviac je oproti praskovym farbam krajsia.

          0 0
        • senožrout  

          Anodized Black se od 06 asi nedělá, maj v nabídce jen silver a blue.´Taky mám zálusk a taky to sleduju. Mě by se Blur líbil, ale líbila by se mi geometrie pro 100–130mm vidli. Normální blur je málo a LT už je na mne asi moc velký freeride :-). 160mm vidle už mi připadá moc… Tak asi ještě počkám až normální standard XC bude tak tech 100–130mm. Což o nějaký Marzošně jste chlapci neuvažovali?

          0 0
          • vifon  

            Teraz som pozeral na web mikulasov, a color picker maju v prestavbe. Takze ake budu farebne verzie Bluru v '06 momentalne netusim. Ja osobne by som bral iba 3 farby – ciernu, modru, striebornu a pokial mozno anodizaciu.

            0 0
          • cabbage  

            obsah odpovedi od SC: Hi Martin
            The Blur-LT frame is designed for forks in the 100mm to 160mm travel range. All geometry measurements on the Blur-LT geo page of our website are measured based on the average 5" (130mm) travel fork used – 496mm axle to crown.

            *100–115mm travel is optimal for riders looking for more of an XC ride with quicker steering. *125–130mm travel is for average use and all around trail riding. *150–160mm travel is for those that ride aggressive terrain, and want all the travel possible

            BB height and standover varies with tire size and fork. Angles are measured static. They usually decrease by about ~.6 degrees when the bike is sagged in (0.5" shock stroke, 0.35" fork)

            The Blur-XC is not compatible with forks over 105mm travel.

            Thanks for your interest in Santa Cruz, and let me know if you have any other questions.

            Scott Turner Santa Cruz Bicycles Santa Cruz, California scott@santacruzbicycles.com www.santacruzbicycles.com

            0 0
    • vratan  

      float sa ti nezda, tak preco mas vo vybere talas? ta vidla ma take iste pruzenie a tlmenie ako float. problem bude asi v tom ze si pri floate nepriplatil za RLC…

      0 0
    • Andrzej  

      a proc si tam nedas vetsi zdvih? vyrobce pise „up to 160mm travel“

      0 0
      • BB  

        to uz me pripada prilis brutalni, chci ten bajk hlavne do kopcu (Garda, Lavarone atd.) a bojim se, ze by se hodne zdvihal predek s vidli 160.

        0 0
        • senožrout  

          A s vidlí nížšího zdvihu nebude to mít nízko šlapací střed? Přece jen je to na enduro. 30mm rozdílu je dost, abys nedřel klikama. Taky je otázka, co to udělá s geometrií, jestli to nebude přetáčivý. Mohli by santové vyrukovat s rámem na 120–130mm vidli. Mají v nabídce mezeru.....

          0 0
          • blue  

            si asi prehlidnul hecklera

            0 0
            • Peslezedirou  

              Jasanda, ale on chtěl tuším něco víc virtuálního :o) Do SC bych už asi teď za ty love nešel.........ale Heckler v černý anodizaci s Mavaricem nevypadá zle :o)

              0 0
              • senožrout  

                Tak, tak moje představy jsou veskrze virtuální. Mimochodem, za ty prachy… No, za ty prachy v Česku ne. Jestli se tu něco nezmění, tak rozhodně v Polsku. Blur je asi konstrukčně optimum. Jinak další virtuální varianty taky beru v potas, uvidíme na virtuální horečku 06 :-).

                0 0
          • blue  

            a navic bych rekl, ze kdyz vyrobce napise up to 160, tak to neznamena, ze tam tech 160 musi bejt, s tema 130 pri navrhovani geometrie snad taky pocitaj

            0 0
      • cabbage  

        kdyz sem se vyrobce ptal jestli je na rebu lepsi blur LT nebo XC tak mi jednoznacne odpovedel ze LT a s rezervou, takze 130mm musi stacit…

        0 0
        • Andrzej  

          a to jako mysleli pevnostni rezervu(pri takovem zdvihu), nebo co?

          0 0
          • cabbage  

            ze tam jde dat i nizsi vidle…

            0 0
            • vifon  

              Naco davat na „enduro/all mountain“ bajk 100 vidlicu a degradovat ho tymto? Vyrobca naozaj pocita az do 160 mm a preto si myslim ze tych 130 je akurat- nebude sa tak dvihat predok. V pripade nejakych echt prudkych vyjazdov zosrobovat Talasa a je vystarane.

              0 0
            • Andrzej  

              chtel jsem mit poznamky k hlavovemu uhlu, ale ted se divam na geometrii NRS (71stupnu) a pokud ti tohle nevadi, tak nic, no :)

              0 0
    • rich  

      kedze VPP s Floatom (ProPedal) by malo mat rovnocenneho partnera bral by som Talas TT a nie RLC.

      0 0
      • vifon  

        A videl si uz predpokladanu cenu Talasu TT? Myslim,ze vo Vele bolo uvedene 36.000 Kc.

        0 0
        • rich  

          pisal nieco o cene? :-) cez USA shopy to nebude taka darda

          0 0
          • senožrout  

            Kdo tady v Česku dělá dovozce Foxů, potažmo autorizovaný servisy? Nikde jsem to nenašel… Dík

            0 0
              • senožrout  

                óóó, to je šikovný. Rozšířil jsi mi o kousíček „obzor“ :-). Díky

                0 0
            • MartinXC  

              http://www.cyklosvec.cz Ale jinak je ještě pár servisů vesměs v Praze (RB, Programcycle), kteří do toho umí vlézt.

              0 0
              • enjoy  

                ale to je neautorizovany vlez:-),ne? me by to teda nedelalo potize,jenom se ptam.

                0 0
                • MartinXC  

                  Autorizovaný-neautorizovaný: výměna oleje, repase na základě velkého opotřebení, apod – to je stejně mimo záruku. Takže pak záleží na dostupnosti ND, což si zatím Švec uzurpuje a moc neprodává. A ti kluci tam tomu docela rozumí, š?ourali se ve Foxech už před pár lety.

                  0 0
                  • enjoy  

                    no to oni tomu rozumi,to ja vim.. a ty nahradni dily by pro ne taky nemel byt problem,jsou myslim docela sikovny a sobestacny.

                    0 0
                    • MartinXC  

                      Kluzné ložiska do vnějších noh v létě neměli, jen Cyklošvec, který jim je nechtěl/nemohl prodat.

                      0 0
                      • senožrout  

                        Hmm, tak to si asi vize o Foxce nechám zajít. S dovozcem a bezproblémovým servisem u zadku asi zůstanu věrný Marušce :-).

                        0 0
    • Pebe  

      A co místo Minute 4:0 vzít Nixon Elite? Všichni si ho chválej.

      0 0
    • Peslezedirou  

      Ahoj, pokud si budeš Blura kupovat tak ti jen doporučím vyvarovat se při koupi 5th Elementu, funkce OK, ale nesmíš do něho šáhnout. Dovozce není schopný tlumič servisovat a nejbližší autorizobvaný servis je tuším v Anglii......

      0 0
      • BB  

        urcite tam dam Fox pro pedal, vidli jsem skoro definitivne rozhodnut pro Fox Vanilla a kola si necham udelat, rafky Mavic, stredy Hugi, jak to mam ted na Palominu, jsem s tim nesmirne spokojen. Sadu dam XTR krome klik a kazety, kde dam XT.

        0 0
        • Banjo  

          Takovej peknej ram a ty to pokazis Shimanem :)

          0 0
          • BB  

            soucasne kolo mam cele v XTR a jsem spokojeny. Akorat titanova kazeta se rychle sjizdi a prevodniky taky. Tam je pomer cena vykon opravdu moc spatny. Takze tam dam XT a bude to parada. Vim, ze spousta lidi Shimanem pohrda, ale fakt je, ze kdyz chci, aby neco fajn fungovalo, tak tam dam shimano a je pokoj. Treba brzdy, mel jsem Hayesy, brzdili dobre, ale trikrat do roka zavzdusnene. Pred dvema roky jsem tam dal Shimana a nevim, co je to zavzdusneni, nebo vymena brzdove kapaliny. Takze se moc omlouvam, ale bude tam zase Shimano.

            0 0
            • Banjo  

              Pohoda, nekdo ma rad holky, jinej zase vdolky. Ja bych tam soupnul XO, prijde mi stylovejsi. Brzdy treba Juicy 7, kliky Race Face Deus, uz to kolo vidim u sebe v obyvaku!

              BTW nepremyslel jsi treba o vidlici Maverick?

              0 0
              • BB  

                premyslel, ma ji kamarad na Palominu, tak jsem ji i vyzkousel, ale nebyl z toho moc nadseny. Tim jak tam cybi ten mustek, vidlice se strasne krouti, kdyz vezmes predni kolo mezi kolena a tocis riditkama. Dokonce na web Maveriku jsem nasel otazku, kde se na to nekdo pta a oni odpovidaji, ze pri normalnim provozu se to vubec neprojevi, ze sily jdou uplne jinak. Ja nevim, ale uplne se mi to nezda, navic je problem s namontovanim cidla cyklocomputeru, tak jsem nakonec vidli od Mavericka zavrhl. Fakt je, ze co se ramu tyce, tak ten Maverick je druhy ve vyberu za BLT. Maji pro 2006 uplne novy model ML 7.5 se zdvihem 130 mm. Ale protoze mam par negativnich zkusenosti se soucasnym Palominem, tak ML 7.5 je az za BLT.

                0 0
                • Banjo  

                  Je videt, ze to mas promysleny. Bude to pekny a asi i staveny s laskou :)

                  0 0
                • sousedovicmalymirek  

                  Protože mám stejný bike a nějaké zásadní problémy nemám, zajímaly by mě Tvé nagativní zkušenosti. Dík

                  0 0
            • Peslezedirou  

              Podobná zkušenost, na čistou sadu od Japonce nedám dopustit! Co budeš dělat s Polominem, bude ho teď jezdit manželka? :o) Co ti na Kleinovi vlastně vadilo, problémy s kluznýma čepama či co?

              0 0
    • tutite  

      Něco s pevnou osou.. Třeba Nixona, nebo Pike Air. Pace začíná dělat vidle 130–150 mm taky s pevnou osou, navíc třeba ve VB biky SC přímo kompletují s Pace vidlemi. zdar.

      0 0
    • Tomcat  

      Co Pace?

      0 0
    • BB  

      tak zpatky na stromy, ozvali se mi z IDSPORTu, ktery dovazi SC a dozvedel jsem se, ze zadny ram BLT nemaji, ze jeden budou mit na Sport Lifu v Brne. Tak me to cele pripada na takovy ten socialisticky poradnik, kdy se cekalo nekolik let na Trabanta.

      0 0
      • Banjo  

        Ja bych to zkusil odnekud dovezt. Navic to vyjde levnejs, aspon teda myslim.

        0 0
      • igor  

        to ze ho nemaju na sklade vcelku este chapem, ale aku maju momentalne dodaciu lehotu na BLT?

        0 0
      • Peslezedirou  

        ID Sport a 03Probike je dobrej oddíl, malinko jim haprujou objednávky SC a hlavně náhradních dílů. Na rám jsem čekal 5 týdnů. Budu se opakovat, ale 5Th Element nebyli schopní pořádně vyservisovat tak aby nebyl přetlumený. Pak jsem měl dostat náhradou Foxe RP3, po nějaký době se ozvali, že musím ještě počkat. Nakonec mi nabídli Swingera 3, nakonec mi sdělili, že mají jenom Swingera 4 :o(

        0 0
        • Včelda  

          to bb: Blur LT (long travel) je „novinka“, kterou SC představil na Eurobiku a ID to přiveze na Sport Life. To, že nemají zrovna žádného na skladě je logické. Když si budeš kupovat Porsche, tak to asi taky namají plné parkovište před prodejnou:-) Vyřízení objednávky trvá cca 5–6 týdnů. Zdá se mi to normální na to, že se jedná o hodně individuální záležitost. to Poslezedirou: Souhlas. Element nebrat. Byl jsem u toho, když zkoušeli servisovat tento tlumič na kolech, které se dovezli jako první na testování. Na 5th Element je tady dovozce, který odmítl! servisovat tlumič (neuměl). Prý ještě žádný nedovezl. Raději bych zkusil jít do nějakého Foxe. Já osobně mám na Bluru OEM produkt od Foxe se zvětšenou komorou a nemám s ním za rok a půl žádný problém (6000km). Pokud budu moci něco zodpovědět, poradím. Neberte to, prosím, jako reklamu. Jen mám pro SC slabost :-)

          0 0
          • cabbage  

            lt zas takova novinky neni- prodava se od dubna/kvetna.

            0 0
          • BB  

            brnknul jsem do 03probike a vypada to dobre. Objednavka zadny problem. Mam ale dilema, zda velikost L nebo M. Dnes mam Palomino v L a je dost dlouhy a BLT je jeste delsi, tak me to tahne k M, ale mam 181 a bojim se, aby to nebylo kratke. ? Vcelda: jezdis Blura, ten je o trochu kratsi nez BLT, jaky je tvuj nazor ???

            0 0
          • Peslezedirou  

            Nejvíc člověka bolí když Probike potažmo ID sportu člověk vysype prachy za rám a ještě doplatek za tlumič a potom zjistí, že servis 5Th Element prostě není a dělá se někde na koleni. Kdyby šlo sehnat nějaký tlumič v dané rozteči tak si ho dnes za vlastní prachy klidně koupím.

            0 0
            • cabbage  

              co mas ze roztec, ze se neda sehnat?

              0 0
              • Peslezedirou  

                Zas tak nestardardní není (200 mm), ale obávám se, že dovozci tuhle rozteč nemají skladem a bude vše na objednávku…

                0 0
            • Včelda  

              Souhlas. To naštve. Já mám servis o kterém vím, že to opraví, tak jsem se to tolik nebál. Z výše uvedených důvodů jsem ale 5th Elementu nešel.

              0 0
        • TinkTink  

          A jak jsi teda nakonec dopadl? Todle je jako takova detektivka na pokracovani…ale uz to pokracuje nejak dlouho hele :)

          0 0
          • Peslezedirou  

            Maličko mě mystifikovali, každou chvilku jsem měl mít jinej tlumič. Nakonec jsem si kolo vyzvedl a měl na něm Swingera 4 :o( Což určitě uznáš není na XC kolo se zdvihem 100 mm ideální. Naštěstí se naskytl starší Fox Float R bez ProPedalu, tak jsem ho koupil. Kolo trošku houpe a akcelerace není tak dokonalá, ale kolo je hrozně pohodlný, tož tak…

            0 0
            • TinkTink  

              No nahodou, on neni Swinger 4 jako Swinger 4 – domnivam se, ze vzduchova verze je na presne toto urcena, ne?…ja mam 3 na AC – viz muj profil a pohoda…nestezuju si moc :)

              0 0
              • Peslezedirou  

                Jo jo, SPV a podobné vychytávky jsou na kola tipu AC a Endura všeobecně ok. Mě zas přijde omezovat titěrný zdvih třeba 80–100 mm trochu zbytečný. I když je pravda, že mě tenhle tlumič na to, že je to SPV svou „citlivostí“ mile překvapil. Ale měl jsem možnost koupit foxe, který je hlavně lehčí :o))A teď jsem celkem spokojenej......

                0 0
                • Peslezedirou  

                  Sorry tip typ, se stydím :o)

                  0 0
                • TinkTink  

                  To je fakt, ze omezovat 100mm je zbytecny, ale kdo by ho nechtel omezovat, tak si koupi vetsi zdvih a bude omezovat vetsi…ale to je jenom uhel pohledu trosku z jinama… :)

                  Jo…to gramareni je svine… :)

                  0 0
    • senožrout  

      Zdar! Chci ti říci, že mýmu kamošovi se taky oloupal teflon z vnitřních nohou F100 RLT. Zdarma mu je vyměnili. Na Sportlife jsem mluvil s hochy od Cyklošvece. Fox prý měl sérii, kde se ty vnitřní nohy „ponekud nepovedly“. Prostě vadná seérie. Tak je mění za nové tomu, kdo se ozve. Na tvém místě bych neváhal a žádal opravu. Budeš mít v podstatě novou vidli…

      0 0
      • BB  

        I když je mimo záruku ? Zkusím to, dík.

        0 0
    • BB  

      Jinak jsem na Sport Lifu zjistil, ze Talas X TT se stale steluje tocenim doblba koleckem, takze zadne tri polohy, co slibovali, takze tim vypadl ze souteze. Na stanku ID Sporu meli BLT, ale bohuzel to jeste nebyl muj a meli ho s Nixonem Platinum Intrinsic a docela me zaujal. Naproti meli kluci z Programcycle Maverick DUC 32 a ta me primo dostala. Takze to bude jedna s techto dvou. Kdybyste mel nekdo praktickou zkusenost, tak sem s ni. Jinak to cekani na Blura je nekonecne. Uz me to prestalo bavit a skoro si myslim, ze ho nedovezou.

      0 0
      • blue  

        DUC32 byla nedavno dvakrat ve Velu – v testu na Doktorove Maverickovi a predtim na Hecklerovi

        0 0
      • rich  

        s tym XTT a 3mm zmenou ma tiez prekvapili. volal som totiz do cyklosvec a povedali mi, ze XTT TALAS by mal mat len 3 polohy pre zmenu zdvihu. Ked som namietal, ze na stranke to netvrdia, tak vraj ma FOX chybu na webe :-) btw pre Vase info – chcel som zistit kolko by stala zmena z TALAS R na XTT + „novy“ 3 polohovy system. konkretne tento ukon nevedia odhadnut, ale zmena na RLC cca 7.000 + 500 za pracu.

        0 0
      • rich  

        ked uz sme pri premyslani nad vidlou. mne by vyhovovala vidla vzduch-130mm (s moznostou zmeny na 100mm jedinym pohybom packy). Tlmenie odskoku a kompresie a vaha cca 1,8–1,9kg s 32mm vnutornymi nohami a cena do 20tis.

        0 0
        • blue  

          manitou minute 3:00?

          0 0
        • blue  

          jak ctu original specifikace, tak u 3:00 je bud 100 nebo 130 a menit se to neda, jestli sem to dobre pochopil, takze asi spis 4:00 IT

          0 0
          • rich  

            not bad…teda az na esteticku drobnost – uchyt pre brzdu :-)

            0 0
      • vratan  

        v nemeckom mountain biku bol test vidlice maverick. zda sa ze jedina prednost tej vidlice je dizajn. vycitali jej nizku tuhost a zle vyriesene nastavovanie vysky zdvihu. verdikt: uspokojiva…

        0 0
    • kesu  

      sel bych do relevation,manitou bych nebral,nemam s tim dobre zkusenosti a fox je good ale proc za nej dat tolik penez kdyz ti rS odvede urcite stejnou sluzbu

      0 0
      • BB  

        vidlice muze byt sebelepsi, ale mechanik me varoval pred firmou Zitny, ktera neni schopna zajistit dostatek nahradnich dilu. Taky bych chtel brzdy Juicy Carbon, ale z tohoto duvodu si necham zajit chut.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.