nevite nahodou jestli by sel snizit u shivra snizit zdvih, tj. vysku vidlice? koupil jsem si jinej ram a tam je vidlice desne podkopla (choper).
nevite nahodou jestli by sel snizit u shivra snizit zdvih, tj. vysku vidlice? koupil jsem si jinej ram a tam je vidlice desne podkopla (choper).
Snizit lze vzdycky. V nejhorsim je k tomu potreba kratsi pozitivni pruzina a distancni podlozka k negativni.
a bez vymeny pruziny?
Pridas neco k negativni pruzine, ale pocitej, ze bez dalsi upravy o to same zvednes predpeti. Nevim jak konkretne u Shivera by se to dalo jednoduse resit. U 888 bych vedel.
jsem laik, takže tohle je rituální sebevražda ale… nešly by obě dvě korunky posunout níže po těch vnějších nohách? nekamenuj mě… nééé…
jo toby šlo a až se mu pak kolo zasekne o tu spodní korunku tak to bude masakr.
To ustojí ne? 8-))))))))))
Dovedu si to zive predsavit… Drop, dropad, prvnich 15 centaku zdvihu fklidu tlumi, najednou shkubnuti a zasek predniho kola, a jezdec provadi „Of bike frontflip“. Dotoceni zalezi na uvodni rychlosti jezdce… :o)
No nevím tyhle „oldskůlový“ triky sou nic moc. S nášlapama by to bylo lepši ;-)
vy si to tady neuvědomujete, ale martinez právě zahálil revoluci bikových triků :-))))) s nášlapy by byly určitě chutná třešnička na dort
No revoluci? Co jsem koukal na poslední kousky na freestyle MTB, dirtu, nebo freeride dávaj se velký pekla a frontflip je mezi nima, ikdyž většinou i něco k tomu.
všechno je to hezký, ale Of bike frontflip jsi tam viděl? :-)))
no teď vážně… frontflip jsem teda viděl jenom na BMX, ale poslední dobou mám taky pocit, že to jde do šílených pekel… a to je dobře, protože je se na co dívat!
Je to sice stary, ale kdybys preci jen neznal http://www.scottmtb.cz/…es/front.mov
jo tak to teda neznám, to musí být nechutně těžké… radši ani nechci vědět kolikrát se přitom vysekal, když se to učil
Tak nejak pokazdy, kdyz to dela. Takovej ceskej Bender. To jsou u nas lidi co ho skacou lip (a taky na horskym).