Pokúšal sa niekto vymeni? batériu v hrudnom páse – POLAR – ktorý na to nie je prisposobený. Teda v tom, ktoré sa menia celé – kus za kus (pás za pás. Ak áno, prosím o popis.
Pokúšal sa niekto vymeni? batériu v hrudnom páse – POLAR – ktorý na to nie je prisposobený. Teda v tom, ktoré sa menia celé – kus za kus (pás za pás. Ak áno, prosím o popis.
kedysi davno (1995???) som nasiel popis vymeny. Teraz som chvilu hladal na webe a uz to neviem najst. Chlapik to dal pod rentgen, potom vyrezal dieru nad baterkou, vymenil ju a zalial to silikonom. Bolo treba dat pozor aby neprerezal antenu iducu kusok od baterky. Navod bol pre ten starsi hranaty pas co sa uz asi pat rokov nerobi.
tak som tomu venoval este kusok casu, spomenul som si, ze to bolo na bikecurrente a tu to mas uz v upravenej dnesnej podobe. Nasiel som to tam ale ked som mal prvy polar a to bolo v ca 1993, takze moc aktualne to nie je. Prinajhorsom zlikvidujes vybity pas, ved kaslat na to, nie.
Super, to som potreboval. Vďaka.
Co to má za logiku, prodávat hrudní pás bez vyměnitelné baterky? Vždy? ta se opotřebuje mnohem dřív, než v hodinkách. Z tohoto důvodu jsem principiálně zavrhl Polar. Koupil jsem Sigmu, no to jsem si pomoh :-(
Vsak on uz i Polar zavedl pas s vymenitelnou baterii a dobijeci pas
V Polaru vydrzi baterka v hrudaku prumerne 2500h provozu. Za kolik let bys to najezdil? :)
To musí být zázračná baterka :-) A co potom? Jezdit nebo psát výrobci a prosit se o pás v ceně průměrného pulsmetru? Ne, toto není seriozní přístup.
Tak jeste jednou :)
„Vsak on uz i Polar zavedl pas s vymenitelnou baterii a taky dobijeci pas“
No jestli ti prijde lepsi si nechat kazdej pulrok menit batrku za 400Kc :)
V pásu si ji vyměním sám, platím jen baterku. Horší je to s hodinkami, tam je už třeba udělat test vodotěsnosti a to něco stojí. Ale výdrž baterky v hodinkách a v pásu je odhadem tak 4:1.
pokud chodíš s pulmetrem plavat potřebuješ ten test i pro pás. pokud plavat nechodíš je ti k ničemu i u hodinek.
Co chceš na tom pásu testovat? Je tam jen jednoduchý bajonet a pod ním tenounká gumička, na tom snad nejde nic zkazit..
Zkoušel sem to. Do pásu jsem uprostřed vyřízl díru a dostal se až k baterce. Dát vše do původního stavu bylo to nejmenší, existujou různý hmoty kterejma se to dá zacelit proti vnikání vlhkosti. Problém byl však v tom, že baterka byla ke kontaktum jednoduše natvrdo přibodovaná. Výměna proto byla nemožná, pájkou to rozletovat nelze.
pribodovanie sa da jednoducho rozlomit.
A teraz offtopic o pribodovanych kontaktoch: S malou dusou som prednedavnom rozoberal „nerozoberatelnu elektroniku“ od firmy Bosch riadiacu vstrekovacie cerpadlo v aute. Tam som musel zlomit hned asi 6 podobnych pripojeni a potom som ich zase zletoval. Len tak pre zaujimavost, ani autorizovane servisy na cerpadla Bosch to nerozoberaju a vymienaju za novy kus za bagatel skoro 40 tisic SKK. Cely problem bol v tom, ze casom sa v regulacnych magnetickych obvodoch nazbierali malilinke kovove pilinky. Po vycisteni to jazdi ako nove. Robota asi na tri hodiny, po druhykrat by som to zmakol za polovicu.
Ječňák je borec!