Výmena batérie v hrudnom páse

16 nepřečtených
  • mmm

    Pokúšal sa niekto vymeni? batériu v hrudnom páse – POLAR – ktorý na to nie je prisposobený. Teda v tom, ktoré sa menia celé – kus za kus (pás za pás. Ak áno, prosím o popis.

    0 0
    • martt  

      kedysi davno (1995???) som nasiel popis vymeny. Teraz som chvilu hladal na webe a uz to neviem najst. Chlapik to dal pod rentgen, potom vyrezal dieru nad baterkou, vymenil ju a zalial to silikonom. Bolo treba dat pozor aby neprerezal antenu iducu kusok od baterky. Navod bol pre ten starsi hranaty pas co sa uz asi pat rokov nerobi.

      0 0
    • Petr_67  

      Co to má za logiku, prodávat hrudní pás bez vyměnitelné baterky? Vždy? ta se opotřebuje mnohem dřív, než v hodinkách. Z tohoto důvodu jsem principiálně zavrhl Polar. Koupil jsem Sigmu, no to jsem si pomoh :-(

      0 0
      • MARIN  

        Vsak on uz i Polar zavedl pas s vymenitelnou baterii a dobijeci pas

        0 0
      • Daf  

        V Polaru vydrzi baterka v hrudaku prumerne 2500h provozu. Za kolik let bys to najezdil? :)

        0 0
        • Petr_67  

          To musí být zázračná baterka :-) A co potom? Jezdit nebo psát výrobci a prosit se o pás v ceně průměrného pulsmetru? Ne, toto není seriozní přístup.

          0 0
          • MARIN  

            Tak jeste jednou :)

            „Vsak on uz i Polar zavedl pas s vymenitelnou baterii a taky dobijeci pas“

            0 0
          • Daf  

            No jestli ti prijde lepsi si nechat kazdej pulrok menit batrku za 400Kc :)

            0 0
            • Petr_67  

              V pásu si ji vyměním sám, platím jen baterku. Horší je to s hodinkami, tam je už třeba udělat test vodotěsnosti a to něco stojí. Ale výdrž baterky v hodinkách a v pásu je odhadem tak 4:1.

              0 0
              • Vrci  

                pokud chodíš s pulmetrem plavat potřebuješ ten test i pro pás. pokud plavat nechodíš je ti k ničemu i u hodinek.

                0 0
                • Petr_67  

                  Co chceš na tom pásu testovat? Je tam jen jednoduchý bajonet a pod ním tenounká gumička, na tom snad nejde nic zkazit..

                  0 0
    • Brouk_Pytlik  

      Zkoušel sem to. Do pásu jsem uprostřed vyřízl díru a dostal se až k baterce. Dát vše do původního stavu bylo to nejmenší, existujou různý hmoty kterejma se to dá zacelit proti vnikání vlhkosti. Problém byl však v tom, že baterka byla ke kontaktum jednoduše natvrdo přibodovaná. Výměna proto byla nemožná, pájkou to rozletovat nelze.

      0 0
      • martt  

        pribodovanie sa da jednoducho rozlomit.

        A teraz offtopic o pribodovanych kontaktoch: S malou dusou som prednedavnom rozoberal „nerozoberatelnu elektroniku“ od firmy Bosch riadiacu vstrekovacie cerpadlo v aute. Tam som musel zlomit hned asi 6 podobnych pripojeni a potom som ich zase zletoval. Len tak pre zaujimavost, ani autorizovane servisy na cerpadla Bosch to nerozoberaju a vymienaju za novy kus za bagatel skoro 40 tisic SKK. Cely problem bol v tom, ze casom sa v regulacnych magnetickych obvodoch nazbierali malilinke kovove pilinky. Po vycisteni to jazdi ako nove. Robota asi na tri hodiny, po druhykrat by som to zmakol za polovicu.

        0 0
    •  

      Ječňák je borec!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.