• Standa

    S tímto se musím s Vámi podělit.Manželka měla na Giantu Iguana vidlici RS pilot C.Círka po měsíci ji začal téct z levé nohy olej,vidle se přidrhávala a byla tvrdá pružina.Koupil jsem scareba a pilota odložil.Před měsícem jsem ho chtěl dát na staré kolo určené k nákupům v marketu a tak jsem ji nejprve poslal opravit.Dneska vidle přišla a na protokolu je toto: stav vidlice-přehozené pérování,za tlumení,ztržený šestihran na horní zátce tlumení,poškrábaný lak na kastingu,odřený chrom pod úrovní gufera,úplně zpřeházený vnitřek nohou ve steareru,spadlá bužírka,na L guferu chybí venkovní pružina,v noze olej,který tam nemá být. dole v poznámkách: jedná se o bezolejovou vidlici.

    Takže i toto je možné koupit na novém kole.Asi tak měsíc mám novou rebu,maká perfektně,takže doufám,že jsou tam střeva daný tak jak mají.

    0 0
    • vlk  

      nějak nechápu „v noze olej,který tam nemá být“,„jedná se o bezolejovou vidlici“-to mi na první pohled připadá jako nesmysl.

      0 0
        Výběr z produktů
        Přejít do shopu (Komponenty)
      • Peslezedirou  

        Mám pocit, že tahle vidle má v jedné noze tlumení a v druhé pružení, které by tam mělo mít olej pouze na mazání. Zajímalo by mě kdo dělal tu opravu…

        0 0
        • Standa  

          Takže servis dělal Roman Kovář-servis Rock Shox Jablonec nad Nisou. Na protokolu je ještě rozepsaná práce: Kompletní demontáž,vyčiš­tění,správné sestavení,pro­mazání,zatave­ní bužírky,dodání perka na gufero,zpětná montáž. Úplně na konci protokolu POZNÁMKA: Jedná se o bezolejovou­ vidli.

          0 0
    • Meesha  

      bracha ma to samy a nechodi vubec. Zlepsilo se to po „spravnem postaveni“?

      0 0
      • Feroman  

        je v tom strasne tvrda pruzina,ja to mel,ale narazil jsem s tim do psa a ohnul ji,takze na vymenu pruziny uz nedoslo :)

        0 0
    • frank1  

      Mám přesně tuhle vidli a přesně tohle kolo. Model 2003. Když mrkneš na web sramu, najdeš tam, že olej je v obou nohách. V pravé tlumení cca 100ml, v levé na mazání cca 10ml. Jsou tam i materiály týkající se servisu a vnitřního složení vidle. Zrovna ve čtvrtek jsem ji kuchal ( po druhé). Levá noha byla suchá a přidrhávala, olej v pravé byl kalný, takže jsem ho vyměnil a do levé dal zmiňovaných 10ml. Provedl jsem očuistu vnitřku a vytřel gufera. Navíc jsem dal pod imbus na spodku levé nohy malou těsnící podložku. V pátek jsem ji testoval achodí skvěle. Dával jsem tam Motorex 5w-10w, půl litru za 169,–Kč.Nevím co v servisu ti s tou vidlí dělali anevím proč tam psali takové věci. Asi nemají internet.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.