S tímto se musím s Vámi podělit.Manželka měla na Giantu Iguana vidlici RS pilot C.Círka po měsíci ji začal téct z levé nohy olej,vidle se přidrhávala a byla tvrdá pružina.Koupil jsem scareba a pilota odložil.Před měsícem jsem ho chtěl dát na staré kolo určené k nákupům v marketu a tak jsem ji nejprve poslal opravit.Dneska vidle přišla a na protokolu je toto: stav vidlice-přehozené pérování,za tlumení,ztržený šestihran na horní zátce tlumení,poškrábaný lak na kastingu,odřený chrom pod úrovní gufera,úplně zpřeházený vnitřek nohou ve steareru,spadlá bužírka,na L guferu chybí venkovní pružina,v noze olej,který tam nemá být. dole v poznámkách: jedná se o bezolejovou vidlici.
Takže i toto je možné koupit na novém kole.Asi tak měsíc mám novou rebu,maká perfektně,takže doufám,že jsou tam střeva daný tak jak mají.