mam blacka s tpc lockem a pri serizovani kompresniho tlumice mam pocit, ze at je to v te nebo te pozici, ze se to na chodu vidlice nijak neprojevi… muzete mi s tim nekdo helpnout? :(
mam blacka s tpc lockem a pri serizovani kompresniho tlumice mam pocit, ze at je to v te nebo te pozici, ze se to na chodu vidlice nijak neprojevi… muzete mi s tim nekdo helpnout? :(
A jseš si jistý, že máš TPC lockout, psal si že budeš kupovat Blacka s FFD lockoutem :o?
jo, prodavac mi volal ze tam meli chybu, je to tpc, je to i na te vidli napsane
Takze bez Lo?
Tak v tom případě by to mělo být cítit. Ten můj pokud to přitáhnu tak jde výrazně pomaleji dolů, jde to cítit i na místě když to sám zkouším stlačit. Navíc pokud to přivřu tak se mi při rychlých stlačeních ozívá z vidle takový svištivý zvuk jako když rychle protlačíš tekutinu přiškrceným pístem – tímhle principem si ten zvuk vlastě vysvětluju i u té vidle. To samé platí i pro štělování odskoku, pokud dám na max tak to trvá mnohém dýl než se vidle roztáhne a zvuk je stejný. Ptal jsem se na ty zvuky, ale byl jsem ujištěný že to je normální tak to už neřeším. Na asfaltové výjezdy to zamknu úplně a na teréní výjezdy nechám jeden klik pod úplným uzavřením, vsedě se pak vidle nehne ale větší rázy hezky spolkne, polohy mezi tím nepoužívám. Když jedu na pohodu, po rovinkách a do sjezdů úplně otevřu. Odskok mám prakticky úplně otevřený, a? se stíhá vracet.
Jo jo, takovy zvuk je slyset.. Hlavne teda pri navratu te vidle nahoru…popravde sem se ho taky v prvnich chvilich docela lekl. Vratny tlumic mam zhruba v jedne tretine. JEste to teda necham ozkouset nekoho jineho a uvidime.
Toho zvuku jsem se z počátku taky lekl, ale teď když ho slyším tak mám radost, protože vím, že mě vidla ušetřila jeden pořádný kopanec do ruk – prostě si moc hezky odfukuje nad dobře dovedenou prací :o)
PS: jak si jinak spokojený a na kolik ho jezdíš
no mam ho na kole teprva druhy den, takze na nejake zavery je jeste docela brzo :) oproti tomu co sem mel driv je to nebe a dudy… vozim ho na 120 zatim
to zasyceni je podle me prutok oleje pres trysku..
A funguje ti LO?Pokud jo,tak by to melo byt znat.
LO funguje bez problemu.. ale fakt mam pocit ze to neni znat.. dam to zkusit jeste nekomu jinemu… ale sem z toho dost rozladenej
Jestli to funguje jako u Skarebu tak komprese je znat az v posledni tretine otacky packy.
Tak ten kompresni funguje jak ma, dneska sem to zkousel a fakt se mi to jen zdalo ze to nic nedela. Sem to totiz prvne zkousel jen oprenim se o riditka na miste :D Jinak, zustava vam taky na nohach uplne nepatrne mnozstvi oleje?
zůstává, ale všímám si toho jen díky tomu, že se na to lepí bordel, rozhodně to není tak moc, aby to třeba po vidli stékalo, po jízdě to akorát otřu – když si vzpomenu – zatím jsem jinak vůbec nedomazával, naježděno asi tak 200–300km
jo jo, presne tak.. jen kuli bordelu.. jen sem si nebyl jistej, jestli to tak ma byt. Dikes ;)
na skarebovi mi trochu zustaval ale pak sem tozajel a rozhod se to vymenit.nalil sem tam tam 16ml mazaciho oleje jak jeuvedeno a najednou zadnej olej na kluzakach:(( tak sem tam trochu prilil a hotovo.radsi at tomaze. kdo maze ten jede :D
a jeste k Lock Outu… kdyz ho zapnu, nemusim mit strach stoupnout si ze sedla a dupat? Nemuze se s tim nic stat?
ne – od toho ten lock-out je, aby se to nehoupalo. Mohlo by se s tim něco stat, jedině, při fakt velké ráně, třeba na dropu, nebo tak…
Muzu te poprosit o vysku toho blacka od stredu k vrchu korunky (na 90 vysku zvdihu) ? Mam na nej taky zalusk a nevim jestli to snese ram. Diky.
pokud jsem měřil správně tak je to 465mm Plný zdvih mi vyšel na 115mm tedy výška bude 490mm
Jeste tak par otazek.. driv sem mel hodne spatno vidli, s touhle je to rozdil, ale vsichni tu pisou ze vidle „zehli“… ale prece jen obcas dostanu docela citelny impuls, ze sem na neco najel.. je to normalni? Do jakych zdvihu tvuj Black normalne chodi? Dostal si ho pri normalni jizde nekdy nadoraz?
Jsme na tom stejně, taky předtím blbá vidla. Naproto upřímě, taky jsem si myslel, že to pochytá naprosto všechno a pojedu jak po silnici, ale něco mi to nebere. Hlavně když mám ve sjezdu hodně váhy ve předu a ještě k tomu brzdím tak to třeba při přejezdech příčných kanálu na lesních cestách dost výrazně kope. Ale považuju to za normální, protože v tomhle stavu už je vidla víc než v půlce zdvihu – stačí se posunou trochu dozadu a před překážkou ubrat brzdu a je to lepší. Asi bych potřeboval trošku tužší pružinu. Dost kopanců ale taky dostávám přes zadek a ono se to do těch řidítek přece taky přenést musí. I když chodil slušně hned od začátku, tak přece jen se i dost citelně zajíždí – teď mi přijde citlivější než při prvním svezení. Dávám mu tak 500–1000 aby se dostal plně do formy. A ještě k tomu je poslední dobou kosa – nevím jak moc má tuhnou, ale předchozí RST mělo teplotní Lockout a od 10 st uplně zmrzlo, tak si říkám že tohle taky musí hrát roli.
S RST se výborně najížděj v zimě kilometry na silnici. Ta vidle se ani nehne:)
ano,ano, RST má na vidlicích svůj patent – tzv. ATLS – Ambient Temperature Lockout System, volně přeloženo systém uzavření dle teploty okolního vzduchu :-D
moje MOZO mela takovou ETA funkci.. zvih se casem omezil tak na ty dva tri centimetry a vic ani zaboha…
Ale maj to u RST vychytaný, s narústajícímy m.n.m totiž klesá teplota, tak se vidla automaticky uzavře a když se to nahoře sklopí tak se po pár pořádných rázech zahřeje třením zevnitř a otevře a jak klesáš dolů tak pracuje čím dál tím líp :o) To jsou ale machří tohle vymyslet.
Teď ji má brácha, tak a? si ji chudák užije. Mě za ni chtěl ještě platit :o) Předtím měl pevnou a teď má.....taky pevnou jen asi 3× těžší.
a ani za tak slozity system nechtej moc penez, to se mi libi…
Tak sem ho snizil na 105mm tak baj voko :) a zda se mi teda mnohem citlivejsi nez kdyz je vytoceny na plnych 120mm zdvihu.. jak je to u vas?