• gobike

    Ahoj, na Sport-lifu me celkem zaujaly Medium taily a hlinikovy ramy na XC od Pellsu, by me zajimal ciste vas nazor, jestli byste si nejaky MTB ram Pells koupili a co si jeste myslite o funkcnosti tech Medium tailu jako treba X6… dik

    0 0
    • Meesha  

      jako tak nebyly osklivy akorat kdyby meli nejaky jiny decentnejsi barvy… Ale je to Pells, takze bych si to nekoupil. :-)

      0 0
    • Komi  

      Mě by taky zajímal čistě váš názor, jestli byste mi nějaký MTB rám Pells koupili … ? …dik

      0 0
      • Bulda  

        http://www.bike-forum.cz/forum/bikes.php?… aneb ja uz ho koupil davno, protoze byl krasnej a nakonec je i dooost dobrej a v ythle velikosti i jedinej na svete :)) XRka se totiz pak vubec nedelaly, pritom byly nejhezci :))

        0 0
        • rock  

          Tak tohle je jiný kafe než planže?ák a jak píšu níž, líbí se mi. Dokonce ho eviduji jako jednu z variant, o kterých budu uvažovat, až půjdu jednou do nového kola. Akorát nerozumím Tvé poznámce, že XRka se nedělaly, na stránkách Pellsu ho mají v nabídce za nějakých 14 litrů …

          http://pcshop.pells.cz/…/default.asp?…

          0 0
          • Vilém  

            Pells totiz s oblibou udela jeden prototyp,ktery da do katalogu,ale vyroba nic.Treba titanokarbonovy ramy,nebo celopero ktery bylo predloni.

            0 0
            • Pekáček  

              Jestli myslíš celopéro jako jejich planže?ák, tak na to rychle zapomeň. Jezdil jsem ten výrobek, chtěl to prodávat Cyklomax a byly s tím neskutečný problémy. Tady je foto http://www.bike-forum.cz/…03162144.jpg Planžeta je kleštinou špatně držená, vyviklá se. Aby to nebylo málo, bráchovi to prasklo ve sváru u středového složení a mě pak dali typ s planžetou z Alu slitiny, ale to nemohlo chodit věčně http://www.bike-forum.cz/…19182330.jpg

              0 0
          • Bulda  

            Jo, v katalogu je uz pres dva roky, ale kdybys moh do dealersky sekce pro prodejce, zjistil bys, ze v kolonce skladem je nula (taky uz dva roky) vyrobili cervenou 17 a cerny 19, 21, vic nic, nevim, proc zrovna me pak zavolali, ze maj malo objednavek a nebudou to delat a jestli nechci tenhle „vystavni“ kousek, mel sice krive nanejtovany navarky na lahev, ale to bylo to nejmensi, horsi bylo tenkrat treba sehnat sedlovku 31,8

            0 0
            • rock  

              :-( … ach jo, poohlédnu se holt po karbonové zadní stavbě jinde. Stejně to ještě není aktuální a než se rozhoupu, bude nabídka širší než teď. Ale je to škoda …

              0 0
            • Jarda H  

              Informace co uvádíš je částečně pravdivá, s tím že modely které zmiňuješ opravdu v Pellsu nepřežily jedinou sezonu a nejenom v Pellsu. Modely, které se oficiálně představily na letošním Sport-lifu v Brně jsou z úplně něco jiného, principielně dvě pružné planžety vlepené do rámového lichoběžníku. Mají dvě typové verze s označením X2-hliníkový rámový lichoběžník a karbonové planžety a X6 celokarbonový ram.lichoběžník a karbonové planžety. Ram X6 vlastním a problémy které byly zmiňovány, jako kroucení zadního kola při brždení nebo záběru určitě netrpí. Pri záběru není cítit žádné vlnění nebo zhoupnutí, pocity jsou stejné jako u pevného rámu. Planžeta se projeví až na nerovnostech, má přibližně zdvih max.2až 3cm a tak je pravidlem že štěrk,šotolinu nebo pobobný terén krásně vyžehlí a ve spojení s odpruženou vidlicí má nenapodobitelné vlastnosti které, jsem u žádného pružíciho systemu nepoznal,je to kolo zaměřením určené hlavně na maratony a croscountry. Kolo vlastním zhruba 3 měsice a mám najeto skoro 1500km a zatím nic negativního nemohu sdělit.

              0 0
              • Lišák  

                Konečně názor z praxe a ne od stolu.

                0 0
              • cabbage  

                dej si fotku do bikes…

                0 0
                • jecnak  

                  Vzhledem k datu registrace tady neco smrdi.

                  0 0
                  • enjoy  

                    pockej..!jo,mas pravdu.zaseknul se mi vetracek na procesoru:-)

                    0 0
                    • jecnak  

                      Nalistuj spravnou stranu v obrazkovem casopisu a hned vis co s tim… :-)

                      0 0
                      • enjoy  

                        tak tam pisou ze to je uz pripeceny a mam to jit rychle prodat do nejblizsiho bazaru:-).je to tak spravne?:-)

                        0 0
                        • jecnak  

                          Urcite. Totiz pri stejne logice jakou jsi pouzil v threadu, na ktery si jiste vzpominas, prece neni ani jina moznost. :-)

                          0 0
              • jaruna  

                já teda z Pellsu jsem, nebudu vychvalovat, mám X2 a je na něm najeto 5000km (a s kotoučema), chová se přeasně tak jak píše jirka30. Než bude pomlouvat přijeďte se do Brna povozit a ucítíte.

                0 0
    • Pá-dlista1  

      Já nekoupil. A k medium tailum si myslim, ze kazda strana muze chodit jinak a rychloupinak to neudrzi ⇒ bude se to kroutit.

      0 0
      • Vilém  

        Obzvlast kdyz to bude brzdit kotoucem.

        0 0
      • johny.h  

        Přesně tento názor zastávám taky. V zatáčkách by to mohlo dělat paseku a hlavně přibržďovat na Véčkách..

        0 0
        • johny.h  

          Tak jsem tady napsal o těch Véčkách pěknej blud co? :)

          0 0
      • BH  

        ciste teoreticky by to vsak mela delat kazda karbonova zadni stavba, nebo ne? A presto se to celkem masove pouziva,aniz by uvedene negativum projevovalo. Ja bych rekl, ze reseni Pells vyuziva bezne pruznosti karbonu a navdavkem to bocne vystuzuje specifickym tvarem zadnich vzper.

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Ne.

          0 0
          • BH  

            ne je sice strucne, ale bylo by fajn vysvetlit proc ne.Predvsim by me zajimalo v cem je ten hlavni rozdil a proc ta klasicka je pouzitelna a ta ziletkova od pellsu ne.Zkus se snes ze svych vysin mezi prosty a nevzdelany lid.

            0 0
        • Vilém  

          Ve vertikalnim smeru je to sice vyztuzeny tvarem vzpery,ale co v horizontalnim?Tam to kolo prave diky pruznosti muze cestovat kam chce,akorat ne dozadu.Navic kdyz si predstavis ze zacnes brzdit kotoucem tak leva strana musi jit do krutu,tzn ze se zkracuje vzdalenost zadni osy od stredu slapani,bohuzel na te leve strane,tim padem pokud to nepodrzi naba,tak z. kolo musi uhnout doprava.

          0 0
          • Lišák  

            Čistě teoreticky: Bylo už kdysi dokázáno, že letadla těžší než vzduch nemohou létat…

            0 0
            • Vilém  

              Koukam, ze bydlis kousek ode mne.Treba to nekdy proberem osobne.Kdyz jsem koukal na tvoje kola, nejsi nahodou nejak spojenej s Pellsem?:)

              0 0
              • Lišák  

                Ty Pellsy na fullovi jsou z pevňáka a používám je, protože za poloviční cenu mám srovnatelnou kvalitu jako třeba Ritchey. Nemluvím o karbon. sedlovkách a jejich rozlepování zámků! Mluvím o hliníkových komponentech. Taky používám jejich kra?asy a ponožky. Spokojenost. Ty rámy by bylo nejspíš potřeba vyzkoušet a pak hodnotit. Od stolu to asi nebude to pravé. Z Jestřebí pochází moje švagrová.

                0 0
                • Vilém  

                  Ja taky vozim veci od Pellsu,dokonce i karbonova sedlovka mi drzi, myslel jsem to na ty Mongoosy:)Me spis stve jejich politika.Mas pravdu,ze ten ram by chtelo zkusit projet,ale po teoreticke strance to ve me duveru nebudi.

                  0 0
                  • Lišák  

                    Ten pevňák je z roku 1996, to myslím, ještě vozil někdo jinej.

                    0 0
                • Vilém  

                  Jeste jsem zapomnel,ja jsem z Jestrebi, Rajec je za kolejema:)

                  0 0
    • rock  

      Dlouho jsem je tam očumoval :-) …chce se mi věřit, že to bude abnormálně pohodlné a bál bych se, že to bude málo tuhé v záběru; takže asi nekoupil. Třeba XR na mne působí důvěryhodněji … Ale je to jen optický dojem, skutečnost možná bude jiná …

      0 0
      • Lišák  

        Pell´s jezdí Bulda, sice ne planže?áka, ale nějakej karbon (aspoň vzadu). Mohl by se vyjádřit, jak je spokojen.

        0 0
    • JMT  

      ja bych si ram pells nekoupil prave proto ze je to pells, kdyby ty planzety byl tak super, tak by se to davno pouzivalo…

      0 0
      • wbiker  

        Přesně tak, já bych si zas nekoupil fulla, kdyby to bylo tak super, tak už na tom dávno každej jezdí…trošku blnej argument, ne?

        0 0
        • kesu  

          hodne blbej:)

          0 0
        • rb  

          Pravda,hodně blbý argument.Svez se!

          0 0
        • JMT  

          na fulu jezdi dost lidi, malokdo z tech kdo ho nemaj by ho nechteli…

          0 0
          • JMT  

            a hlavne je to pells…

            0 0
          • Lišák  

            Ale ono to vypadá, že to wbiker myslel ironicky.

            0 0
            • JMT  

              z toho co sem napsal melo vyplynout to, ze lidi full chtej, ale nemaj protoze si raci kopej ht z lepsim saltrem (no jo, je to pravda ze na 1500 km za rok v lehkym terenu nutne potrebuju xtr…)

              0 0
              • jecnak  

                no jo, je to pravda ze na 1500 km za rok v lehkym terenu nutne potrebuju fulla…

                0 0
            • wbiker  

              No myslel, asi se zas budu muset vrátit ke smajlíkům, aby to bylo jasnější.:-)

              0 0
        • wbiker  

          Pro upřesnění, měla to být ironie. Bylo to myšleno tak, že je divný něco odsuzovat proto, že to nikdo jinej nepoužívá.

          0 0
    • BH  

      chce to urcite vyzkouset. Uz jsem to tu psal, Pells byl nejprijemnejsim prekvapenim na Sport life, alespon pro me. ta profilace trubek je skutecne originalni a ciste teoreticky by to fungovat melo. nevidimm zadany duvod potizi s RU jak tu nekdo psal.Melo by to pruzit jen nahoru a dolu a do boku by to melo byt dostatecne tuhe. nakonec podobny system pouzivalo Morati, jen vyuzivalo pruznosti titanu a jeste tam vkladali nahoru tlumic. jenze morati pruzilo i do boku, coz by se u MT melo eliminovat prave trvarem trubek zadni stavby. Pokud vim, tak to jiz 2 roky testovali, tak lze predpokladat vychytani problemu. Me osobne vice vadi spojovani do mufen, je to takove hodne konzervativni. Ovsem vyhody toto reseni jiste ma. Pristi tyden budu na nejake predvadecce, mela by tam byt moznot vyzkouset i toto kolo. Pokud budu mit cas , tak popisu sve dojmy. zaver: ram pells bych si klidne koupil

      0 0
      • Vrci  

        viděls ten jejich novej silniční rám – měl by mít integrovanou sedlovku, jsem na něj docela zvědavej, ale nemůžu najít foto.

        0 0
        • BH  

          asi myslis Storm, to je vsak ram pouze pro casovku.Pro bezne jezdeni je pak R7, vypada hodne podobne, sedlovka je vsak pouze aerodynamicka, ale neni soucasti ramu.mam pocit, ze integrovanou sedlovku ma patentovany konstrukter ramu u BH a giant ( u BH je to global concept nyni jiz druhe genereace tzv. G2 )

          0 0
          • Vrci  

            Měl tam být vystavený pouze jako rámová sada – prototyp ve výloze barva žlutozelená.

            Dělá to dneska „kde kdo“ hlavně na časovkových rámech (trek, cervelo, time, BMC, Ridley a možná i další)

            0 0
          • Siddha  

            Storm ma vysunovaci aero plochou sedlovku. Srovnej vysku a posed Lady Kozlikove a Lukina na fotkach v katalogu Pellsu a samoze to byl jedinej prototyp, ac je samoze v katalogu…

            0 0
          • Vrci  

            Myslel jsem tenhle http://www.bike-forum.cz/forum/foto.php?…

            0 0
            • Lišák  

              Zajímalo by mě, jestli mě někdo dokáže vysvětlit výhody rámu bez sedlovky, jenom s prodlouženou sedlovou trubkou?

              0 0
              • náčelník  

                Jediná výhoda je asi váhová úspora. Ale ta rozhodně nepřeváží nevýhody.

                0 0
                • Lišák  

                  Dík, něco takovýho jsem si myslel taky.

                  0 0
                • Vrci  

                  Ještě tuhost a podle mě i vzhled, i když tady nejsou bravy zrovna povedený.

                  Pokud už nerosteš, znáš svůj posed a máš vyzkoušené sedlo tak už moc nevýhod neni, protože zámek je většinou výměný a neni lepený nefest.

                  0 0
              • Lookas  

                vyhod to ma hodne! rozhodne spolehlivost, vaha, tuhost, u nekterych kol i aerodynamika, design, fuknkcnst, tlumeni vibraci.. da se rict, ze co se jidy tyka tak skoro vsechno! jedina nevyhoda jeze nemuzes hybat s vyskou posedu! ale s timto resenim se setkas u casovkovych, profesionalnich kol, prototypu atd. bezne se to asi moc nerozsiri! pells R7s je prototyp! proto i extravagantni barevna kombinace!

                0 0
                • Vilém  

                  Kdyz tak ctu tvoje odpovedi a pak se podivam na datum registrace,tak mi tu neco smrdi.

                  0 0
                • náčelník  

                  Nemožnost hýbat s výškou posedu je pro mě nepřekonatelné negativum. Vždy mi dlouho trvá, než najdu správnou výšku a ladím to v řádu milimetrů. Navíc při výměně treter, pedálů nebo sedla se posed taky změní. V žádném případě to nazavrhuji, ale pro mě coby opatrného turistu na HT je to nevhodné.

                  0 0
                • Lišák  

                  Je fakt, že to, co jsi napsal, může pro profíka znamenat hodně. Pro obyčejný uživatele jízdního kola to je ovšem řešení krajně nevhodné. Jak píše náčelník, stačí výměna sedla, a je to v …

                  0 0
                  • Lookas  

                    naprosto s vama souhlasim, az budou brat hobici ram jako spotrebni zbozi tak se to treba taky rozsiri! pro drtivou vetsinu populace jsou ty vyhody nepodstatne…ale prohrat Oh casovku o 0,5 sec to by sme pak vsichni nadavali na sedlovku :-) ale to se nas netyka ;-) ale sem rad, ze se toto reseni aspon u prototypu objevuje ;-)

                    0 0
      • zirecek  

        Dej vědět, když to projedeš. Nejde ani tak o tuhost do stran, ta tam nějaká je. Ale když budeš, třeba, klopit zatáčku, tak se ti jedna planžeta může prohnout více než planžeta na druhé straně, čímž bude namáhán RU.

        0 0
        • BH  

          dnes jsem to kratce testoval. Dojem z toho je takovy,, ze se to chova jako pevne kolo v zadnem pripade nelze od toho ocekavat komfort jako od fulla. napr. skok z pankejtu je „do tvrdych“. Na druhe strane jizda po kostokach byla uplene v pohode vubec to nenakopava.chova se to tedy velmi podobne jako karbonova zadni stavba na me silnicce, tedy zehli to to drobne nerovnosti,ale na vetsi nerovnosti to nestaci.pokud se tyce bocni vule, jak kola upevneneho v ramu a nebo pri naklopeni a nebo brzdeni(byla tam kotoucovka) nic takoveho jsem nezaznamenal.Do­tazem jsem zjistil, ze pohyb zadni stavby je udajne az 15 mm, ale kdyz na to zatlacis v klidovem stavu, nehne se to ani o mm. Je to proste zlepsena funkce bezne zadni karbonove stavby, tedy tlumi drobne nerovnosti, neni to vsak rovnocena nahrada full a ani to neni takto mysleno,hlavni smysl je eliminivat drobne nerovnosti pri jizde v terenu pri zachovani vyhod- nevyhod tuheho kola. jeste poznamka, zadni naboje a ani RU nepraskaji. ten krut neni tak vyznamny a srovna se elasticitou obou zadnich savli.

          0 0
          • Lookas  

            ?!? mno, full to rozhodne neni! myslim, ze myslenka teto konstrukce bylo zavodni XC nebo i maratonske kolo. hlavni pozadavek vykon pri vetsim pohodnim nez nabizo ostatni hardtaily. predpokladam, ze si jel stejne kolo jak ja pro merida sportlifu cup :-) a kdyz na to v kidu hodne skocis tak jde videt, ze se zadni stavba prohne :-)

            0 0
    • black.horse  

      no, osobně bych si věci od Pells klidně koupil. Je mi jasný, že to mnoho lidí odsoudí, ale nikdo z nich Vám neřekne proč, každej jen pokrytecky vidí logo firmy a drsňácky vyjádří verdikt! mimochodem, sám sem od nich pár věcí vozil a vozím a nejsou špatné… je možné, že někdo nebyl spokojený, ale nic není dokonalé a chybička se vloudí a je třeba jí opravit… páč jinak by všechny zaměstnance třeba Shimana postříleli:-D takže můj verdikt, chce-li někdo „značku“ a? si koupí jakou značku chce, stejně se všechno jednou rozbije:-) pokud bych stavěl kolo na účel a nechtěl se vytahovat logem firmy, tak si to klidně koupím:-) mimochodem, předpokládám, že kvalita těchto výrobků stejně předčí většinu obyč. bikerů:-P

      0 0
      • Vilém  

        Ja svou neduveru k Pellsu ziskal az casem, potom co jsem se nekolikrat nechal zlakat jejich katalogovejma udajema a skutecnost byla jina.Dale me stve ze porad vykladaji o svem vyzkumu a vyvoji a nakonec „jejich“ ram nebo patentovane osy (zapomneli vsak rict ze patent neni jejich) najdes v katalogu taiwanskeho prvovyrobce.Dalsi vec je to ze napred udelaji katalog,aniz by ty veci fyzicky meli a az podle zajmu zakazniku objednavaji od dodavatelu,pak se lehce stane ze cekas mesic,dva a kdyz jim zavolas,akorat mazou med kolem huby.Po funcni strance nemuzu jejich veci,co od nich mam, kritizovat (predstavce,ri­ditka,sedlovky),te­da az na nekvalitu povrchovky.

        0 0
        • Vilém  

          Jeste troska do mlyna.Jako dovozce mnoha znacek a producenti dost komponentu by si aspon mohli udelat solidni www strany,ty soucasne, neaktualni,jsou strasny.Hlavne ze maji pocitacovou divizi:)

          0 0
    • kovar  

      kde se dá na netu ten X6 najít?

      0 0
    • Baracuda  

      Co ja vim, tak X2 jezdil Jarda Rygl(pro pripadne neznale – repros v MTBO, je prakticky vsude na fotkach v katalogu) celou letosni sezonu,i s ko­toucema. Myslim, ze to byla docela slusna zatezkavaci zkouska…

      0 0
      • Vilém  

        A myslis,ze i kdyby mel s kolem problemy,ze by to pells nekde zverejnoval?Nebo se s Ryglem znas a mas z prvni ruky ze je OK?

        0 0
        • Baracuda  

          Tak samo, ze verejne urcite ne, ale myslim, ze kdyby s tim ramem mel problemy, tak ho jednoduse nejezdi a jezdi na nejakem schwinu, nebo mongoosu, nebo na nejakem jinem ramu z produkce pellsu. Okolo orientaku se tak trochu motam a rozhodne sem neslysel, ze by na to nadaval, ale jde jen o to jsem (ne)slysel. Treba je to jinak

          0 0
    • gobike  

      No tak urcite ty planzetaky nevyhody mit budou, ostatne jako kazda vec, ale prece to zase tak strasny byt nemuze, prece si Pells v raji konkurentu nemuze dovolit vyrobit nefunkcni ram. Ja bych klidne do toho sel a asi ho pristi rok jestli budou finance poridim :-P

      0 0
      • kovar  

        by mě zajímalo, jaký motiv je třeba ke spáchání tohoto činu? Cena? Asi ne, stojí to jak sviňa.

        0 0
        • gobike  

          jo no cena je u toho planzetaka silena, ale asi zkusim nejakej Alu ram. Laka me nepoznane.

          0 0
          • Siddha  

            ale ten alu bude to samy co jakakoli merida, nebo cokoli z taiwanu, to si nemyslim, ze by ty nejlevnejsi modely byly z brna. mrkni na svary. je to jen muj nazor, muzete to nekdo vyvratit?

            0 0
            • gobike  

              Tak to je jasny, ale Meridu ma hodne lidi, ale na tomdle sem este nikoho nevidel.

              0 0
              • Siddha  

                jojo, ja nerikam proti ani popel. sam bych to vyzkousel a ty slozeny kola maji alespon v ceniku za moc pekny ceny…

                0 0
    • Lookas  

      ?!? nevim co lidi blazni? kdo na tom planzetaku jel?!? mno, to uz bude min kecu nez porad jenom pomlouvat! at je vam znacka nesympaticka jak chce, to ale neni duvod odsuzovat jejich vyrobky bez jakekoliv znalosti? planzetaka jezdi opravdu spokojene Jarda Rygl aja mel moznost ho zkozset v terenu i pri zavode! Jel sem s nim prave Merida Sport life Cup na vystavisti! uznavam, ze moje zkusenosti v oboru horskych kol jsou mensi (sam vlastnim dve horska kola) protoze su specialista drahar a tudiz si hodne potrpim na tuhost! a s tou sem nemel sebemensi problem!!! tlumeni razu prenecham na posouzeni bajkerum, pro me jako drahare tlumi vsechno ;-) rozhodne stoji za to si ten ram vyzkouset!!!

      0 0
      • vili  

        vsichni od pellsu se rychle zaregistrujme a pojdme branit a vychvalovat :-))

        0 0
        • Lookas  

          to ze jsem na rozdil od vsech ucastniku teto diskuze mel moznost vyzkouset temer komletni nabidku jejich silnicnich (+1 MTB) ram, neznamena, ze jsem od pellsu. :-) zaregistroval jsem se az ted, co zde kolega zverejnil „moji“ fotku, abych mohl taky reagovat!

          0 0
        • Vrci  

          Tak teď se musím Luka zastat, od pelsu s velkou pravděpodobností neni, co chválí na ivelu jsou sice jejich rámy, ale vždy psal, že za nejlepší kola považuje zippy, i když pells ráfky a kola se svým legem taky prodává. Nikdy jsem od něj nečet nějaký vychvalování ostatní pells bižuterie.

          0 0
          • vili  

            vsak v pohode, jenom mne to tak pripadlo podle tech okolnosti…btw.ted sem cet novy velo a je tam psany ze v pristim se ten ram bude testovat tak uvidime co na to pani z vela

            0 0
            • Lookas  

              ?!? ten R7s?!? to snad ani ne, to budou testovat jinej model, myslim. nic sem necetl, ale zda se me to nepravdepodobny. ale, jo, spousta lidi si me s firmou pells spojuje, jezdim hodne na jejich ramech, ale to protoze sem presvedcenej ze jsou nej ;-) aspon co jsem zatim poznal a nebylo toho malo! ale pro kazdyho je nej ram jinej, asi se neshodnu s bajkerem co jezdo jen dolu z kopce! :-) ja preferuju ciste zavodni stroj!

              0 0
              • vili  

                no pisou ze budou testovat specialitu pellsu s medium tail plochyma nohama zadni stavby,takze asi jo.

                0 0
                • Lookas  

                  jooo, tak to jo ;-) to sem ti neporozumnel, ja myslel prototyp R7s o kterym se ted vedou diskuze! jo, budou tam mit toho planzetaka X6s jak byl ted na predvadecce v pellsu jak tu uz nekdo psal ;-)

                  0 0
    • wroum  

      nekoupil. mam rad pekny veci, coz nic od pellsu nesplnuje. alespon v mych ocich.

      0 0
      • Lookas  

        ..se ani nedivim, kdyz vidim tvoje kola! :-) (zamereni kol)

        0 0
      • lubos  

        nektere predstavce maji hezke , lehke a docela i drzi. Tedy asi dost mozna jenom ten jeden co mam :)

        0 0
    • gobike  

      Ale, muj thread se zase vratil v case:-)

      0 0
    • wbiker  

      Tak jsem is až dneska všiml, že na rámu X2 není bovden k přehazovačce vedený v kuse, ale na zadní stavbě je v místě karbonové planžety přerušen. Tak mě napadlo, nemůže mít prohýbání zadní stavby vliv na napětí lanka → ztráta řazení?

      0 0
      • rarášek1  

        Planžeta pobere maximálmě stopu po traktoru. Je to pořád pevñák. Jen trošičku pohodlnější. Žádné zdvihy. Pokud by tento problém nastal, Jarda Rygl by byl první, kdo by na to upozornil. Testuje X2 druhým rokem a občas na ní něco vyhraje. Třeba vícemistra světa v orienťáku.

        0 0
        • wbiker  

          No, občas stačí i jedna otáčka tím distančním šroubem a přehazovačce a začne to blbě řadit. A jestli se to hýbe 1,5 cm, prohnutí té horní vzpěry musí být víc než vzdálenost dvou závitů, ne?

          0 0
          • rarášek1  

            Nevím, ale jako jeden z mála, jsem měl možnost se projet na předváděčce X6. To celkem dlouho a daleko. Rozhodně jsem ale nezaznamenal na rozbitém podkladu nějakou snahu šaltru samovolně řadit. Ale taky nevěřím, že ten krok je 15mm. Zkousil jsem zůstat sedět o trochu déle na kořenech a schytal jsem pěknou ránu.

            0 0
            • wbiker  

              Já jsem na tom nejel nikdy, jen mě to tak napadlo.

              0 0
              • rarášek1  

                I to nic. Když tak mrkni na Velo 1/2006. Je tam test. Každopádně mně se planžeta líbila. Jaká je s hliníkem taky nevím, protože X6 je celokarbon.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.