Jaka by jste zvolili diskova kola (bez financniho limitu) na ram Klein Attitude s brzdami Hope Mini. Kola mohou byt jak zapletena, tak skladana. Vaha jezdce 80 kg. Diky za Vase nazory a doporuceni.
Jaka by jste zvolili diskova kola (bez financniho limitu) na ram Klein Attitude s brzdami Hope Mini. Kola mohou byt jak zapletena, tak skladana. Vaha jezdce 80 kg. Diky za Vase nazory a doporuceni.
SLka Crossmaxy nebo bych zaplet neco exklkuzivniho na napr. Tune, Chris King atd.
Hlas pro Crossmaxy, ta tuhost je pri brzdeni znat:-)
karbonovy rigidy ..
Cane Creek Zonos Disc Team Issue http://www.canecreek.com/40.html Spinergy Xyclone Disc http://www.spinergy.com/xyclonedisc.htm
Diky za tip, ty Spinergy vypadaji fakt paradne, az na ty zluty samolepky, ale ty by snad sli odlepit.
Ještě jsem si vzpoměl na American Classic MTB 350 Disc http://eshop.bikezone.cz/index.php?…
V MTBAction je teď testovali, s bílejma nálepkama http://pebe.wz.cz/…spinergy.jpg
Jsou fakt nadherne, ale design spis na silnicku, na tu se chystam pristi rok, rozhodne o nich budu vazne uvazovat. Dik
taky sem je chtel do ty doby nez mi rekli cenu to uz bylo na me moc, ale sou nadherny a neskutecne tvrdy
Kolik stoji? Tipuju tak 45…
Uz jsem to nasel, Maxcursor.cz
trochu si se seknul! To je docela darda! :-)
To jo, bych mel skoro cely kolo :)
http://www.maxcursor.cz/index.php?… chapu to dobre, ze sou v tom „obycejny“ 240tky?
A ty jsou diskovy?nejak jsem to tam nenasel.
Vlevo dole – *for disk brakes only.
Tak to jsem fakt prehlidl:(Sorry.
Smrtící kombinace carbon a galusky :o)
Proč vylítlo tolik jezdců na TDF ze silnice? Protože to nebrzdiloa to i se spešl špalkama (korkama)
U kotoucu to bude urcite stejny.
Zkousel jsi nekdy jak brzdi karbonovy rafky?Ja ano,zil jsem v tom ze to nebrzdi,ale opak byl pravdou,brzdilo to na silnicku az moc.
Hmmm :-) Jenže to je na alpi málo, nehledě na to, že je důležitý jak se to chová při delším intezivním brzdění.
myslis ze se budou vytrhavat niple, nebo proste proto ze sou to karbonovy rafky nemuze kotoucovka nikdy brzdit?;)
Musím se zastat Tomcata. Při sjíždění od Grossglockneru to ke konci byl boj kdo z koho: já nebo zatáčka (a to si o sobě myslím, že jsem kamikaze při sjezdu na silničce) – brzdy nic moc. První a poslední zkušenost a už je nechci i kdyby byly pozlacený – prostě karbon a korek není zrovna ideální směs pro intenzivní brždění při nepřízni počasí.
Jo ale resi se tu kola na mtb a jeste na kotoucovky.
Kdyz uz teda budem resit silnicky, tak jestli s tim byly prolemy na Glockneru, tak znam dost prusmyku, kdy by se asi clovek zabil. Teda fuj. Nebrzdi to proc – moc se zahrejvaji rafky nebo spalky a pak to nebrzdi?
No sice tam píšou disk only, ale má to brzdový plochy a nediskovej náboj. Ohledne karbbomu na ráfku bych se bál, nebo míň než karbonový vidle nebo řidítek. Ale spíš co se mi nezdá, je ta galuska. Na normální MTB je to podle mne blbost. Pokud někomu jde o kažkou tisícinu v závodech XC možná, protože defek = konec s dobrým umístěním případně děsnou držkovou.
Ohledně snížení brzného účinku to je jedno ale je za tím ráfek. Stejně stím v tu chvíli nic neuděš bělá to ten karbon. Čet sem studii o brzdových kotoučích klasika , dural, karbon, keramika.
Asi by byl nejlepší ráfek z karbonu s keramickou brznou plochou Kotouč by byl super s duralovým unašečem a keramickou brzdovou plochou.
Ta naba je diskova pro center lock a brzdove plochy nic moc. Takze fakt for disk only. Byly k videni na Sport life.
jj, predni kolo sem si polehkal:)
Hmm. Hmotnost v setu je uzasna, stejne jako prepokladana cena. Je fakt, ze galuska na MTB uz tady byla a moc se nechytala, ale preju tufakum moc uspechu, alespon v Americe. A tady u nas bych to klidne vyzkousel ja :)
Jaka ta cena ma byt?
22/23K ? za par, ale neni to ofiko
Galuska proto, ze se galuskovy karbonovy rafky podstatne lepe vyrabeji.
DT SWISS 1540 http://www.dtswiss.com/index.asp?…
To je presne ono, to jsou asi zatim mi favorite, jeste mi prodejce nabizel kola, ktera jsou z velke casti shodna. Jsou to Bontrager Race X Lite, ktere pro ne vyrabi prave DT, jen je na tech kolach rafek od nejakeho jineho vyrobce. Ale zatim jsem nenasel nikoho, kdo by s nimi mel nejake zkusenosti. DT je u me jistota.
jestli fakt neni limit, tak bych zvolil Chris King, navic 717(nebo DT rafek) a nejakej paradni vyplet.
Krome skvely servisovatelnosti a slusny vahy na tom nic vyjimecnyho nevidim. KDyz uz bez limitu, tak fakt neco extra.
takze co? ty naby mi pridou fakt docela exkluzivni, ale nenapada me zadny rafek ktery by budil pozornost…
Tot otazka. Hezky by vypadaly karbonovy rafky od Reynoldse, ale jak je to s zivotnosti netusim.
Radsi bych dal prednost nejakym zapletenym kolum, ale u Cmaxu moc velka „exkluzivita“ neni, takze tezko rict. Zalezi jak moc to tazatel mysli vazne, viz. odkazy v rootu diskuse. Cenove to je ale uz opravdu nejvyssi liga.
tak treba XTR… :-)))
to je tuctovka… :-D
Jak pise Meesha…
Ale vzhledem k tomu, ze ten co thread zakladal posilhava po nejakych DTckach, tak myslim, ze tu resime kola jeho (nebo nasich?) snu a ne to co by si koupil.
DT swiss nebo možná nějaký FRMka,ikdyž ta jejich váha už je skoro podezřelá:)
Na karbon na mem kole neni misto, je to klasicky celohlinikovy hart. Jako tazatel to s tema kolama myslim opravdu vazne, protoze brzdy uz mam a ted chybi uz opravdu jen ta kola. A turistou se stat nechystam.
Krom těch mi Hopů to zní jak bych stavěl bika :-) Kola:
Proc se Ti nelibi Hope? Vim ze mas Avid, v cem se Ti zda byt zdarilejsi? Jinak co se tyce kol mame velmi podobne smysleni a Tve kolo mi poslouzilo tak trochu jako vzor. No a u kol to asi zatim vypada bud na kola od Bonti (tvrdost mi nevadi, mam rad kdyz je kolo tvrde a dobre jede). A pak mi jeste hlavou vrtaji skladana kola z komponentu, o kterych pises. Tedy naby CHK + dráty DT Competition + ráfek Mavic asis spis 819, i kdyz je zase tezsi oproti 717 (no tady jeste nejsem uplne rozhodnut).
To byl to vyjádřený souhlas s celkovou volbou, proti Hopům nic nemám :-) Avidy mám proto, že na biku chci brzdy, ve kterých se můžu hrabat sám. NA brzdy si nenechávám šáhnout v žádném servisu.
CH-K+DTcomp+M819 je můj favorit na příští kola. 819 je docela držák, obuje i bezduše a hodí se k širším pláš?ům líp (je širší). Pokud obouváš do 2.0, stačí 717.
S Bontíkama chybu neuděláš, jsou u Attiutuda dobře prověřené. Ale chce to pružné kosti :-)
Ja moc opravar nejsem, takze mi ta domaci neservisovatelnost u brzd nebude moc vadit. Na bezdusich nejezdim, nejradiji ted asi jezdim na Racing Ralph 2,0, ale nejsem uplne spokojen s prednim vedenim stopy. Mas tip? Maximalni sirka gum, ktere obouvam je 2,1 a vzdy s dusi, takze by mi asi opravdu mohla stacit 717. Cim vic o tom mam nacteno, tim vic se mi tato skladana kola libi!
Na pláště jako je Ralph (nebo jiné pod 500g) stačí opravdu 717. Jinak o RR tu už pár diskusí bylo, moje osobní zkušenost s nimi je ta, že v předu drží skoro tak blbě jako Python a navíc se hůř valí. Schwalbe letos vydal pláště tuším Smart Sam, které mi připadnou dopředu docela OK, ale nejezdil jsem je. Já osobně obouvám radši 2.3 a víc, 2.0 je minimální, co bych snesl, proto ta preference 819ky.
Diky za vycerpavajici odpoved a tip na neve pneu! Asi budu muset prestat byt tak upnuty k uzkym plastum a taky nekdy vyzkouset neco sirsiho. Me zatim nejsirsi pneu byli Hutchinson Mosquito gold 2,1 a meli sileny odpor, coz me docela vadilo. Co jsem se dival na Schwalbe, tak predstavili jeste jeden zajivy plast. Jmenuje se Knobby Nic a vypada taky celkem zajimave.
Nobby Nic :) výrobce ho doporučuje na předníkolo
mam je doma. Malinko uzsi (ve verzi 2.1") nez Little Albert 2.1 (1mm cca), vzorek stejne vysoky/siroky, v zasade velice podobny, akorat ma drazku pres stuple. Zbytek odlisnoti je popsany na strance. Coz je ale docela zajimave, je vaha … cca 450g. Pocitam, ze 2.25" verze bude mit lehce pres 500g.
http://www.extralite.com/index_euro.htm zkusil bych se poptat jak to vypadá s tou disc verzí. Ty kola na véčka maj 1140gr – obě :)
Ty naby jso hodne podobne RBdesign ale vahove jsou uplne jinde ty RB sem si chtel koupit ale nakonec vse dopadlo jinak
Jen jestli nebudou kvuli Ti dratum cely takovy gumovy. Krome jinyho jim navic myslim chybi kaliskovani na rafcich.
no jo ale zase jim chybí půl kila do CCmaxů :)
To jim mozna bude chybet mnohem vic hned po prvnim sjezdu.
Tak ja by som siel do Chris King nab a rafkov trebars Mavic a nechal si ich eloxovat vo vhodnej farbe. Alebo z kompletov napr Cane Creek. Robi aj s titanovymi spicami. To je myslim dost exkluzivne.
A jak by jsi to nechal eloxovat?to bys jako napred odvrtal vsechny nyty,nechal naeloxovat a pak znovu zanytoval?do eloxu se nemuze dat nic zelezneho:(
Gatier může :)
No jo… :)
diskova kola? hlasuju pro Novaky!!! pomer cen / kvalita je bezkonkurencni! bez omezeni penez diskova kola Zipp! :-)
No, origoš zapletený asi Crossmaxy XL, pokud jsi šetrnější /k tomu Kleinovi/, tak náby Soul Kozak Disc + špice DT Swiss New Aero + ráfky ZTR 350, váhově předek 630 g a zadek 730 g bez upínáků a s alu niplemi. zdar.