Cau. Pujdu do novejch pedalu, co byste mi spis doporucili. Horky kandidati jsou Sh M540 za cca 1700,– nebo Candy SL za 2600,–? Oboji budou mit asi perfektni samocisteni od bahna.
Cau. Pujdu do novejch pedalu, co byste mi spis doporucili. Horky kandidati jsou Sh M540 za cca 1700,– nebo Candy SL za 2600,–? Oboji budou mit asi perfektni samocisteni od bahna.
podobny problem som riesil aj ja. tu je diskusia: http://www.extremebike.sk/index.php?…
Na zacatku roku jsem uvazoval mezi M540 a slehacema. Cena a provedeni podle me ale jasne hovori pro Shimano. Candy muzou nabidnout jen nizsi hmotnost. Mam 540 od zacatku roku a nenasel jsem na nich chybu.
ted resim jestli koupit eggbeatery S model 2003 ve sleve v „kamenaku“ za 2250kc, nebo ty 540-ky na netu za 1600. ted sem nasel jeste termoplastovy WTB za 1800kc(lehci nez eggbeatery!).foto viz eshop.bikezone.cz/pictures/katalog/ped1.jpg to nich bude s blatem a odolnosti. nejak se mi nechce tomu termoplastu verit. pred nedavnem sem dostal od odlitatajico kamenu takovou ranu do spodni strany pedalu ze mi to vyhodilo nohu z pedalu.. bejt tam termoplast tak uz je asi po pedalech..
Prave toho se bojim u slehacu, ze je nekde vezmu o sutr nebo parez… Stalo se to uz s nima nekomu?
hej. brutalne som chytil pedalom o suter s candy s. mechanizmus len trochu oskrety (neohnuty), bez zmeny funkcie. k vynutiu nedoslo. vydrzi to urcite hodne…
tie 540 vyzeraju velmi dobre
Z eggbeatrov se lepe vystupuje. Kontaktni plocha bude stejna, odolnost voci bahnu u Candy asi obdobna, vaha nevim , M540 vazi bez kufru 350g. Odolnost vuci narazu asi taky plus-minus podobne. Vyhoda u M540 je moznost nastaveni posunu kufru do stran. M540 ma myslim vsude prumyselne lozisko, Candy jenom na stranach. Ale nevim jestli je vyhoda mit prumysl na vnitrni strane. Ale videl jsem , ze existuji Candy za nejakych 1800,– , ty jsem mel v ruce, a zdali se mi dost tezke. Nejspi stejna vaha jako M540.
Candy 308 g, 540 352 g (par)
No, ja asi zostanem u tych 540. Zda sa mi, ze je to pre mna lepsie.
No tak je vyreseno, koupil jsem 540itky a vypadaj dobre. Jediny co me nasr.. je, ze maji misto imbusu srouby na kriz. sroubovak. Zkousel jsem to povolovat a malem jsem je zmrsil:-(( Imbusy jsou asi v tomhle lepsi.
To by me zajimalo k cemu jsi potreboval ty srouby povolovat. Nejspis jsou tam nejak zalepeny, aby se jen tak povolit nedaly, protoze to nebude treba po celou dobu zivotnosti pedalu.
No k cemu jsem to chtel povolovat?, treba ze zvedavosti:-) Ne proste treba proto, ze kdyz se zaserou, tak je po sezone vzdycky kompletne rozeberu, vycistim a namazu. Tady to pujde asi dost ztezka. No a proc by se nemeli dat povolovat? Na co by je tam asi potom delali? To ja jenom tak, aby rec nestala:-)
pokud bys chtel imbusy, tak by bylo treba priplatit 2000,– a koupit 959. Jinak krome imbusroubku nevim, v cem se tyto pedaly lisi.
959 maj este pry jinou povrchovou upravu a lepsi osu. a sou asi o 5g lehci ;) ale za ty prachy.. ja du na 99% do 540-tek.
Za tu cenu mohli mit titanovou osu a dat dolu tak 40g.
Ale proc jsi to chcel rozebirat ? Kufry jsou na imbus.
a jak je to s m520? je tam nejaky velky rozdil(m540)?
Muj bracha ma ty 520 a ve funkcnosti jsou naprosto stejne dobre. Jedinej rozdil je asi jen tech cca 30g navic. Ja mam 540 po 3500km uplne bez vule. Bracha ma v jednom pedalu naznak vule. Ale i tak za ty penize co se 520 prodavaj jsou to naprosto paradni pedaly.
Souhlasím, za ty prachy není co řešit.
Taky si rochním v 520! Ale zase nejsou o tolik levnější a gdyž si ty 540 přeješ, tak jdi do nich :-) Jestli budu mít ty svoje 520 za rok vyčvachtaný, půjdu do 540 taky!
Tak uz i v 540 zacina byt lehka vule :) Ono to bude mit asi stejne vnitrnosti jako 520. Hlavni rozdil bude opravdu jen v ose a s tim souvisejici jeji utesneni. Jinak si myslim ze ta vule by mohla jit seridit, ale rozdelavat se mi ten pedal zatim nechce.
no podle nakresu by to snad mohlo jit seridit – jsou tam dva konusy – ale jeste jsem do toho nelezl
540 ma konusy a ne prumysly ?
vypada to tak
No skvely … a nepsal si minule nekde,ze ma prumysly ? :-)) No ale az cas ukaze, jestli to je ok, nebo ne. Zatim mam zkusenosti jenom s pedaly co meli prumysl a kluzne. I po roce a pul byla ok.
Na strankach shimana se da najit rozpad pedalu M959. Zcela jiste tam nejsou prumysly. Ten mechanizmus je v takovym pouzdre, kde jsou kulicky a cely je to stelovatelny pomoci konusu. Na tom pouzdre je pak teprve nasroubovane telo pedalu. Je velmi pravdepodobne ze M540 budou uvnitr uplne stejne.
Cemu ale vubec nechapu, cim se tak lisi 540 a 520, kdyz oba maji CrMo osu a maji oba podle popisu Alu slitinu (bikestore), jenomze vaha je dosti odlisna. 540 maji cca 352g, kdezto 520 kolem 387g.
ja som na stranke shimano nasiel inu hmotnost SPD 520: 415 g (par)
ne ne, az takovy nesmysl bych teda nenapsal, pokud neco pisu, tak jedine overene veci.
Asi to napsal nekdo jinej, nebo mi to z neceho (mozna nespravne – vyplynulo) a tys tam neco psal kolem a tim jsem si te s tim spojil :-))) Vidis, a pak pises neco o cem sam nevis :-))))