Kde by se ještě dala koupit? Jde mi o ten model, který ještě není lesklý (matná šedá) tedy před 2003 (?) a bez inverzní pružiny. Na některým e-shopu jsem jí viděl za 1999,– ale už nevím kde.
Kde by se ještě dala koupit? Jde mi o ten model, který ještě není lesklý (matná šedá) tedy před 2003 (?) a bez inverzní pružiny. Na některým e-shopu jsem jí viděl za 1999,– ale už nevím kde.
http://www.koloshop.cz/index.php?…, ale cena je trochu jiná…
No právě. :( Ono i kdybych si vzpomněl, kde jsem jí viděl, tak je to jedno protože než jsem se rozhoupal (3 dny) tak už byla vyprodaná a měli jen tu novou. Ten e-shop byl nepřehledný a první stránka byla jen zboží v akci ale asi na 5 stránek.
//Ten e-shop byl nepřehledný //
tak to musel bejt trinnity.cz :-)
Tuším cyklvb.cz ale nějak to změnili..........a zdražili o 700.
Našel jsem to v mailech. Byl to bagbike.cz
nedavno 2690 kupkolo, ale jen GS
Tady byla 2290. Škoda :( Třeba udělají reedici. :)
to bylo kdysi na www.bikestore.cz. Taky jsem o tom uvažoval.
ted se to prodava tady v bazaru za 1000,– s dlouhym raminkem
To je starší model, cca do 2001.
Tady http://www.cycloshop.cz/…ducts_id/435?… třeba píšou, že 2003 ale myslím, že to už byla ta lesklá. Můj tip je 2002.
Tahle na obrázku je ta „stará“, ale o modelovém roku 2003 bych pochyboval. Ve 2003 se objevily ty inverzní krámy. Ale možné to je, v té době někteří výrobci ohlašovali modely na další rok v létě na Gardě …
Nicméně cena / výkon super (v porovnání s reversními sračkami).
a zkoušel jsi ty reverzní?
Jo, jedna se mi doma válí nevyužitá. Radši jsem ji sundal a zrepasoval starší klasiku.
koukam tobe se toho vali doma asi hodne, co? :-)))
a nechces se ji zbavit? :)
Pravděpodobně ano – ještě si musím párkrát projet tu repasovanou XTR. Vědět budu tak za 2–3 týdny.
tak se kdyz tak ozvi… o:-)
a co se ti na inverzni tak nelibi? ja osobne bych ji za normalni uz nevymenil ..
Několikrát se mi stalo v blátě i ve sněhu, že do kopce větší pastorek prostě nezařadila. Taky přeskočit 3 převody nahoru je pracnější a přitom častěji potřeba. Klasika jde nahoru natáhnout vždycky i přes bláto, listí a sníh, a dolů jde taky hladce. A že ji dolů musím odklikat mi nevadí, málokdy skáču přes jeden převod do rychla – když, tak to napřed udělám na smyku.
Další věc je u mě síla zvyku – 8let řadím šaltr nahoru silou.
jo je pravda, že dá víc práce inverzní seřídit.Mě když někam nešla tak dolů, zamrzá mi v zimě ten poslední kus bovdenu.Já si zvykal tak 14 dní a na ničem jiném teď už jezdit nechci.Chdyž makám do kopce tak si přesně zmášknu kolikrát chci nahoru.-a ono se to už o přesné zařazení postará samo.Dřív člověk nějak blbě zmáčk, aměl tam místo 2–3 nahoru apod.Na rychlejší potřebuji řadit rychleji.Teď sháním od avidu kladku místo toho mizerného bovdenu.
Ta kladka se zanasi:(Vozim tam trubicku od Vecek,nejlip takovou tu ohebnou,chodi to lip jak s tvrdym radicim bowdenem.Nebo dat brzdovej bowden po cele delce,ci aspon jako posledni dil.
no s trubičkou jsem taky jezdil, ale většinou se ten konec rozpadal, Možná ji zase zkusím, Kterou kladku jsi měl, ta od avidu má to kolo takový zubatý-bordel by se měl vytláčet, SRAMY mají taky něco jakoby kladky u přehazek už standartně a řadí jim to slušně-podle mne je to jedna z příčin.
teď to čtu znovu-„takovou tu ohebnou“-to jsem ještě neviděl, ty myslíš nokony?-ty jsou na mne moc drahé.
Vypadá jako odizolovaný brzdový bovden. Ve velkoobchodě je kupuji jako flexibilní vidítko brzdy.Cca 50kč
a tyto nezamrzaj?
Proti tomu zamrzani by asi pomohlo dat tam jeste na vstup do posledni casti bowdenu harmoniku od SRAMu,aby se ti tam nic nedostalo.Potom taky neni spatny pretahnout pres spoj bowdenu a te brzdove trubicky nejakou „spagetu“,normalni,nalozenou v acetonu,nebo teplem smrstitelnou.Mazat maximalne silikonovym olejem nebo vubec.
me se akorat stava kdyz vyjedu z garaze ze je to zamrzle a nejde to hodit na vetsi, staci jenom to prehodit dolu a pak uz to funguje porad .. samozrejme pri vetsim mnozstvi bahna a snehu je funkce omezenejsi, ale to je i u normalni pruziny.
Me se prave s tou normalni prehazkou do kopce prehazovalo na hovno nebo kdyz prisla nahla prekazka a mas tam nejmensi pastorek, tak to byl vzdycky docela problem prehodit na vetsi .. to musis brat hodne velkou silou, takhle staci jenom tuknout
me to trvalo asi tri tydny nez jsem si na to zvykl a ted uz bych nemenil .. zkratka u tebe je asi nejvetsi problem tech 8 let .. :)
…nevíte kde sehnat SUNTOUR XC Pro přehazku z let cca 1995 ?
když budeš mít zájem pošli mail a já ti pošlu fotku ať si jí můžeš prohlédnout.je jetá půl roku za 1500.
to jsem psal pro Jíru
Mail je v profilu ale pro jistotu jsem Ti i napsal. :)
máš foto na mailu
Svetla sviti…
klaksoun troubi :)))
bulda chrtí:o)