dneska jsem nahrál na web moji internetovou prezentaci, jsem sice začátečník, ale pokud chcete, tak se můžete podívat – www.goalie-academy.com/dv ;)
dneska jsem nahrál na web moji internetovou prezentaci, jsem sice začátečník, ale pokud chcete, tak se můžete podívat – www.goalie-academy.com/dv ;)
Moje stranky Te chvali…:-)Ted ocekavam ze si udelaji „reklamu“ i dalsi:-P
Jo, hezký stránky, pěkná přítelkyně.Ahoj
díky ;)
co se tyce netscapu tak mas blbe znakovou sadu a taky ta doba nacitani je zoufala…jinak ujdou…
mrknu na ten netscape ještě, díkas
dole ten odkaz je moc tmava madra, neprectu to, jinak ta roztazena fotka navrchu tak nejak nic moc, ale jinak vsechno funguje, tak proc ne…
O ty fotce vím, změním ji, hned jak budu mt nějakou lepší :) Jakej modrej odkaz myslís?
Ale inak máme asi rovnaký „bajkový“ vývoj. Tiež som mal najpr. krosový bicykel a potom plnohodnotný bajk. A čisto náhodou skoro rovnaký – mám tú istú meridu 2005 ale v ine farbe a s kotúčovými brzdami. Aj web mám podobný www.mtb-bike.sk sú tam hlavne výlety, podobne ako na tvojom. Len frajerku mám inú :)
a proc tam nenechat to utf-8? navic kdyz ho sam pouzivas
Hned v první větě máš pravopisnou chybu : „… přišly podívat“ Nebo je to stránka pro ženy? :-)
ou soráč, to se červenám :) už je to opraveno..
hezky, hezky, moje mam v profilu…
ja mam taky moje v profilu ;)
jeee ty jsou pekny…
Dekujem ( delal mi je Radek Broz), ze je sikovnej ;)
jo to je ! me je delala Luka, a uz mam i pripraveny novej design, ale neni proste cas, stehovani,rekonstrukce,prace, no a to kolo, takze je to spatny :-((
Jeee, ty jsou pekny!;-)
taky máš fajn stránky..
Stranky pekny, par odkazu nefacha. Jen to rybareni v Ceskym raji bych tam radeji nedaval:-(
Je, moc hezky, sem se taky o neco pokousel jako povinny ukoldo skoly, ale smeli jsme pouzivat jen poznamkovy blok, takze nic moc, viz muj profil…
když sme u těch stránek, tyhle rozhodně stojí za shlédnutí… freegirlz.bloguje.cz/