Takový v kategorii (1 1/2") začátečnický dotaz:
- jaké jednokorunové vidle se dají sehnat pro 1 1/2" hlavovky ?
Takový v kategorii (1 1/2") začátečnický dotaz:
s redukci vsechny 1 1/8 , primo 1 1/2 takze v podstaste jakakoli vidle od m m rs a atd..
Redukci nepočítám, jedná se mi o krk pro 1 1/2" hlavové složení (superoversize). Nějak jsem si na webu Marz nebo RS nevšiml té možnosti mít superOS krk – ?
Upřesnění pojmů: 1 1/8" – oversize 1 1/4" – superoversize 1 1/2" – onepointfive
Trefne!
Jojo náčelníku, díky za opravu.
S redukci?
Hl.slozeni 1 1/8"/1 1/2"
vetsina vyrobcu nabizi redukci na klasickou 1 1/8 ,tech 1,5" vidlic se moc nedela
No a je to teda redukce, nebo je to proste hlavovka do 1,5 ramu na 1 1/8 vidli?
spis nez redukce je to redukovane hlavové složení
Manitou Sherman Breakout a snad Fatty od Cannondale
Travis a Magura
Travise jsem našel, dík, (indiány ale rád nemám).
Koukam, ze na 2006 to i s tou Magurou vypada blede. Ja bych se na to… vis co?
Hmm, taky mi to připadne jako reálný přístup …
Takže si rám s 1.5" hlavou nekoupím. Následně chirurgové taky přijdou zkrátka. A žena bude mít radost.
:-/
Tak to zase moc nechapu. Ja bych se toho ramu (jestli ho chces) nevzdaval. Jen bych tam nedaval 1.5 vidlici.
Uz mas zaregistrovanej nick MartinFR :)?
XC nebo FR – jakej je v tom rozdíl, když ani na jedno nemám ? (A pojem „turista“ už má licencovaný kolega akademik Kovář :-)
Hmm, tak je to bída. Nějaký přehled je tady: www.onepointfivestandard.com/partners.asp a z něj jen Manitou dělá jeden model vidle (Travis). Ještě pár hlavovek se najde, docela dost rámů, ale vidle … Zvládnout vývoj korunky na větší průměr krku je asi velké nákladové sousto, než by byl případný výnos. Takže řízením bytelná FRka a endurka s jednokorunou zatím moc nehrozí.
Ten vyvoj korunky to bude urcite ten problem :)) Si myslim, ze kdyby v tom byla budoucnost (financni) uz by do toho davno skocili i ostatni.
Ona v tom budoucnost je (kdo jel kousek z kopce na Cannonu, tak potvrdí, že to 1.5" řízení JE nějak jistější a tužší), ale současné výrobky jsou slušné dojné krávy, tak se s inovací příliš nespěchá. Na pružení a tlumení není už moc co vymýšlet, tlustší nohy než 30mm při zdvizích kolem 150mm a pevné ose maj zbytečně moc materiálu a úzkým místem se stává hlava kola (tedy na vidli koruna a krk).
Rámů s 1.5" hlavou je docela dost, hlavovky taky, představce taky (na tom všem není moc co vymýšlet), ale aby se to prodalo, chce to i ty vidle … a v segmentu vidlí by se dalo utrhnout konkurenci kousek trhu.
Shodneme se, že 1.5"-krká vidle má jiné oproti oversize jen krk a korunu (viz Sherman).
To by stálo trochu peněz, které se momentálně ještě otáčejí přes dojné krávy…
666er for ever!