Jednokorunové vidle pro 1a1/2" hlavovky ?

23 nepřečtených
  • MartinXC

    Takový v kategorii (1 1/2") začátečnický dotaz:

    • jaké jednokorunové vidle se dají sehnat pro 1 1/2" hlavovky ?
    0 0
    • kOmE  

      s redukci vsechny 1 1/8 , primo 1 1/2 takze v podstaste jakakoli vidle od m m rs a atd..

      0 0
    • Pebe  

      Manitou Sherman Breakout a snad Fatty od Cannondale

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Travis a Magura

        0 0
        • MartinXC  

          Travise jsem našel, dík, (indiány ale rád nemám).

          0 0
          • Pá-dlista1  

            Koukam, ze na 2006 to i s tou Magurou vypada blede. Ja bych se na to… vis co?

            0 0
            • MartinXC  

              Hmm, taky mi to připadne jako reálný přístup …

              Takže si rám s 1.5" hlavou nekoupím. Následně chirurgové taky přijdou zkrátka. A žena bude mít radost.

              :-/

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Tak to zase moc nechapu. Ja bych se toho ramu (jestli ho chces) nevzdaval. Jen bych tam nedaval 1.5 vidlici.

                0 0
    • Veeteck  

      Uz mas zaregistrovanej nick MartinFR :)?

      0 0
      • MartinXC  

        XC nebo FR – jakej je v tom rozdíl, když ani na jedno nemám ? (A pojem „turista“ už má licencovaný kolega akademik Kovář :-)

        0 0
    • MartinXC  

      Hmm, tak je to bída. Nějaký přehled je tady: www.onepointfivestandard.com/partners.asp a z něj jen Manitou dělá jeden model vidle (Travis). Ještě pár hlavovek se najde, docela dost rámů, ale vidle … Zvládnout vývoj korunky na větší průměr krku je asi velké nákladové sousto, než by byl případný výnos. Takže řízením bytelná FRka a endurka s jednokorunou zatím moc nehrozí.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Ten vyvoj korunky to bude urcite ten problem :)) Si myslim, ze kdyby v tom byla budoucnost (financni) uz by do toho davno skocili i ostatni.

        0 0
        • MartinXC  

          Ona v tom budoucnost je (kdo jel kousek z kopce na Cannonu, tak potvrdí, že to 1.5" řízení JE nějak jistější a tužší), ale současné výrobky jsou slušné dojné krávy, tak se s inovací příliš nespěchá. Na pružení a tlumení není už moc co vymýšlet, tlustší nohy než 30mm při zdvizích kolem 150mm a pevné ose maj zbytečně moc materiálu a úzkým místem se stává hlava kola (tedy na vidli koruna a krk).

          Rámů s 1.5" hlavou je docela dost, hlavovky taky, představce taky (na tom všem není moc co vymýšlet), ale aby se to prodalo, chce to i ty vidle … a v segmentu vidlí by se dalo utrhnout konkurenci kousek trhu.

          Shodneme se, že 1.5"-krká vidle má jiné oproti oversize jen krk a korunu (viz Sherman).

          • Krk (tady není moc nad čím bádat, žlutý dělník místo oversize trubky upne do svěráku 1.5" a bude v rámci inovačního procesu řezat s maličko vyšším úsilím :-)
          • Korunu – ty jsou všelijak tvarované a hlavně, nesmí prdnout, takže se přecejen pár serií musí potichu rozlámat (aby to nezabili dřív než začnou), než to s marketingovým halasem dají do rukou FR/Enduro veřejnosti.

          To by stálo trochu peněz, které se momentálně ještě otáčejí přes dojné krávy…

          0 0
    •  

      666er for ever!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.