• HastySnail

    Zdravím, chtěl bych se zeptat nejlépe někoho kdo má osobní zkušenost s tímhle drobečkem. Mám v plánu koncem roku přesedlat z XC bajku na něco odolnějšího, ale zase nechci aby to vážilo víc jak 15kg a stálo víc jak 50 kolíků… z toho se mi Coiler jeví jako nejlepší volba, i když tu hmotnost jsem nikde nevyhledal. Takže hmotnost je moje hlavní otázka pro vás a pak mi klidně můžete napsat i ostatní pocity z tohoto stroje, případně nedostatky. Za všechny odpovědi předem díky!

    0 0
    • blaska.vita  

      No urcite na 15 kilo zapomen.

      0 0
    • blue  

      seriovej coiler 05 mel skoro 17 kilo

      0 0
      • HastySnail  

        no, pricemz hodne budou vazit ty pedaly asi, ty by sly prvni pryc, no a kdybych ani pak nebyl spokojenej, tak se da hodne usetrit na plastich a kdyby bylo nejhur, tak bych mu dal i nejakej karbonovej komponent :-) … i kdyz to se na nej moc nehodi asi :-/

        0 0
      • HastySnail  

        tech 17 by se snad dalo srazit na 15 :-) to vidim celkem realne… udelam z toho neco mezi endurem a XC, ale spis vic enduro. To si zase vyhraju. A ze svyho nynejsiho XC bajku udelam cestaka na dlouhy trasy. Snad to vyjde. Jeste nedavno sem uvazoval o Chameleonovi od SantaCruz, ale ten by vysel minimalne na stejny penize a byl by to HT, coz mi uz prestava delat dobre na zada :-/

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Darkson  

      mne přijde Coiler jako enduro spíš k FR než XC. na ježdění bych já bral něco lehčího. jinak se skoro 16 kg bikem není takovej problém jezdit, mám s tim svý zkušenosti;

      0 0
    • madcat  

      můj měl novej asi 15,8, teď po pár komponentovejch úpravách má určitě přes 16, možná 16,5, ale zas tak to neřeším, je mi to jedno, my už tady máme všichni těžký kola :)) a jestli je to enduro do FR nebo spíš do XC taky netuším, já na tom jezdím všechno, i road tripy :)) jinak ostatní postřehy – maximálně pohodový kolečko, sežere hodně prasáren a hodně dovolí, ale dá se na něm ujet i 50 km, i když ne moc chrtím tempem. doporučuju namontovat 8" kotouče (model 2006 už je má) a uvažuju o lepším tlumiči (vanilla r nemá nastavení komprese, což mně trochu hněte). a rozhodně bych si nemyslel, že systém odpružení kona je zastaralej, proč měnit něco, co dobře funguje a proč „za každou cenu“ vymýšlet něco jinýho, jenom aby to bylo nový??

      0 0
      • HastySnail  

        no nevim, já uvažuju asi takhle: jezdim spíš XC, ale často dost drsnym způsobem, na kterej XC bajky dle mého názoru nejsou stavěný (hlubší skoky, schody atd…) – nechci tim říct že by se to nedalo na XC bajku jezdit taky, ale šel by brzy pod kytky a to já zrovna nechci :)) Tak sem teda vymyslel že bych koupil coilera a jezdil si svůj styl, no a občas když se vyskytne nějaká vyloženě „chrtí“ akce jako třeba VeloCamp, bych ho jen lehce upravil, aby se na něm dalo ujet i těch 70km… tzn. dal bych mu užší pláště, M540 SPDčka, možná i jiný převodníky… navíc jsem koukal že je tam pár komponent nižší třídy (kazeta deore…) který kdyby se časem upgradovaly, taky by to na tý váze bylo znát. Tím bych snad ušetřil nějaký to kilo a zároveň by to bylo i pohyblivější po asfaltu. Nemám pravdu? :)) Jo a ještě bych se chtěl optat jak chodí ta vidle (Drop Off 4)? Dá se nastavit tak aby pobrala i drobné nerovnosti, nebo je to vyloženě jen na drsnější jízdu (vážim kolem 70kg)?

        0 0
        • Nerd  

          ohledněté váhy bude taky docela záležet na tom, jak velký kolo si koupíš. Před týdnem jsem koupil Coilera 06 ve dvacítce a má kolem 17 kilo. Jestli si koupíš verzi s trojtácem, tak ta má už SPD rovnou. Vím to, protože tak přišlo mně. Kluk z prodejny co mi ho ojednával, mě od něj nejdřív lehce odrazoval(stejně jako spoustu dalších co mi spíš radili Dawgka), ale když se na něm svezl, tak to prej nemohl moc „pobrat“ jak dobře a ochotně jede a moc se mu líbil. Jak se na něm jede delší trasa ti zatím nepovím, máme tu horu sněhu, ale nerovnosti a překážky = NÁDHERA. Jak bude žehlit menší nerovnosti, myslím záleží jen na tom, jak si ho pošteluješ.

          0 0
          • Nerd  

            …na tom přiloženým obrázku už na kole SPD nejsou, hned jsem je sundal :-) a čekám až mi přivezou Crank.

            0 0
          • Dijck  

            Teda tak velkeho coilera som este nevidel:)

            0 0
          • Dijck  

            Kde sa da zohnat maxxis minion bez toho orange pasika na boku? :> Toto je predpokladam nieco ako oem…

            0 0
            • Radek Broz  

              Bez toho pruhu jsou s vyztuhou (a myslim, ze je delaji jen v mekkych smesich) a jsou o par stovek drazsi (diky tomu je skoro nikde nemaj:o( ) Ty s pruhem jsou dost nepouzitelny.

              0 0
          • HastySnail  

            úžasný :-)) no tak přeju hodně kilometrů v sedle a pak třeba napiš, jak se na tom jezděj ty dálky. Já bych asi taky šel do tý dvacítky… měřim 190cm… ale zase třeba teď mam 21" GTčko a připadá mi moc dlouhý, tak nevim… chci to spíš na pohodový ježdění, takže sportovní posed nevyhledávám.

            0 0
    • gaston  

      muj Dawg ma okolo 15 … tak si udelej zaver sam

      0 0
      • HastySnail  

        Dawg a Coiler na tom bude s váhou podobně – rámy jsou mohutný u obou a komponentama se taky moc nelišej… maximálně ta vidle a ta udělá tak půl kila navíc.

        0 0
        • blue  

          zase spatne… dawg rozhodne neni vahove s coilerem srovnatelenej a ty ramy taky nejsou tak uplne stejny… odkud tyhle svoje poznatky cerpas?

          0 0
          • HastySnail  

            poznatky? vim jen to, ze ram na kole udela, co se hmotnosti celku tyce, hodne malo… napr kdyz srovnas krosovy kolo s MTB, co zjistis? trubky u MTB jsou 2× silnejsi, ale vahove jsou na tom podobne. To samy plati pro Coilera a Dawga… Budou se lišit tak o kilo a půl a to jen díky plášťům a vidli, zbytek už je gramařina na kterou si já osobně až tak nepotrpim.

            0 0
            • wroum  

              tak zrovna treba jenom v tlumici bude rozdil tak trictvrte kila…

              0 0
            • blue  

              no kdyz myslis… pak vubec nechapu, proc se tady na to teda ptas, kdyz v tom mas ta jasno

              0 0
            • Forx  

              Nooo, zaujímavá debata, nejde mi len do hlavy prečo sa celá točí okolo váhy, ked sa v závere dozvedáme, že tázatel si na gramarinu nepotrpí… Ale k veci – Dawg a Coiler su podla mna dve rozne ligy a ty ak máš jasno v tom čo jazdíš a chceš jazdit, tak by si mal mat jasno aj v tejto volbe. Inými slovami, na 15,53kg CoilAirovi by som sa s Cannondálovcami a Clainovcami pretekat nechcel a rovnako naivná je aj predstava, že ho dostanes pod 15, nakolko spomínaný top model COILAIR stojí 2.600 GBP, toš asi tak… Mám DAWG 03 a pokukujem po novšom DAWGOVI,lebo v rámci trendu by som rád vačší zdvih, preto som taký mudry. Mám v tom teraz trochu prehlad. Na záver čerešnička v podobe linku na informácie k téme, z ktorých by si mal padnut na riť, lebo je tam všetko. …kua ako sa dáva odkaz ?… použijte syntaxi url… to sa ako robí?… no nič, skopíruj si to, je to :
              www.konaworld.co.uk Cherrs!

              0 0
            • scret  

              No s vahou pod 15kg se opravdu rozluc! Asi by se dalo dostat nekam na cca 15,5. Ale za kolik?!:)

              0 0
    • corse1  

      váhy dle conaworld.com

      COILER 36,1 COILER DEE-LUX 38,5 COILAIR 34,3

      0 0
    • FrontMan  

      Nevím jak ti jsou sympatický GIANTy. Být tebou tak neváhám jít do REIGNU2 ´05. Možná že už ho někde maj i v levnější variantě než u progress cycle. Váha 14,5 kg bez pedálů v 18" velikosti.

      0 0
      • HastySnail  

        upřímně moc se mi ten rám nezamlouvá a za ty prachy už bych si radši pořídil něco víc „kultovního“ :)) jenže problém je hlavně v tom, že ty prachy nemam. :D Poslední dobou se mi čím dál víc zamlouvá myšlenka, že si budu postupně upgradovat moje GTčko a až tam budou všechny komponenty dle mých představ, koupim jinej rám a udělám si kolo v podstatě podle svýho… ve finále to vyjde podstatně dráž, ale postupně se to dá zvládnout líp a navíc si to postavim sám. :)) momentálně mam dilema – jaký náby koupit… chci nějaký co něco vydržej, ale zároveň do nich nechci vrazit mailant (už mi párkrát kolo ukradli, tak chci volit zlatou střední cestu – alespoň co týče těhle komponent… na vidli, brzdách apod. šetřit nebudu)

        0 0
        • goofy  

          No tak kup nabu na pevnou osu… To se jim bude blbe krast…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.