Měl bych prosbu. Mojl by mi tady nědko vysvětli jak nejlehčej sundat staré gripy a nové nasadit?
Měl bych prosbu. Mojl by mi tady nědko vysvětli jak nejlehčej sundat staré gripy a nové nasadit?
Staré rozřízni a potom vyhoď. Nové natři ve vnitř kapkou okeny, lehce potři i ródla a nasaď. Pokud budeš chtít jen gripy sundat, tak pod ně injekřní stříkačkou s jehlou musíš dostat okenu. Po chvilce gipem otočíš a stáhneš ho dolů.
A pokud nemáš okenu, tak to namoč do teplý vody, oni se roztáhnou.
Jde to taky, ale většinou se začnou protáčet, protože se nátáhnou.
ja to vdycky resil tou strikackou a studenou vodou a taky to slo v poho
Zdárec, při sundávání gripu musíš dostat trochu vody mezi řidítka a grip a to tím, že si nejdříve oddálíš páku brzdovou a řadící a pak něčím plochým třeba šroubovákem se dostaneš pod grip, ale dej bacha ať si nepoškrábeš řidítka, ničemu to nevadí, ale pak to vypadá divně, pak nastíkneš pod grip vodu, vyndáš šroubovák a točením ho stáhneš z řidítek. Při nasazování je to jednodošší, gripem nech protéct vodu a pak ten navlhčený grip nasadíš na řidítka, pokud máš rohy, tak konce neuřezávej, ale natluč ho na řidítka gumovou paličkou, nebo můžeš i kladivem, ale opatrně a konec řidítek ti pak vyřízne požadovaný otvor, tím se ti pak nebudou trhat nebo třepit a hlavně to bude vypadat lépe. Tak zatím zdar
jestli máš po ruce kompresor,tak stačí do řiditka z jedné strany fouknout a z druhé ucpat rukou-funguje to i při nasazování a jak na gripy zakončené tak průchozí…
Kompresor je nejlepší řešení, při sundávání gripy přímo střílí ven z řidítek :-)
A co ze jsi to hledal?
Za těch 8 let až to asi vyřešil
striknout pod grip injekcni strikackou mydlovou vodu a gripy sjedou jak po masle. nasadit taky na mydlovou vodu (nekomu se to ve vlhku protaci, mne ne ;), nebo na benzin. benzin grip zevnitr rozlepta, ten se prilepi na rodla a k protaceni by nemelo dojit. bohuzel sundani = destrukce gripu.
na nasezeni je nejlepsi grip malinko natahnout na riditko a pak do neho dlani prastit (musis se trefit presne) a jak do toho nazenes vzduch, tak ti celej nalitne na riditko.. mno snad sem to napsal pochopitelne
Tak uplne nejlepsi je na nasazeni ODI:o)
konecne… sem nechtel provokovat prvni :-)
Ja uz to chtel taky napsat vickrat a drzel jsem se:o)
Okena na sundani, okena na nandani, jak uz nekdo popsal vyse. Lih rychlejc vyprcha nez voda a gripy si sednou rychlejc – prestanou se protacet. Zalezi na tvrdosti gripu, muzou se pak – nez to vsechno vyschne – protacet par dni. Nektery mekci gripy si budou sedat dyl – me treba gripy od Hoffmana sedaly cca tejden, az sem trochu panikaril, ale ted uz se ani nehnou.
ja pouzivam trochu oleje÷) a mozna mi ty gripy drzej lip nez kamosum s okenou, i kdyz mi to moc hlava nebere÷)
voda,okena směr dolů,Herkules nahoru
a po Herkulesu dolu? Panbu s nama a gripy pryc? :)
no neuvěříš,ale sundám to.
mas pravdu, neuverim :)
a cim?
mám „pokarbonovaná“ řídítka a ten vrchní lak je hodně hladký,takže šroubováke standartní postup,pak jen tu vrstvu lepidla vpohodě sloupnu(skoro naráz a lehce.gripy se mi neotočily nikdy,od té doby,co to tak dělám.jen to 2 dny zasychá.samozřejmě že tam toho nedávám litr. dřívější metody typu lak na vlasy vedly vždy k protočení. navíc grip tímto nezničím ani náhodou,já je ponějaké době pootočím,jak se ohmatají shora.
Povolim sroubek, na pohodu sundam, rozeberu, vymenim gumu v gripu, nasadim, dotahnu sroubek a nikdy se neotocej. ODI Lock-On