Vase nazory,pripominky,zkusenosti??? prosim piste a poradte
Vase nazory,pripominky,zkusenosti??? prosim piste a poradte
Zdaroš, já mám bezdušáky a používám „antipich“ od zefalu – tire sealant, bývá 100 ml a 75 ml. V případě defektu tím kolo jednak dofoukáš a díky specielní směsi zalepí díru. Pokud už jej máš v pneumatice (duši) tak zalepuje případné defekty automaticky. Mám to ověřeno a funguje bez problémů! Brácha ho má i na klasických dušových pláštích a můžeme jen doporučit.
A jak se to aplikuje pres auto ventilek a kolik tam toho mam dat?
Tufo bych tam nedaval. Vysicha. Zkusi bych nejakej Slime nebo jak se to pise. Dovazi to tusim Zitny.
Aplikuje se to ze spreje přes hadičku na níž je umístěn adaptér jak na autoventilek tak na galuskáč. Dáš tam toho tolik, až máš kolo nafoukané k tvé spokojenosti, případně to můžeš dofoukat hustilkou. Já jsem to ta tam foukl až do nahuštění a zbyla mi ještě půlka spreje na druhé kolo. Jinak ho mají určitě v Bikezone, na netu (vjejich e-shopu) jsem to nenašel, ale v kamenném obchodě jsem je včera viděl.
Používám duše Kenda které to mají v sobě z výroby. Je to príma. Vetšinou jen poklesne tlak. Nevysychá a dá se opakovaně po zalepení používat. Jen při přezouvání je potřeba nechat asi 5 minut stát kolo ventilkem nahoru.
Podle mě je to pitomost. (Vozil sem kdysi Slime na biku, i Tufo tmel na silnici) Malej defekt to sice zacelí, na větší to ale už nestačí a většinou to z duše vyteče ven, všechno zapatlá a nateče do ráfku, odkud už to nikdy nedostaneš. A zalepuje to ventilek. Navíc to něco váží (pokud to liješ do duší jako prevenci) – to je myslím lepší rovnou použít o těch 50–100 gramů silnější duši. Něco jinýho jsou asi bezdušovky (s tím ale zkušenost nemám), nebo galusky (tam je ten tmel jediný řešení, ale je to jen na dojetí, ne plnohodnotná oprava)
zrovna minulou sobotu jsem tím tufo tmelem lepis defekt zrovna před začínající bouřkou.Nalil jsem ho půlku přes autoventilek, našrouboval ventilek a nafouk a stále drží,Hlavní výhodou je rychlost opravy defektu, stejně jsem ale nedojel a musel se schovat před bouřkou na zastávce:o) .Ještě jsem to ale neměl rozdělané, tak nevéím, zda se nezaprasí ráfek, a zda to nevytuhne celé.
Pouzival jsem to jednu sezonu v lehkych dusich Maxxis FlyWeight.Naprosta pohova,az po sezone jsem zjistil ze duse byla tak 7–8× pichla:)Problem nastal,az jsem vypustil zcela dusi,slepila se k sobe,neslo to rozlepit a musel jsem je vyhodit:(
já bych ještě přidal nový poznatek, Ultralighty duše schwalbe se s tím nějak nechcou samy zalepovat. Kamoš mi tvrdil, že ten TUFO na ultralightech moc nefunguje.Na klasické duše Kenda to u mne bylo bez problému.
Ty schwalbe maji uvnitr hodne toho bileho prasku, nevim co to je – krida ? Nejspis proto, ostatni duse to bud nemaji, nebo minimum.
je to možný, ono se to s tím práškem pak smíchá a je hotovo.
Mám zéfal pro UST a pohoda. Píchneš, protřepeš, nasadíš, dofoukneš. Dofoukneš na dojetí v pohodě.Na plášti a na ráfku to ale trochu špiní…