• Hrabex1

    Zdravim, na behounu myho UST plaste je mala trhlinka, kterou tmel na nejaky cas zalepi a na tom miste se vytvori zmolek zaschlyho mlika, ktery to utesni. Ten zmolek se ale po nejakem case (treba po nekolika stech km) utrhne a vzduch zase ujde.

    Rozhodl jsem se pouzit kit http://genuineinnovations.itwgbx.com/…-repair-kit/

    Jenze knot po natlakovani z plaste vzdycky vyleze, je to na nic.

    Vite o necem lepsim? idealni by byla zaplata, ktera by se nalepila zevnitr, ale zatim jsem se nesetkal s necim, cemu by nevadilo mliko a co by na plasti dobre drzelo.

    Nechci uz dal spolehat jen na tmel. Podle informaci vyrobcu by mel utesnit i obrovsky diry, ale realita je bohuzel jina.

    Mate nekdo zkusenost s timto:

    www.bikerumor.com/…e-patch-kit/

    nebo s timto:

    http://www.bikeway.cz/…kit-tubeless

    Predem diky za odpovedi.

    0 0
    • vsn  

      normálně tam dej flek na duše … dělám to tak dycky a nikdy nebyl problém. Se smirkem hodně opatrně … spíš pořádně nejdřív očistit a odmastit (čističem brzd) a pak až lehounce smirkem (u UST o něco víc)

      0 0
      • Hrabex1  

        tohle jsem kdysi zkousel na silnicni plaste (GP4000S) a nedrzelo to vubec.Nepomohlo anizdrsneni smirkem. ten spis jen potrhal vlakna uvnitr plaste. Byla to obycejna sada od ferdusu s modryma zaplatama, ktery na dusich drzi vyborne.. Na mtb plastich vam to opravdu dobre drzi?

        0 0
        • vsn  

          pokud díra nemá centrimetr tak to drží spolehlivě. Pokud je už díra hodně veliká tak ideálně pak UST fleky (ale blbě se schání) a pak to jde podlepit ještě z vnějšku.

          0 0
      • McBlacky  

        pokaždý když jsem to brousil tak se to nechytlo :(

        0 0
    • jecnak  

      POuzivam obyc fleky z lepeni na duse. Drzi to dobre.

      0 0
      • kubad  

        +1

        nebo dva knoty, pokud je dira velka

        0 0
        • lidumil  

          +1 – velkej flek, nahodit, nahustit, nechat uschnout, než tam dáš mlíko.

          0 0
        • Hrabex1  

          knot jsem dal dvojite a ta dira zas az tak velka nebyla.

          Kdyz jsem kolo natlakoval, asi po 2 minutach byl knot venku.

          0 0
        • McBlacky  

          máš nějaký zdroj na tu sady s knoty?

          co se dá koupit of Ferdusu to má moc velké šídlo a od RavX to je mega šídlo, nepoužitelný naprosto.

          Já používal genuine innovation to bylo nejlepší, potřeboval bych ideálně ještě jednu, knoty pak se dají brát ferdus.

          0 0
    • bagr84  

      Nebo rovnou fleky na bezdusaky

      Funguje to :)

      0 0
      • Hrabex1  

        dik za tip. vubec jsem nevedel, ze ferdus neco takovyho dela

        0 0
        • ememem1  

          medzi tym a klasickym dusovym neni prakticky ziadny rozdiel. ked je uz diera moc velka (typicky rez) tak sa da pouzit toto (aktualne to ale nemaju) ale pozor, je to skor taka „podlozka“ zas nejak super to nelepi. na dojazd OK ale idelane doma mozno skombinovat s klasickou lepkou. inak tie samolepkove maju co sa vydrze tyka vobec problem s mliekom, takze ako nudzovka ok, doma ale asi radsej prelepit klasikou.

          0 0
          • Hrabex1  

            jo tak tohle jsem kdysi mel a je to podle me podvod, podobne jako jejich samolepici zaplaty na duse. S mlikem se to opravdu vubec nesnese a pouzitelny do neni ani s dusi. Nelepi to. U dusovych systemu se mi mnohem vic osvedcila duct paska, hdyz ji dam dvojite. Nevim, proc takovy veci PT dela. Diky tomu si uz od nich v zivote nic nekoupim.

            0 0
            • McBlacky  

              to je tak na dojetí, použil jsem to jen když jsem plášť rozesral natolik že z něj lezla duše.

              Jinak PT samolepící fleky na duše jsou super a snad jediný co fungují dál něž na pár km

              0 0
              • ememem1  

                este funguju leyzyne vsetko ostatne vratane „znackovych“ ako je napr. aj topeak stoja naozaj za hovno.

                0 0
                • McBlacky  

                  od topeak jsem snad neměl nic pořádnýho. podsedlovka se rozpadla, košíku praskla guma a pumpička nafoukala 20psi a dál boj. never ever…

                  0 0
                  • ememem1  

                    toto je dobre a este toto :-)

                    0 0
                    • RomanH  

                      Toto taky :-)

                      0 0
                    • McBlacky  

                      Zkus s tím něco opravovat. U kapesního multiklíce je důležitá délka nářadí. tyhle krátký imbusy jsou nešikovný. Některý sedlovky, nebo přesmyk když máš košík s tím nedotáhneš. Mám podobnou CB a o hovnu. Dopracoval jsem se k něčemu jako tohle http://www.kupkolo.cz/…vacem_z2634/

                      já je mám pod značkou kellys a myslím bbb a mají jiné-pevnejší- bočnice a zatím jsem nenašel lepší co do rozměru / váhy / délky a skladby nářadí. Zkusil jsem CB, sigma, PT, autho, bbb, BB – často tohle dostaneš na závodech, tak mám celkem srovnání.

                      Ale každýmu může vyhovovat něco jiného

                      0 0
                      • RomanH  

                        Tak tento Force jsem si koupil jako levnej multak na silnicku. Prestoze jsem jej snad nikdy nepouzil, tak se mi obcas v podsedlovce sam rozpadnul (rozsrouboval). Ted jsem to chytnul gumou, tak snad bude klid. A prijde mi relativne tezke. Zlaty cerveny Author, snad z roku 2003.

                        0 0
                        • nitraq  

                          Přesně tenhle Force vozím už asi tři roky na biku a furt dobrý. Na použití jednou nebo dvakrát do měsíce dobrý a rozšroubování se nekoná.

                          0 0
                      • pepek  

                        Njlepší multiklíč jsou 4–5 obyč. inbusy a nýtovačka, svázané gumičkou. Toto je jen takový fetiš, který má jen samá negativa.

                        0 0
                        • jecnak  

                          Dokud si to pri padu nepichnes do zad.

                          0 0
                          • pepek  

                            do kapsy nic takovýho nedávám

                            0 0
                            • jecnak  

                              V tom pripade je to jedno. Vozit ale neco podobneho v dresu je opravdu nebezpecne. I samotne multiklice je dobre mit pretazene gumickou, aby se nemohly otevrit.

                              0 0
                              • pepek  

                                Není to jedno. Jednotlivé klíče si otočíš, jak potřebuješ, všude se vlezeš, nic nezavazí, jsou delší, vezeš jen to, co potřebuješ.

                                0 0
                                • jecnak  

                                  Myslim tim, ze v nejake brasnicce nevadi, ze z toho cuci ostre hrany. Nic vic.

                                  0 0
                      • ememem1  

                        ja multikluc riesim len ako nudzovku, ani by ma nenapadlo s tym nieco serioznejsie robit. s tymto som bol na viacerych akciach a ma kluce este primerane dlhe, aspon zatial sme s tym pritiahli vsetko co bolo treba. a je tam uplen vsetko co treba pri pomerne malej hmotnosti. napr. ten ulamovak na nit je v terene uplne genialna vec co som si onehdy uvedomil, ked som kedysi opravil retaz a kukal jak puk ze cim to ufiknem. nudzovo sa da pouzit na pripadne mierne narovnanie kotuca. ten ocelovy zhadzovak tiez neni od veci, isto sa neulomi.

                        ten co davas ty som mal a ci je to force alebo cokolvek ine je to nahovno v tom, ze sa to rozpadava. (inak ten topeak ma na nitovacke maly utahovak presne na toto, vidno to na fotkach)

                        proste som nenasiel na mtb nic lepsie. jedine co mu chyba je T30 co byva na novych klukach, otazka je ci je to vobec do terenu treba.

                        a inak na silnicku nosim v podsedlovke toto a nitovak co som „vyrobil“ rozmontovanim prave toho tvojho force kluca. ako paka sa da pouzit ten srobovaky hrot z PT. v reale som ale este na silnicke retaz neurval :-)

                        0 0
                        • McBlacky  

                          to že se to rozšroubuje není problém řešit kapkou loctite ne.

                          ale jak píšu, každýmu vyhovuje něco jinýho

                          0 0
                      • ememem1  

                        a inak ten CB ak teda myslis tento ma naozaj velmi kratke naradie aj ked to nevyzera. navyse hrdavie a rozpadava sa.

                        0 0
                      • fousek  

                        Ja ma od Topeaku Alien 2 a Ratchet Rocket a oboje se pouziva v pohode. Ten Rocket vydrzi i docela hrubou silu a s racnou je radost pracovat.

                        0 0
                • jecnak  

                  Lezyne fungovaly lepe nez ParkTool, ktere se v horku maji tendenci odlepovat.

                  0 0
        • McBlacky  

          lepidlo je stejný, fleky jsou vetší a tužší.

          ideální je koupit to 100ml lepidlo a nabrat si fleky po kusech z ferdus eshopu a máš na pár let vystaráno :)

          0 0
    • gerrard  

      Po te co me to nedrzelo sadou na plaste me to v pneuservisu podlepili velkou tenkou zaplatou, pak jeste zalisovali a zatreli gumovou hmotou, nejde skoro poznat kde to bylo. Chteli za to 70,– az zas udelam vetsi diru nebudu spekulovat a jdu tam zas. Za zachranu plaste co stoji pres litr to stalo.

      0 0
    • mrozu  

      Já tam dávám samolepící záplaty, drží dobře i bez smirkování, ale nesmí bejt moc velká díra.

      0 0
      • Breakpain  

        +1

        0 0
      • lidumil  

        No jo, jenže nevydržej dlouho. Mě se asi po 2 měsících odlepila cca 12 km od domu.

        0 0
        • mrozu  

          špatně odmaštěno nebo špatný záplaty… měl jsem nějaký levný a byly fakt hodně mizerný, nedržely ani na duši.

          0 0
          • lidumil  

            Ee. Dobře odmaštěno, záplaty držely na duši fest, jen to mlíko v plášti jí po delší době nedělalo dobře.

            0 0
      • Hrabex1  

        samolepici zaplaty mozna leda tak bez mlika.

        0 0
      • McBlacky  

        myslíš ty parktool UST?

        0 0
        • mrozu  

          Nene, vrazil jsem tam nějaké obyčejné, co jsem našel doma. Teď jsem ten plášť po necelých 2 měsících sundal a záplata drží pořád v pohodě, nevypadá to, že by si s tmelem nějak nerozuměla. Ještě jednu mám na předku, tak po sezóně na to mrknu.

          0 0
    • scret  

      v dobe, kdy jsem jezdil UST plaste s mlikem se mi nestalo, aby defekt nevzal tmel… To musela bejt teda gazna!

      0 0
      • Hrabex1  

        co je gazna? Jako velka dira? Tohle zadna velka dira nebyla. Kdyz tam byl tmel a po nafoukani ucpal diru prstem, po par minutach se to utesnilo. Ale casem, jak jsem jezdil, se to uvolnilo znova.

        Vim, ze se nekde uvadelo, ze tmel umi i 3 mm diry. Nesmysl.

        0 0
        • jonti  

          Jde o tvar diry. Podelny rez 3mm dlouhy bez problemu, V s rozmery 3mm kazde strany trojuhelniku to neda.

          0 0
        • scret  

          gazna-dira:)

          prosekl jsem i cca 4–5mm a tmel to pobral… ale u UST gum…

          Pokud myslis TLR gumy, tak tam ani nahodou…

          0 0
        • Hrabex1  

          to vypada zajimave. kolik to stoji?

          ja nasel tohle:

          http://www.ddpneu.cz/…m-nytem.html

          to je docela palka

          0 0
          • bosmilan  

            pro opravy cyklo pláště ti stačí pouze: hříbky,lepidlo,vá­leček pro zavalování a nějaký odmašťovač…ty frézky,kaučuk,brus­ky a i ta škrabka je pro auto/moto

            0 0
          • ememem1  

            kolko takych dier rocne vyrobis. ci ako neni lacnejsie raz za 5 rokov zajst do servisu.

            0 0
    • jonti  

      Vycistit okoli diry, dat tam knoty a zalepit je tam lepidlem na duse. Pro jistotu pridat zaplatu zevnitr, a pokud to neni primo nejak blbe ve vzorku tak i zvenku. Tam je dost gumy a drzi to lip nez zevnitr.

      0 0
      • Hrabex1  

        je to na behounu, tam by ta zaplata dlouho nebyla. Zatim jsem tam dal obyc zaplatu na duse zevnitr, uvidime, co to bude delat

        0 0
        • pepek  

          Co by, pokud je díra větší, tak se roztáhne a píchneš to znova. Tam je třeba vlepit kus bočnice ze starýho pláště.

          0 0
    • bosmilan  

      pokaždé co jsem opravoval plášť „knotem“,tak pouze za použití i lepidla,aby se to „zavulkanizovalo“ a nikdy jsem s tím neměl problém,ani při použití 2 knotů do jedné díry…to že ti ten knot z toho vylezl ukazuje na jeho kvalitu držet.

      Nejlepší řešení je použití toho „hříbku“ a to ti opraví v každém pneuservise

      0 0
      • bosmilan  

        tady máš na ukázku jak vypadá oprava hříbku o průměru 8mm a plášť jsem bez problému dojezdil.Ani mlíko nedělalo problémy a drželo to bez problému …veškerý opravný materiál který používám je značky TECH

        0 0
      • jecnak  

        Hribky prodavaji treba s Autokelly a lepidlo taky.

        0 0
    • Milan.B1  

      A co s řeznou ránou v plášti NN 2,25 v běhounu o velikosti cca 12mm to je asi tak na popelnici. najeto cca 120km na předku :(

      0 0
      • Dejv94  

        Jak moc je plášť jetý?

        0 0
      • McBlacky  

        v autoservisu ti přes to fláknou záplatu vystuženou kevlar vlákny nebo co v tom je a držet by to mělo.

        0 0
        • gerrard  

          +1 chtely za to nejake drobne super prace, vysledek perfektni

          0 0
          • pepek  

            Holky chtěly nějaké drobne super prace? To můžou být jenom dvě věci, ale háčkovat určitě neumíš.

            0 0
            • gerrard  

              To vis clovek pise rychle, necte to po sobe a pak to nedava smysl.

              0 0
      • tonik666  

        Velká záplata, ideálně od fedrusu, nebo na to lze plácnout i kus starého boku pláště. A půjde to jezdit jen s duší.

        0 0
        • McBlacky  

          mám od ferdusu i hodně velký pro moto pláště a podle mě to neudrží. NA běhounu to dost pracuje a záplata se odlepí.

          0 0
    • Tekka78  

      Včera jsem měl první defekt od doby co vozím bezduše a NoTubes mlíko.

      Po dojezdu jsem preventivně dolil asi 30 ml přes ventilek a nafoukal. Kolo šlo na držák na zdi a otočil jsem plášť tak aby díra směrovala dolů (kam steče mlíko) Nicméně ráno byl tlak pryč – asi to úplně mlíko nepobere. Co s tím? Dát knot nebo plášť sundat a zevnitř záplatu? Poradíte jakou? Třeba TUHLE?

      Defekt mi nepřišel na pohled velký – viz fotka.

      0 0
      • jecnak  

        Staci obyc zaplaty na duse treba od Ferdusu. Ferdus mmj dela i zapalty na UST plaste.

        0 0
        • Tekka78  

          Diky. Vcera jsem tam narychlo nacpal knot z opravné sady z Decathlonu tak uvidím jak to drží. Kdyžtak půjde plášť dolů a zalepím to.

          0 0
        • 01carbon  

          to co tam linkoval jsou flastry na bezduše pláště – „hranaté“ – ale mimo toho že jsou hranaté okometricky rozdíl od kulatých nepoznám. Ještě chci zkusit

          https://www.koloshop.cz/…da-8-ks.html

          kdyby s tím měl někdo zkušenost tak sem s ní.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.