27,5" / 650B - pokec, informace, zkušenosti..

180 nepřečtených
  • Zlatka

    Díky DoomHammerovu neoprávněnému mazání mých příspěvků bez nějakého vysvětlení a udání faktických důvodů zakladám toto nové vlákno o 650B – prosím o věcnou diskuzi na dané téma, flame o velkých kolech a podobných věcech si prosím nechte do spamovacího tématu http://goo.gl/g7zjw

    Vlákno se vztahuje k zamčenému prý konstruktivnímu flame tématu založené mnou, které je tady.

    0 0
    • Vilém  

      Neopravnene mazani? to je co? a opovaz se mi to smazat! :)

      0 0
    • kubad  

      a já na to už fakt nemám, :-(

      0 0
      • Zlatka  

        Já také ne.., takový pokrytec se jen tak nevidí.

        0 0
        • Peslezedirou  

          Si myslím, že problém není v doomovi…

          0 0
          • Zlatka  

            No když to tak hezky napíšeš tal uveď tedy důvod svého tvrzení.

            0 0
          • Zlatka  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
    • martin_bakov  

      zakladej si co chces, ale tohle vlakno povazuju za duplicitni :)

      Peknou diskuzi preju

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Zlatka  

      Tino a ostatní, které toto téma skutečně zajímá, pište prosím sem. Tady se mazat příspěvky k dané věci nebudou..

      0 0
    • maajkee  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Zlatka  

      dvojím metrem (jak uvádí doom) neměřím, tedy snažím se o to v rámci možností no… :)

      Sám napíše, že se nesmí brát všechno vážně a pak vše vezme skutečně vážně. :((

      Smaže mé příspěvky, co on sám, pouze on sám označí za „konstruktivní“ a pouze pro něj nevhodné. Já vím proč, on totiž neunese to, že je to jsou holá fakta. :)

      A takových je tu více a je to rozhodně škoda, jen oni nechtějí diskutovat, chtějí se pouze dohadovat a flamovat, některé z nich to totiž nesmírně baví. :(

      0 0
      • ToBla  

        Možná by stálo za to, napsat panu Havlenovi do Authora, třeba by kola začali vyrábět… :-)

        0 0
        • Zlatka  

          Já to také udělám, díky za připomínku. :)

          0 0
    • nox159  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • DaSnail  

      he, ty máš dost. 8oD

      0 0
      • Zlatka  

        Napíšeš takový-to příspěvek a vzápětí založíš toto vlákno ?

        V čem je divné jak píšeš ?

        0 0
        • DaSnail  

          ano

          obsah a forma

          0 0
          • Zlatka  

            Obsah, který ty dál prezentuješ v tom svém novém vláknu ?

            0 0
            • DaSnail  

              ja prezentujem len obrázok.

              nečudoval by som sa keby si s ním nesúhlasila…

              0 0
              • Zlatka  

                Ten je super, je na něm krásně vidět ten rozdíl průměrů. Ale podobný tu byl někde od Tiny.

                0 0
    • Zlatka  

      Promazáno od spamu.

      0 0
    • vasek80  

      Ikdyž věřím, že má 29 nějaké výhody, tak u mě prohrává v hmotnosti kol a vzhledu. To by samozřejmě 27.5 z části eliminovalo, jenže kolik poté zůstane výhod. Spíše by mne zajímalo kdo příšel před lety s tím, že 26 je to pravé pro MTB.

      Jo a na závěr, ten promazanej spam není moc dobrý začátek.

      0 0
      • Zlatka  

        Spam se musí mazat, to se na mne nezlob. :(

        0 0
        • whom  

          No, pěkně ste si pokecali. Hlavně, že je to konstruktivní:)

          0 0
          • Zlatka  

            Pro někoho konstruktivní a pro někoho destruktivní, pro někoho kontraproduktivní a bůhvíjakéještě. :(

            0 0
      • Ruprt2  

        Jsou to sráči, imho po ní jdou, protože je to holka a má jiný názor.

        Tolik lidí co to tu a v sousedních vláknech jsem na BF už dlouho neviděl.

        PS: Asi bys mě měla Zlatko teď taky smazat :-)

        0 0
        • Zlatka  

          Já nemažu přece vše a pokud se bude chtít tak odkryji i to smazané. Jen jsem demonstrativně ukázala jak lze řešit takové příspěvky, které k tématu nic nedávají.

          0 0
        • Zlatka  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
    • Zlatka  

      Tino chtěla jsem se Tě optat,

      mrkla jsem na ten Tvůj zmiňovaný rám VanNicholas Zion (to je také titan? [předpokládám že ano] – ty jsi titanově vyhraněná jak koukám, bo čumim..) tak se velice obávám toho, že tam Schwalbe Racing Ralpha ve velikosti 57–584 – 27 1/2×2.25 jen tak opravdu nedáš.

      Nebo to máš vypočítané, díky užším trubkám, díky někomu na netu ? Kdo to již testoval ? Nemohu tyto informace vygooglit..

      Tento plášť bych zrovna v takové šíři nechtěla, škoda že nedělají 2.1 v 650B nebo jiné kupříkladu mnou poptávaný Sammy Slick.. :((

      Odkazy v tomto dotazu jsou v původním Doomově zamčeném vlákně.

      0 0
      • Tina  

        Zlatko, tiež by som ten plášť radšej brala v šírke 2,1". Bohužiaľ nie je zatiaľ v ponuke. Myslím však že to nebude taká hrôza. Pacenti sú v ponuke aj v 2,1" šírke avšak sú o dosť ťažšie ako 2,25" Ralph. Ralphy jazdím aj teraz na 26".

        Môj prvý MTB bol oceľový Mongoose. V obchode mi predali veľkosť 20"!!! Bol mi strašne veľký a mal predstavec dåžky 150mm!!! (meriam 170cm) Ale mal veľmi peknú farbu :D Potom som nejaký čas jazdila na hliníku (Cannondale Super V-Raven, F2000 Tinker). Potom som prešla na karbon (Scott Strike a Scalpel). V súčasnosti mám doma Scott Spark Contessa (karbon) v nedokončenom stave. Minulý rok som skúsila titan a som nadšená.

        0 0
        • Zlatka  

          Já mezi své bohy také řadím titan, pospolu s Rohloffem a pak těmi plánovanými 27,5" koly. Ale ty jen na silnici + zpevněné cesty 100+. Bohužel jsem ještě titan nezkusila, časem snad.

          0 0
    • Tina  

      Jazdím a vždy som jazdila na MTB 26" kolesá. Som s týmto rozmerom spokojná a môjmu štýlu XC jazdenia mi vyhovujú. Kolesá 650B ma však lákajú. Vlastne ani neviem presne prečo. Mám objednané plášte Schwalbe Racing Ralph 650b. Sľúbený termín dodania je cca 3 týždne. Ráfky by som chcela Notubes 355. Hlavne kvôli nízkej hmotnosti. Na stránke Notubes.com sú v ponuke (http://www.notubes.com/…ck-P726.aspx). Ale nedajú sa vložiť do „nákupného košíka“. podľa vyjadrenia českého distributéra bude v květnu dostupný model Flow.

      Hotové kolesá by som chcela „narvat“ do môjho súčasného Van Nicholas Zion. Schwalbe Racing Ralph 650b by mal mať polomer 349mm (http://mtbtires.com/…h-650b-x-225).

      0 0
      • Zlatka  

        Já vím, to jsi psala, ale jen vyjadřuji podezření, že se Ti tam takto široký plášť nevejde. Nebo Ti tam někdo dozadu navaří posuvné patky ?

        0 0
        • pepek  

          To si můžete říct po ICQ, ne? Nikdo jiný už tu není.

          0 0
          • Zlatka  

            A co nám ještě poradíš ? Cením/e si Tvých rad, jsou přínosem pro celou diskuzi.

            0 0
    • vasek80  

      O výhodách 29 jsem viděl grafy a animace jak lépe a o kolik % snáze překovávají překážky, že mají větší grip a proto více drží a lépe brzdí. Mají ale také o určitá % větší vylivý odpor, větší váhu a setrvačnost (může být + i -), pak jsem četl, že hůře zatáčejí, četl jsem o škrtání pláště o tretry, vyšší výšce. Pro mne negativa převážily nad tím abych o 29 uvažoval.

      ALE o 27.5 jsem neviděl jeginej graf, animaci či prezentaci výhod vs. nevýhod a to v žádném vlákně.

      0 0
      • JakeF  

        Vezmi si procentuální výhody a nevýhody 29 a vyděl je dvěma :). Já si od toho třeba slibuju rozumnej kompromis, 29er má nepopiratelný výhody, ale i nevýhody a díky tomu mě jízda na něm zdaleka tolik nebavila, zvlášť v technickejch pasážích. Na poloviční změnu průměru bych si ale nejspíš byl schopnej v pohodě zvyknout.

        0 0
      • MlokCZ  

        Bohužel čteš spoustu zcela zavádějících a některé dokonce zcela nepravdivých věcí.

        Třeba valivý odpor je jasný, to je už mnohorkát změřené. A je to pro stejné pláště ± stejné, takže rozdíl žádný mezi 26 a 29. Tady i 27,5 na tom bude stejně.

        Takže o valivém odporu to není vůbec ať zvolíš kterýkoliv z těch tří rozměrů.

        Šrktání pláště o tretry → to jedině nějaký hodně dementně navržený konkrétní kus rámu. Já mám i při 17,5" rámu (tedy malá velikost) rezervu pro škrtnutí o přední kolo opravdu velkou. I kdybych dal o ten cca 1cm vyšší plášť, co jsou už opravdu balóny, tak tam ta rezerva pořád bude velká.

        A točivost je vždy o tom, jak si kdo kolo postaví. 26tka lze postavit vždy o trošičku točivější, ovšem to už je pak zase příliš točivá nestabilní potvora.

        Jak už jsem tu psal, chvilku jsem po prvním projetí svojí 29tky přemýšlel, jestli jsem to s tou točivostí nepřehnal a jestli by nechtěla snížit.

        Nejpodstatnější rozdíl je ta váha navíc (0,5kg pro 29tku), ta bude i pro 27,5ku, ale akorát někde mezi, takže tam už to bude minimální rozdíl.

        A pak mírně menší tuhost kol a k tomu ještě také větší páka kol, takže větší vliv na kroucení srovnatelně tuhého rámu. To se ale projeví jen sem tam ve specifických situacích.

        A 27,5 bude prostě něco mezi. A jak už jsem několikrát psal, tak on ani ten rozdíl mezi 26 a 29 není moc velký. 27,5 se bude lišit od 26 už jen minimálně.

        0 0
        • Zlatka  

          Teďka se na mne mločku asi budeš zlobit, ale mám takovou citlivější otázečku. Kolik toho za den/týden/rok nalítáš a jak vypadá ten Tvůj terén ? Né že já bych jezdila nějaké extrémy a ročně najezdím od 8000 do 10000km, ale přesto mírně usuzuji, že pro Tebe tato kola znamenají malý rozdíl, a přesto pro ostatní včetně mne velký.

          0 0
          • MlokCZ  

            Momentálně mám najeto už hodně přes 100tis. km vůbec.

            Ročně tak kolem 5tis., letos doufám bude o něco více. Míval jsem najeto hodně v terénu a málo asfaltu, takže to naskakuje pomaleji.

            Tady bych srovnával spíše hodiny a ne kilometry. Mívám ročně klidně 350 hodin+, letos doufám 400h+.

            Každopádně kilometry ani hodiny nejsou vůbec moc postatné, mnohem podstatnější vidím, co kdo už vyzkoušel za kola a jaký cit má pro srovnání rozdílů a detailů.

            Nemyslím si, že jsem nějaký moc dobrý technicky v těžkých terénech, tady bude dost lepších jezdců. Fyzicky na tom nejsem už vůbec nic moc, tady bude lepších na BF asi většina a to i dost těch, co najednou méně než já.

            Jednu věc ale mám velmi dobrou. A to právě ten cit pro testování, poznám i velmi drobné detaily (které ostatní často vůbec neregistrují; tím myslím jak třeba ve funkci odpružení, tak ale i v geometrii, apod.) a k tomu opravdu hodně otestováno.

            A tady toho mám vyzkoušeno opravdu hodně. Tím myslím třeba 40+ různých fullů (vůbec nevím přesně, už to dávno nepočítám).

            A k tomu jsem už jezdil i velké množství různých kol dlouhodobě, nejen krátkodobé testy.

            Na 29tce tolik náročnějších terénů nejzdím, od toho mám fully a ne celopevňáka. Občas si ale na celopevňáku techničtější pasáž cíleně dám pro spestření. Jen toho nesmí být moc kilometrů v kuse, to je pak pro mě na celopevňáku opruz.

            A jak vypadá takový pro mě náročnější terén? Jsou tu tací, co jezdí výrazně náročnější věci než já (třeba pitos a spol. v Beskydech), ale to už se nedá nazvat stejně XC ježděním. To moje ježdění je podle mě takové náročnější XC.

            A nějaké příklady známých míst:

            • žlutá z Lysé, Beskydy
            • hřeben červená z Černé studnice do Tanvaldu (náročnější je ažten závěr kolem Muchova) a také odbočka žluté těsně před Muchovemsměrem na sever, Jizerky
            • modrá z Bílé Kuchyně na Ferdinandov, Jizerky (tohle třeba bezšlápnutí už nedám)
            • červená z Šeráku, ta horní cca 2–3km pasáž s většími šutry,Jeseníky
            • Rychlebky

            Nic z toho jsem nejel na celopevňáku, protože si ho na tyhle akce neberu a vozím jen full. Ale občas nějakou podobnou pasáž na něm dám, včetně jednoho kontrolního sjezdu, který mám opravdu dobře najetý, takže se na něm parádně srovnávají kola.

            A třeba skoky, tak tam si dávám tak do cca 0,5m výšky (ojediněle něco o malinko vyšší, zvlášť když to je ve svahu a ne na placku, těch 0,5m si ale dám i na placku). Na větší skoky se necítím.

            Hlavně jsem ale měl 26tku celopevňáka, který byl postavený naprosto stejně jako ta 29tka.

            Tedy totožné osazení, které není závislé od velikosti kol.

            Kola naprosto stejné kategorie: Cmax ST x C29ssmax. A to celé na totožných pláštích (tu svojí 29tku jsem jel nejen na Supreme, ale už i jiných pláštích).

            A ještě mám ta kola poladěná na totožný posed.

            Tedy pro srovnávání si myslím, že je to naprosto ideální, nic lepšího pro srovnání už nebude.

            A k tomu hlavně na obou najeto stovky kilometrů (na 26tce tisíce, na 29tce ještě více tisíc nemám), ne žádné krátké projetí.

            A nevím jaké ostatní myslíš, více majitelů 29tek tu psalo to samé co já (tedy opět majitelé a ne nějaké krátké vyzkoušení).

            Já pořád nechápu, kam na ty velké rozdíly chodíš. Zkusme to postupně rozebrat:

            • váha 0,5kg rozdílu, tohle nevnímám v podstatě téměř vůbec anevěřím, že tohle bude pro většinu nějaký extrémní rozdíl
            • točivost, rozdíl žádný, tedy naopak 29tku mám točivější než 26tku(cíleně tak postavená a jak jsem psal i v tomhle vláknu, první dojem jsemdokonce měl, jeslti jsem to nepřehnal)

            o obou 26 fullech ani nemluvě, ty jsou mnohem méně točivé než ta 29tka celopevňák

            • jediný významnější rozdíl, který zůstal je lepší nájezd napřekážky, tohle je znát poměrně dost, bude to zdůrazněno tím, že je tocelopevňák

            Ovšem je jasné, že pokud někdo zkusí nějakou 29tkovou „mrdku“, tak rozdíl může být mnohem větší. Za to ale nemůže ta kategorie kol, ale daný kus.

            Na trhu totoži podle mě existuje ne tak málo pěkně pokažených 29tek a dost výrobců se teprve učí, jak udělat pořádně geometrii.

            Jako příklad uvedu třeba Supa, který třeba pro 2008 model měl zadní stavbu 465mm. Tedy naprosto tragická geometrie, která udělá z 29tky totální mrdku.

            Od 2009 už to naštěstí nedělají a už jsou na jakž, takž přijatelných 450mm (což je ale pořád moc).

            A pokud někdo zkusít takovouhle mrdku, tak si udělá zcela zkreslené představy.

            0 0
            • ememem  

              ze na to este mas nervy.

              0 0
              • MlokCZ  

                Já jsem trpělivý :-)

                0 0
                • Peslezedirou  

                  …a trpělivost přináší sladké plody :-)

                  0 0
                  • Vilém  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                    0 0
            • Zlatka  

              Tedy čumím jak ten Tvůj příspěvek dlouhý. Jsi jistě v oboru profíkem, však jsem Ti to již řekla, ale věř, že je hodně lidí komu 29" prostě nesedla a nejde říci, že všichni vyzkoušeli jen tú m…u. A jsou to jen sváteční jezdci.

              Zapoměla jsem kolik měříš, většina těch, kterým 29" nesedí mají pod 180cm.

              0 0
              • MlokCZ  

                182cm, extra krátké ruce a trup (tedy vozím na danou výšku hodně krátké rámy).

                29tku mám v 17,5" velikosti.

                Jinak vůbec nikomu neberu, že mu 29tka nesedí, to je každého věc.

                Třeba na fulla 29tku taky zatím rozhodně nechci (nejsou k mání pláště jaké bych chtěl, systém zadní stavby jaký bych chtěl, omezená nabídka 140mm zdvihů, problémy s místem u vyžších zdvihů).

                0 0
                • Zlatka  

                  Když to shrneme, tak každý má o maličko více-méně jiné zkušenosti a názory na věc a o tom je diskuze. Nebo není a musíme mezi sebou bojovat a pokousat se jako psy ? (myslím tím Ty radikály a prudiče ne Tebe).

                  Tvých příspěvků si cením/e nejvíce, avšak nemůžeš stát k rozměru 27,5" zády, když někomu vyhovovat může a stát se rovnoceným na půdě všech MTB. Já jsem o tom prostě přesvědčená, dokud nebudou dostupný pro všechny jako třetí možnost tak se to samozřejmě nijak bohužel neprojeví a stále tady budou jen ty dva tábory 26" X 29".

                  0 0
            • Advid  

              Dík za tipy na trasy. :)

              0 0
        • Tina  

          Nechcem poškodzovať ani tábor 26" ani 29". Ale vraj je tu jedna pomerne veľká výhoda rozmeru 650B oproti 29" kolám pri stavbe celoodružených kol s väčším zdvihom. Opravte ma ak sa mýlim, pretože tieto info mám z netu. Vraj je problém postaviť 29" bajk z viac ako 100–120mm zdvihu. Navyše vraj pri vyššej rýchlosti vytvárajú ťažšie 29" plášte so šírkou 2,25 a viac veľký gyroskopiský efekt. Je to pravda? Nepátrala som či niekto ponúka väčší zdvih. White Bros má v ponuke už 650B vidlu so zdvihom 150mm. Pri rozmere kolies 650B nie je vraj problém postaviť rám so zdvihom 150mm.

          Ja osobne takéto zdvihy na bajku nepotrebujem, takže mne je to v podstate jedno, ale možno to bude zaujímať niekoho s FR tábora.

          0 0
          • ememem  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
          • newbie  

            máš částečně pravdu… dělaj se bežně 120, sám jednu mám a rozhodně nejsem nespokojenej :-) Niner (a možná už i někdo jiný) má 140… ale víc už to asi problém bude

            0 0
          • MlokCZ  

            První část je pravda. Přesně proto zatím nemám 29 fulla a v brzké době neplánuju.

            Některé zadní stavby (třeba mnou oblíbené Stereo co jezdím) nemá místo ani pro 650B a jednoduše by to pořešit nešlo. Tam to vychází tak akorát pro 26tku.

            Tedy pro 29tku tohle vůbec nepřichází v úvahu.

            Vyšší zdvihy problém jsou a nejen u některých typů staveb, ale také to už extra zvyšuje vidlici. 140mm fully už u 29 jsou, ale jen málo a jen některé systémy.

            A u vidlice je to současný limit.

            On se při extra dlouhé vidlici přidá ještě problém s tuhostí.

            U 650B samozřejmě ty problémy budou výrazně menší než u 29tek.

            Gyroskopický efekt bych řekl, že není pravda vůbec. Prvně to tu bylo zmíněno v sousedním vláknu i s odůvodněním.

            Jde tu o ten problém, že sice je větší rozměr kol a jsou těžší, jenže na druhou stranu mají díky tomu pro stejnou rychlost pohybu soustavy kolo+jezdec i menší úhlovou rychlost. Takže nějaký významně vyšší gyroskopický efekt se vůbec nekoná.

            0 0
            • Tina  

              dík za vysvetlenie. takže ten tzv. problémový gyroskopický efekt je vlastne iba výplodom fantázie niekoho, kto to nikdy nevyskúšal. Vždy si najviac cením príspevkov skutočných užívateľov ako niekoho kto iba teoretizuje.

              0 0
              • MlokCZ  

                Já ho v praxi rozhodně nepozoruju. I když tam momentálně mám skoro slicky (testoval jsem předtím i ještě jiné pláště, než jsem tam nahodil ty Supreme), tak jsou to odolné a tím poměrně těžké pláště – 600g kousek a navíc to mám nahozené s dušemi (což to dělá ještě trošku těžší než bez duší, ty 29tkové mají i při 0,6mm stěně 140g).

                A v tom sousedním vláknu pak i to fyzikáln zdůvodnění, proč by tam žádný znatelně větší gyroskopický efekt být neměl.

                Oproti tomu při výraznějším rozdílné hmotnosti kol + plášťů pro stejný rozměr (teď mluvím o 26tce), tak nárůst gyroskopického efektu už zaznamenám.

                Tam opravdu narůstá, protože se mění pouze hmotnost a jinak vše zůstává.

                0 0
    • Tina  

      Takže dnes na stránke Notubes veľký „shock“. Ráfky ZTR 355 650b sú už vypredané a dokonca „out of production“ :( Je to neuveriteľné, keď ich 28.3. naskladnili a o týždeň sú už vypredané. Stan bude ponúkať len model Flow. Pokiaľ ho niekto nepresvedčí aby opäť nechal vyrobiť nejaké 355ky.

      0 0
      • MlokCZ  

        Zřejmě nemají žádnou větší poptávku, tak se jim to nevyplatí.

        0 0
        • roud  

          určitě je tak rychle vyprodali z důvodu že po nich neni poptávka ale je jesný že tahounem jsou jiný rozměry…

          0 0
          • MlokCZ  

            Vyprodali je rychle nejspíš proto, že jich moc nevyrobili a na trhu pořádně nic není (takže i při malé poptávce může malá vyrobená várka hned zmizet). To je ale stejně jen spekulace, když tohle nevíme.

            0 0
        • Tina  

          že by fakt, že sa ZTR 355 vypredali za 1 týždeň od naskladnenia znamenal malú „poptávku“? V tom prípade taktiež nechápem prečo by od květnu mali mať v ponuke aj model Flow (potvrdené aj od českého dovozcu).

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak tady je otázkou, kolik toho vyrobili a to nevíme.

            Poptávkou myslím to, že se na ně obrátí nějaký větší odběratel (nebo více větších odběratelů) a projeví zájem o velké množství kusů.

            Když by to tak bylo, tak by neměli důvod to přestat vyrábět.

            0 0
            • Tina  

              Ano, máš pravdu nevieme koľko toho vyrobili. Môžme iba predpokladať, že keď už si nechávajú niečo vyrábať tak aby sa to aj vyplatilo a výsledná cena nebola vysoká bude to nejaké zaujímavé množstvo. Maloobchodná cena tých ráfkov bola 88USD čo je cca rovnako ako 26" (85USD) alebo 29" (90USD).

              Mometálne dostupných 650B ráfkov:

              Alex XD-Lite

              Grand Bois Super Champion M58 replica

              Rigida Sphinx

              Snow Cat wide rim @ 45mm wide

              Stan's No Tubes ZTR Flow (Květen 2011)

              Sun Ringle EQ27

              Sun Ringle CR18

              Velocity Blunt

              Velocity Synergy

              Velocity Twin Hollow

              Velocity P35

              Velocity Dyad

              Velocity Aerohead (AU exclusive)

              Vicious Children of the Revolution

              Weinmann Discovery

              Weinmann ZAC19

              Weinmann XM 280

              WTB Laserdisc Trail

              0 0
      • Tina  

        Holt asi budem musieť skúsiť ráfky Velocity. V květnu majú mať nový model Blunt SL s hmotnosťou cca 400g. Už prijímajú predobjednávky avšak iba od zákazníkov z JúEsEj. Tak dúfam, že niečo ostane aj pre zbytok sveta keď budú reálne na sklade.

        0 0
        • Vilém  

          Co zkusit dotaz v remerxu? Ze by smotali treba Magica na 584mm. Vaha by taky byla cca 400g, stalo by to nemnoho.

          0 0
          • Ruprt2  

            a plášť u Rubeny, a rám u RB :-P

            0 0
            • Vilém  

              No tam nevim, zda by pochodila, ale co se tyce rafku, tak myslim, ze by to problem nebyl.

              0 0
            • Tina  

              :P

              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • mr.antik  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • RomanH  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce