• svobikk

    Zdravíčko, jaké by jste doporučili v normální cenové relaci ráfky na MTB 27,5" černé na úzký ventilek pro pláště na kotoučové brzdy aby nezažili zase 100kg a aby vydrželi skoky. Díky. Teď mám jen tak pro představu „Weinmann Taurus 2000 Race Disc double wall“ a nazouvat budu pláště 2×25!děkuju

    0 0
    • svobikk  

      A moje váha je 83 kg a zvedá se :-)

      0 0
    • romachain  

      Taky teď řeším ráfky na 27,5 a výběr se mi zúžil na:

      • Flow EX
      • i25
      • (KOM 25) – asi si netroufnu pokoušet až tak lehkej ráfek
      • Oozy 295

      Jinak vážím cca 100 a jezdím enduro, občas bikepark…

      0 0
      • Lister  

        Asi bych nejvíc věřil Frequency i25

        0 0
        • romachain  

          Já se asi nejvíc kloním k ZTR Flow EX. Myslím si každopádně, že (až na ty KOMy) jsou ty ráfky jen těžko rozlišitelný – podobná cena i vlastnosti. KOMů se bojím, kdybych vážíl třeba 80, šel bych jednoznačně do nic, ale takhle…

          0 0
          • kubad  

            ale on píše Frequency i25

            to je jiný ráfek než KOM i25 a i cena je jiná

            0 0
            • romachain  

              Však jo, tak jsem to myslel. Porovnávám Frequency i25/Spank Oozy 295/ZTR Flow EX a k těmto třem navíc ty KOMy, u kterých mám obavu, že při jejich hmotnosti si je nemůžu troufnout.

              0 0
            • romachain  

              Nemáš nějakou zajímavou možnost KOMy 25 dodat? Našel jsem prakticky jen bikezone za 2250… Možná bysme mohli domluvit komplet kola… Pokud nějaký možnosti máš, prosím pisni mi mailem… Díky…

              0 0
          • Lister  

            Já se rozhodoval mezi Flow Ex a Kom a vzhledem k tomu že tu tvojí váhovou kategorii splňuju, cena je stejná a Kom jsou o dost lehčí, tak jsem se rozhodl pro Kom. Freq i23 mám na HT a ty ráfky fakt fest drží.

            0 0
            • romachain  

              No mně vycházejí KOM cca o 450 dražší, přitom by měly být oproti Flow EX cca o 100 gramů lehčí. Jak je máš dlouho a co jim nakládáš? Cenovej rozdíl by mi nevadil, ušetřenou hmotnost bych uvítal…

              0 0
              • Lister  

                Nemůžu sloužit, kola jsou teprve ve výrobě. Frequency i23 vozím rok a zatím jsou bez poskvrny.

                V ramci slušné hmotnosti jsem na nova kola zvolil lehčí ráfek a klasicke niple. Uvidíme jestli to bude o tolik horší než těžší ráfek a alu niple.

                0 0
                • romachain  

                  To já určitě dám alu niple, jediný kde možná půjdu cestou těžšího budou dráty, buď dám 2–1.8–2 nebo 2.34–1.8–2 se kterýma mám výborný zkušenosti…

                  0 0
                • roman 3D  

                  musím potvrdit i23 neskutečnej držák bez ztráty kytičky

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Co jsi zvolil? Také mám kola v přípravě. A pokud jsi dal CX Ray + mosaz niple, tak by to mělo být minimálně slušně tuhý díky možnosti většího napnutí drátů.

                  Odolnost, to se uvidí, mně by to stačit mělo zcela bez problémů. Když nebudu chtít ničit KOMy, tak tu navíc stále budu mít ještě Red Zone XLR.

                  0 0
                  • Lister  

                    Obyčejné CX Race, připlácet 40kč na drátu se mi moc nechtělo.

                    Chvíli jsem vnitřně bojoval s touhou zachovat původní design s Cmax koly, že bych koupil CMax XL, ale nakonec zvítězila hlava nad pocitem – širší ráfek, nižší cena, jednodušší servis.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Cmax XL WTS se mi docela líbí, ale ta cena je už hodně přepálená. Když vezmu, že stojí v Německu kolem 750E, to je už opravdu o hodně více než co budou stát záplety i při použití CX Ray.

                      Ale nevylučuju, že třeba někdy v budoucnu nepořídím, nějaká kola s UST ráfkem doma budu určitě pořád chtít mít (zatím mám ale Red Zone XLR v pořádku). Tedy do doby co budou k dostání pro mě použitelné UST plášťů. 23mm ráfky se mi líbí (na to že to jsou UST ráfky, KOMy jsem bral 25mm).

                      Jsem teď přešel u UST plášťů na variantu ježdění bez tmelu a vozím malou 60ml lahvičku tmelu sebou. U Contíků myslím, že ji ani jen tak nepoužiuju. A navíc tak prodloužím životnost těch Fulcrumů (problémy prožírání ráfku tmelem). U manželky kol jsem to také tak udělal, takže mi zůstanou jen dva páry kol s tmelem (nová kola + jedny na 29" celopevňáku, kde nejsou UST pláště k mání).

                      A mám tak některá kola bez starosti o tmel. Už mi nebavilo se starat o tolik kol s tmelem.

                      Na nová kola UST pláště dávat nebudu, tam teď zkusím protection. Tmel bych při použití pásky musel použít tak jako tak.

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      A náboje jsi bral 350tky nebo Hope? To jen, jestli také neřešíš dilema POE (hluk při 36 Poe) u 350tek (u Hope není na výběr, tam je to rovnou více POE a rachot).

                      V tomhle to je u Fulcrumů úplná pohoda (ticho při 36 Poe), u Maviců to ještě ujde (novější ořech sice už je hlasitější, ale není to ještě tak hrozné a je to při 48 POE).

                      0 0
                      • Lister  

                        350 – prostě obyč. tuctová kola. Dal jsem cenový limit a čekal, co z toho vyleze. Ořech jsem neřešil. Hope náby doma mám a ten rachot mi vadí jen v jedné situaci – když se snažím seštělovat zadní brzdu aby neškrtala – to fakt nejde slyšet a musí se točit klikama :-)

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Tak to jsi v pohodě, to můžeš v případě potřeby (kdyby vadilo 18 Poe) vyměnit rohatku na 36 Poe.

                          0 0
                          • Lister  

                            Rozhodně nic přehazovat nebudu, dokud to bude fungovat, tak to nechám, jak je. Na věci typu rychlost záběru zase nejsme tak citlivý.

                            0 0
      • Jirra  

        A co DT Swiss M 442

        http://www.dtswiss.com/…ms-MTB/M-442

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • File12  

        OOzy mi zatím držej dobře. Ale mám na nich cca 500km.

        0 0
    • Lister  

      Využiju to tady – jaký nejširší běžně dostupný a cenově rozumný alu ráfek se dá sehnat. většina výrobců končí na 25mm, dá se pro 26 kola sehnat něco širšího?

      0 0
      • deekay  

        Tak zalezi cemu rikas bezne dostupny a cenove rozumny. Pokud to beres treba podle wtb i25, tak imho neda. Leda priplatit za Ryde Trace Enduro trebas

        0 0
        • Lister  

          Tak nějak 2–3tis za ráfek maximálně a aby se to nemuselo tahat přes půl zeměkoule. To už pak raději rovnou karbec, co tady pár lidí vozí.

          0 0
          • kubad  

            Syntace?

            0 0
          • alinceb  

            Ryde Edge 28 – parametry hír ;)

            0 0
          • Mr.Dan  

            Jak radí kolega nade mnou, ty Ryde Trace Enduro by měly bejt špička, 29mm vnitřní šířky je IMHO až až a jejich XC verze stojí kolem dvojky za ráfek, tedy podobně jako zprofanovaný ZTR Flow apod.

            0 0
            • kubad  

              ty Ryde Trace Enduro by měly bejt špička

              lehký závodní ráfek, nic extra kvalitního

              0 0
              • Mr.Dan  

                Tvoje zkušenosti nebo někoho z okolí? Nebo jen usuzuješ z parametrů nalezenejch na netu? :)

                0 0
                • kubad  

                  Hádej :)

                  Par me jich rukama proslo neříkám ze špatné, ale prostě zázraky se nedeji

                  0 0
                  • Mr.Dan  

                    OK,tak to pak jóó. Já jsem jen prostě s tou nejužší verzí kromobyčejně spokojenej, stačilo jednou dotáhnout, jinak držej absolutně bezosmově, což při tý hmotnosti skoro nechápu, bezduše resp. patky bez problémů, jedou slušně…

                    0 0
                    • JakeF  

                      Na silničce je stačilo jednou dotáhnout? :D To má být jako dobrá vizitka? :D

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.