Možná opravdu stupidní dotaz ,ale půjdou 26 kola provozovat v rámu na 27,5 nebo je to blbost? Popř. jaký tam bude rozdíl v projevu..díky
Možná opravdu stupidní dotaz ,ale půjdou 26 kola provozovat v rámu na 27,5 nebo je to blbost? Popř. jaký tam bude rozdíl v projevu..díky
Zvýšíš šanci, že někde budeš drhnout převodníken o zem.
teoreticky to mozny je, na nejakym prasokole, dojizdaku do prace nebo zbytkaci do hospody to smysl dava, jinak je to blbost.. snizi se docela vyrazne stred kola, budes tedy casteji chytat pedalem o teren oproti pouziti 27,5 kol
ok, je to nesmysl..díky :)
a co obráceně,27,5 kola na 26 rám? o 18 mm větší světlá výška možná smysl má,furt pedálem škrtám o kameny a kořeny
asi se musi do ramu vejit, ze?
a kdyz je tam narves, nezapomen si nastavit computer na spravny obvod kol, at nemas dojem, ze jezdis pomalu :-D
Bylo tady o tom cely vlakno, kde majitele rvaly velky kola do malych ramu a vidlic.. a predhaneli se v tom, kdo ma v ramu mensi mezeru.. hledej
Mrkni v mym profilu. Střed mám s pevnou vidlicí 306mm (originálně 305mm s 90mm vidlou (SIDem)), takže asi o cenťák vejš, než kdyby bylo kolo v origoš setupu.
To pak urcite nemas postavenou hlavovku :)
Ani ne. Teda někdy si prostě postavim hlavu, to jó, ale jinak délku původní vidlice (a-c)= 463 mm, její optimální SAG (90mm vidle) kolem 18 mm (20 procent), stávající pevná a-c = 445 mm, což je 463–18.
Tak to uz stupen na hlavovce urcite udela ne? Ja teda nemam tuseni co jezdis, v nekterych situacich to muze byt prinosem, ale ja bych si ani jedno ze svych kol vic postavit nenechal :)
Jo, je to přesně jeden stupeň. Ale ten jeden stupeň to udělá, když nastoupíš na jakýkoliv HT kolo s akorát nastavenym SAGem ( na nějakym AM/EN HT samozřejmě klidně i o dva stupně). Ale samozřejmě bych o něco volnější úhel hlavy bral, jenže delší vidle = šlapák výš…
neni problem :))
fungovat to bude, ale má to svoje mouchy.
Jako přibližovadlo na krátký trasy jo, ale na klasické ježdění určitě nee.