pánové není takdy nějaký majitel ERA (2005 levnější provední… ta měl vydlici 70–100 mm štelovatelnou, takže tam se dá vyzkoušet jestli je to reálné jezdit s 80 mm skarebem…
Poraďte
Dík pánové a dámy ;o)
pánové není takdy nějaký majitel ERA (2005 levnější provední… ta měl vydlici 70–100 mm štelovatelnou, takže tam se dá vyzkoušet jestli je to reálné jezdit s 80 mm skarebem…
Poraďte
Dík pánové a dámy ;o)
dávat na fulla scareba je nahovno. Fulla máš proto abys mohl jet z kopce větší kudlu a to se scarebem je o život, zvlášť pro jedince 80kg+
TO: Blacky
no to máš o XC fullech toršku skreslenou představu … a dle mě je skareb sice už přežitá ale jedna z nej XC vidlic… o čemž svěčí i hojné nasazení v závodech … fula chci proto abych na kole vydržel dýl a bylo to snesitelnější né kvůli rychlosti…
Naprosto souhlasím s Blackym, Skareb je na fulla na …
Jestli spíš ty nemáš nějaký iluze o Skarebu. V závodech sice hojně nasazená je, ale nikdy jsem nepochopil proč. Možná je to tím, že hodně lidí vozí na závodech V-čka a má míň než 70kg, pak je Skareb ještě přijatelný. Nebo maj všichni hodně peněz a můžou si dovolit po sezóně Skareba vyhodit, těžko říct.
Já ho půl rok jezdil (necelých 2000km) , mám 70kg a jezdil jsem ho se 160mm kotoučem a hodně jsem vidli šetřil. A jak se ta vidle kroutila, to bylo neuvěřitelný. Se divim, že to přežil.
A přesně jak psal Blacky, na fullu rozbitý pasáže můžeš prolotět mnohem větší rychlostí = velmi rychlá smrt pro Skareba i pro váhy kolem 70kg.
A pak když připočtu extrémní linearitu Skareba = buď chodí každou chvíli na doraz (to mi chodil i na HT, na fullu bych ho asi takhle brzo zrušil) nebo ho musíš hrozně přefoukat, ale to pak může vozit rovnou lehčí a tužší pevnou vidlici.
Na fullu bych Skareba velmi rychle zrušil, když vidim, co si teď dovolim oproti HT se Skarebem.
skareb zcela odpovida ty ere, oboji je na …
skreslenou predstavu o fullech mas spis ty, blacky sakra vi co rika…uz ma neco najeto…
…nezpochybňuju, že máte všichni hodně najeto, jen jsem možná staromódní a XC je pro mě prostě XC … ale neskrývám, že skareb je měkej jak torzně tak pružinou to je pravda… daň za hmotnost …
no vlstně se Era se skarbem prodávala (100mm) takže to teoreticky nemuselo být tak hrozný (říkám teoreticky) ale každej má jinej vkus …
jéhe ty ti dali,co? no ale holt maj pravdu, taky sem scareba sezonu měl. Je to přesně tak jak píš Blacky a spol, když fulla, tak to aspoň s kopce napalim, když už musim tahnout to kilo do kopce navic.Teď mam foxe fx a je to jina kava…
jesli uz to mas, tak na tom jezdi, jesli to hodlas koupit, tak bych zvazil este moznost koupit treba rebu (vaha podobna, tuhost nesrovnatelna a zdvih stejnej-aspon teda myslim) nepride ze by byl prekazkou zdvih, ale strasne mekka konstrukce
Ultrachrti se shodli ze skareb neni ani pro ne. Normalni fullista ti rekne, ze pod 32mm nohy je dneska nesmysl. Kdyz tahas o kilo navic vzadu, tak 200–400 gramu na vidli nehraje roli.
a pár gramů tady a nějaký to deka tůhle, a když už jsme u toho tak pro jistotu ještě tady a máš tak těžkou mrchu, že ji musíš na kopec vozit lanovkou :-)
Presne! :) A na druhy strane. Tady neco shodis, tady vymenis, nekde ustrihnes kousicek lanka … a 50tisic pryc a zlomis na prvnim korenu :-)
jak ustřihneš kousek lanka :)
Ty vole! Tak to je hustyyyy. Jakej gramhonic :D
No jo, ziletkar poradnou vidli asi neoceni ;-)
A vubec, nesirte tady paniku 11 kilovymi fully a podobne. Stejne ma Lubos na Rebe 32mm nohy, pritom honi gramy kde se da…
Hehe :) … ted nemam. Ted vozim zas bomberu a mam to lehci o 250g :) Ale ty 32mm nohy maji neco do sebe. Ale tak nejak se mi zda na 8–10cm postacujicich 30mm , do 13–14 32mm, a vys pak 36mm. No, 40mm taky, ale to nejsou fully.
A jo! Ja mam lanka s 5cm rezervou. Ne jako blacky :P Ja su umirnenej gramhonic :)