• sini

    Zdravím všechny potřeboval bych poradit která vidle je nejlepší na FR a trochu street která víc vydrží a všecno kolem…aby byla cena do 15000

    1.Marzocchi Z1 sport ETA 150mm, 2.Fox Vanlla R 3.Rock Shox Pike 426 U-Turn, PopLoc, model 2006 4.jiné návrhy

    Předem díky všem za názory a rady

    Sini

    0 0
    • goofy  

      Z tehle bych bral ja osobne Z1 Sport. Duvod? Proste se mi libi :o). Jinak urcite potrebujes ETU? Vanillu do toho vyberu nechapu (tuhost bude opoznani mensi, nez ty ostatni vidle s pevnou osou).

      0 0
    • fousmen  

      Byl bych pro Pike kvuli univerzalnosti, kterou chces. Na street si ho stahnes na 95 mm, na fr ho das na 140 mm..

      0 0
      • goofy  

        S tim stahovnim bych si zrovna tak jisty nebyl. kdyz Pajka stahnes na 95, tak najednou ho dostavas drive nadoraz (pokud se na u.turnu nic nezmenilo). timpadem by si ho musel vic pritlumit. To se mi spis libi ta Marzocha, ze si ji na street prifouknes vzduchem, a razem muze chodit jenom par centaku…

        0 0
        • kesu  

          tak toho pika si taky muze koupit vzduchovýho s tim že si to může stáhnout na 110 a přifouknout.asi bych šel do toho pika..

          0 0
          • goofy  

            Ale Marzoccha je pruzinova. jenom se ji vzduchem dofoukava. Vidli, ve kere nic neni, neverim.. :-)

            0 0
          • Radek Broz  

            RS bych na FR nebral.

            0 0
            • TinkTink  

              Ty :-))…ale furt je minimalne 2× lepsi nez ta Z1, ktera je teda pekne predrazena…ja bych byl tady z tehle jednoznacne pro Pika :)

              0 0
    • Radek Broz  

      Na to, co chces, je z tehle nejlepi ta Z1. Vanilla je diky vaze spis na zavodni 4X, RS je k nicemu (jen do me, majitele RS:o) ). Na street by bylo idealni neco uplne jinyho, ale jestli si jen obcas nekde po meste skocis, tak by ta Z1 nemela vadit.

      0 0
      • wroum  

        RS k nicemu? bejvavalo. Z1 legenda a super vidle? taky bejvavalo.

        PIKE je super ve vsech verzich a z tohodle vyberu by to byla jasna volba.

        0 0
    • black.horse  

      Z1

      0 0
    • RUMcajs  

      Z1 je to legendarni drzak :-)

      0 0
    • cabbage  

      2. a 3. jsou vidle na XC…

      0 0
      • CZiko  

        Pike s 20mm osou a zdvihem do 140mm je vidlice na XC???

        0 0
        • Radek Broz  

          Pike je na enduro.

          0 0
          • CZiko  

            já mezi Z1 Sport a Pike nevidím až tak moc rozdílů… obě mají 20mm osu, 32mm vnitřní nohy, zdvih takřka stejný…

            0 0
            • Radek Broz  

              To taky netvrdim – Z1 je taky na enduro;-) I kdyz tu jsem zkousel a nevypada vubec zle. Na FR bych doporucil 66, ale ta je drazsi. RS se proste uz od dob Psycha vyhybam jak cert krizi.

              0 0
              • Rampage[SK]  

                neviem preco by si sa mal vyhybat rs, podla mna sa oproti minulosti o dost zlepsily

                0 0
          • cabbage  

            alias na nezávodní XC…

            0 0
            • hanz  

              ta Z1 je mnohem víc xc než ten pike

              0 0
              • cabbage  

                proč?

                0 0
                • hanz  

                  už třeba kuli tlumení ssv který se s tlumičem pika dle mého absolutně nedá srovnat, na piku take fantasticky fungující komprese a floatgate. No není to asi jednoznačné určení že je pike víc dh ale když jsem ho měl tak to je rozhodně pořádný nářadí.

                  0 0
                  • cabbage  

                    //na piku take fantasticky fungující komprese a floatgate. // právě proto je to spíš na XC, hmotnost okolo 2kg, změna zdvihu, samotný zdvih, poplock, osa s rychloupínákem- prostě věci co na fr. podle mě nepatřej…

                    0 0
                    • kesu  

                      spíš bych řekl že hanzovi šlo o to že Z1 je vedle piku šíleně necitlivá…Krom toho že pike už jen zdvihem fakt neni na XC..

                      0 0
                      • cabbage  

                        jestli se nepletu, tak nejvyšší xc(čti: enduro) mají 150mm zdvih (talas 36, DUC32 a RC41) takže s rezervou to ještě XC je. a necitlivá vidle je blbá i(především) na xc, u dropů by to snad tak vadit nemělo…

                        0 0
                    • hanz  

                      co tě vede že floatgate je na xc? A štelování komprese je rozhodně duležitější na xc než na dh. ani ve snu nelze srovnávat nejhorší tlumicí patronu od marušky s tlumičem v tom RS. Dále ten pike váží 2,65 se zaříznutým sloupkem (426ka pružináč včetně dálkáče) takže to není rozhodně žádnej papír a osa funguje 100%..mam takovej pocit že ani pořádne nevíš co ten upínák na tý ose drží.

                      0 0
                      • hanz  

                        oprava..komprese je důležitejší na dh než na xc…to je tak když mluvím s mojou a do toho ještě datluju

                        0 0
                      • kesu  

                        sakra to je nějak šíleně těžký ne? tady někdo psal že pike air má bez osy 1850g,osa má 130 a poplock může mít cca 70.a to ten pružinovej je o tolik težší ??

                        0 0
                        • hanz  

                          no když jsem ho měl na váze tak mi to vyrazilo dech ale ted jsem znejistěl jestli náhodou to nemá 2,65 nezařízlí..jo ocel sloupek samo

                          0 0
                      • cabbage  

                        tim okolo 2 kil jsem myslel i vzduchovou verzi. a floodgate, jakožto součást poplocku, opravdu patří spíš k XC… ad maxle- vim.

                        0 0
                        • hanz  

                          když víš tak nemůžeš napsat že je na xc a poplock maj aj boxery a bys asi nevěřil jak je to fajn věc na šlapání nebo na rozjezdy…a přitom když příde teren tak to začne žrat…na street bych si ho taky vzal všema deseti.

                          0 0
                          • cabbage  

                            a to nevíš jak fajn je na XC;-) a opravdu netušim co máš proti 20mm ose na XC, pokuď je stejně komplikovaná jako rychloupínák(je jednodušší), tak je právě na XC velmi vhodná, když příliš nezvyšuje hmotnost(moc ne). většina fr vidlic má po 2 šroubech na každé ose…

                            0 0
                            • kesu  

                              no a co se týká tuhosti je přeci jedno jastli to máš chycený RU nebo mlionem imbusů tak to je jedině plus pro RS jedno na jaký použití..

                              0 0
                              • cabbage  

                                to sice jo, ale už to tomu ubírá na jakési výjimečnosti co neměla smysl nikde jinde…

                                0 0
                            • enjoy  

                              koukam ses pustil do diskuse ktera je oborem tvy cinnosti na biku uplne nekde jinde:-)

                              0 0
                              • cabbage  

                                myslíš XC?;-P

                                0 0
                                • enjoy  

                                  hele jak te tu sleduju,tak ty nehodlas uhnout ani o pid:-).proste za kazdou cenu pravdu a to i ve vecech ktery jsou pro tebe slozity i teoreticky,nez­lob se:-))

                                  0 0
                                  • cabbage  

                                    netušim jak to popsat, prostě stará Z1 s 130mm zdvihu je pro mě fr a talas36 xc… nevim co na tom kdo nechápe:-DDD

                                    0 0
                                    • enjoy  

                                      hele ja taky kecam do vseho co me napadne:-),ale dohadovat se tu „ucene“ s lidma co maj fakt zkusenosti toho typu o kterym se tady mluvi.. kdyz ty si na svy vidli v zivote vytocil nejvic teoretickejch 115mm.. no proste:-),nemas na to.

                                      0 0
                                      • cabbage  

                                        jestli se nepletu tak 130 na vidli co vytočit jde, 170 u tý co nejde…ale tu bych sem nechtěl zatahovat…

                                        0 0
                                        • enjoy  

                                          a k cemu ti byla,to mi rekni.maximalne k tomu,ze ti pri jizde v sede na asfaltu vadej ty pitomy obrubniky:-)

                                          0 0
                                          • cabbage  

                                            no konečne ti to došlo;o) to bys nevěřil jak sou některý vysoký, potvory:)

                                            0 0
                                            • enjoy  

                                              stejne to vidle dobre nepobere.kdybys mel takovej zdvih pod zadkem,tak bych to bral..:-)

                                              0 0
                                              • cabbage  

                                                ale jo, směrem dolu je to daleko pohodlnější;) nahoru se holt vynese…:(

                                                0 0
                                      • cabbage  

                                        btw:_ praktických 113mm u tý vidle co máš namysli;)

                                        0 0
                              • kesu  

                                no asi tak no takle to vypadá když se chtr dá na FR:))))

                                0 0
                      • lubos  

                        nerekl bych, ze SSV tlumeni je horsi nez to, co dava RS do vidlic ted. (treba Reba). Ale pravda, ted mozna SSV je shit.

                        0 0
                    • CZiko  

                      V tom, že má více možností nastavení bych spíš viděl plus ne? Nevím proč by na FR vidlici nemohla být osa s rychloupínákem, nemyslím si, že by to nějakým způsobem výrazně zasáhlo do tuhosti vidlice… Z1 má tlumení ssv, které mi na mojí vidlici sice vyhovuje – ovšem na vidlici za 15 klacků bych už čekal něco luxusnějšího…

                      0 0
              • Radek Broz  

                Zajimavy, jak se to lisi v jednotlivych krajich;-) Tink by byl taky urcite pro Pike, tady by o nej nikdo ani nezavadil. Rekl bych, ze tahle Z1 zvladne hodne drsnou jizdu. Pike jsem teda nezkousel, ale nejak na me nepusobi dobre.

                0 0
                • Dijck  

                  Treba vyskusat, zas ja po skusenosti so Z1 by som o nu uz nezavadil – s pike sa neda porovnat – citlivost a tuhost ma ovela lepsie. Tiez by som tu vidlu nevidel na FR, ale to je prave o ponati FR. Je 2m drop fr? Ja tvrdim, ze je to enduro.. Na fr je ok tak Fox 36Van a 66. Ked sa bavime o jednokorunkach.

                  0 0
        • -b-n-x-  

          na xc je stejne nejlepsi dh kolo

          0 0
    • hanz  

      pike rozhodně, maruška je out a vanila je dost křehká.

      0 0
    • Tomcat  

      Hmmm tak to vyber potřebuješ FR + street vidli a vybíráš z enduro modelů?

      sice ta Z1 je nejvc FR ale asi si pod pojmem FR představujem něco jinýho.

      Můj výběr by byl

      1. Marzocchi 66
      2. Manitou Travis single
      3. RockShock Totem nebo Domain

      Pokud si dáš trochu práce jsou sehnat i za těch 15 ;-)

      0 0
    • TinkTink  

      Dle me:

      1. Manitou Travis Single – zatim nejlepsi jednokorunka se 150, kterou jsem kdy jezdil.
      2. RS Pike (doporucil bych Totem, kdyby nemel byt tak drahy…)
      3. Marz. 66

      Pokud chces i serizovani zdvihu, tak jsem pro Pika…ta Z1 je srac, Fox je mekka a neni na todle dostatecna…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.