čau, chci si koupit nový kola na kotouče a chci do toho dát co njemíň peněz, zatim sem našel jedny, ale moc tomu nerozumim, takže bych byl rád kdybyste mi řekli, jestli je to v pohodě, popřípadě co byste mi doporučili, dík
čau, chci si koupit nový kola na kotouče a chci do toho dát co njemíň peněz, zatim sem našel jedny, ale moc tomu nerozumim, takže bych byl rád kdybyste mi řekli, jestli je to v pohodě, popřípadě co byste mi doporučili, dík
sory špatnej odkaz www.koloshop.cz/index.php?… teď by to mělo bejt v pořádku
a co Mavis cross ride? www.bikesport.cz/detail.php?…
ty deorecka za chvili znicis.
no, dle toho co vím, plánuje 2–3tisíce km na rok, což Deoréčka vydržej… a v nejhorším vymění kónusy a jede dál (kámoš na nich chvíli jezdil a pak přes rok skákal dirty a držely)… ale ty Crossridy by byly pěkný, jen by musel ještě připlatit…
kup si radsi ty maviky,z koloshopu by ti taky mohla přijít třeba lednice.Krom toho že deore náby jsou šílenej shit.Myslim že na kupkolo mají ty maviky za 3800kč
jo líbily by se mi víc, ale 4000 na kola bohužel nemám, nepotřebuju nic brutálního, spíš na začátek s kotoučema, doteď sem jezdil na „V“ takže si myslim, že by mi to mohlo snad vydržet
Nekdy staci jen trochu priplatit a mas o hodne lepsi vec. Navic mavic vypada skvele :)
to jo no ono 2200 nebo 3800kč je rozdíl ale zase pak když si vezmeš cenu výměny konusu u těch deorek..
a když bych si chtěl nějaký kola postavit v týhle cenový relaci tak do 3000Kč co byste poradili?
To se ti nevyplati, kdyz bys chtel nejaky loziskovy naby, tak za zadni aspon 1300, za predni 800., za rafky aspon 500×2 a za 400 drady. a mas to za 4000 taky :)
pokud nemas prachy na alespon trochu slusny kola, tak zustan u vecek a setri. Ten samy problem bude s kotoucovkama…
lednice :-D
A pokud se rozhodneš nejít do zapletených jako Crossride a vemeš jen sestavený komplet, tak rozhodně bych trošku přidal na www.koloshop.cz/index.php?… Pořád ještě do 3k a kvalitativní nárůst podle mě značný.
kdyby si chtěl ještě přemýšlet o nečem jiným: www.shopacek.cz/…ex-disc.html Nesjou špatný, i když jde hlavně o velký efekt za málo peněz, ale ani funkčně nejsou zas tak tragický. Rozhodně vzhledem k ceně standartní výkon. Jen počítej s tím, že jsou hodně tvrdý a povrchová úprava těch drátů taky nic moc. Jinak Deore náb bych se taky nebál, měl jsem předtím a vydržely hodně, kola jsem neměnil kvůli nim, ale kvůli ráfkům :)
jo o motexech sem přemejšlel, ale nelíbí se mi ten stříbrnej pruh pro V nechápu proč neudělaj diskovou verzi, by to určo kupovalo víc lidí
Mavic teď „frčí“,není týdne aby si je někdo neobjednal,ale jak na tom je ukáže až čas-tak čekám až jak se začnou objevovat na servis lidi,co jezdí maratonky.U starých to bylo špatné,ořechy moc nevydržely i když nová ložiska jsou za „babku“.Ale Kastar nám bez řečí měnil celé náby-Mavic chybu uznává.Praskaly i ráfky u vložek.Tohle všechno je prý odstraněno,ořechy jsou stejné pro všechny řady kol,tak uvidíme,vypadají dobře,nestojí mnoho a jsou univerzální pro „V"i kotouče-tak proto ta nižší cena.A hlavně se Mavic potřebuje dostat mezi lidi,za tyto ceny se mu to jistě podaří.Taky jsem tento týden,vlastně včera,montoval nové zapletené Remerxy-vypadají velice efektně,ploché hliníkové dráty,28×,vpředu radiál,vzadu křížené u ořechu.Zatím jsou jen ve verzi "V“.Ale cena je dost vysoká-přes"6ku".V první řadě se děsím,že neseženu vhodný centrklíč(Mavic ho dodává s koly) a ty hliníkové niple s atypickým 4hranem budou sakra háklivé na omačkání-určitě se časem „rozhodí“ a bude problém.Musím tam zavolat,co mi řeknou-když tak nastoupí domácí výroba:-))))
no, ale koukněte se na tu váhu. mimo to, s tímhle typem výpletu budou jen problémy. Doporučuju si připlatit za Crossridy. Udělaj o dost větší radost. :)
No já bych teda řekl,že ty Mavic jsou levnější.:-))))))))))))
máš vlastní zkušenost, že tohle tvrdíš?????? Nic proti, ale fakt nemám rád, když někdo jen tak plácá :o(
Mám je rok a zatím jsem necentroval, tak nevím jaký problémy máš na mysli?? Ráfky jsou sice dost tvrdý a těžký, ale tím pádem taky něco vydrží.
tak asi víš o čem mluvíš. jezdil jsem jinej svazkovej výplet. 7×4 dráty. Když ve výpletu prasknul jeden drát, okamžitě se začali povolovat ostatní. Asi dost záleží na tom co jezdíš.
7×4 je Remerx?
To Lister:a já zase nemám rád když mi to někdo říká-hele těch prasklých Maviců už jsem viděl jako mechoš fakt dost-máme Kastar 10km-takže tady jezdí na crossridech báby na nákupy do Jednoty.Přeplétalm jsem jich taky dost-na školení mechaniků k nim taky chodím a tam se to jaksi přiznávalo-a píšu to snad jasně-u nových se teprve uvidí.A co se týče kol všeobecně-neviděl jsem kolo,které nepotřebuje docentrovat,leda by jsi měl obruče od kováře.A propos-ty Remerxy jely včera maratonek Author-Toulovcovy maštale,chlap mi dnes volal,že to potřebuje mírně dotáhnout.Tak nevím…A aby jsi si nemyslel,že jsem zaujatý-vozím jedině Remerx EAGLE,dráty DT SWIS-takže proti nim nic nemám,naopak-poměr cena kvalita je u nich hodně vysoký.Jen jsem jako mechanik uvažoval dopředu až přijde problém.A víš co má Remerx uvnitř nábojů vč. „ořechu“-NOVATEC.Ale jinakje to po stránce designu velice zdařilá věc-myslím celá kola a určitě se budou prodávat.Ten dealer říkal,že nějak nestíhají nebo co,že by prodával,ale zatím nejsou.Tak čus bikeři.
já bych se deorek nebál. Disk jsem nejezdil ale na V vzadu drží už víc jak 10tkm, dost provozu bylo i jako zimák. Konusy stojej prd když se mění, při náležitým servisu a dobře dotažený jsou na dlouho
kdybys měl cestu do prahy tak se ozvi, mám rigidu 2000disc na deore, 2,0 dráty, fungl nový a nechal bych ho za rozumnej peníz. Bohužel jen přední :(