• NeXCz1

    Zdravim, chtěl bych si koupit nové kolo. Uvažuju nad:

    http://www.mojekolo.cz/…k-mango-2013

    http://www.mojekolo.cz/…d-black-2011

    http://www.mojekolo.cz/…3.0-red-2012

    http://www.mojekolo.cz/…cervena-2012

    Popřípadě doporučte nějaké jiné. A taky pořád nemám jasno, jestli jsou ty hydry na GTčku lepší než V-čka. Někde sem totiž četl, že levný hydry sou k ničemu. Díky

    0 0
    • Azmir  

      Všechny kola co si postnul mají nevhodnou vidlici, hledej aspoň suntour XCR a osazení alivio, řeší se to tu celkem často, koukni třeba na tohle nebo ještě lépe tohle

      0 0
      • NeXCz1  

        A vidlice RST gila 100mm?

        0 0
        • Azmir  

          Jedna z nejhorších vidlici co může být, má skoro 3 kila, absolutně nefunguje, nebrat, hledej suntour XCR, popřípadě suntour Raidon, lepší v téhle ceně neseženeš, koukni se na ty moje odkazy, jsou to vyvážená kola, za dobrou cenu, stokrát lepší než ty tvoje.

          0 0
      • KubaBajk  

        Noo, přesně to Nano jsem mu chtěl poradit, bo nic lepšího na netu zatím asi není :)

        0 0
    • NeXCz1  

      Takže když si koupim to Nano, chápu dobře, že budu ještě potřebovat pumpu na vidlice a nějakej olej na pístky. A ještě jak často se olej do vidlice doplňuje. Četl sem toho hodně, ale někdo píše tyden, někdo měsíc a někdo půl roku. A taky jak často ta vidlice potrebuje3 kompletní servis. Díky za trpělivost.

      0 0
      • Fran-tic  

        pokud plánuješ jezdit třeba 10tis kilometrů za týden, tak budeš tak během dvou týdnů měnit olej (možná, záleží, kde to najedeš). Pístky a olej, já to chápu, nechceš brzdit, ať to najedeš rychleji :). Teď vážně, kromě nafoukání na svou váhu je to na dalších xtisíc takřka bezstarostné kolo, jen mazat čistit a neřešit.

        0 0
      • Azmir  

        Stačí tu pumpička na vidlici za pár stovek, kterou budeš mít na celý život a silikonový olej za 50 Kč, který stříkneš po vyjíždce na nohy vidlice, propružíš a otřeš, mělo by se to tak ale dělat s každou ne pouze vzduchovou. Žádné pístky a podobně věci určitě potřebovat nebudeš.

        0 0
        • NeXCz1  

          A ještě sem četl, že vidlice do nafouknout i normální pumpou. Ta moje barometr má, takže by stačilo jen bary přepočítat na PSI. Teda jestli to de.

          0 0
        • NeXCz1  

          A ještě sem četl, že vidlice do nafouknout i normální pumpou. Ta moje barometr má, takže by stačilo jen bary přepočítat na PSI. Teda jestli to de.

          0 0
          • Azmir  

            Pravděpodobně to nepůjde, musel bys sem hodit co máš za pumpu, včetně šlaušku a jak to vypadá na konci, prostě kup novou a neřeš to, klasickou pumpu to zřejmě nepůjde a o barometr tady nejde, stejně se fouká na SAG.

            0 0
            • Fran-tic  

              to je zajímavé, ale moje beta se nechce požrat s X3 raidonem a nevím proč :( jakoby nedosáhne na pojistku…

              0 0
          • Fran-tic  

            myslíš manometr, ale to nestačí, nevydrží to ten tlak :)

            0 0
            • NeXCz1  

              No na mou váhu mám mit zhruba 85 psi to je 5,8 baru. Pumpa ma zvladnout 10 tak uvidíme.

              0 0
              • Fran-tic  

                jako je to možné, některé pumpy jsou dokupy vidlice i pneu, uvidíš, jestli ti to udrží ventil, nevím co máš :)

                0 0
                • Azmir  

                  Taky je důležité, jestli tam je ta pojistka, aby mu při odpojení od ventilku neunikl vzduch.

                  0 0
                  • soural  

                    souhlas, je to jako se vším, vidli nafoukneš třeba i hubou, ale dost se nadřeš :) Za spešl pumpičku dáš sice několik stovek, ale za to pohodlí to rozhodně stojí. Kromě zmíněného tlakoměru, upouštěcího ventilu a šroubovací koncovky mají výhodu i v malém objemu a velkém tlaku. Tlak ve vidli si tak upravíš přesně, rychle a bez problémů.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.