Hledal sem snad vsude ale nikde nic. Potreboval bych nejlip manual od tlumice RST 22A, nebo aspon popis jak se to rozdelava atd. Potreboval by vymenit olej a celkove maznout. Dik moc.
Hledal sem snad vsude ale nikde nic. Potreboval bych nejlip manual od tlumice RST 22A, nebo aspon popis jak se to rozdelava atd. Potreboval by vymenit olej a celkove maznout. Dik moc.
Achjo. To nikdo nic?
hlavně bys měl koupit jinej tlumič
Dik za radu :-D Zatim fachci, ale jaksi nejsou finance :-( No jo no, student. Snad bude brigada. Jinak se strelim, ale pred novym tlumicem ma prednost nova vidla :-/
Sis mel misto kytary koupit tlumic…
Je to tento? www.rst-europe.nl/…s/RST22A.JPG Já myslím, že je zbytečný ho rozdělávat. Kdyby to byl vzduch tak jo, ale tady bych byl v klidu.
jj. Je to on. Nevis nekde o manualu? Uz je dost starej, tak by potreboval trochu generalku… Nechce se mi to davat do servisu, vidlu si taky servisuju sam.
Mel jsem ho pred asi 6-ti lety na jednocepove Meride a je snad nerozebiratelny.Shanel jsem tenkrat servis vsude mozne- Zamo, RB, atd.Pak jsme se ho pokouseli otevrit nasilim v Zamu,ale nesel rosroubovat.Pokud by se Ti to podarilo rozebrat, tak je potreba na druhy konec, jak je cerna zaslepka a pod ni inbus, vlepit ventilek abys ho natlakoval, jinak v oleji budes mit vzduchove bubliny a konec zdvihu nebude utlumen.Mam pocit, ze to nekdo takhle delal.
Tak to se mi ted povedlo :-( Takze to mam natlakovat norm pumpou?
Napiš Milanovi 1, má zkušenosti s tlakovanými tlumiči.
Natlakovat urcite, ja tam nemel ventilek.Normalni pumpou to asi nepujde, nektere tlumice maji i 20 atm/300PSI.Jinak to se mi povedlo taky, a vyresil jsem to tak, ze jsem ho otocil telem nahoru a pistkem dolu, takze je olej dole a vzduchove bublinky nahore a chodil jak s natlakovanim.
Jenom Te nechci zklamat, ale ten tlumic se prodaval i za 1500Kc, tak pokud trochu slape tak bych na nej nesahal a urcite neco vydrzi.
Tak radsi teda nic delat nebudu. Cekal sem ze to bude co se vnitrnosti tyka neco jako metel nebo tak, ale ze je to takhle zapeceteny sem necekal. Tak to teda otocim a snad bude pokoj
Zkus jeste prohledat forum tady nebo nekde jinde, mam pocit, za to fakt nekdo rozdelal, zatlacil membranu dozadu, nalil tlumicoveho oleje co se veslo a pak pres vlepeny ventilek natlakoval, zadne veda, a snad pak fungoval.My jak jsme se ho pokouseli rozdelat, tak jsme strhli i ty oka na matce a nic.
Jak to myslis ten vlepenej ventilek?Jinak me se zdalo ze tam byl spis podtlak nez tlka, ale to byl jenom dojem. Kdyz sem odsrouboval ten imbus, tak tam byla takova guma a ta nesla ven a byla tam jakobi pricucla, kdyz sem ji vydloubnul tak na me striknul olej. Do xichta, fuj.
Ja tam mel urcite pretlak a myslim, ze kdyz tlumice co znam tam maji pretlak, tak tam snad ma byt taky.Pretlak by mel prave udrzovat olej bez vzduchovych bublin.A ventilek se udajne vlepi misto toho imbusu co jsi vysrouboval, jinak by nesel natlaovat.Nevim jaky typ lepidla,ale nejaky Loctite urcite bude.Ted mam treba tlumic ShoxWorks DH (dnes X-Fusion)a tam je primo autoventilek na expanzni nadrzce.
Dobre, chapu vsecko az na to jakej ventilek tam mam vlepit. Sem velka lama :-/ Jinak kudy se tam sere olej asi nevis ze?
Hlavne chci rict,ze ja tohle nedelal a urcite, kdyz se neco nepovede budes muset koupit novy tlumic.Ventilek je asi nejlepsi autoventilek, ale nevim jestli se tam vleze prumerem.Na vymenu oleje musis sundat koncovou matku z tlumice a vytahnout pistnici.Za ni je olej, ten samozdrejme vytece, a za olejem membrana, ktera oddeluje olej od expanzni nadobky se vzduchem.Membranu zatlacit co nejdal do tela tlumice, nalit olej po vrch, dale nasroubovat zpatky pistnici a natlakovat pres ventilek.Mnozstvi oleje byva dane, ale to ja nevim kolik, vse je system pokus omyl.Nevim jestli to stoji za ty nervi a starosti.Jinak na cyklosvec prodavaji nejake levne vzduchove tlumice, tak se na ne podivej co jsou zac,ja je neznam.Svec je servis Foxe tak snad by Ti poradil.
Uz jsem je nasel Mighty www.cyklosvec.cz/index.php?…
Achjo, to sou starosti s fullem, jeste ze mam HT, uf…
Taky jsem ho kdysi měl a rozdělat to jde ,rozšroubuješ pružinu a horní uchytové oko, potom sundáš převlečnou matici.Pak vyšroubuješ ten malý červík co na něm je ta gumička.A potom do toho nasuneš kousek hadičky z pumpy na kolo a a začneš do toho tlakovat vzduch mě se to při jedenácti atm. začalo krásně vysunovat.Musíš dávat bacha u konce páč Ti z toho "lehce " stříkne olej.Zrovna si sežeň hydraulický olej.Někde jsem měl doma dokonce nákres jak to vevnitř vypadá, snad bych ho našel.Jediná nevýhoda je že je vevnitř separační pístek, který je potom problém dostat zpátky tak aby olej byl mezi pístkem a plunžrem, ale za pístkem jen vzduch.Podle toho,že popisuješ že na Tebe stříkl olej tak už stejně netěsní a olej už je za ním ,tak bych to neřešil a nedával bych ho zpátky.Jen pak musíš tlumič otočit tělem vzhůru a pružinou nahoru.
No a nebo ještě jinak pokud kope u konce zdvihu, což tahle potvůrka dělá ráda, bo je v ní už našlehaný vzduch, tak ji jen otoč tělem nahoru pokud to rám dovolí a úspěch zaručen.
Jo. Kopal. Tak dik. On e dost starej, tak sem cekal ze to bude potrebovat servis, ale necekal sem ze tam bude zkurveny tesneni u oleje. Tak nic no. Otocim a budu jezdit dal… Dik moc za rady
Nemáš prosím někde ten náčrt jak to vipadá v tom tlumiči ? zrovna se jeden chystám plnit tak pro představu jak nato :)
Kdybys ho našel tak prosím pošli na toomann@seznam.cz