"prilepovani" leve nohy u Skareb 2005

86 nepřečtených
  • srabik

    Tak jsem dneska prinesl tuhle vidlice z reklamace. Hruza, rikali ze to dali do orig. servisu Manitou a ze mi opravili problem (pri pouziti IT vylitlo tesneni v leve noze). Ale porad mam problem s tlakem, vazim 70 kg a musim ji mit nafouklou na cca 150 psi (!!!), jinak se hrozne propadnu. Kdyz jedu po asfaltu a nohy se nehybou, ta leva se jakoby zasekne a vidle pak nepruzi mirnejsi „hupy“, je uplne tvrda. Musim vzdycky zapruzit a rozhybnout ji, ale to pomuze tak na 10 vterin :-((((((((((((( Prosim lidi, kteri maji Manitou Skareb 2005 (leva vzduch, prava TPC), aby napsali jestli to tak je i u nich + kolik vazite a kolik ji foukate Diky mooc vsem ;-)

    0 0
    • Vejdel  

      nezasekava se, 66,7kg a foukam 100psi. Preji ti aby si tento problem vyresil co nejdrive, abys mohl taky jezdit v tak krasnym pocasi 8-)

      0 0
    • jonti  

      Ahoj, mam Skareb 04, lava vzduch, 70kg, fukam medzi 100 az 130psi. Skus si dat trochu oleju na klzaky, tam to ide trochu tazsie ak nie su namazane tesnenia.

      0 0
    • RUR  

      Já vím, že jsi to přinesl ze servisu( ono to někdy způsobí víc škody než užitku), ale je to dost namazaný? Na tvém místě bych to rozhodil a zkontroloval jestli je v nohách mazací olej.

      0 0
      • srabik  

        rozhodil jako rozmontoval?? na to si fakt netroufnu, mam ji teprv pul roku (zaruka).. a zkusenosti nulovy.. jakej olej byste doporucili na ty viditelny (zlaty) nohy? (jestli to dobre chapu). jde mi taky hlavne o ten tlak no, dle navodu bych mel mit cca 80 psi, zhruba polovinu :((

        0 0
        • scret  

          jj,tak zrovna tlaky dle navodu jsem nikdy nedodrzel,pac to ta vidle byla mekka jak svina,tak jsem foukal cca o 20–30 PSI vic…

          0 0
          • srabik  

            A predpokladam zadny problemy s plynulosti pruzeni co? Pokud mas teda Skareba..

            0 0
        • martt  

          S tym tlakom 80 PSI sa mi to nezda. Asi mas tabulku na libry a nie na kila. Moja zena aj dcera jazdia na Skareboch 2004 a maju tam tlak ovela vacsi, tusim ten maximalne povoleny, okolo 200 PSI. Obe maju tak asi plus minus 60kg.

          0 0
        • MARIN  

          Na ty viditelny zlaty nohy nemusis davat nic. Staci opatrne (ja to delam umelou montpakou) vysunout stirak (tesneni,ktere je videt) a pod nim je molitanovy krouzek ,ktery se ma napustit olejem (ja pouzivam nejaky motorovy olej z garaze). Stejny olej pak nalej po odpusteni tlaku a vysroubovani ventilku do diry od ventilku (mnozstvi je napsane v manualu).

          Jinak k problemu s levou nohou. Nevim v jakem servisu jsi to mel ale odnesl bych to at se mrknou znova. Ja osobne bych to teda rozdelal a mrknul jestli neni neco s pruzinou – ze by praskla?

          0 0
          • srabik  

            Tam je nejaka pruzina? Myslel jsem ze je v ty levy noze jenom vzduch.. To tesneni nemuzu odendat, je pod velkym tlakem, dyt to vylitlo…

            0 0
            • MARIN  

              v levy noze je pruzina a to tesneni neni pod zadnym tlakem jde normalne vydloubnout mrkni na stranky vyrobce a dovozce a prostuduj manual

              0 0
        • RUR  

          Tvůj návod asi bere drogy:-)))) Já mám asi 75 kg a foukám to na cca 180psů( což je pro někoho moc, ale mě to vyhovuje) Mazat myslím ně tak úplně rozdělat viz. www.bike-forum.cz/…3/forum.html#… . Black je totéž co Skareb, jenom masivnější. Oni se všichni t kšeftech a servisech tváří, že je to složitý jeko mlátička, protože když příjdeš na to, jak je to jednoduchý tak k nim přestaneš chodit:-))))

          0 0
          • scret  

            jo to je pravda:) Sranda je kdyz zjistis ze se v tom vyznas lip nez oni a to maj na Manitucka ofiko servis:)

            0 0
    • Caryfuk  

      Nejlepsi reseni vyhodit manitou a koupit poradnou vidli s otevrenou lazni.

      0 0
      • kubad  

        Skareb má otovřenou lázeň :-(( ale s tím zbytkem se dá souhlasít

        0 0
        • scret  

          MOzna se pletu ale Skareb ani zadny Manitucko nema otevrenou lazen. Otevrena lazen dle meho nazoru znamena ze tlumici olej i maze,jako treba u Marzok…bo se pletu?

          0 0
          • kubad  

            No částečně máš pravdu, ale skareb má v nohách olej, terý maže – takže otovřená lázeň :-) pro tlumení slouží jiný.

            0 0
            • scret  

              no prave o to mi jde,ze se asi nepouziva termin „otevrena olej.lazen“ kdyz je oddelenej tlumici olej od mazaciho…

              0 0
    • srabik  

      Tak jsem tam kapl olej a vubec nic to nezmenilo, jenom se setrel a udelal tam krouzek (dle ocekavani). Jinak pri nemazani tam je primo videt mastnota (takovy mikrokapicky), takze namazana je.

      Zkousel jsem ji uplne vypustit. No a pak se stejne lepila, takze to tlakem nejspis nebude..

      S tim navodem, v CZ manualu pisou 110% lidske vahy, primo na vidlici pak „65% – 85% weight“. Takze teoreticky by tech 80 psu melo stacit.

      0 0
      • RUR  

        Hele, koukni se na tu diskusi, na kterou tam máš odkaz. Když se ti nechce do toho vrtat, běž do toho servisu znova- nejsou pitomci a uznají, že to nechodí. Já bych svýho Skareba do servisu nedal.

        0 0
        • srabik  

          hmm, tak dejme tomu ze to uspesne rozeberu. A kdyz tam bude neco znicenyho, jak to asi sezenu? A navic me to bude stat penize..Jo a da se nejak poznat ze uz jsem se v ty vidli vrtal? Ze bych se jenom koukl, zjistil co se da, a pak to pripadne vyreklamoval? Vim ze to neni fer, ale kdyz uz mi udelaj takovouhle svinarnu oni, tak proc ne ja jim..

          0 0
          • MARIN  

            pro tebe bude nejlepsi to opravdu znovu odnest do servisu na reklamaci a cekat mesic bez jezdeni

            0 0
      • MARIN  

        vahu si ale prepocti na lb 1 kg=2.20462 lb

        0 0
        • srabik  

          nj, to by pak odpovidalo 100 – 130 psi.. ja jenom proste veril ceskymu manualu no.. ;-)

          A chtel jsem se zeptat, neni tu nekdo z Prahy? Ze bych si s tou jeho zapruzil, jaky to je..

          0 0
          • Vejdel  

            Z Phy sem, ale musel by sis pockat aspon do 6. srpna

            0 0
            • srabik  

              dikas, to by bylo super!! tak ja se ti pak ozvu na mejl (ten z tvyho profilu)…

              0 0
              • MARIN  

                covece ted koukam ze jsi z Praglu, tak vubec nechapu co ti brani v tom vzit kolo a zajet do Progresscycle- www.progresscycle.cz/ dovozce Manitou

                0 0
                • srabik  

                  nj, ale ja jsem to koupil nekde jinde.. mate zkusenosti s tim ze by to tam opravili zadaco na zarucak?

                  0 0
                  • MARIN  

                    ale oni maji i autorizovany servis takze o zaruku nemuzes prijit

                    0 0
              • Vejdel  

                ok, pocitam s tim

                0 0
    • enrico  

      je tam pružina, sam som tomu neveril, ale je tam, ked vypustíš uplne vzduch zo vzduchovej komory tak skús vidlu stlačiť až na doraz a asi v 80% chodu ucítiš aktívny odpor a to je tá pružina, je síce malá ale je tam

      0 0
      • enrico  

        nejako blbo to zaradilo, malo to byť okusok vyššie :-)

        0 0
      • scret  

        no jasne ze tam je:)driv to tak bylo u Manitucek,ale tusim od r.05 maj uz jenom vzduch…

        0 0
      • náčelník  

        Pozor – pružina+vzduch nemusí být u všech Skarebů, některé novější modely jsou pouze vzduchové, některé z prvních jen pružinové.

        0 0
        • srabik  

          a da se to nejak zjistit? asi jenom vyfouinutim a zapruzenim co? ja kdyz ji uplne vyfouknu a stlacim ji na doraz, uz nejde nahoru…

          0 0
        • enrico  

          podla mna tem je stale, ale neviem, myslím že je tam na to, aby sa pri silnom naraze až na doraz nepoškodilo vzduchové pruženie, neviem si predstaviť aky brutalny tlak tam musi byť pri stlačení už aj tak vysokeho tlaku na asi 5× menší objem, manitou doporučuje fúkať na 1,65 x hmotnosť jazdca pri zdvihu 80mm ja fukam tym padom na 62,8 kg X 1,65 = 103,62 takže ja to fukam na 100 psi a keď idem na dlhu cestu po asfalte, tak odpustím na 80 psi aby vidlica žehlila i tie najmenšie narovnosti

          • momentalne ju ale mam nahustenú na 180 psi (aby som ju nedostal na doraz) a je tvrdá jak prase, je to koli tomu, že mi tam prasklo take blbe dorazove tesneni a včera som ho cely deň zhaňal a nezohnal som ho, tak zatial jazdim bez neho :-) ked ho nebudu mat ani v progress cycle tam som v prd… :-( mal som tu ohladom toho aj taky maly theadík www.bike-forum.cz/…9/forum.html#…

          a čo sa týka toho rozoberania, fakt je to jednoduché jak prase, stačia ti na to 3ks imbusových klučov, 2 nastrčkové klúče, vysokoltlaková pumpa, nesmieš mať obydve ruky lavé a to je všetko, naprosto súhlasím s RUR že v servisoch sa tvária, že je to zložité jak mlátička. Ono je pravda, že keby všetci zistili jak je to jednoduché, tak by asi mali po kšefte :-)

          0 0
          • srabik  

            hele, vezmou mi tu vidli v progrescyclu, i kdyz jsem ji tam nekupoval? ale je porad v zaruce, mam fakturu z prodeje…

            0 0
            • enrico  

              zaruku na vidlice dava priamo progress cycle, takže je jedno, kde si ju kupoval. Ked¡som včera prišiel do obchodu, kde som kupocal bike, tak ma presmeroval priamo do progressu, že oni tam na to servis nerobia a to ma nesmierne potešilo, progress je v Banskej Bystrici a to mam tak 160km od baráku :-(

              • aspoň na slovensku je to tak
              0 0
              • scret  

                hehe,tak to tam posil:)

                0 0
                • scret  

                  teda posli…:)

                  0 0
                  • enrico  

                    náčelník mal pravdu :-) modely od roku 2005 maju pouze vzduch, žiadna pružina tam nie je. Len je otázka, či je to naozaj model 2005, či ti náhodou nepredali vidlu zo starých tajných zásob, lebo aj to sa občas stáva :-)

                    0 0
                    • scret  

                      vzdyt jsem to tady psal,ze 05 nemaj uz zadnou pruzinu:)no to je jedno:)

                      0 0
                      • enrico  

                        no dobre aj ty si mal pravdu, všetci ste mali pravdu :-) ja som to zistil až po podrobnom preštudovaní manuálu:-)

                        • a otázka, čo by sa stalo, keby som tú pružinu odtial vyndal a dal do ******, taký mini tuning, ušetril by som grami navyše, veď na new modeloch tam nieje a funguje to rovnako
                        0 0
                        • scret  

                          hmm,zajimava otazka,ale myslis si osobne ze by to nefungovalo…Nejspis bys prisel o kousek zdvihu…

                          0 0
                          • scret  

                            kua,,zase chba…chtel jsem napsat… ale myslim si osobne…:))

                            0 0
                            • enrico  

                              kua, fakt to nie je zlá myšlienka, len nikto tu zatial nezverejnil fotky s rozborkou skareb 2005 ani R7 2006, a ani na strankach progressu nieje ani holy prd, keby som vedel, ako to vyzera vo vnutri, možno by som to riskol :-) poradte mi, da sa to či nie?

                              0 0
                              • scret  

                                čo sa dá???jako nafotit lebo čo..:)

                                0 0
                                • enrico  

                                  či sa to da poskladať bez tej pružiny aby som neodfajčil vidlicu

                                  0 0
                                  • scret  

                                    ahaa,tak to ti asi nikdo nerekne…:(Zkus to a uvidis:)

                                    0 0
                                    • enrico  

                                      ok dohodnute, však raz to niekto vyskúšať musí :-) keď ju tam výrobca od roku 2005 prestal montovať, asi zistil, že je tam fakt na prd ale to ti asi v progressu neprezradia

                                      0 0
                                      • scret  

                                        No nevim,snad to nekdo zkousel a prave ze prisel cca o 2cm zdvihu:/ Podle me ty vidle jsou vevnitr trosicku jiny…

                                        0 0
                                        • enrico  

                                          srabik nafoť nejaké fotky, jak vyzerá tvoja vidla z vnútra a hoď to medzi fotky, určite by si pomohol nejen mne, keby to tak fungovalo (bez tej pružiny) ale aj asi dost ludom, skarebu tu veliké procento z nás

                                          nemyslim, že by som prišiel o 2 centy zdvihu, skor by ma zaujimalo, či sa to neda nejako obbejít a prerobiť tú vidlu na 100mm :-)

                                          0 0
                                          • srabik  

                                            promin, ale ji rozebirat fakt nebudu, nechci prijit o zaruku. precejenom jsem student a prachy se mi shanej spatne…

                                            0 0
                                            • enrico  

                                              pokial nepoškrábeš tú maticu hore na korunke, tak na to určite neprídu, žiadne plomby sú tam niesu, ale vzhladom na to že si študent a nemaš prachy, tak sa na to vyprdni, radšej to nerozoberaj, ináč to ma mohlo napadnúť, prečo tu ešte nie sú fotky modelov 2005 a 2006 oni su ešte všetky v záruke a nikomu sa to nechce rozoberať

                                              • čo sa týka tých zaruk, jako keby tie zaruky neboli, aspoň ja som sa doteraz vždy stretol s negatívnou odpoveďou, buď ma odbili že to je proste používaním, to tudíž bežné opotrebenie a na to sa záruka nevstahuje alebo nejakými podobnými kecami

                                              len sa pekne pozri na obrázok, podla mna na tú vidlicu prakticky žiadna zaruka ani nejestvuje, ja som tu vidlu rozobral, a to ju mam ešte v zaruke, serem na nich aj s takou zarukou

                                              0 0
                                              • scret  

                                                vetsinou na ty vidli neco malo najezdim,vestinou vyrobni vada by se uz projevila,akdyz je v poho,tak ji rozhodim… kdyz se s ni stane neco potom,tak je to na 90% opotrebenim nebo jezdcovou zhovadilosti:)

                                                0 0
                                              • enjoy  

                                                prijde mi ze tam maj par vymyslu.nebo spis formulaci,ktery by si oni sami spis prali,nez ze by to tak skutecne bylo:-).napriklad ze neodpovidaji za financni ztraty atd..

                                                0 0
                                              • enrico  

                                                najviac sa mi lubi ta pasáž v prípade nehody a pádu chcem vidieť toho bajkera, ktorý na bajku ešte nikdy nepadol, to potom ta zaruka ako keby ani vlastne nebola

                                                0 0
                                          • scret  

                                            hehe,neda:)a kazdopadne bych to stejne nedelal,skareb neni na 100mm!:) ten je sotva na tech 80mm:) No nekdy bych mel delat kamosovi Skareba Comp (tusim 03),bohuzel to je jenom pruzinovka,tak to bych mohl nafotit… R7 jsem mel rozhozenou nedavno a znova se mi do ni lizt fakt nechce,sorac:(

                                            0 0
                                            • srabik  

                                              no vidis to, a ja mam Skareba 100mm :-P

                                              0 0
                                              • enrico  

                                                :-( aj ja xcem

                                                0 0
                                                • scret  

                                                  ja nechcem!!! ta vidle se pri 100mm musi kroutit jak svina…

                                                  0 0
                                                  • enrico  

                                                    už nechcem ani ja :-) to krútenie ma predtým nenapadlo, v kombinacii s velkým kotúčom by to mohla byť pekná šlamastika

                                                    0 0
                  • enrico  

                    2004

                    0 0
                  • enrico  

                    2005 (na obr je sice verzia platinum 100mm, ale desing je rovnaky)

                    0 0
      • Pekáček  

        Není to negativní pružina?

        0 0
    • srabik  

      nevim, proc tu porad resite to, ze nevite jak vypada ta vidle zevnitr.. rozborka je prece v manualu…

      www.answerproducts.com/…ceguides.asp?…

      0 0
      • srabik  

        bacha, ma to 8 MB a pri prohlizeni se mi to hrozne grybe (Athlon64 3000+) ta rozborka je v zalozkach, nekde na konci…

        0 0
        • enrico  

          tak dik moc, o domto manuale som doteraz nevedel, dik ešte raz

          • inmo vrtula sa na mojej trojlitrovej P4 pekne roztočila, jak som sa v tom dokumente zacal pohybovať :-)
          0 0
          • srabik  

            hm, no ja se na to koukal tak 20 minut… jenze z toho jsem 18 minut cekal nez se zobrazi dycky ten pitomej obrazek „Manitou“ :-D

            0 0
      • milan1  

        Oni to tady řeší, protože tvůj popis je divný a zmatený. Jestli máš opravdu Infinite trawel a jestli ti při jeho použití vystřelil stírák, je to jednoznačně chyba těsnosti, protoře tlak mezi vnitřní a vnější nohu u tohoto provedení nepřechází. Tohle jsi měl zřejmě přetěsněno, jak a s jakým výsledkem, to nejde rozeznat. Popis, že to jednou lepí a jednou nelepí na problém s těsností IT nenapovídá. Takovýhle skokový problém napovídá problému s LO ale ten je v druhé noze a takhle se občas opravdu chová tenhle systém ale musí být ovládán lankem z řídítek. O tom jaké máš opravdu provedení se zase od tebe nedovíme nic. Tak se nejdřív zaměř na správné formulování, jinak nemáš šanci se něco dozvědět.

        0 0
        • scret  

          no uprimne,jestli je to „novacek“ tak je jasny ze presna formulace bude trosku problem,nikdo ucenej z nebe nespadl… Ale jsem rad ze ses ozval…dalsi aspon pro mne nova informace ze nekdy blbne LO ovladanej z riditek,coz je dobry vedet… Kazdopadne si myslim ze to Manitucko jeste nema zdaleka vychytany…proto jsem si nechal na svoji R7cku radsi dat klasicky ovladani na korunce…

          0 0
          • milan1  

            K tý formulaci ho musíte dohnat. Ono většinou se jedná v první řadě pochopit jak to vlastně chápe on, jak to popisuje a ne se začít bavit o svých zkušenostech s vidlí stejného názvu. Dneska je už těch provedeních spousty a název zůstává, to právě začátečník nerozliší a když k tomu přidáš ještě podivný popis závady, tak to prostě nejde vyřešit ať se snažíte sebevíc.

            0 0
        • srabik  

          supr, tebe jsem tu chtel mit, ty tem vidlim fakt rozumis, takze:

          prava noha je TPC s LO, ovladani na korunce, dole pak tlumeni odskoku

          leva noha, nahore bowden s IT na riditka, dole ventilek na foukani

          je to verze Platinum.. Problem je s tim lepenim, vzdycky se pri nepruzeni prilepi leva noha (na 100% leva, pac kdyz opatrne vic pritlacim, prava noha se hybne o cca 0,1 mm – plynule).

          Chapej, jedes po asfalltu, zadny doury. Vidle vubec nepruzi a prilepi se. Kdyz najedes na plynulejsi hrbol, treba prohluben v asfaltu, vidle se proste ani nepohne a vsechno hodi do riditek. No a kdyz jedes v terenu, na nejaky polni ceste s malo hrbolama (nebo s MOMENTALNE malo hrbolama) vidle se opet prilepi a proste absolutne vubec nebere plynuly prekazky.

          Kdybych mel sestavit charakteristiku dle tvych stranek, rozhodne by to nebyla plynula cara, ale spis schody :-(

          A jeste jeden „obrazek“. Kdyz ji stlacis a plynule ji budes povolovat nahoru konstatni rychlosti, ona proste nekopiruje tvuj pohyb, ale na chvili se zastavi a pak skoci o cca 1cm.

          Bratr ma RS Rebu a ta ma proste uplne plynuly chod. A kamos zas Skareba 2k4 a to samy…

          Diky predem za odpoved

          0 0
          • milan1  

            Víš Infinite trawel je systém jako každá jiná vzduchová vidle, je to pozitivní a negativní vzduchová komora a vzduch se ti může přepouštět mezi komorama ale typická závada je to, že se ti mění zdvih. Je to plynulé a nikdy to není skokové a natvrdo. To, co popisuješ opravdu dokáže jenom ten LO ve druhé noze. Takovéhle popisy na dálku ale mnohdy nepřinesou řešení. Já ti jenom můžu popsat co to může dělat a jak se to projevuje ale v tomhle případě si myslím, že řešení nenajdeme. Původně jsem myslel, že je chyba v popisu ale teď, když trváš na tom, že to dělá pružina je vše vyčerpáno. Taky se mi nezdá tvůj tlak který tam dáváš. Znáš, jak to funguje? Máš přesnou představu? Fungovalo ti to předtím bez problémů, to jsou otázky, které pomohou ale mám obavy, že stejně nevyřeší.

            0 0
            • srabik  

              ja vim jak to IT funguje, precetl jsem si manual, ozkousel v praxi..opravdu je to leva noha, na to dam krk. Jak jsem rikal, kdyz v prilepenem stavu na vidli trochu pritlacis, tak diky nedokonale pevnosti materialu vidle poznas, ze se leva noha nehne ani o pid a prava noha je uplne plynula (podotykam ze se jedna o desetiny milimetru, mozna i min)

              Je to tak uz od zakoupeni. Nejdriv jsem si myslel ze se casem zajede, ale ani po uz cca 500km nic, porad stejny. No a pak pri pouziti toho IT zaclo vylezat to tesneni, takze jsem ho zamackl zpet a odnesl do servisu. Tam vidli pretesnili a nic vic. Ja bych rekl ze to z laickyho pohledu vypada na problem s prilisnou tesnosti tesneni.

              Pokud jses z Prahy, muzu ti to ukazat v praxi

              Jinak v pondeli s ni skocim do toho Progresscyclu a uvidim no, doufam jenom ze to neni „spravne chovani“ Skarebu 05 a ze mi to vezmou.

              Jeste jednou diky za reakce..

              PS: Me napada, ze bych mohl treba udelat maly video z fotaku…

              0 0
              • scret  

                jsem linej cist vsechny prispevky ted znova,ale proc to nehodis do reklamace jeste jednou?

                0 0
                • srabik  

                  pac kdyz jsem pri predani zjistil ze to je vice mene porad stejny, rekl jsem to predavajicimu a ten mi odvetil se slovy: „Bylo to predano dovozci do servisu a ten to nyni vratil s tim ze je to opravene“ Ja jsem mu rekl ze to je stejne divny, ze ta vidle vubec nechodi dle mych predstav a ani podle kamosovy vidle stejny znacky. No a on porad mlel to ze je to primo ze servisu… Podle me to tam dali jenom s tim, ze vylitlo tesneni. Takze to proste pretesnili a na ostatni se nekoukali.. Tam kde jsem to koupil uz asi nic jinyho nekoupim, fakt ze jo, jsou neschopny.

                  A to jeste nepocitam to, ze ztratili od toho kola fakturu a listecek s kontaktem na vlastnika (me). Takze kdyz jsem jim po tydnu zavolal co s tim je, odvetil ze to kolo tu jen tak stoji uz tyden… :-((((((

                  0 0
                  • scret  

                    No ja bych to tam prinesl znova!No a mas nebo mels v reklamaku nebo respektive ve vyrozumeni napsano co s tim delali? Rozhodne ten chod neni normalni,alespon teda podle myho nazoru.

                    0 0
                    • srabik  

                      hmm, jako zadny vyrozumeni mi vubec nedali :-( jenom mi znovu vytiskl fakturu a sel jsem domu. popravde nevim jestli se mi tam to kolo chce znovu davat, kdovi co by s nim jeste udelali..jenom jsem na ramu nasel listecek „reklamace vidlice – pretesneno“, nic vic.

                      0 0
                      • scret  

                        No teoreticky by bylo dobry,kdyz neco reklamujes,tak aby ti alespon ukazali a nechali precist vyrozumeni od vyrobce/dodava­tele…POkud s tebou ani nesepsali ani reklamak,tak je to blby…Priste chtej sepsat reklamak a nech si tam napsat co se nezda tobe-proste tvoje vyjadreni…

                        0 0
              • milan1  

                Rozhodně to řeš tou reklamaci, řešit něco takového vlastními silami je rozhodně špatné a nestačí na to znát správný obrázek. Já ti můžu být k dispozici, když chceš z vidle dostt víc, než nabízí originál. V případě opravy při tvé reklamaci budou s velkou pravděpodobností třeba díly, které já ti nemám z čeho uhradit. Já jsem blízko Prahy, klidně můžeš přijet, ale jak jsem uvedl, tenhle problém nebude ten pravý. Kontakt na mě máš v mailu.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.