Co říkáte na RB speedster,není to velká houpačka? Bude tam snad tlumič FOX RP3 s pro pedalem no.. Jezdím delší pohodový vyjížďky, ale někdy se chci taky trošku vyšvyhnout do kopce, když mne nějakej biker vyzve..
Co říkáte na RB speedster,není to velká houpačka? Bude tam snad tlumič FOX RP3 s pro pedalem no.. Jezdím delší pohodový vyjížďky, ale někdy se chci taky trošku vyšvyhnout do kopce, když mne nějakej biker vyzve..
Já ho jezdím asi dva měsíce s Manitou Swinger 3-way. Když chci trochu závodit, tak stačí nastavit tlumič a je to hodně tvrdé. Jinak pro normální ježdění velice pohodlná žehlička.
kamarád ho má s foxem a jezdí na něm i závody, ale prý to není úplně ono, mě se taky zdá že se tom trochu houpe. Asi jak píšeš „delší pohodový vyjížďky“ jsou přesně určený pro tohle kolo. My sme na něm s kámošem jezdili a shodli sme že je to přesně kolo na „sportovní objetí Sudet“ :)
Osobně se mi líbí. Ctím geometrii, kvalitu zpracování, je to krásnej kousek, precizní… Sám jsem o něm také uvažoval. Jen…, kdyby RB sáhlo k nějakému aktuálnějšímu systému pružení. Párkrát jsem se na tom projel. Ten jednočep, v rámci systému je to vychytaný. Ale osobně už je mi líto v současný době dát ty prachy za jednočep. Tak jsem na nějaký čas zvolil vyčkávací variantu. Myslíte, že se u RB dočkáme i nějakého jiného konstrukčního řešení odpružení nebo mám definitivně sáhnout jinam :-)… Ale dneska už bych šel u fulla asi na 130/130. Říkám si, když něco koupit, tak něco o čem vím, že bych s tím byl tak alespoň 10 let tak nějak vnitřně spokojenej :-). To obsahuje celou řadu faktorů. Čili, asi by to byl buď Blur nebo RB. Bluz mi zatím přijde trochu dražší (zvlášť, když to člověk porovná s cenami v Polsku) a RB je stále jednočep…
Je to věc názoru, ale já si myslím, že právě jednočep s dobrým tlumičem je ideální volbou pro nezávodní nasazení. Sám RB jezdím a přiznám se, že asi před rokem a půl jsem začal taky pošilhávat po něčem „pokrokovějším“ a nakonec koupil full rám od Mongoose. Je to fakt lehkej čtyřčep, s jakýmsi „dvojčepem“ dole u šlapacího středu. Slušnej rám, kterej do kopce a hlavně ze sedla fakt jel, na druhou stranu z kopce po kamenech jsem se ho bál pustit (abych zadní stavbě neublížil), vyžadoval pořád nějakou údržbu (čištění, mazání, dotahování) a po půl roce měl stejně malou vůli. Navíc nebyl zdaleka tak pevný (kroucení)jako RB. Podobné drobné problémy vykazuje i trek a scalpel mojich kolegů. Teď leží mongoos v garáži a já zase vesele jezdím na svém starém RB. Netvrdím, že jsou čtyřčepy špatné, určitě nejsou, jenom popisuji své zkušenosti. Tímto se též značce RB omlouvám za krátký románek se značkou Mogoose a přísahám, že už se to nebude opakovat. :-)
no fuj, Ty nevěrníku:-)
si šplhneš u JMT:-)
:-)
Vozim jednocep na 140, protoze presne vim, co dela = strasne se houpe i kdyz mas inteligentni tlumic – nikdy to proste nebude VPP raketa, ale kdyz s tim pocitas a dobre si nastavis tlumic, tak i pri skvelym zehleni (mne se proste libi jak jednocep zehli :) ) jsou ztraty energie maly – ale jsou tam proti VPP mnohem, mnohem vetsi…na pohodovy vyjizdky je to v klidu, ale RB bych s timto zdvihem nebral – je to malo :)
Takze – jednocep ano, ale vyzkousej si to…
Ehm…snad to dava smysl…ve zkratce – nesel bych do nej.
…moje zkusenost s jednocepem (prophet) je presne opacna: vubec to nezehli, do zdvihu to jde az po vetsim narazu. a diky male citlivosti se to nehoupe. ale co me nejvic vadi, ze se to pode mnou roztahuje jako stafle
Jsi mel urcite spatnou verzi…pevna osa na zadnim kole a 4-Way tlumic udelaly hodne :)
no vidis, treba zase fat possum je zehlicka neuveritelna
U jednocepu se da rict, ze vse je v tlumici…pokud zvolime spravne postaveni cepu – tim rozumejme to, ze z jiz vsech davno vyzkousenych pozic vybereme tu, jak chceme aby se to chovalo – tak vse je v tlumici, takze pokud to nezehli, tak je to tlumicem :-)))
Nicmene priznavam, ze nastavit Propheta na zehleni je skutecne problem :)