Profesionální týmy sponzorované bankami, velkými podniky, velkoobchody, dovozci, soukromníky, profíci v klaunovských dresech, s mnoha nápisy, reklamními nálepkami, které nejsem schopen vůbec zaregistrovat, natož přečíst.. K čemu to je? Jaký je efekt takovéto reklamy? Banku si podle toho nevyberu, nabídku oken si nechám zpracovat od několika firem, bika si koupím podle uživatelských bike-fór, stejně tak vybavení, součástky. Na maratóny jezdím rád kvůli lidem, sem tam potkám někoho známého, pokecáme na trati, chrti mě naprosto nezajímají. Dojedu do cíle, sprchnu se, dám gáblík a směřuji ke stánku s CASCO přilbami, ale , už je fuč. Začíná se balit, profíci odjeli, tak co. Ale co normální bikeři, kterých jsou desetisíce a kteří dělají kšeft? Jsem si vědom, že brečím správně, ikdyž nad špatným hrobem..