• tutite

    Profesionální týmy sponzorované bankami, velkými podniky, velkoobchody, dovozci, soukromníky, profíci v klaunovských dresech, s mnoha nápisy, reklamními nálepkami, které nejsem schopen vůbec zaregistrovat, natož přečíst.. K čemu to je? Jaký je efekt takovéto reklamy? Banku si podle toho nevyberu, nabídku oken si nechám zpracovat od několika firem, bika si koupím podle uživatelských bike-fór, stejně tak vybavení, součástky. Na maratóny jezdím rád kvůli lidem, sem tam potkám někoho známého, pokecáme na trati, chrti mě naprosto nezajímají. Dojedu do cíle, sprchnu se, dám gáblík a směřuji ke stánku s CASCO přilbami, ale , už je fuč. Začíná se balit, profíci odjeli, tak co. Ale co normální bikeři, kterých jsou desetisíce a kteří dělají kšeft? Jsem si vědom, že brečím správně, ikdyž nad špatným hrobem..

    Anketa: Na co mají vliv týmy a jejich sponzoři?

    19x
    76%
    0 0
    • Biker jak Pes  

      No asi to k něčemu bude. Sám jezdím za Sundance TJ Opava, takže vím co to je. V týmových dresech jezdit musíme, jednou pár kámošů jelo maraton v jiných dresech a byl s toho ******* jak mraky. Předseda odstoupil a uvažovalo se o zrušení týmu. Nejdřív chtěli vyhodit pouze ty, kteří jeli v těch dresech. Vedení to od nich považovalo za zradu, jak jsem se dozvěděl. A ještě dneska mají někteří z nich na závodech útrum…

      0 0
      • smallbrother  

        u nás to je o něco volnější, taky se proplácí většinou jen startovný, ale týmovej dres je samozřejmost. Členů je hodně, na závody nás jezdí hrstka.

        0 0
        • Biker jak Pes  

          U nás je to podobné, ke startovnému nám ještě proplácí ještě benzín a pokud jsou, tak i ostatní výdaje. Ale od toho průseru nám zrušili proplácení startovného na maratonech, že prý to jsou závody, které si někdo vytvořil, aby na tom vydělal. Tomu se mi nechce moc věřit. Na maratony stejně jezdit budu. Jinak na závody jezdí jenom vybraní. Já dresy beru taky jako samozřejmost. Navíc, když jsme dostali i zimní sadu a k tomu ještě spoustu návleků a podvlíkacích triček a mikin…

          0 0
          • smallbrother  

            Asi slušnej oddíl… :) Jak že jezdí jen vybraní? Trenér to určí? My tady bojujeme aby se proplácel i benzín, ale peněz je prý málo a dresy dostali i lidi co na závody nejezděj. Asi půjdeme taky pod místní TJ, tak se to snad zlepší.

            0 0
    • navikin  

      Já jsem preferoval v krámech v mrazácích hranolky Farm Frits – když ještě jezdili v profipelotonu :<)

      0 0
    • tutite  

      na tu zn. kola mi kliknul synek..

      0 0
      • navikin  

        A jinak ještě malý doplněk, reklamy na dresech mi v 99,9 nevaděj (nemusím to číst), ale v TV (prací prostředky, telekomunikace, pojišťovny, potravinové doplňky, .........) nebo v rádiu to je úděs a uším neporučím aby to neslyšely.....

        0 0
        • wroum  

          muzes prepnout a nebo dokonce i vypnout. nikdo te nenuti

          0 0
    • smallbrother  

      smiř se s tím, že lidi jako ty se těm profíkům svým starovným skládaj na ceny. :)

      0 0
    • yetti  

      Je dokazany, ze te jakakoliv reklama ovlivnuje aniz bys chtel, ba dokonce aniz by sys to uvedomoval. Proste reaklama, kterou nekde vidis nebo slysis pusobi na tve podvedomi a ty pak kdyz prijdes do obchodu kupujes prednostne zbozi ktere ti prijde duverne zname. Existujou na to seriozni vedecke studie, ktere tento fakt vysvetluji. Vim to protoze se jako designer v tomhle pohybuju.

      0 0
      • smallbrother  

        no jasně, jinak by to nikdo nedělal. Já si myslím že jsem vůči reklamě imunní a dneska jsem si koupil nějakej rostlinej (doufám že rostlinej :) tuk, kterej na krabičce doporučovala Katka Neumanová i když mi je jasný že něco takovýho by do úst nikdy nevzala. :)

        0 0
      • pop  

        Naprostej souhlas.Značka nebo nápis se dostane do podvědomí a za čas už ani nevíš odkud ji znáš a tak ji třeba dáš přednost před neznámými…

        0 0
    • filipes  

      Treba jestli si koupis Ravo nebo Authora. Jednou se strefili do naprosto stejneho taiwanskeho ramu, takze rozhoduje „reklamní masáž“. Fakt to funguje, byznysaci co to delaj nejsou blby aby do toho hazely tolik prachu zbytecne…

      0 0
      • TheIF  

        Na mě působí u authora to že ho maj všude a jezdí na něm každej pátej (další dvě příčky ma Merida a Kellys) = ani zadarmo :-)

        0 0
        • enrico  

          len se moc neteš, zachvíli se tady bude vozit každý na kanyonech :-)

          0 0
          • cabbage  

            díky jeho skvělé obchodní strategii budou dřív chodit tmavospoluovčané do práce:-P

            0 0
            • enrico  

              tmavospoluobčané, to asi težko, takú reklamu ešte nevymysleli :-)

              0 0
            • Pavlis  

              Myslis tu vysoce expanzivni obchodni strategii? Jsi si jisty ze vubec nejakou maji? :))

              0 0
            • GTman  

              No tak to si trochu přehnal, ne. Takové srovnání není žádné měřítko, protože dřív než začnou chodit tmavospoluobčané do práce, tak tady bude každej druhej z B-F vítěz Tour de France a každej první vyhraje Giro.

              0 0
        • filipes  

          Takze si koupis treba Ravo s uplne stajnym ramem protoze jich jezdi min? Dalam si tak napul srandu, nalepky, reklamni masirka a vymezovani osobnosti konzumenta vuci skupine proste funguje…

          0 0
          • TheIF  

            Author Merida a Kellys (to ho jsme měl :-)) jsou mi svojí rozšířeností, reklamou tak nesimpatický značky, že asi jo

            0 0
            • enrico  

              keby sa stala značka Kanyon najpredávanejšou značkou v ČR, spustila by masívnu reklamnú kampaň, tiež by sa za chvílu na nej vozil každej pátej čo by si potom hovoril, zanevrel by si potom aj na svoj súčastný bajk? Načo vàtaš, myslím že asi vačšina ludí tu má práve ten arthur, meridu alebo kellys. Tiež by som najradšej jazdil na nejakom výnimočnom špeciále. Uvidíme za pár rokov, keď sa tu kanyony rozrastú ako huby po daždi, čo budeš potom hovoriť :-)

              Ja osobne by som bral tento bajk, ževraj je jediný v čechách www.bikecentrum.cz/spec_offer.php

              0 0
              • filipes  

                Si kup nejakou mrdidu, prelakuj si ji podle vlastniho designu a splnis si svuj sen. Nebo si dej ram opiskovat a nech surovou hlinu… alespon to budes mit lehci…

                0 0
              • TheIF  

                To naštěstí nehrozí, alespoň to zatím tak nevypadá :-) A nemyslím, že to kolo mám navždy takže další kolo by bylo od méně profláklé značky :-) Teď se budu snažit sehnat hadry od FOXE tam je taky celekm malé riziko, že bych v nich jen tak někoho potkal :-)

                0 0
                • enrico  

                  a potom napíš, kde si tie hadry sehnal :-) a možno v nich taky za chvíli bude chodit každej (z bike-fora -:)))))))) ta reklama asi na niečo bude, take hadry od foxe by som kludne bral aj ja :-)

                  čo sa týka tých profláklých značek, ja by som sa skôr priklonil k názvu profláklé rámy, ono totiž aj tak všetky tie bajky sú na jedno kopyto, akurat iny ram s inymi nalepkami ale osadenie maš furt len shitmano alebo sram…

                  0 0
                • Ruprecht  

                  „Teď se budu snažit sehnat hadry od FOXE tam je taky celekm malé riziko, že bych v nich jen tak někoho potkal :-)“
                  … no člověče nevím, ale u nás v krámku mají vietnamci mikiny a trička s logem FOX, a docela dost lidí to tady nosí – aniž by věděli co to je ten FOX vůbec zač :-)

                  0 0
                • heretik  

                  Nejsi ženská, že když vidíš někoho ve stejnejch hadrech, zavřeš je navždy do skříně a už se na ně nepodíváš?!

                  Vážně, tohle je něco, co mi uniká… radši se budu odlišovat tím, jak jezdím, než tím, na čem jezdím, nebo v čem jsem oblečenej. Užitnou hodnotu dresu nebo kraťasů mi nesníží, když v tom potkám někoho jinýho.

                  Mimochodem, svůj první dres, ve kterým pořád občas jezdím, jsem si koupil v supermarketu, a stejně si nepamatuju, že bych někdy někde viděl stejnej, ani běžně v lese, ani na maratonech.

                  0 0
                  • TheIF  

                    :-)) Zas tak hrozný to nebude, dřív jsem měl NALINI a za 2 roky jsem v něm potkal tak 10 lidí (nepočítám závody) asi protože dost lidí vozí týmovej (reklamní) dres podle kola.

                    Našel jsem i dres CAYNON sice není počmáranej reklamama, ale takovej OLD styl mi nesedí www.canyon.com/…artikel.html?…

                    0 0
                    • cabbage  

                      dresy se ji opravdu nepovedly, představoval bych si celocěrnej a bílý logo a nápis canyon přesně jako je to na bikách..

                      0 0
              • raceman  

                to je hezký kolo, taky bych ho bral, ale zdá se mi trochu předražený

                0 0
              • GTman  

                Jediný v Æechách? To je trochu nesmysl, znám asi 6 lidí co mají Zaskara. Je to super bike ale rozhodně ne ojedinělý kousek.

                0 0
    • Vrci  

      jenže díky tomu, že ti ta značku ulpí v paměti tak možná oslovíš i tu jednu konkrétní firmu na nabídku oken a bez tý reklamy bys to neudělal. Díky reklamě si možná zboží nevybereš, ale budeš o něm uvažovat.

      0 0
    • wroum  

      i kdyz to nebudes cist, tak tvuj mozek si to pamatuje :-) a jednou to vyleze na povrch. az budes stat u mrazaku s hranolkama a nebudou mit ty tvoje oblibeny, tak vezmes ty, ktery ti budou necim nejblizsi a to rozhodnuti muze byt klidne ovlivneno jen tim, ze si logo vyrobce uz nekdy videl, aniz by sis to v tu chvily uvedomil.

      0 0
    • kurýr na bajku  

      Tak to sem si o tobě myslel, že to máš líp seřazený. Vezmi si, že si šéf marketingu u Discovery a dostaneš vyčleněný prachy na sponzoring… Stejnětak si moch založit rallye team.

      0 0
    • kralovek  

      Ale vyberes, jen o tom sam nevis. Ono kdyby se jim to celkove nevyplatilo, tak to nedelaj … rozhodne je k tomu nevede laska ke sportu ;o)

      0 0
    • orca  

      Reklama se dělí na několik kategorií . Konkrétně tahle forma reklamy která nese pouze název firmy má za úkol aby v lidech ulpěl v jejich podvědomí a věř nebo ne velmi pečlivě se tam usadí. Jde o povědomí značky, názvu . A jinak o kom se nemluví nepíše a neví jako kdyby neexistoval … a brzo skončí… to je realita dneška…Ber to jak chceš ale je to realita …

      0 0
    • BH  

      na to ze mas 35, tak se tu ptas jako zak zakladni skoly.To si pis, ze na tebe ta masas pusobi, aniz si to uvedomujes. Jiste cyklista popsany reklamama a jezdici hnojak nekde v horni dolni asi neni uplne optimalni reklamni nosic,ale cyklista snimany pri TdF 4 hodiny v primem prenosu a pak se objevujici v v sotech ve zpravodajstvi , tedy je videl x miliony divaku, to je jina.TV je mocny nastroj a proto ti kazdy den rvou do hlavy , ze vlozky s kridelky jsou ty nejlepsi, no pravdepodobne si je zrovna ty nekoupis, ale na zaklade teto reklamy se jich prodaji kvanta.Ono je to cela velka veda zvana marketing o ktere jsou napsany tluste knihy.
      Ale vratim se k tomu pomalovanemu cyklistovi z horni dolni, no jeho prinos jako nositele reklamy je minimalni,a le jak chces ziskat nejake penize na cinnost oddilu? To ze najdes par blbcu, kteri za to, ze nekdo vozi logo jejich firmy produktu,na dresu, jsou ochotni dat nejake penize na cinnost, budme radi , ze takovy jsou. Ne nebrecis spravne, brecis uplne blbe.

      0 0
      • Vrci  

        budeš se divit, ale některé firmy vyrábějící prášky na praní a jiné drogistické zboží, které v podstatě muži nepoužívají, začaly zadávat reklamu k fotbalu a hokeji, právě proto, že muži toto zboží nepoužívají. Když je žena vyšle nakupovat, tak se jim zadaná značka často vykouří z hlavy a zůstane tam jen to, že mají koupit 9 kg a co viděli s lahváčem v ruce. Brzo se možná objeví to samé i u dámských hygienických potřeb.

        0 0
      • yetti  

        Mimochodem pred tim nez Festina zacala investovat do staje TdF tak byla bezvyznamnym Spanelskym vyrobcem hodinek a tahle reklama ji vysvihla mezi svetovou spicku co se tyka prodeju. Pote co se staj Festina proflakla s dopingem zacala znacka opet pomalu upadat a dnes je udajne na pokraji krachu.

        0 0
    • ddd - andy  

      Nechce se ni cist celej thread, mozna uz to nekdo psal, ale zkus se trochu zamyslet a pak tu reklamu pochopis… …no?

      Co takhle dane? Sponzorsky dary atd. ;-)

      0 0
      • Ruprecht  

        ano, říká se tomu optimalizace daňového základu :-). Mimochodem vozit na dresu logo firmy, která přispívá na provoz klubu za který jezdím mi přijde minimálně jako slušnost vůči sponzorovi…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.