Už dvakrát za sebou se mi v dešti protočil na předním kole python.Následek je utrženej ventilek.Dříve se mi to nikdy nestalo-něaká dobrá rada?
Už dvakrát za sebou se mi v dešti protočil na předním kole python.Následek je utrženej ventilek.Dříve se mi to nikdy nestalo-něaká dobrá rada?
Jiné gumy :o)
sakra to bych chtel videt jak to dokazal. ja bych odmastil patku a rafek nebo to trochu prilepil nejakym lepidlem co moc nezatvrdne treba chemopren-zustane takovej gumovej a da se v pohode sundat
Loni na Beskydu jsem ustříhl ventilek – Mosquito. Pythony se mi taky protáčely a RR taky. Maxxisy, WTB, Rubeny, Ritcheye to nedělají.
Jde o více faktů. Protočit se může vše.
Ale na stejném ráfku se stejnou vložkou se stejným tlakem se prostě výše jmenovaní protočí a další výše jmenovaní ne.
Ano, u tvých tělesných propozic, stylu jízdy, nastavení kola, předního pružení. U mne se protočí prakticky vše po více delších náročnějších sjezdech.
Můj styl jízdy z kopce? Cheche, brzdit jak o život, zeptej se Martinky ;o)
Nový ráfek!
podhustena guma
Hutchinsony se protáčejí snad nejvíce ze všech plášťů. Buď je husti víc, nebo používej na předek jinou gumu. Třeba Schwalbe ve vyšších variantách má patku potáhlou směsí, která poměrně úspěšně zamezuje protožení vlivem brždění.
napudrovat dusu…
Pomáhá jen částečně. Více pomáhá mít odmaštěný ráfek – bok i oblast pásky + kvalitní pásku (např.: lepící Ritchey). Odmastit patku pláště.
Takova babska rada: Odmasti rafek a postrikej ho tesne pred obutim plaste lakem na vlasy. Tohle mi kdysi poradil nejakej cyklista a svete div se ono to funguje.
nebo natrit cocacolou – ale musi byt original, pak to prilepi – vyzkouseno v terenu a funguje
A mame tu receptar :-)
autogumy jakozto bezdusaky se davaji vzdy na dobre ocisteny a odmasteny rafek a „lepi“ se k rafku obycejnym ridkym disperznim lepidlem na papir – zkus to i na dusak na kole a uvidis ze ti to pomuze ale vetsinou staci jen cisty rafek a cista guma, mozna ty gumu lehce vzit smirkem – nezapomen, ze guma se vstrikuje do formy, ktera je mastna, a pokud nejaky odborik ve fabrice ma oleje nazbyt, tak je to poznat, guma se leskne jak zpocena ples a pak se nediv, ze se muze protocit…