• MARIN

    Nekupoval tam nekdo v posledni dobe (cca mesic dozadu)? Mam objednano uz snad 3 tydny, prisla mi odpoved, upresnil jsem objednavku a od te doby ticho. Telefon nikdo nebere, na maili nereaguji. Zkusil jsem znovu objednat a nedeje se vubec nic :-(

    0 0
    • kovar  

      tohle by si v inet obchodu, ktery pouzivam, NEDOVOLILI. Takze vybodnout se na ten, ve kterem na Tebe dlabou, a prejit k jinemu.

      0 0
    • racker  

      No, musím se přiznat, že s nima mám dost špatný zkušenosti. Před svátky jsem si od nich objednal sedlovku. Přišla o dva týdny později, než slíbili, několikrát jsem telefonicky musel změnit objednávku, protože to, co slíbili, nebyli schopni sehnat. Nakonec mi slavnostně volal, abych si jí přišel vyzvednout. Běžel jsme na stanici metra, zaplatil, odnes domů a zjistil, že má jinej průměr, než jsem objednal. Fakt je, že mi jí vzal zpátky a vrátil peníze, ovšem až za další týden a zase jsem musel běžet na stanici metra. Nemám s nima dobrý zkušenosti.

      0 0
    • Jenca  

      cca před 21 dnama jsem objednaval riditka a predstavec a hned za tyden jsem to měl. os predani v praze zatim si nemohu stezovat

      0 0
      • MARIN  

        Tak mozna jen odjel na hory

        0 0
        • Nego  

          Neodjel, vcera jsem s nim osobne mluvil. Prinesl mi zbozi az do prace.

          0 0
          • MARIN  

            Tak se se mnou nechce bavit :(, odsurfuju nakupovat jinam :)

            0 0
            • Nego  

              Nevim, nedokazu rict co se deje… Se mnou normalne komunikoval a bez problemu…

              0 0
              • MARIN  

                ted sem zrovna zkousel 3× volat a porad to nikdo nebere, tak sem poslal sms a mail

                0 0
                • Roman  

                  Asi před měsícem mi velmi ochotně a odborně poradil, minulý týden jsem chtěl objednat batoh, ale e-mail i telefon je hluchý. Hledal jsem na www jestli tam není poznámka o dovolené, ale taky nic. Není nemocný ve špitále?

                  0 0
    • fousac  

      jedna zkusenost.. koncem listopadu plaste… v 10:00 sem na netu vyplnil objednavku, v 10:30 mi volal pro potvrzeni a kolem ctvrty odpoledne pekne z rucky do rucky predani v praze.. no problem… ale jinak stejne nakupuju co jde u nas v mistnim kamenaku, byt za trosku vetsi cenu… ale nejsou vsemocni a neco sehnat nedokazou..

      0 0
    • enjoy  

      14 dni az 3 tydny zpatky jsme si pekne predali penizky a plaste,vse vporadku.

      0 0
    • gucan  

      ja jsem si objednaval prilbu asi kolem 10.12.2003. Dlouho se nic nedelo, ale kdyz jsem jim napsal, hned se ozvali a jeste do vanoc jsem mel prilbu doma. Horsi bylo, ze byla jine barvy nez jsem chtel. Hned jsem jim napsal a oni mi obratem poslali prilbu novou. Takze jsem celkem spokojeny, ikdyz jsem musel zaplatit navic za odeslani prilby zpatky (ikdyz, mel jsem si ji nechat a mel bych dve :-))

      0 0
    • MARIN  

      Sakra porad se neozyva. Neznate nekdo osobne toho clovicka?

      0 0
      •  

        znam ho velmi dobre chodil jsem s nim 4 roky na gympl

        0 0
        • MARIN  

          Muzes prosim te zjistit co snim je? Mam u nej objednavku uz pres tri tydny, upresnili jsme ji po e-mailu a pak uz nic. Telefon,sms,e-mail nic proste nekomunikuje :-(. Zije jeste vubec?

          0 0
      • borda  

        no jo, taky se tam nemuzu dovolat. skoda, protoze zkusenosti jsou veskrze pozitivni

        0 0
        • MARIN  

          Taky sem mel jen dobry zkusenosti a navic ceny a postovne nad 970,– zdarma :-)

          0 0
    • speedy g  

      nechci vam do toho kecat…obchod s dodacimi lhutami 2 az 3tydny, nekolikanasobne domlouvani, caste zaslani jineho rozmeru ci typu…tohle povazujete za dobry i-shop?????!!!!!

      0 0
      • MARIN  

        Porad pripoustim moznost nepredvidatelne udalosti: bouracka,pobyt v nemocnici atd. nepreju mu samozrejme nic spatneho – zatim :-) To moje upresneni objednavky probehlo jeste v den objednani a pak nasledoval vikend a 2dny me dovolene a pak ticho.

        0 0
        • borda  

          tak jsem s nim prave mluvil. v pohode. asi toho maj moc. to speedy g: doporuč mi ověřenej shop s lepšima cenama

          0 0
          • MARIN  

            Taky jsem s nim zrovna dofounoval. Jsou pry zavaleny objednavkama a nestihaji stejne jako jejich dodavatele.

            0 0
            • blue  

              tak stejne by byla aspon slusnost/solidnost, dat aspon vedet, ze nestihaj, ne? a ne nebrat telefony a neodpovidat na maily…

              0 0
    • Twisp  

      No ja si u akcebike.cz objednal tyden pred Vanocema rukavice a prisli az za mesic s omluvou a jeste gratis. tak to je od nich hezky ne?

      0 0
    • Bunda  

      Mno, ja jsem si objednal prilbu a plast nekdy v rijnu, pak udajne prilby dosly, v prosinci prisly a cca od 15. prosince zasilka putuje postou. Tak jsem to vzdal a koupil v kamennym obchode – sice draz, ale hned. Chapu hodne objednavek – ale staci rici, nemam, nestiham, neposlu nebo neco takovyho :-(((

      0 0
    • Pá-dlista1  

      Sem ted kouknul na ceny Marzocchi 2004 a na MOC cenik pana Bartonicka a hle po srovnani cen nekolika modelu jsem dosel k zaveru, ze se stalo co se tu stava. Akcebike zrejme dostali naplacano od Bartonicka a byli informovani, ze jestli nebudou dodrzovat MOC, tak uz nic nedostanou :) Proc by taky meli chtit neco dostavat. Osobne nevidim duvod, proc si nejakou Marzocchu kupovat na akcebike.

      Tot jenom moje dedukce. Treba je to jinak, ale bud jak bud tohle nejsou konkurenceschop­ne ceny.

      0 0
      • RomanH  

        No koukam, ze asi ne jen od Bartonicka – delam si prehled, co chci na svem biku upgradovat a vypisuji si do excelu postupne e-shopy a jejich ceny na mnou pozadovane komponenty. A zvlaste u akcebike a jejich ceny za Shimano se nestacim divit… Je to stejne zajimave srovnani, zvlaste pak pri omrknuti cen v zahranici. Nechi delat reklamu, ale docela mile me prekvapil e-shop www.koloobchod.unas.cz/ tam uz se cenami Shimana priblizily nemeckym e-shopum (kde se cena za XT kliky 04 pohybuje 139 Euro).

        0 0
        • rhuman  

          no taky to koloobchod bere z nemecka a akcebike od langa

          0 0
          • RomanH  

            Mne je celkem jedno, kdo to od koho bere (pokud to neni kradeny). Jsem koncovej spotrebitel a zajima me cena a duveryhodnost :o))

            0 0
          • Luka  

            Z duveryhodneho zdroje se mi doneslo, ze koloobchod ma nejen zbozi z nemecka, ale hlavne, ze nekomu prodali kliky sundany z kola a tvrdili ze jsoufungl novy, takze tam me neuvidi. Ja nakupuju ve svem oblibenem internetovem uplne vshechno, cim vic koupish, tim vic sleva. Idelnosh.

            0 0
        • zirecek  

          Este se da ubrat na cene XT klik 04: http://kolokram.com/

          0 0
        • Nego  

          taky jeste zkusit Trinnity. Zrovna jsem si tam koupil radici packy a s akcebike se neda srovnavat. levnejsi, rychlejsi… Jo a co nenajdete v ceniku tak zkuste napsat mail, vzdy se mi pokusili vyjit vstric…

          0 0
    • Pavlos  

      V putery sem obednal plaste a v pate sem je mel doma:)

      0 0
      • modro  

        Tech obchodu je hromada ale narvat tam tucty frajsmekovych zbozi a potom nedodat neni dobry . Ja nakupuji na koloshopu a jsem spokojenej.

        0 0
        • slayer  

          Tak si na to koloshopu zkus koupit třeba něco od Eastonu, nebo náboje DT Swiss, nebo ráfek Rigida…

          0 0
          • enjoy  

            DT naboje nemaj?pred par dnima jsem tam daval dotaz na vypleteni kol s ceritam a rekli do 10ti dnu.

            0 0
            • slayer  

              Tak před zapletenejma kolama od pana Tančína tě musím varovat. Za prvý by se ti mohlo stát že ti po těch deseti dnech řekne že nemá náboje Cerit a že ti tam místo nich dá Magura Fun, což je sice to samý ale asi o 500,– dražší. Za druhý místo ráfku Rigida tam šoupnul nějakej Weinmann. A nejhustější je na celých kolech výplet kde už prasklo šest drátů (během necelých dvou měsíců), niple jsou do drátů zarezlý že to nejde utáhnout ani povolit a kola se musela přeplést.

              0 0
              • vlk  

                proč si to nevypletete sami.Od té doby co si vyplétám kola sám nemáž žádný problém.

                0 0
                • senožrout  

                  Pravdu díž. Byl jsem věčně nespokojenej. Tak jsem si začal vyplétat i centrovat. Tak jako si vycentruju sám mi ještě zádnej servis nevycentroval…

                  0 0
              • ravo  

                Já jsem tam na podzim kupoval ZACa 19 na LX nábě a ( bohužel) s českýma drátama a nemám si nač stěžovat. Ty jsi to nový kolo jezdil dva měsíce a nešel jsi to ani docentrovat???

                0 0
                • slayer  

                  Sice jsem to nebyl já, ale ty dráty začali praskat hned a během dvou měsíců mu jich prasklo už šest měli to bejt údajně DT Swiss i když nevím protože na nich není žádná značka a černá barva leze podezřele lehce dolu.

                  0 0
                  • ravo  

                    Na starým BF se jednou řešilo, jak je to s firmou Botico a černými dráty DT a tak nějak to vyznělo, že to nejsou černý DT ale jen přemalovaný. Pokud si to dobře pamatuji, tak o tom snad něco ví Kandík.

                    0 0
                  • MARIN  

                    Pokud by to byli DT troufnu si tvrdit ze na 99% by to meli vyrazene na hlavicce. Jo a ktomu barveni tusim ze Bottico nakonec priznalo ze si to nechava barvit nekde u nas dodatecne = nekvalitne a barva pak nedrzi :(

                    0 0
              • JJ  

                Weinmann a rigida sou jedny a ty samy rafky, stejne tak Syncross a kdovi co jeste.

                0 0
          • Meesha  

            Ja tam mam zalusk na karbonovy Eastony EC70. myslis, ze bude problem?

            0 0
          • MARIN  

            Riditka Easton EA70 osobni odber a dodani bylo okamzite. Bylo to cca pred 3tydny a na ty karbonovy jsem tam mel v ruce

            0 0
            • slayer  

              Kamarádovi bylo po měsíčním čekání na černá řídítka Easton EA70 sděleno že maj jenom šedivý a že to byla hrozná fuška je sehnat. Jo a ještě chtěl představec EA50 a to mu asi po tejdnu pan Tančín odepsal že má jenom jednu velikost a jeden sklon (na svých stránkách ovšem inzeruje něco jiného).

              0 0
              • MARIN  

                Pravda puvodne jsem chtel taky cerna a byli jen ty v titanovy barve na vebu Easton je uvedena barva Green – libi se mi ale vic jak cerny. Predstavcec EA50 mi tenkrat taky nabizel a mel snad 3 ruzne delky v jednom sklonu

                0 0
    • ondrasss  

      Uz si u akcebike nic neobjednam! Objednate polozku za 15000 a oni nejsou schopni ani poslat sms natoz zavolat! Takto si nepredstavuju dobry e-obchod.

      0 0
      • TinkTink  

        Hmm…myslim ze SMS nebo volani je zbytecny – kdyz to objednas, tak myslim ze by bylo dobry, kdyby jsi dostal email, kde ti to potvrdi…samozrejme pocitam ze ti i oznami, ze uz to odeslo (to je myslim docela dulezity…ale to nedela temer nikdo :( )

        0 0
        • ondrasss  

          No, mail samozrejme dostanes, ale generovany automaticky. A nemyslim si, ze je zbytecne, kdyz te obchodnik kontaktuje. Zvlast, kdyz ho o to v objednavce pozadas… :)

          0 0
      • Aiax  

        S akcebike mám smíšený zkušenosti a musím potvrdit, že jejich hlavní a bohužel ne jedinou slabinou je komunikace.

        0 0
        • enjoy  

          me clovek z akcebike kvuli potvrzeni casu prevzeti atd. volal nekolikrat,az jsem si rikal ze to prehani.

          0 0
          • ondrasss  

            Tak to mas stesti. Asi patris k vyvolenym :))) „Pan Akcebike“ bude zrejme velice „naladovy“

            0 0
            • enjoy  

              ale vypadal teda ze mam prace vic nez dost.sotva to vyridil se mnou a uz musel bezet jinam.

              0 0
              • ondrasss  

                on to bude asi tim, ze nevi kde mu hlava stoji. Kazdopadne je slusne, kdyz uz teda „potvora zakaznik“ dotira sms a mailem, mu aspon dat vedet: „Ty kemo, chvilku pockej jsi na poradniku“ a je klid. Zakaznik vidi, ze je zajem…

                0 0
                • Aiax  

                  Přesně to bych čekal, myslím, že dokážu leccos pochopit, ale předstírat, že žádný mail ode mě nepřišel je docela nejapnost. Stačilo by prostě dát vědět – třeba nějakým obecným mailem dát najevo, že věc se řeší a do xx dnů budu tu věc mít. Obzvláš? v zimě je mi vcelku jedno jestli to trvá 10 nebo 40 dnů, ale chci mít jasno…

                  0 0
    • McBlacky  

      objednal jsem si řidítka a brzdy, dostal jsem autogenerovany mail a dost, za 14 dní jsem psal další mail, pak sms, nakonec za další týden jsem zavolal, a bylo mi řečeno, že zboží nemají a hned tak mít nebudou + naznačeno, a? si to koupím jinde. to byla moje první a poslední zkušenost s nimi.

      0 0
      • JJ  

        Tak to ja zas vcera o pulnoci objednal a hned mi rano pan Tancin volal kvuli upresneni… Ovsem minula objednavka se trochu protahla.

        0 0
        • JJ  

          Sem se nak prekouk:( Slo o koloshop..

          0 0
          • preacher  

            S www.koloshop.cz mam velmi dobre zkosenosti. do dvou hodin mi volal pan Tancin, overoval obednavku. Obednaval jsem dualy Shimano 105, tenkrát ještě na 8mi kolo a v pohodě sehnal za super cenu 3990 i s bovdeny a lanky.

            0 0
    • rodriguez  

      telefon nebere…mail nereaguje…nevíte co se tam děje ? mám tam zafakturované zboží předem a stále nic

      0 0
      • biker.rm  

        když budeš kupovat něco na netu, tak si napřed prověř, jestli to zboží má na skladě dovozce, pokud ano, tak není žádný problém a dodají Ti to okamžitě. No, ale pokud na skladě není, tak Ti ho logicky nemůžou dodat. Pokud teda nemají jiného dodavaltele. Já jsem si objednal nazkoušku na www.akcebike.cz přilbu Giro Atmos. Dovozce ji dostane nejdřív na přelomu dubna a května a akcebike ji slíbilo dodat do dvou dnů. No, došlo potvrzení a už měsíc se nikdo neozval, ale věřím, že jak dojdou tak bude horká linka.

        Tak to je můj názor na internetové obchody.

        0 0
        • MARIN  

          Stejne jsem dopadl pri objednani naradi Cranekbrothers multi 17 a Cmelbak Rogue 04 nekdy v lednu. Potvrzeni prislo ale pak se tyden nic nedelo- telefony nebral na SMS a maily nereagoval. Po dalsim tydnu mi konecne vzal telefon a ze pry zbozi jeste nemaji a ze bude az nekdy v breznu. Pritom u zbozi je uvedeno dodani do 2 dnu :( Nakonec sem kontaktoval Progresscycle a Camelbak 04 maji dorazit tento tyden

          0 0
        • Bodo  

          Taky sem si tam objednal helmu…uz je to asi 14 dni. Doba dodani 2 dny. Automaticky generovana potvrzenka a jinak nic. Recicky o tom, jak nas budou hned kontaktovat byly pekny. Holt du kouknout jinam. Cekat jestli se mi milostive nekdo za dva mesce ozve nehodlam. Muzou si ji strcit nekam…

          0 0
      • sharkcom  

        Tomu se říka sponzoring, můžeš si to odečíst z daní… :-)))

        0 0
        • Roman  

          Já po e-shopech sháněl pláště s hřebama, ale vždy to bylo na dlouhou objednávku. Nakonec jsem s úžasem zjistil, že ty moje hřebopláště mají u nás v kameňáku pověšený nad pultem :-) A vůbec mě nevadilo, že jsou o ňákou tu stovku dražší… Podobně jsem dopadl s camelem.

          0 0
    • figur  

      Tak musím k tomuto e-shopu taky něco říct.Na začátku ledna jsem u nich objednal přilbu a pumpu.Přilba byla za pár dní doma a pumpa furt nic.Přitom mně to potvrdili e-mailem.Utekl více jak měsíc,občas jsem tam zavolal,něco slíbili atd.Ověřil jsem si u jejich dodavatele,že zboží je trvale skladem (je z Phy stejně jako Akcebike).Po šesti týdnech pumpa přišla,bohužel měla závadu(za to nemohli).Zavolal jsem jim a slíbili mně,že mně pošlou pumpu novou,aniž tu vadnou musím vrátit.Moc jsem tomu nevěřil,ale po třech týdnech jsem tu novou pumpu od nich bezplatně dostal. Takže musím říct,že se ke mně chovali férově,problémem jsou ty termíny.Ty jsou zoufalý.Možná je to tím,že otvírali v té době svůj showroom,a tak kolem toho měli lítání.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Akcebike ma showroom? Kde? Co tam maj? Vytisteny stranky s internetove nabidky? :))

        0 0
        • figur  

          Někde na Floře (Vinohrady),kámoš tam před týdnem bral kolo.Dnes jsem dostal od nich balík a byla tam na to i reklama,ale už jsem to hodil za psem.

          0 0
          • Walter  

            Je to Chrudimská 2a, otevřeno od 10–20 hod,zatím tam má tak 6 kol a nějaké drobnosti. Jinak zkušenosti celkem dobré, v pondělí večer objednaná sedlovka ve středu v poledne na vyzvednutí. Dřív to trvalo tak 14 dní. Jedna reklamace až doma zjištěná a bez problému.

            0 0
    • Karaya  

      Na zacatku ledna jsem objednal vidlici a minuly tyden dorazila. Mezitim jsem nekolikrat majiteli volal, vzdy to zvedl a domluvili jsem se. Vytkl jsem mu ze se neozve sam, vzal to a dokonce pred dodanim te vidle opravdu zavolal…Puvodni muj dojem byl spatny, ale konec dobry, vsecko dobre, mozna si tam jeste neco koupim…

      0 0
      • dYvY  

        Kdyz mi objednane zbozi dlouho neprichazelo, tak po urgenci mi napsal, ze stehovali a proto maji spozdeni. Potom mi napsal ze uz to poslali. Po tydnu mi stale nic neprislo a na upozornujici mail taky nic. Skratka jsem s nima skoncil. Nadobro.

        0 0
    • Picaso  

      Jeste jedna moznost proc nemas co jsi chtel ,diky tem "skvelejm"cenam ,mu nekteri dovozci prestali dodavat zbozi.

      0 0
    • RomanH  

      Na tento e-Shop jsem nadaval kvuli dvema vecem :

      1. Neustala reklama na starem i novem BF
      2. U vetsiny zbozi nic moc ceny

      Ted si ale u me napravil reputaci. Objednaval jsem si desticky Avid C4. Ojednavku jsem podal v poledne a druhy den jsem mel ve schrance oznameni o zasilce na poste. Toto se mi jeste u zadneho e-shopu – nejdrive jsem mel doma zbozi tak za 3 dny. Ale do druhe dne, to jsem opravdu necekal, klobouk dolu, diky.

      0 0
      • Otto  

        Já jsem si u nich objednal LX přehazku(1258,– a kazetu SRAM 5.0 tuším 510) Ozvali se druhý den, a do 5dnu jsem to měl.(včetně víkendu)Spoko­jenost.

        Cena ve srovnání se Zlínskými šopy je nádherná.
        (KCK, EXTRém, Elem)-LX 1850–1980kč, Kamler 1380

        0 0
        • Otto  

          Hmm, tak nic, byl to koloshop…už je pátek, nějak moc nevnímam :o)

          0 0
      • Lišák  

        Osobně sem objednával z netu jenom jednou a stejná zkušenost jako ty: v poledne ojednávka a druhý den zboží na poště! Jo a byl to obchod pana TT :-) P.S. Tato reklama není placená! :-))

        0 0
    • rob  

      26.5. sem objednaval prilbu UMAX. Tydencekam a nic. Tak pisu mail, jestli teda jako mam pocitat s tim, ze mi ji dovezou,nebo jestli se na me vykaslali. Cekam dalsi 2 dny a nic. Tak jsem volal. Prej na vsechny maily s dotazama odpovedel (nenapadne naznaceni,ze chyba bude na mem prijimaci) a ze ted je s UMAXem nakej problem (jak jinak,ze) a ze mi da do konce tydne vedet (vzal si na me cislo, i kdyz bylo napsane v objednavkovem formulari). Je sobota a uz ani necekam,ze se nekdo ozve. Tak asi tak s akcebike.cz.

      0 0
      • slayer  

        To já jsem si tam před měsícem a půl objednal brzdový páky s dodací lhůtou 3 dny a jediný co mi od tý doby přišlo bylo potvrzení že objednávka byla přijata, akže páky už mám na kole z jinýho zdroje. Podobný zkušenosti mám i s koloshopem a s Mrazkem, asi jim to přijde normální. Jedinej seriózní ishop, kde jsem nakupoval je bikestore.

        0 0
        • rob  

          to, ze je bikestore seriozni je mi celkem na h…, kdyz tam nemaj jedinou prilbu >:o(

          0 0
          • zirecek  

            škopek bych si na netu nekoupil, kdybych neměl přímo ten model odzkoušený v reálu… helmy se na netu shánějí hůře.

            0 0
          • MARIN  

            kdyz vis jakou prilbu chces doporucuju ti do bikestore primo zavolat – sezenou spoustu veci ktery nemaji v nabidce a to ve slusnych dodacich lhutach – vlastni zkusenost

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.