rozhodujem sa medzi mavic 517, 717, ritchey rock WCS, nejaky lahky ambrosio, pripadne nieco ine. Ten ritchey je o dost lacnejsi nez mavic, myslite ze sa oplati. Inak zvysok kolesa asi DT onyx light, Dt revolution 1,8–1,5, hlinik niple
rozhodujem sa medzi mavic 517, 717, ritchey rock WCS, nejaky lahky ambrosio, pripadne nieco ine. Ten ritchey je o dost lacnejsi nez mavic, myslite ze sa oplati. Inak zvysok kolesa asi DT onyx light, Dt revolution 1,8–1,5, hlinik niple
S Ritchey jsem měl problémy – blbě šly nasazovat pláště a nebyl moc odolný – často jsem ho centroval. Teď jsem 2 roky na Mavicu X517 (resp 317), centroval se 1×. Zvláš? k těm DT ztenčeným drátům bude Mavic lepší volba. Když už to stavíš na váhu, víc se hodí nába Hugi. Jedno takové přední kolo mi doma leží (asi 1500km, nába 500km) – nemáš zájem ?
ja mám zadný ritchey bez problémov zatiaľ, rovnako ako predtým mavic 221, v pohode sa mi aj plášte nasadzujú, používam irc, michelin, maxxis a rubena a hutchinson bez problemov. Asi mam silne prsty :) Dik za radu, asi pojdem to toho mavicu + 517
ja bych si 517 uz nekoupil.. ja jezdim(jezdil sem) je od zacatku roku do ted.(neco pres 3500,z toho pres 2000 na silnici). pred tejdnem sem prezouval zadni plast a s nim i pasku v rafku – a co nevidim: v rafku sou praskliny tak 1cm dlouhe na spojnici der na niple (z vnitrni strany rafku).u diry na ventilek je ta prasklina skoro souvisla, tak 5cm.. a ja se divil proc to kope do zadni brzdy a nejde to vycenrtovat.. rafek se proste vyvaloval ven..
a predni 517-ku sem zrusil pred tejdnem kdyz sem to naposled polozil, ale to bych mu nevycital.. kolo delalo dost kotrmelcu z kopce po kamenech..
ted asi pudu do novejch remerxu – Eagle s dvojitym kaliskovanim, ma 490g a hlavne bude tak za 300kc/kus.. nebo dam Mavicu druhou sanci a pudu do 221-tek. este ze sem ty 517-ky mel za 500kc/kus.. dat za ne tech 1300/kus tak bych si asi hodil masli.. jinak jeden kluk v tom samym zavode co sem lehnul ja zrusil fungl novou 517-ku ceramic..
aha tyjo.kdyz budu chtit 717 disc,tak to bude to samy predpokladam.
s tema novejma M.717 asi moc lidi zkusenosti zatim mit nebude.. maji bejt ale o trochu tezsi nez 517 (395×420g), tak by mohli i vic vydrzet.. ale sou zas i lidi co maji 517 nekolik let a bez problemu.. mozna sem mel smulu, nevim. ale zas nejsem clovek co by daval rafkum nejakej kour. skoky neprovozuju, delsim schodum sem se s 517-kama taky vyhejbal.. fakt nevim kde se stala chyba.
no ja se prave mirnejm prasarnam nevyhybam.ale lehky kola bych rad.no nevim,nebude tak zle,hodne lidi dost balamuti,treba jakoze tahle kotoucovka nebrzdi atd,nehorazny kecy.tak tohle taky nebude tak horky:-)
pokud chces lehky kola co neco vydrzej tak bych doporucoval CrossMax XL :))
ani mi nemluv,vcera sem se musel nekolik hodin koukat na crossmaxy SL:-),jela s nama slecna co je mela na nadhernym ruzovo bilym duratecu:-)
a slintal si vic na slecnu nebo na kola?:)) to ja mam vzdycky dilema jestli ject pred babou a ukazovat „jak sem dobrej“ nebo ject za ni a divat se jak se tam pekne vrti na sedle:)))
jsem si rikal o cem se budeme bavit az prijede,ale jak jsem videl bike tak bylo hned jasno:-).to nebyl jenom bike,to bylo umelecky dilo!:-) asi ji par lidi bude znat,delala v cykloservisu(noviny,ne servis:-)) pohodovejsi bikerku a navic tak schopnou jsem nevidel,takze machrovani slo stranou:-) doufam ze ji jeste uvidim,s ni je to radost:-) a navic me strasne vyburcovala abych si postavil neco originalniho,ne jako ten muj author vision:-)
ja presne viem ake ma kolo Duratec C9 ingey s bielou vidlou manitou Mars a ma nanom formule B4 je to v 11 cisle cykloservisu z roku 2003 a jezdi ho bikerka menom „Terka“ je to v rubrike kolo z lidu som sa divil ze zena dokaze postavit tak krasne kolo na tak dobrych komponentoch asi do toho skutocne rozumie :-)
a za kolik penez:-) mas koukam skvelou pamet,no ses taky dumbo ze?:-) jinak to asi nebylo kolo z lidu ale kolo z cykloservisu,kdyz tam delala,ze:-)
No mozna tomu rozumi, ale clanky pise sileny
uz nepise,neboj:-) kdybys ji videl aspon jednou tak bys uz na ni nerekl jediny krivy slovo.
tak tohle už moc o XC ráfku neni co :-)
no pamet mam celkom dobro na niektore veci…:-) ja len ze ak je nahodou ta holka tak krasna ako je to kolo tak no koment… skvela kombinacia :-) pekne bicykle a pekne zeny…uhm
No uz sem ji videl vickrat, ale ne jet na kole. A zas tak nezaujala:)
tak to nechapu jak to:-o :-)
treba enjoyovi ukazala neco co tobe ne;))
A nezptal jsi se ji, jak to z temi clanky bylo ?
a slintal si vic na slecnu nebo na kola?:)) to ja mam vzdycky dilema jestli ject pred babou a ukazovat „jak sem dobrej“ nebo ject za ni a divat se jak se tam pekne vrti na sedle:)))
A co když někdo dobře věděl proč Bikerovi007 prodáva ten ráfek za 500? Jeden nikdy neví:-)
no jo, to me nenapadlo :) ja mel za to, ze je ta sleva (1200->900->500kc) kvuli zlaty barve, 36 deram a dire na autoventil… asi si s nima zajdu popovidat:)(Hepos Plzen)
Tyhle rafky jsou dost citlivy na rovnomerne vycentrovani, takze dporucuju servis s tenzometrem, jinak hrozi prave to co popisujete, pripadne jeste vytrhavani nyplu z der, prapadne vlozek.
co mylis rovnmernym vycentrovanim? jako ze prava a leva strana by meli mit stejny napeti dratu? na zadnim kole toho asi ale dosahnou nepude ani s tim tenzometrem, nebo se pletu? (pokud teda nemas excentrickej rafek)
Myslel jsem tim to, ze je potreba davat pozor, aby nektery drat nebyl vuci ostatnim pretazeny.
Presne tento problem mely starsi x517 mozna si mel smulu a koupil z vyprodeje prave spatnej kousek ze spatne doby. Ted uz s tim problemy udajne nejsou. Ty X221 jsou dobry bracha je drti na maratonech druhou sezonu a v pohode. Remerxy pry skubou pri brzdeni spatnej spoj.
Neškubou! Ale dělávaly to…
Nektery fakt skubou.Staci vsak vzit jemnej smirek a zabrousit,kdyz to nesedi vic tak citlive srovnat klestema a zasmirkovat.
Klid, ja ma na obou kolech 517. Na zadnim mam nalitano kolem 9tkm a jednou jsem centroval, na predku asi 4tkm jezdeno s kotoucem a vcera jsem pritahoval draty o pul otacky. Draty Sapim 2–1.8–2, mosazne niple. Moje vaha je kolem 75kg. Jezdim normalne Agro XC. Pred 517 jsem mel Ritchey Rock musim potvrdit to psal Martin XC.
Mam na 517(ceramic) najeto pres 30000km a nemuzu si stezovat. Trosku precentrovat jsem musel snad jen 2–3×. Zapleteny jsou celou dobu DT Revolution 2/1,5. Proste naprosta spokojenost
Opravdu 30.000km ? I ty ztenčené dráty OK ?
na prednim je mam porad bez nejmensich problemu na zadnim jsem pred mesicem menil vyplet kvuli 1ks praskleho AL niple(z dratu ten zbytek ale nesel dolu) a pak mi taky prdnul 1 drat uprostred. Draty jsem zatim mel nahrazene 2 z Hvezdonic (praskali celkem 4 uz je nikdy nechci ani videt)Nikde jsem ale nemohl sehnal za slusnou cenu jen par kousku DT Rev. tak sem poridil cely novy vyplet DT Comp.2/1,8+obyc niple. Tech 30000km sedi a je to tak 18kkm-teren, 12kkm-silnice
Tak to je pro me dobra zprava – jezdim jen na X517.
Co třeba Rigida XC 420 ?
Ten mam asi 2 a pul roku a spokojenost, jeste sem snad necentroval. Vozim na nem radialne Sapim 2mm. Jen ta anodizace sla asi po 400km pryc, ale predtim mi obrousila skoro cely Fibraxy.
Já tam dal sice otazník, ale bylo to míněno jako další možnost. Jsem s ním též spokojen.
Ja nosim raf MACH1 (pouziva ich TREK), presny model neviem ale je v pohode. RITCHEY COMP je shit. MAVIC to je kvalita ale draha. Uvazoval si o REMERXoch?
A co treba ty nejsvyssi Alexy? Kamos je ma a zatim bez problemu, jezdi na nich uz druhou sezonu. Ja jsem teda ted poridil 717ky, kvuli vyssi vaze oproti 517, doufam, ze vydrzej vic. Ale zatim najeto par km, takze se uvidi az za dyl:-) Neco zajezdim a napisu do recenze.
ja mam vpredu alex fd26 (http://www.alexrims.com/oe/Fd26.htm). viac neviem posudit, zatial mam na nom najazdenych len 200km. ale vyzera celkom fajn. chcel som nieco pevnejsie na mojich 95kg.
no mám ve předu alex s tím anti snakes širokým okrajem a je to na h…, už bych jej nechtěl, problem je při sundávání pláš?ů (michelin, rubena, ritchey) ten „zvláštěně široký“ okraj vadí sundávání a nandávání.
akym spuosobom „vadi“? nech sa pripravim na to co ma caka pri najblizsom defekte…
Ritchey WCS – DT champ. 2,0 – Sram 7.0 (vyplet 3× krizeny) Vaha pro me neni na 1. miste. WCSka jsem kupoval jen kvuli cene (900Kc/ks), jinak bych sel asi do Mavicu, nebo Remerxu. Po 2kkm a zadnem centrovani sve koupe nelituju. Pravdou je, ze vymena plastu chce trochu sily a odvahy :o) ale jde jen o zvyk. Logo Ritchey na svem kole nevidim prilis rad, ale co naplat. Dokud to drzi, tak to menit nebudu. V budoucnu trochu zainvestuji, vymenim vecka za kotouce a koupim rafky bez brzdnych ploch, jaky to jeste nevim.