• 9700

    Co by jste doporučili, 195cm, extra náročný terén nejezdím, špíš takový průměr, ale chci full. Požaduji, aby při silničních přejezdech kolo fakt letělo:-)

    zdažuji:

    MERIDA Ninety-Six 9.6000 – 2018

    http://www.mojekolo.cz/…ix-9-6000-3/

    GIANT Anthem 29 2 – XL

    http://www.mojekolo.cz/…hem-29-2-xl/

    MERIDA Ninety-Six 9.800

    http://www.mojekolo.cz/…six-9-800-3/

    Za mě asi vede GIANT, co doporučujete vy? Ještě doplňuji, že nejsem závodník, takže preferuji spíše vzpřímenější posed.

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • 9700  

      Nebo jiná alternativa?

      0 0
      • Pikaču  

        Při stejne výšce, vzpřímenem posedu, rychlejsi jizde po asfaltu a pro těžšího jezdce doporučuji RB CRR 290 2XL/3XL.

        0 0
        • ladias  

          Píše asfaltovy přejezdy, ne že jezdí furt po asfaltu.

          0 0
          • Pikaču  

            Jasně, psal alternativu. Proto jsem reagoval HT. Neradil jsem mu silnicku. Zapomněl jsem 2×11 ještě jelikož s Fullem a 1×11 nepoleti nikdy.

            0 0
            • satch  

              to by mě zajímalo, jak rychle na těch rovinách jezdíte, když je problém 32/10

              0 0
              • oddie  

                Tak třeba maj na mysli mírně skloněnou rovinu :P

                0 0
              • ladias  

                +1

                0 0
              • Jakobo  

                To je furt dokolecka. Neni nutne presvedcovat osttatni co jim musi vyhovovat podle vlastniho nazoru. Pokud jezdi zavody, tak rychlejsi prevod odpovidajici 42/11 muze byt dulezity.

                0 0
              • jonti  

                Třeba cestou do práce jezdím dolů Prokopským údolím, to je taková rovina co má cca 2 procenta stoupání nebo klesání. Když spěchám a nefouká vítr, tak jedu okolo 40km/h a to už je skoro na ten převod.

                Na KPŽ Karlštejn se jelo po startu do mírného kopce z Chuchle do Radotína 45km/h a tam jsem už měl s 32×10 co dělat.

                Nebo na Salzkammergut Trophy jsem jel z kopce 70km/h a byl jsem rád, že ještě můžu prišlápnout s převodem 42×11.

                Teď střídám 32z a 36z, větší převodník teď vozím taky z důvodu, že to na větších pastorcích líp jede než na 10z a neopotřebuje se tak rychle.

                0 0
                • satch  

                  ale to je jasný. Nevím jestli to bylo tady nebo vedle, ale vykládat, že na 1×12 nejsou rychlý převody (velikost převodníku nikdo jaksi neřeší) nebo že to je na asfaltovej přesun málo jsou mimo. Jasně že závody, rychlý sjezdy, kde chci šlapat atd. jsou trochu jinde…

                  Taky bych cíleně nejezdil 10z, ale převody poskládám, jak je potřebuju…

                  0 0
                  • jonti  

                    To není jen o závodech, mít hodně lehkých i těžkých převodů se hodí. Třeba s manželkou v Beskydech jsem s 32×10/42 docela trpěl, ten nejlehčí převod byl hodně těžký a ještě zmenšit převodník by už bylo na straně těžkých převodů příliš. Do hor teda jedině Eagle s 32z převodníkem, nebo spíš 2×10 nebo 2×11.

                    0 0
                    • satch  

                      ok, s tebou se nehádám :-) mám teď 2×11, předtím 3×9 a z kopce jsem občas jezdil i 44/11 (a kadence tak 115 :-) ), ale úplně nutně to mít nemusím…

                      0 0
                • jonti  

                  A z tech kol ve vyberu bych bral Giant, to maestro proste funguje.

                  0 0
    • Hrubiduk  

      Od března jezdím přesně tohoto Gianta a nelituju.

      U Meridy si zkontroluj dostupnost. Mě v březnu tvrdili, že tyhle rámy (Ninety-Six 9.800) velikost XL budou v ČR letos snad jen dva – že jich víc Merida do ČR nedodá…

      Giant tě kolo nechá vyzkoušet, v Brně mají testovací kola všech velikostí. A to mě nakonec i přesvědčilo – kvůli zádům musím kolo nejdřív pořádně projet, zajíce v pytli (dvě kolečka na parkovišti před shopem) nekupuju…

      Štastnou volbu

      0 0
    • Edwin  

      Mam Anthem model 2016 a je to super kolo. Mam jeste par cm vic nez ty. Novy ram je trosku delsi a s kratsim predstavcem, takze to je urcite plus. Ale taky resim vzprimenejsi posed, takze budu porizovat riditka s vyssim zdvihem. Nejsme uplne konfekcni velikost, takze pozor, at se na tom hlavne dobre citis.

      0 0
    • Wilder  

      Ahoj, dnes jsem založil podobné vlákno a řeším to samé. Merida mi přijde dle výbavy mnohem lepší, jen se taky rozhoduji jestli karbon nebo hliník. Z čeho mám u té meridy strach je pohodlí, z tohoto pohledu mi přijde lepší giant, který je ale slabší ve výbavě a taky o dost dražší. Snad někdo, kdo zná ty kola napíše své pocity. Teď by se hodila rada nad zlato.

      0 0
    • ladias  

      Ninety six 6000 mam od pondělka a jsem unešenej. S tou dostupnosti je to ale fakt bída. Já bral L z posledních 4ks na centrálním skladu. Otázka je co je na krámech. XL vim ze ještě v pátek byla taky.

      0 0
      • Wilder  

        a jak si s tou meridou spokojený? Hlavně by mě zajímalo se chová při sjezdech na lesních cestách nebo v terénu. A jaká je řiditelnost kola, drží směr, usnadňuje jezdci řízení nebo neodpustí nic a jezdec do toho musí hodně zasahovat.

        0 0
    • Kalic  

      Vzpřímenější posed a lítání po silnici moc nejde dohromady :-)

      0 0
    • palo7  

      Jestli to má lítat, tak kola dobrý, ale osazení 2×11

      0 0
      • RUSH  

        Přesně tak, pokud chceš jet občas rychle po asfaltu pak 2×11 je nejlepší volba.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.