• notakale

    Zajimalo by me jak casto a na kolik foukate? Chci se zeptat jestli je normalni, kdyz mi mirne uchazeji duse, tak ze jednou za dva dny prifukuju.. Neni to nejak radikalni, rekneme ze to ujde tak z 5 na 4 atmosfery (mam silnicku).. Taky by me zajimalo cim pumpujete, ja mam takovou tu prirucni pumpicku (vim ze to neni idealni moznost), a je to fakt drina, prestoze bych mel foukat tak na 7atm, tak kolem 5atm mi vetsinou dochazi trpelivost, kdyz to pri prifukovani pozvolna unika (mam spatnou pumpicku nebo mate nekdo podobny problem?) a zacinaji bolet otlaky na dlani..

    0 0
    • Honzis  

      Já foukám pumpou ze Škody 110L, páč ta je fakt OK, pak také kompresorem z lednice přes redukci. Mám F-ko a pláště určené pro 5,6atm. Dávám jim okolo 5, dofukuji, až když se mi to zdá měkké, tudíž třeba za měsíc i déle. Galuskové ventilky u Rubena pláš?ů celkem drží.

      0 0
        Výběr z produktů
        Přejít do shopu (Komponenty)
      • Uža  

        no jo, plate mi uchazi. slysel jsem velikou chvalu na plastovky Tufo, krome spousty superlativu byly chvaleny i proto, ze pry ve srovnani s plasti skoro neuchazeji. Asi je vyzkousim az dojedu svy plaste.

        0 0
        • notakale  

          taky zacinam uvazovat o tufo, o kolik je to lehci nez plast s dusi? a jak je slozita oprava pri defektu? poznal jsi nejakou zmenu pri prezuti na plastovky?

          0 0
          • martt  

            neviem ci sa galusky resp. plastovky zmenili za poslednych 20 rokov ale ked som ja jazdil na galuskach, tak ich bolo treba fukat pred kazdou vyjizdkou (kazdy den). Bola to dan za vemi tenke duse, ktore su v galuske zasite.

            Fukam velkou pumpou na bicykle, ktora da velky objem vzduchu a dokaze asi 10–12 ATM. Pumpa na auto konci tak pri 4–5 ATM.

            0 0
            • Honzis  

              Já teď používám kompresor s manometrem a je fakt, že s autopumpou jsem nikdy neměl pláště takto tvrdé.

              0 0
          • PT  

            já teď jezdím s klasickým pláštěm vepředu a pláš?ovkou vzadu.A protože je stavěná na 12 atmosfér,tak po nahuštění vydrží tak měsíc,než klesla tak na 7,ale to je jen odhad.Pláš? jinak tak dvakrát do týdne:s malou pumpičkou je to dřina(nemyslím pláš?ovku,na ty tlaky je třeba velká)

            0 0
      • Honzis  

        Mám samozřejmě duši + pláš?, špatně jsem to napsal.

        0 0
    • MARIN  

      Silnicni plaste foukam na 80–90PSI a tak behem 3–4dnu se tlak snizi na 70–75PSI tak pak dofukuju ale uz jsem si na to poridil poradnou velkou pumpu s manometrem jinak to byla hrozna pakarna

      0 0
    • chorvat  

      dycky gdyz me zastavijo a balonek tak na 2atm, dokad nezezelena ale zatim sem nic nenafoukal

      jinak mam takovou kravu(hustilku) z polskyho fiata(lada, ne maluch)

      0 0
    • vkvkvk  

      Kdysi jsem zkoušel habrajzy do duše proti píchnutí (teda že díru ihned zalepí). Moc to nefungovalo ale mělo do 2 zajímavé efekty:

      1. tendence zalepit ventilek. Přes galuskový bych to neriskoval.
      2. výrazně se snížilo ucházení duše. Prostě se zatáhly póry. A to je zajímavé.

      Takové malé tuby dělalo Tufo.

      0 0
    • homat  

      MTB 4 – 5,5 bar dle pláště Silnička 8 bar Prakticky neucházejí, takže dofukuji dle potřeby. Pumpy: malá na kolo Topeak, velká doma Topeak

      0 0
      • marhi  

        Taky mi uchází. Už jsem rezignoval a hustím podle potřeby. Nějak zvláš? to ale neprožívám. Tak nějak odhadem. Zezačátku jsem běhal s manometrem. Teď od oka, spíš od ruky. Jinak tam mám něco mezi 5,5 až 7 atm.

        0 0
    • DyEm  

      silniční light duše 1–2× za 14dní na 8atm v pláštích Schwalbe Evolution, MTB jsem za 2měsíce zatím nedofukoval a nyní zkouším silniční TUFA EliteRoad, fecnul jsem to na 12.5atm jede to hezky, ale NAPROSTO nic to už nepoberem prostě je cejtit jakákoliv prasklinka na silnici, hodím to tak na 9–10atm a uvidím

      0 0
      •  

        Ja jsem slysel, ze castejsi dofukovani silnicnich dusi je obvykle. Jinak ja mam obycejnou pumpu dlouhou tak tech 50cm, je¨to pekne na hovno, nic to nenafoukne. Proste do urcity miry, pak to leze ven. To samy s kompresorem, coz nechapu. Kdyz jedu na nejakou delsi projizdku, musim ke znamymu, kterej jezdi na motorce a pekne me to sere!

        0 0
    • zwwak  

      100 psů, za dva-tři dny to ujde na cca 80. Dofukuju před každou jízdou, vlastně spíš kontroluju tlak velkou pumpou s manometrem. S malou pumpou je to šílerná dřina.

      0 0
      • notakale  

        to jsem chtel vedet, jestli mam tak slabe rucicky, nebo jestli fakt se ta mala pumpa nehodi na kazdodenni pouziti. Ja mam na manometru stupnici do 11atm, ale pri peti uz kdyz prifoukavam tak slysim jak to unika, tak nevim.. zajimalo by me kdo by s tou pumpou nafoukl tech 11atm..

        0 0
        • homat  

          po skušenostech s velkou pumpou se s malou nesnažím o nic. Vozím jím s sebou pro případ defektu, ale nafoukat s ním víc než 3 bar je hrozný. Velká pumpa má skvělou hlavu na galuskový i auto ventilky = nic neutíká a nahustíš i těch 11 bar.

          0 0
        • MARIN  

          Malou? pumpou Author se zajistenim na ventilku jsem foukal tna 90PSI ale byla to celkem makacka (takovy rozcviceni a rozdejchani se pred treninkem :) ale ted co mam velkou je to hracka i na vic.

          0 0
    • jihra  

      Já třeba s foukáním nemám problémy – horáka dofoukám tak jednou za 2 měsíce, silničku asi taky tak, trek ten mi vydrží s tlakem cca 3 měsíce. Mám obyčejné duše od Rubeny a tuším jednu Kendu. Takže pokud bych musel dofoukávat každý týden, šel bych tu duši reklamovat. Doby, kdy byla techologie a výroba duší horší a kdy byly duše „řídké“, by měla být dávno pryč (až snad na nějaké super lehké a tenké duše) a pokud duše unikají tak, že musím minimálně 1× týdně dofoukávat, řekl bych, že je to na reklamaci (je ale otázka, jak bych s tou reklamací uspěl). Jinak k těm radám s Tufem na zatáhnutí pórů – prý stačí do duše nalít trochu mlíka, které udělá stejnou službu. Ovšem ten smrad, co z duše bude časem asi vycházet, by byl asi na otravu.

      0 0
      • vtx  

        Mlíko pomáhá – odzkoušeno. A žádnej smrad se nekoná:)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.