• luddy

    Je mozne se nejakym zpusobem zbavit skrabancu na karbonovych komponentech??? Dik!

    0 0
    • kubad  

      lestenkou, brusnou pastou nebo lakem :-)

      0 0
    • jecnak  

      Tohle by te mohlo zajimat. Tady uz jsou trochu extremnejsi zasahy.

      0 0
    • Obi-wan  

      Se přiživím na tomto vlákně,co vysloveně prasklé(naštíplé) konkrétně krk vidlice prasklina je malá ale v místě ložiska.dá se nějak opoxydem částečně zalaminovat?stejně jako zalít epoxydem vnitřek krku?Je mi jasný že to nikdy nebude ok ale jsem ochoten jisté riziko podstoupit :-)dík

      0 0
      • kubad  

        vyztuzit zevnitr to asi pude, ale todle bych fakt neryskoval :-(

        0 0
        • jecnak  

          Nevim, k cemu by ti tam byla jeste ryska ;-) Ale taky bych to neriskoval.

          0 0
          • Obi-wan  

            hmm no jasné mám jinou ale tahle se mi válí v šuplíku a je mi jí líto že se nesveze byla dobrá nějaký FSA 350g krk je karbovový ale lepený, není to mono,čelní náraz do auta co mi nedalo přednost no štípanec je hned nad ložisem není skrz je to od místa lepu krku.No tak nevím no a i kdyby můžete doporučit nějaký epoxid?

            0 0
            • juli  

              Velmi namáhané místo, bez možnosti kvalitního vyztužení. Neopravovat bez sepsání závěti!

              0 0
              • Obi-wan  

                až tak?co provrtat a zpevnit čepem

                0 0
                • juli  

                  To fakt nevím. Špatně se to posuzuje. Myslím, že nikdo nedá ruku do ohně, za opravu v takovémto místě :-(

                  0 0
            • mountaineer  

              Vyfot to a dej to sem,takhle se to neda posoudit. Jinak samotna pryskirice nic neresi,urcite bys musel pridat i uhlik.

              0 0
        • Evilcleaner  

          tak bych tam žádnou rysku nedával:-D

          0 0
          • kubad  

            u mě je vsechno tvrdé :-)

            0 0
          • Alibaba  

            To já bych to zase naryskoval – ne nadarmo se říká dvakrtá měř jednou řež (i řeš)…

            Na každej pád tohle místo je dost klíčový, „neopravoval“ bych. Víte jak dopadl Senna, když mu „slepili“ řídící tyč, že.

            0 0
            • pepek  

              „slepili“ řídící tyč"? – to je zajímavý, povídej…

              0 0
              • Alibaba  

                No že se mu prej blbě jezdilo, tak mu přeřízli řídící tyč, upravili a znovu svařili. Alespoň v oficiálních pramenech se to uvádí. I Když sympaťák Frank nechtěl slyšet o tom, že by šlo o příčinu havárie…

                0 0
                • pepek  

                  Aha, tak to jo..........a nepsali „v oficiálních pramenech“ taky to, že Armstrong nebyl na měsíci, ale v jenom v Hollywoodu? (Jinak to mohla být asi tak možná volantová tyč a ne řídící)

                  0 0
                  • Alibaba  

                    Jistěže „volantová“ v automobilové terminologii nejsem studovanej…No každej nemůže bejt Šroubek.

                    0 0
                  • DaSnail  

                    Lance pravdepodobne nebol

                    Neil pravdepodobne bol

                     
                    0 0
                  • Alibaba  

                    Ještě pro nevěřícího Pepka: http://formule1.auto.cz/…ch-casu.html

                    To je jenom české redakční zprostředkování, na netu je podrobností dost, máš-li zájem, vyhledej si…

                    0 0
                    • kubad  

                      protože obžaloba nedokázala s dostatečnou přesvědčivostí zlomení tyče řízení prokázat

                      asi bych sem netahal fantasmagorie a hypotezy typu Denikena :-)

                      0 0
                      • Alibaba  

                        Já bych to sem zase tahal, i když jen jako personifikaci. Když si Luddy na upraveném karbonu zlomí vaz, určitě se objeví podobná hypotéza…

                        0 0
                      • Extremist  

                        Nosná konstrukce tyče řízení byla rozřezána, položena níže a znovu svařena dohromady tenčím kusem oceli, jakostně horším v porovnání s originálním materiálem.

                        0 0
                    • pepek  

                      Ale jo, takových spikleneckých teorií je neurekom. Ale holt to nikdo nedokázal, takže platí spíš to, že narazil spodkem na zem, ztratil přitlak a šel ven.

                      0 0
                      • Alibaba  

                        To taky nikdo nedokázal jen je to poholdnější příčina. Každopádně na soustavě řízení nic neřezat, nesvářet a nelepit, na tom se snad shodnem, né ??? (vyjma zkrácení řidítek)

                        0 0
                        • kubad  

                          zase bych to nepřeháňěl, u kvalitně a profesionlně provedené opravy může být pevnost lepší než u nového výrobku :-)

                          0 0
            • Alibaba  

              Jo a „dvakrtá“ je krhůtsky dvacetkrát – kdyby někdo nevěděl ;-)

              0 0
    • drtyc  

      to bude necim od L. v abecede je to hned za K jako karbon.

      takze bud to bude lesteni nebo lamani.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.