Na koloshopu jsou opět k dostání pláště s kevlarovou patkou Schwalbe Racing Ralph 2.1 a to za celkem solidní cenu 675 Kč.Dneska jsem je přivezl,tak jsem na ně zvědavej.
Na koloshopu jsou opět k dostání pláště s kevlarovou patkou Schwalbe Racing Ralph 2.1 a to za celkem solidní cenu 675 Kč.Dneska jsem je přivezl,tak jsem na ně zvědavej.
Ja tez. Dle dokumentace je max. pressure 55psi. Coz treba Fast Fred ma az 70, myslim. Napis pak, skutecnou sirku.
ktery z tech Schwalbe ma tu „pogumovanou“ patku¨?
Ralph
Je jich vic a je to u nich napsany.
jo taky sem si je chtel koupit, ale rikam si ze maj nakej moc melkej vzorek tak nevim, asi koupim IRC za 4kila a budu mit pokoj, sou 2.25…
Vetsi nez fast-fred, nejsou to uplne semislicky. Vypadaj dobre, do blata ale ne.
675 … no, dnes jsem je u nas videl. Za 1600,– Sk :)
to nic:-),u nas v jinak super kramku jsem se ptal na sram PC59 a ze prej 800 a neco,tak jsem jeste jednou zopakoval ze chci PC59 a ze jo,ze prej to souhlasi:-)
Jsou to ty s oznaceni Light ? Muzete je nekdo zvazit ? – Samozrejme nove-
Vazil jsem ho na kuchynske vaze :) Vazi zhruba jak vyrobce uvadi 470–480g akorat sirkou je ten plast tak 1.95"
na tom koloshopu je s tim oznacenim Light uvedena hmotnost 450g
470g je info z www.schwalbe.com
no a ty mas to z koloshopu s oznacenim Light ?
On je bracha kupoval na koloshopu a ono se stejne jine provedeni nez light nedela.
aha, tak na koloshopu jsou mystifikatori. Ted mam Explorer Supersonic a uvazuji o dalsim plasti – bud zase ten stejny , nebo Twister SUpersonic nebo prave ten Ralph
Doporucil bych zustat u tech contiku, bracha ma s tim ralphem spoustu defektu (pichnuti) a nebo hroznou smulu na defekty.
no ty Explorery jsou dost blbe na silnici a jelikoz pri kazde vyjizdce jezdim nekolik km po silnici tak bych neco s vhodnejsi vzorkem
Na silnici jsem Ralfa vyzkousel a jede fakt dobre. On je vubec dobrej az na ty defekty. Ja uz bych radeji sahnul po 2.25" to uz by aspon sirkou mohl odpovidat poctive 2.1"
no on i ten Explorer ma 2.1 pres spunty viz. thread o nem tady par dni na zad.
Ja jsem Explorera mel ale ralf je jeste uzsi, spunty ma nizke a jeste nejsou moc do strany.
No, tak jsem koupil dva, sice o neco levneji – 1400,– sk :(, uvidime jak to bued s temi defekty. Behun vypada docela dobre. Vaha, vazil jsem v prodejne tri kusy , 488, 495,505 gramu. Sirka mereno suplerou 49.5mm (ne pres stuple). Contik explorer 2.1" maasi 47mm. Tudiz, je o neco objemnejsi. Chci ho na asfalt/sussi povrchy v lese, no uvidime co z toho bude.
Nedavno jsem koupil RR v 2,25 verzi lirht. Neco vic je tady: http://www.bike-forum.cz/forum/forum.php?…
zatim se zda, ze 2000km prezijou (i ten zadni). Jedou fakt skvele (po silnici taky fakt dobre), do bahna to moc neni, ale da se.
Som pocul, ze moc nevydrzia… Ja mam teraz IRC Serac 1,95 light (asi 490g) a su super. Nic lepsie som do teraz nejazdil.
Vzorok vyzera dobre. Este aka je realna sirka a aka je cena ?
teda mě to přijde jako totální vražda! šírka není víc než 1,8. Na nějaký velký klopení zatáček radši s těmahle pláštěma nemyslet. Jedou rychle a ve všem, akorát z nich mám pocit nestability. Jezdím ho zatím na předku, dozadu se neodvažuji ho dát, nejsem sebevrah. Minimálně tu 2,1, ale ta bude v realu 1,9. Něco jsem napsal do recenzí… zatím najeto 1800 a vzorek stále ok, ale vpředu vydrží všechno dlouho. PS. Gary Fisher je letos dává na všechny modely, i na ty nejdražší…
vzdycky rikas jak se bojis seraca a po kazdy technictejsi pasazi rikas sakra,serakista drzi:-)
přece se dobrovolně nezrakvim :-) nahrazuji nedostatky pláště technikou :-)
Potvrzuji tve zkusenosti s timhle plastem. Blatiste sjezdy je potreba sjizdes opatrne, ale to je vec vzorku. Holt stuple jsou stuple. Ja mam 2.1" a krome tehle ruznych vahovych kategorii jsem zjistil jeste jinou, nemilou vlastnost. Na kolese v obchode mel 49.5mm, na mem zadnim ma 48mm, a na prednim 46mm. Vsechny jsou totez 2.1". No nic, budu muset je prehodit, jeste zjistim, jestli je to zavislost dle hmotnosti (pocitam ze jo), a kdyz se sjedou, tak koupim 2.25". Ale uz ne tady, v Bratislave. O 400 vic je uz trochu moc, nebudu zivit prekupniky.
Hmm, nevim proc ale na jednom miste (zadni kolo) mi plast mirne hazi. Na prednim kolese ne. Nelibi se mi to, a osma na rafku to nebude. Kontroloval jsem to.
Rád bych oživil tohle téma, nechci zakládat nové a prosím, neříkejte mi ať s tím jdu do bazaru, vím že to tam nejspíše patří ale chcu znát pár vašich názorů :)
Tak tedy – rád bych koupil sjeté Racing Ralph 2.25 s červenými pruhy, jestli je teda někdo má. Chci zkusit jak takový plášť sedí na 17mm ráfku, a jak to bude vypadat na kole. A na takové laborování nechci dávat 2k za nové pláště. Pláště můžou být sjeté vzásadě jakkoli, jediná podmínka je aby nebyly poškozené (říznuté) aby se daly nafouknout a nějaký metr na nich ujet. Máte je někdo? Vím že tu jsou pláště s pruhy celkem neoblíbené, a proto na otázku „nebyly by lepší RR v 2.1“ asi dostanu jasnou odpověď, že?:) Momentálně jezdím Maxxis Overdrive, jsem s ním docela spokojený, na silnice je super, lehký terén taky zvládá, ale na kameních už moc jistý není a v bahně nepoužitelný. V bahně sice dobrovolně nejezdím, ale když člověk jede polní cestou a narazí na bahnitý úsek tak to projet proště musí :)
Nazdar RR 2,25 jezdím.Na 17mm ráfku sedí dobře, jen při menším tlaku ( 20 psi ), lehce plave.Nestává se to často, musím najet na hranu apod.Na 19mm ráfku drží lépe.Co se týká bahna, je plášť dostačující.Jezdím spíše pláště s malým vzorkem a RR je pro mě traktor:-)
díky, nízké tlaky nefoukám, takže toho plavání bych se tedy bát neměl. RR je docela traktor to jo, ale po semislicích mi to přijde jako „nejsilničtější“ teréní plášť. Prostě vhodný plášť na lehký terén, občasné přejetí těžšího terénu a díky třísměsi bych se nedivil kdyby na asfaltu odvaloval stejně dobře, jako můj současný overdrive. Jen chci zkusit ty pruhy, na některých kolech se mi líbí pláště s bílými pruhy, ale bílé by na moje kolo nesedly a fotku kola s červenými pruhy jsem ještě neviděl. Proto sháním sjeté protože si nedovedu představit jak to bude vypadat… tak co chlapci, kdo je má?:)
Tak si kup novy a na silnici je máš sjety do tydne ;-)
to jdou se vzorkem tak rychle dolu?? Jsem tu nedávno viděl fotku RR jetého na asfaltu po 4kkm a byl tak v půlce… tak jak to je?:D
Někteří přehánějí:-)
Prohledej historii a uvidíš, že tam najdeš od velmi malých výdrží do 1tis. km až po opravdu velké přes 4tis. km (při sjetí do mrtě klidně i více).
Takže se ve výsledku nedozvíš nic.
Navíc se to liší i dle ročníku, jsou rozdíly i mezi triple compound a triple nano compound.
A 2011 mají stejně novou směs PaceStar (také třísměsové), takže výdrž může být zase úplně jiná.
Mně 2008 (triple compound) UST 2,25 vydrží kolem 3,5tis. km a měním chvilku před polovinou vzorku. A to samé mi vydržely i na celopevňáku s dost asfaltem.
Tak to jezdím nějak špatně já na nich nemám ano 1000 a zadek je v půlce :-(
Teď jsem obul na zkoušku Michelin xcr ust tak nasávám zatím jsem jenom dušoval ale chci to do budoucna odbourat..nesnáším píchání
len aby vsetci hovorili o zadnom plasti :)
Já mluvím o zadním. O předním totiž mluvit o výdrži nemohu, protože na předním pláště sjíždět nestíhám a vždy tam přijde nějaký jiný dříve z jiného důvodu, takže ani netuším kolik na předním by to dalo.
ano ved to…ale necudoval by som sa, keby nejaki extremisti, co davaju ralphom 4–5tis km to mysleli tak, ze predok-zadok bud striedali alebo hovoria o prednom…
Ty se v nich orientuješ? Jaké jsou tyto z kupkola http://www.kupkolo.cz/…,1_1787.html
Ta cena je krásná.
Těžko říci. Kdyby seděl popis, tak to jsou 2008 (2007 byl jiný vzorek a od 2009 směs je triple nano).
Jenže on jim ten popisek téměř jistě nesedí, takže to budou spíše 2009 nebo ještě spíše 2010.
A rozdíl mezi 2009 a 2010 si nejsem jistý. Technické parametry jsou teoretické stejné, oboje triple nano směs.
Ale dle 2010 NN 2,4 UST se mi zdá, že 2010 směs je měkčí než starší (lépe drží, rychleji se sjíždí). Jestli je to ale i u RR nevím.
Já tu mám ještě pár kusů 2008 2,25 UST a to proto, že jsou o pár milimetrů širší a většinou i o pár gramů lehčí (záleží kus od kusu). A 2010 tu mám jeden, ale ještě nenasazený.
Cena je normální. Je to obyč (papírová) dušová verze, ty byly vždy levnější.
O něco dražší jsou double defense a UST verze.
Mimochodem, já jsem u tohohle plášťě navážil 430g.
Nikdo neříká, že se za týden 4000 nedá najet. Jen bys musel jezdit denně 20 hodin průměrem 28km/h
není to tak hrozný, na ralfovi mám namotáno cca ty 4t a má to za sebou zhruba ze 2/3. kombinace terén/asfalt. a potvrzuju, že na nízkým tlaku se na tom na silnici nedá moc jet – plave v zatáčkách docela dost.
Takže nejlepší bude, když koupíš 2 nové kousky 2011 s PaceStar (dostupné už jsou) a pak nám poreferuješ jaké jsou.
nekoupím :) teda koupil bych, kdybych věděl že se mi pruhované budou líbit. Ale dokud to nezkusím tak to vědět nebudu. A pokud ty pláště do úplného sjetí vydrží ty 4kkm, tak to při mojem ježdění znamená asi 2–3 roky, a jezdit dva roky na pláštích které na kole vypadají jak pěst na oko se mi nechce :) proto sháním ty jeté…
tak si na ty svoje pláště nakresli ty pruhy fixou a hned budeš vědět jak to vypadá :) a když se to nepovede smyješ to lihem a zkusíš jinou barvu
jj. Jezdím je také a pro mě jsou to nejlepší pláště do lehkého terénu. Do většího bahna nepoužitelné (nebo jen s velýma potížema). Jel jsem na nich (nebo lépe řečeno musel jet) Krále v roce 2009 a víc jsem se válel než jel.
Nekupoval jste někdo v poslední době Racing Ralpha EVO 2,1 ročník 2009 nebo 2010? Hledám kde můžu a všude už jen TLR 2011 který mi nejde nasadit :((
Přijde mi, že tyhle Performance verze nejsou tubeless ready, ale jistý si nejsem.
JJ, tyhle jsou obyč ale „jen“ Performance,to znm. jednosměsové. Já sháním třísměsovou verzi EVOlution (Triple Compound Carcass)
mám tyto navíc,,kdybys chtěl http://www.kupkolo.cz/…i_89684.html