Nemáte někdo tenhle rám,docela bych do něj šel a uvítal bych pár vašich pro a proti.
Nemáte někdo tenhle rám,docela bych do něj šel a uvítal bych pár vašich pro a proti.
K te otazce se pripojuju. :)…sam o nem uvazuju…
taky jako příznivec oceli se o něm rozhoduji jako o kandidátovi na rám, ale až tak na podzim :-( hlavně by mě zajimalo, jestli je opravdu znát ten soft tail… třeba v porovnání s XC fully a XC HT
No asi vam vubec nepomuzu, protoze tohle khs jsem nikdy ani nevidel. Ale k te oceli tolik: zatimco letos a loni byla ocelova jen zadni stavba (http://www.khsbicycles.com/04teamst.html) – zbytek je alu – tak jeste v roce 2002 byl tenhle ram celoocelovy (tusim True Temper OX2). Ale hodnoceni ma skvely (na mtbr). Ja osobne bych ale sel radeji do FS. Tohle mi pripada jako kros = polovicate reseni (jen muj nazor, takze doufam, ze se do me nepusti priznivci krosu a softailu).
tak to dík, tím pádem to pro mě padá :-( kombinovat ocel a dural…
Co mas proti? By me to docela zajimalo, jak to maj vymysleny :)
Z principu je přední rámový trojúhelník hliníkový kvůli váze, ocas je ocel, protože pruží. Snažil jsem se jinak podívat do pár katalogů kde je mám nafocené a zdá se, že je to vážně vařené kov na kov. Takže je otázka, jak to bude (nebo nebude)držet.
Jestli se nepletu, tak jeden TEAM ST má"scret".Třeba se podělí o zkušenosti.
Jo jo…ma ho – aspon podle recenzi… :)
neni to k sobe vareny ale lepeny jestli se nepletu
Cim? Jak?
Zadni stavba je vlepena do mufny stredu. Technologicky postup bohuzel nikde neuvadeji. Byla o tom uz debata na starem bikeforu
Taky by me to zajimalo. Na netu se da najit tohle: ..an aluminum front triangle bonded to a chromoly rear…
bonded pokud vim muze znamenat i svareny, ale klidne i neco jineho…
bond = lepit,pojit,spojovat… ale svarovat jsem nikde nenasel
zkus treba http://slovnik.seznam.cz ja tam nasel treba bonded contact – přivařený kontakt
Ale jasne, ze to muze znamenat jen spojeny atd. cili chtel jsem rict, ze ta veta v angl. nevypovida o nicem
Nedalo mi to a hledal jsem v archivu BF a nasel tohle :)
název příspěvku: re: zadni stavba datum a čas: 2003–06–17 07:15:41
autor: MARIN Sakra to je ta zadni stavba pridelana do spojek nebo jak se jim
povedlo svarit Cr-Mo s Al ???
Odpovědět
název příspěvku: re: re: zadni stavba datum a čas: 2003–06–17
07:25:25 autor: Vilém Vypada to jako bys urizl Al zadni stavbu asi 3 cm za
stredovou trubkou a dovnitr vsadil CrMo zadni stavbu. Jak to bude drzet , tezko
rict. Je to v podstate takova mufna.
Odpovědět
název příspěvku: re: re: zadni stavba datum a čas: 2003–06–17
10:08:26 autor: radek no, tot otazka: je tady nejakej technolog ohledne
spojovani kovu? jestli se vubec styk kovu CrMo ocel – Al slitina da
svarovat…Dalsi alternativy jsou pajeni a lepeni (Scalpel ma tusim taky
karbonovej zadek lepenej do Al mufen…) a mozna jeste zalisovani…
Odpovědět
název příspěvku: re: re: re: zadni stavba datum a čas: 2003–06–17
10:15:27 autor: MARIN No jo ale u Scalpela pracuje ten karbonovej kus zuzenej
do planzety jako cep v tom zuzenem miste a u KHS takhle bude pracovat ten
spojnespoj ocele a hliniku …
Odpovědět
název příspěvku: re: re: re: re: zadni stavba datum a čas:
2003–06–17 10:21:13 autor: radek zkousel jsi KHS? Ja jo (trosku, prodavac ze
me byl dost nervozni), a pripadalo mi, ze se spodni trubky ohybaji cele, jako
listove pero, a ne jen v bode, kdeškonci ta „mufna“, nebo jak tomu budeme
rikat :-) zdalo se mi, ze se to deformuje jako luk, ne jako bodovy zlom, a
u Scalpelu je to podle me totez, protoze profil se smerem k zadni patce
vyrazne zuzuje… trajektorie zadni osy pri propruzeni rozhodne neni jako
jednocep :-))))
Odpovědět
název příspěvku: re: re: re: re: zadni stavba datum a čas:
2003–06–17 10:22:09 autor: Vilém Pruzit by mely dolni vzpery zadni stavby.
Ten CrMo dil tam bude podle me lepenej. Ale co udela rozdilna teplotni
roztaznost kovu a hlavne jestli se ten hlinik nevymacka, to by fakt musel
posoudit nejakej technolog.
Odpovědět
Takze se to moc nevyresilo, mel by sem napsat nejaky stastny majitel.
Mám Comp ST 2004,mám na něm najeto 2100km (od 14.5.05) a zatím to drží.He he.
Mám Team ST 02(true temper OX2,tedy poslední celoocel.Jsem s tímto rámem nadmíru spokojen.Při jízdě ve stoje,nebo při dupání absolutně nepocitíš nějaké houpání,při sjezdech zaručuje cca 40mm zdvihu celkem solidní komfort.v těžším sjezdu se musí s ST manipulovat jako s HT(žádné jumpy to rozdně nepobere.jako mínus bych předhodil celkovou"měkkost ".Toto si myslim,že při kombinaci AL+crmo možná odpadne.Ten rám ovšem celově dozajista ztratí na té eleganci,kterou se vyznačují ocel.rámy
tou měkostí myslíš celý rám nebo jen zadní stabu? A co ten tlumič,dá se nějak seřizovat? a jak je náročný na údržbu?
celej rám je dost měkkej,při opravdu silném záběru do pedálů se viditelně prohýbá…tlumiš se štelovat nedá,někde jsem četl,že se dá pořídit nějakej štelovací/asi ještě na sar.bkfr/…údržba je přesnadná-občad rozšroubovat,očistit,promáznout.Klidně se na to dá i vybodnout,projeví se to akurát takou neplynulou chůzí tlumiče.Je to takový nenáročný,bezproblémový komponent;o)))
občad je občas,to víš ne? ;o)
Jo – takze jsi prave potvrdil spravnost MORATI reseni.
spravnost jakeho reseni?
Ta planzeta dole – cele zpevneni konstrukce u softaila Morati…
Takže když si koupím KHS a rozklepu ty hliníkový mufny do plochy, ušetřím cirka 60kKč!!! ;)
no, takze uz jen rozklepat ty Al mufny. Jestli se ti to povede a vydrzi to, tak ti dam tech 60k, :-))
Tak ja uz to mam jisty…uz to urcite nasledujici dlouhou chvili nekoupim…takze hodne stesti tem, kteri to budou zkouset…
Nevíte kde by se dal sehnat na netu? Případně kde ho koupit v Praze?
Mrkni k dovozci – www.idsport.cz – tam se pripadne zeptej nebo si to tam zjisti :)
v praze je meli v 901 v Lidicky u mostu..
kdyžtak je tam objednaj…