• timi

    Ahoj všem, jel sem do servisu na garanční prohlídku. Prý to kolo rozeberou do šroubku. Máte s tím někdo nějaký zkušenosti, je to pravda? Nejsem moc důvěřivej a raději si všechno dělám sám. Ale na takový věci jako vycentrovat kola nemám vybavení, tak proč ne, když je to zdarma. Myslíte, že kdyby se garanční prohlídka neprovedla, postihne to nějak záruční dobu?

    0 0
    • Barbanek  

      Myslim ze garancka neni povinnost ale vyhode. sam sem ji take vyuzil pro zkontrolovani vidle atd. ale do zarucaku se to myslim nepsalo takze by to na zaruku vliv mit nemelo.

      0 0
    • fousac  

      urcite se stav… kolo by spravne meli rozebrat do sroubku, zkontrolovat jestli se spatne nevybehavaj konusy atd. , urcite dostelovavaj razeni, dotahujou co se da… jak a kde to delaj uz je jina otazka… do zarucaku se garancka pise (u meridy urcite) a pokud by si na ni nebyl, asi by byly problemy s uplatnenim zaruky… normalne se dela tak po 100–300km, tak to protahni co nejdyl, aby se (pripadne) stihlo projevit co nejvic pripadnych vyrobnich vad…

      0 0
      • Žanek  

        Na garančku se určitě stav, ale nevěř tomu, že kolo rozeberou do posledního šroubku. To by nedělali nic jinýho. Spíš tam jde o to, že po cca 100 km si všechno sedne a trochu se zaběhne. Na garančce ti seštelujou řazení, vycentrujou kola, seřídí brzdy a poutahujou, co se dá. Nic víc, nic míň. Ale nemůžu souhlasit s tím, abys to protahoval co nejdýl. Na výrobní vady máš záruku 2 roky, ale pokud ti třeba upadne klika po, dejme tomu 1000km bez seřízení, tak je potom jen tvoje chyba, že´s na garančce nebyl. Na novým kole je daleko větší pravděpodobnost, že se něco povolí. A může být za shopu seřízený sebelíp. Od toho taky ty garančky jsou..

        0 0
        • enjoy  

          kdyz ti po 1000 km upadne klika tak je to urcite tvoje chyba ale to te vubec nemusi zajimat.jestli ti v cyklokrame budou tvrdit ze na garancku musis jinak ti propadne zaruka tak jim never,jenom to zkousej.ale nerikam ze je duvod nejit na garancku.

          0 0
      • Evilcleaner  

        představa že se někde rozebírá komplet kolo pri garančce je dost naivní. ano všechno se kontroluje, dotaženost závitů, vůle a pochopitelně běžné věci jako řezení, brzdy.

        EDIT: ach to datum:-(

        0 0
    • blue  

      pokud si schopnej si kolo doma rozebrat a seridit sam, tak bych se na servis vykaslal a nedelal si nejaky iluze o tom, jak tam ta garancka dukladne probiha…

      0 0
    • timi  

      Jel sem na ni dnes. Mam najeto neco malo pres 280km. Moc se jim to nelibylo, pry rikali po 200km. Asi sem to preslechnul. Zadnej problem s tim nebyl. Byla tam spatne sestelovana predni kot. brzda uz z kramu (nakrivo prisroubovanej trmen, telo brzdy), to sem si doma poopravila a jinak snad v poho. Uvidim, co z nich vypadne.

      0 0
      • enjoy  

        maj kolikrat spoustu kecu,na to jim vis co.nejakejch 300 kilaku to je nekolik vyjizdek,oni si asi myslej ze se ti kolo stihne za tech tvejch 80 kilaku rozpadnout a ze se na nem zabijes.

        0 0
        • timi  

          Jasne, mas pravdu. Vlastne sem si novy koupil z duvodu, ze sem se na starym dostal desnej strach jezdit.

          0 0
    • dave  

      By mne zajímalo, jak jste přišly na to, že kolo rozeberou do šroubku????? Pokud vím, tak naopak všechno od šroubů až po lanka a niple dotahují, protože si to sedá, t.j. že vzniká vůle a tudíž se to povoluje. To kdyby ti to na garančce pokaždý rozebírali tak bys tam chodil každý týden.

      0 0
      • timi  

        Nejakej prodavac to tenkrat rekl. Prislo mi to jako hloupost, ale asi chtel dat najevo, ze tam skutecne pracujou. Kolo je pry v poho. Prijde mi, ze je vic dotahle hlavove slozeni nez bylo. Proste to nechodi tak volne, ale snad je to dobre. Akorat bych potreboval poradit, jak a cim mazat retez. Za ten mesic sem na to ani nesahnul. Ted je to cisty, promazany a chod je vyrazne hladsi.

        0 0
        • enjoy  

          kup si chain star v maly lahvicce.je to levny a dobry:-)

          0 0
        • timi  

          Dik za tipy, ja na to vzdycky matlal akorat olej na sici stroje a vubec nemel predsatvu co je to zac a jestli je to vhodny.

          0 0
    • dave  

      Docela se mi osvědčilo mazivo New lubricant chain racing wax. Je to taková malá lahvička, ale vydrží hooooodně dlouho. Je to sice trošinku pracnější, musí se na každý článek nanášet zvláš? a nechat cca. 3 hod. zaschnout. Pak jenom lehce stáhnout hadrem a jede se. Proti sprejům to vydrží fakt dlouho. Znovou nanášim až tak po 300 km, což je proti sprejům docela rozdíl. Tam bylo sucho po 60ti km. Ta lahvička stojí cca. 70,– Kč a já jí mám už 1/2 roku.

      0 0
      • timi  

        Predpokladam,ze pri kazdem mazani retezu se musi nejprve sundat, vycistit a namazat. Jeste promyslim tu rychlospojku. Treba to bude jednodussi nez pokazdy sundavat zadni kolo.

        0 0
        • dave  

          Člověče ty bys všechno dělal tak strašně složitě!! Proč bys sundaval kolo, nebo ještě k tomu řetěz????? Kup si za dvě stovky myčku na řetěz, dej do ní trochu jaru + voda, umyj, otři, nech vyschnout, namaž, nech zaschnout, zbytek stáhni hadrem a jede se!!!!

          0 0
          • timi  

            To taky existuje??? Musim na to mrknout. Ja se zaseknul na hadriku s trochou jarove vody. To sou dneska ale vymozenosti.

            0 0
            • dave  

              No jasně, že existuje. Mají to v každém bikeshopu. Nekupuj nic drahýho, stejně je to všechno od jednoho výrobce a myslím, že ti může být úplně jedno, jakou máš na myčce značku. Hadříkem nevyndáš ten bordel ze záhybů a jiných, blbě přístupných míst v řetězu. Tak maž a? nezadřeš :-)

              0 0
              • Barbanek  

                Me osobne se pracka moc neosvetsila. davam prednost cyklostaru a hadru Jednou za cas sundam retez a umeju.

                0 0
          • enjoy  

            jediny duvod proc bych uvazoval nad prackou by byl ten ze bych byl nejakej estet a zalezelo by mi na tom aby byl jak ze skatulky,protoze na vydrz retezu nema nejaky prani vliv.

            0 0
            • ravo  

              Pračku jsem používal do té doby, než jsem začal používat rychlospojku. Dneska považuji pračku za „opruz“, rozpojit řetěz a vyčisti jej je jednoznačně snažší…

              0 0
              • marhi  

                Pánové jste slečinky. Na garančce vám tak maximálně něco dotáhnou. Já si všechno udělám sám a líp, jen do centrování se neženu jelikož oni na to maji lepší vercajk. Rozpojovat řetěz kvůli čištění mě přinejmenším udivuje. Řetěz normálně peru v pračce na to určené a spokojenost. Používat vodu s Jarem je amaterismus. Na ocel není nic horšího. Já bud použiji ten humus co s pračkou dodávají ale jinak to meju vlastním čistidlem. Smíchám petrolej s konkorem. Výsledný produkt vyčistí a zároveň namaže. Jenom je to strašná patlačka. A druhý den namažu hustým olejem. Po mytí tam mám jen takový mikrofilm. Řetěz je potom hlučný asi jako šepot květin.

                0 0
                • enjoy  

                  maj lepsi centrklic vid?kdybys nebyl slecinka tak si to vycentrujes podle spalku.jinak,nikdy neperu,jenom mazu a neslysim taky nic,mam to vyzkouseny od nic netusicich chodcu:-)ale ne ze bych je nejak ohrozoval,to ne:-)

                  0 0
                  • marhi  

                    Podle spalku ano. Ale jak to vycentrujes aby to nehazelo nahoru a dolu. Podle spalku jsem to vzdal. Sem tam povoleny drat to ano, ale osma? Vím je to v rukách, ale tohle si odpustím.

                    0 0
                  • blue  

                    co kdyz nemam spalky? ;-)

                    0 0
          • vsn  

            stačí to utřít hadrem…

            nicméně 300 km ani náhodou … kolikrát ani 30 km…

            problém je, že v bordelu asi nevydrží žádný mazivo :( (nebo poraďte jaký) – dokud se maze vodou s řídkým blátem tak to jakz takž jde … jak to zaschne tak je zle… nebo pokud to není voda s blátem ale jenom bláto tak to je taky špatný.

            0 0
    •  

      no ja sem byl na garančce a bylo to na prd,rekl sem jim akorat par veci na ktery sem si zrovna vzpomel,jako treba ze mi trochu hazi zadni kolo a spatne to brzdi a tak,ale za chvili sem tam s tim šel znova,protoze sem nasel dalsich x vecí ktery se povolili,spatne to prezazovalo,po­volenej stred,povoleny pedaly a kliky atd,na hodne z tech veci sem tenkrat jeste nemel naradi,ale ted si to už radci delam sam,kazdopadne na garancku by se jit melo,u nekterejch vyrobcu se to pise do zarucaku a kdyz to neni a neco se stim kolem stane a chces to reklamovat tak te s tim poslou nekam zes nebyl na tej prohlidce, a k tomu retezu,prvni tri mesice sem ho mil aspon dvakrat tejdne.po 800 km odesel,a ted uz na to kaslu,navic je brzo tma a nemam na to cas

      0 0
    • Joseph de Sax  

      vždycky jim nějaká kurvítka pak zbydou, když to začnou šroubovat a pak neví, kde to přijde dát…tak ti to pak bude zase chybět…avotomtoje.

      0 0
      • vasek80  

        To už je skoro nekrofílie

        0 0
        • Joseph de Sax  

          ti nikdy žádné kurvítko nezbylo, když jsi dával něco dohromady a nikdo ti při tom online neradil???

          0 0
      • Evilcleaner  

        měl jsem tě bloklého, což jsem bohužel zrušil abych mohl nahlédnout do tvého lehce rasistického vlákna, což byla chyba. jak se tam dívat, tak tě odblokovat. takže rychle zpátky do zaběhaných kolejí:-)

        0 0
    • se-se  

      Tady v poslední době snad probíhá nějaká soutěž, kdo exhumuje starší a pitomější vlákno

      0 0
      • vasek80  

        Jo a soutěží jen jedinej soutěžící. Zatím vede…

        0 0
      • kubad  

        ne to není soutěž to je jeden senilní stařec hraje nějaké pitomé hry :-(

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.