Doposud sem měl V – brzdy, teďka mám hydr. Deore, to škrtání, zvětšující svou intenzitu, po sjezdu je normalní? I když sem dělal všelijaký špumprnágle, tak to dělá furt. Najel sem cca 150 km, těsně před garančkou a mám 160mm kotouče.
dík za radu
Doposud sem měl V – brzdy, teďka mám hydr. Deore, to škrtání, zvětšující svou intenzitu, po sjezdu je normalní? I když sem dělal všelijaký špumprnágle, tak to dělá furt. Najel sem cca 150 km, těsně před garančkou a mám 160mm kotouče.
dík za radu
Mělo by stačit dobře vymezit vůli mezi destičkama a kotoučem! Zmiň se o tom na garančce a taky se koukni jestli nemáš „ohnutej“ kotouč. Me to dělalo taky a v servisu mě řekli, že pokud to takle nepůjde tak maj na to nějaký frézky a těma zarovnaj ty dosedací plochy na vidlici a vzadu na rámu.
Tak jediné,co jsem pochopil je ,že ti po sjezdu škrtají kotouče o destičky víc,než při normální jízdě.A ptáš se jestli je to normální.No vzhledem k tomu,že je to nový kolo,tak si to chce asi všechno sednout.K tomu bych se vyjádřil tak,že jeto běžné,ale ne normální.Myslím že po seřízení by to mělo být ok. Vzhledem k tomu,(a teď je to čistě moje dedukce)že jde o hydry ,tak po sjezdu,když více brzdíš,tak se zahřeje kapalina a ta lehce stlačí destičky k sobě,což by mohlo mít za účinek to intenzivnější škrtání.Nemám vlastní zkušenost-mám sprostý mechaniky BB7:-)))
Předpokládám, že ve sjezdu brzdíš a zahřívá se kotouč. A zahřátý kotouč cinká snad každý (kromě plovoucích), protože v něm vlivem tepla vznikají různá pnutí, která ho nepatrně deformují. Po vychladnutí by ale mělo cinkání přestat.
treba po cca 200km docentrovat brzdove dosticky,robota na niekolko minut
Já je mám a neškrtaj ani při sjezdu .
Ale když byly nový tak občas škrtaly , tak jsem je párkrát seštyloval , a je to v pohodě .