Zkoušel někdo nalít do manitoua(konkr. minute 1) něco jiného než originální olej?Myslím na futra(ne do tlumiče) Jsem tam nalil origoš marcošáckej olej do vidlic ale zdálo se mi že originál byl trochu hustější.
dík za zkušenosti.
Zkoušel někdo nalít do manitoua(konkr. minute 1) něco jiného než originální olej?Myslím na futra(ne do tlumiče) Jsem tam nalil origoš marcošáckej olej do vidlic ale zdálo se mi že originál byl trochu hustější.
dík za zkušenosti.
Futra na Manitou se mažou motorovým olejem SAE 5W-40, nejlépe plně syntetickým.
specifikace SEA 5W označuje plnou syntetiku… 40 – viskozitu = tekutost… cim mensi cislo, tim tekutejší olej… muzes zkusit jeste cokoliv W-30…
jinak se pouziva olej do motorek, do hydrauilickych vidli, od 2W do 10W – na kazdy cerpacce toho maj mraky…
kravina 5W – viskozitna trieda za studena 40 – VT za tepla
kukni si to na http://www.vurup.sk/…/slovak.html
Rekl bych, ze je to tak – W v zime a to druhy cislo v lete. Mam pocit, ze v manualu skarebu bylu 20W-50, ale myslim, ze je to docela jedno.
jojo, W za studena, druhy cislo za tepla a strihova schopnost.. jiank taky dle SAE J300 rozdeleni na zimni tridu a letni tridu…
kazdopadne: 0W lehkobezna plna syntetika, 5W plna syntetika, 10W je polosyntetika, 15W mineral
Ja tam davam uplne ten samy, co do tlmica… Tak mi to poradili aj v servise
Mazání vidlic Manitou:
Vyčteno z manuálu, pouze u futer je použit termín „mazací olej.“ Výše uvedený olej mi doporučil přímo pan Ždimera z Progresscycle. Není to tak dlouho, co jsme to tady řešili.
Tak to je dobra sranda:-) nebo spis cernej humor. Na vzduch. pist se potrebuje par kapek a kvuli tomu aby clovek kupoval nejmin litrovku oleje:-(( No a na futra zas neco jinyho:-( Ale dekuju za tuhle informaci, mam Blacka a co tam nalejt jsem potreboval vedet.