Máte někdo zkušenosti s vodítkem na V-brzdy s kladkou (např. http://www.acor.velo-cz.cz/…2500001_.jpg )? Eliminuje nějak výrazně ztráty, které jinak vznikají v normálním vodítku?
Máte někdo zkušenosti s vodítkem na V-brzdy s kladkou (např. http://www.acor.velo-cz.cz/…2500001_.jpg )? Eliminuje nějak výrazně ztráty, které jinak vznikají v normálním vodítku?
No né s touhle kladkou ,ale s V-brzdou Tecro která má už integrovanou kladku mám (mělsem už mám kotouč) . Úbytek tření je znát, ale musíš to víc udržovat (čístit a mazat). Pokud tam lanko nejde přesně tak po čase lanko bude možná obroušený „nařízlý“ Kladku nám ještě od Avidu na přehazce a je taky dobrá.
Nevíš jestli se dá ještě někde koupit samotná? Vídám ji jen na nových meridách a mám pocit, že už se snad ani nevyrábí.. :(
Mám na mysli ten Avid
V USA.
to je trochu daleko :-)
Dík! Svezeš mě, až budeš mít cestu kolem? 8O)))
Na strankach dovozce je. http://www.progresscycle.cz/firma.asp?…
, ale chtel bych upozornit, ze prehazovacka bez nutnosti takovych vychytavek stoji jiz od 390Kc :)))
ACOR-Na to radši zapomeň, měl jsem ji a takovej krám sem ještě na kolo nakoupil-nedávno jsem ji daroval jednomu, zde dobře známému(TT), člověku a ten se fakt dobře pobavil. Vyhozený prachy AVID-perfect, přesnej opak acoru
Hlavne jsem chtel vedet, jestli to k necemu je obecne. Ten Acor jsem tam dal jenom proto, aby vsichni pochopili, co myslim. Jak to tak ctu, tak se mu vyhnu. Kolik ten Avid stoji a kde se da koupit (severni Morava nebo internet). Diky
A to je problem…shanim kladky AVID jak blazen a za celou dobu jsem sehnal jednu…a tu vozim ja…proste Merida vi, proc je dava na vetsinu bajku…na to razeni je bezpodminecne nutna…kdo nezazil, tak nevi…
Avid kladky se totiz nak nedovazi…progresska je nak nema v nabidce…
Acoru se vyhni (kladce…ne nicemu jinemu…)
ja bych ji nechtel ani tak k razeni, jako spis k brzdam … a proto si nejsem jisty, jestli bude rozdil stat za ty prachy
ani omylem, ale jastli chceš neco připlatit a mít brzdu horší než předtím tak prosím. Jo dost dře s lankem řadícím tak si to nedovedu představit s lankem brzdícím, je o něco silnější tak si nejsem vůbec jist jestli ho tam nenásilně napereš. Další věc-na tom Véčku to drží jen v takovým pofiderním zářezu-nesvěřil bych tomu své tělo ani omylem-rozhodně to totiž na oko nevypadá že to na nějakym hrbolu nevyskločí Fakt se na to vykašli je to opravdu krám leda tak na fotku
pridal jsem to ke spatnemu prispevku … na Acor uz jsem se vyXXXX, ted uz uvazuju jenom o Avidu
oprava-kouknul jsem na tu fotku a zjistil jsem že zářez už odstranili a přešli ke klasice, tak to o tom zářezu neber v úvahu
No tak to se na tydle dva vyrobky vykasli…Avid neni delanej na takovy zatizeni…ti proste odejde…a Acor zas dre…takze taky na hov*o…vykasli se na to … radsi si za ty prachy vymen komplet bovdeny a lanka – zkoumal jsem Clarks a ty lanka jsou fakt i na pohled a dotek hladsi nez normal…
jj, ctyri stovky, to uz je docela palka … to si radsi koupim poradne spalky … diky za odpovedi
Stojí nebo teda stál když ho komersia dovážela cca 450,– ± Jenže ho už nemaj v nabídce, kdyby jsem ho viděl na pultě beru ho hned-protože fakt funguje-lehčí chod řazení a stím je asi aj spjatá větší přesnost
Kde ho koupit ale fakt nevim
Jo…ja ji mam v garazi…je…zajimava, cervena…to je asi to, co ji charakterizuje…k tomu co rekl Hanz teda doplnim…
Na hovno jsou tam jenom 3 veci – dre, privod na bovden a jeste neni na poradnym lozisku (oproti Avidovi je to cely takovy strasne jednoduchy…)
K tomu trosku podrobnej:
dre – lanko, ktere vychazi z toho kolecka nejde primo do diry, ale dre o jeden vystupek a neda se to upravit ani pilovanim…zkusim vyfotit…pochopite…uplne na hovno…treni se nesnizi…nechapu, jak to mohl nekdo takhle vykonstruovat…)
lozisko – no co dodat…
privod na bovden – no tam proste nestrcite bovden i s koncovkou…do Avida jo…do 90 stupnovych kolen taky (ty co mam ja, tak jo…pak je omotam izolackou aje to ok :))) )
…no takze proste nechapu valnej vyznam tydle kladky…kdyz to dre vic nez normal koleno…
Presne tuhle kladku jsem vozil asi 2roky na predni brzde. Za tu dobu jsem s tim nemel zadny problem. Nikde to nepridrhavalo,nevypadavalo, proste to delalo co ma. Kdyz jsem pak nasadil trubicku tak byl citit trosku vetsi odpor (treni).
Tu kladku mam ted na zimakovi u prehazovacky a tam plni svoji funkci taky bezchybne