• X-biker

    Zajimaly by me vase nazory a skusenosti s Rock Shox Boxxer 2003 a to s modely Team a World Cup. Ale klidne neco napiste i o jinych modelech. Dostal sem lakave nabidky na obe dve vidle, asi bych vzal Team protoze je levnejsi a rozdil je vicemene jen jiny kvalitnejsi povrh nohou. Kazdopadne me kazdej odrazuje ze je RS Boxxer na nic ale tak proc ho vozi tolik lidi? Tak me zajima jestli mate nekdo naky zkusenosti. Diky

    0 0
    • wroum  

      ja mam boxxera race 2003. mam trochu upravene tlumeni (par direk navic) je citliva a chodi dobre (monster to neni), tuhej je dost, lehkej taky, uchyt pevny osy je znatelne lepsi a tuzsi nez QR 20 od M. futra vydrzely rok a pul jezdeni a novy stojej i s vymenou oleje a vycistenim vnitrku cca 2000 kc. akorat trochu drncej pruziny kdyz jedes po nerovnym povrchu – neni se cemu divit protoze sou dost dlouhy. kupoval sem ji od kamose ktery ji jezdil na tech 176mm a ja ji mam na 150mm (kvuli ramu).

      0 0
    • hýbňoš  

      Rozdíl není jen v povrchu nohou ale hlavně ve vnitřku – Worldcup už je celej kovovej. Team a Race mají vevnitř díly z umělý hmoty akorát na Teamu se dá štelovat pružení ne jenom tlumení.

      0 0
      • TinkTink  

        Nemelo by to byt naopak? Ze u Teamu se da stelovat i tlumeni? (nevim…neznam…ptam se)

        0 0
        • TinkTink  

          Aby to nekdo blbe nepochopil, tak ze u Race se da seridit jenom tlumeni, ale pruzeni ne??? (todle se mi nezda…)

          0 0
          • wroum  

            ale je to tak. pruzeni (predpeti pruzin) fakt neovlivnis. stelovat jde jen utlum.

            0 0
            • TinkTink  

              Jo…takze je to tak…no dobry…pohoda :)…dik za info.

              0 0
              • wroum  

                stelovat predpeti pri tomhle zdvihu je si myslim stejne asi zbytecny. navic pera sou dost dlouhy a aby byl videt nejaky efekt tak by stelovani muselo mit slusny rozsah. na utlum je uplne stejnej bazmek jako na kazdy judine – akorat se da ztratit a pak tam rosi olej, lepsi je to vyndat a ucpat treba silikonem – po nastelovani.

                0 0
                • TinkTink  

                  Hmm…v tom rozpeti bych problem nevidel – udelat se da cokoli…ja ho jednou neprozretelne nechal na svy novy judyne (ten bazmek) a uletel mi hned po 100m…tak jsem ho tam nevozil a ani se mi to nerosilo :)…no pohoda…neni co resit…Marzocchi to neni :)

                  0 0
            • p.b.s.  

              Snad bych mozna zacal pro vsechny rozlisovat co je co komprese (tlumeni směrem dolu), Odskok (rebound) tlumeni směrem nahoru, předpětí pružin (určení minimální potřebné síly pro zmáčknutí) předpětí absolutně neovlivňuje tvrdost pružiny ta zůstává konstantní a? je předpětí jakékoliv. Předpětí pružin ovlivníš vložením distanční podložky pod nebo nad pružinu. Její tvrdost v poslední části zdvihu ovlivníš hladinou oleje – čím víc oleje tim tvrdší u konce. Vlastnosti tlumení ovlivníš hustotou oleje.

              0 0
              • TinkTink  

                Trosku moc bagatelizovany…ale v pohode…

                Jeji tvrdost ke konci zdvihu – co takhle dat jiny typ pruziny? Jinak vinutou? :)

                0 0
                • p.b.s.  

                  Tak bagatelizovany jo? Takze tlumeni je viskozni treni kapaliny kdy se pohybova energie oleje proudici restriktorem meni na energii tepelnou. Mnozstvi oleje přivedeneho k restriktoru jeho průřez popřípadě kladený odpor společně s viskozitou oleje nám určuje hodnotu tlumení.......... jeste neco mam pridat..........

                  0 0
              • X-biker  

                Moc pekne napsany :-) A kdo z vas je pro RS Boxxer Team 2003 a kdo proto abych jeste rok setril a koupil shivera? Taky me laka vaha boxxera 2,88kg. Po té co sem přešel z benesta na firebeasta mi tak zlehklo kolo že sem začal gramarit skoro jak naka ziletka (nemejte me za magora ale s mojima 60 kilama sem poznal ze lehky kolo je mnohem lepsi, sem na vahu nikdy nejak nedrzel a ted mam lehciho fulla nez kdysi HT ! ! ! a ta vaha je sakra znat, aspon pro me).

                0 0
                • wroum  

                  Shivera bych nebral. mel bych strach z upsidedown konstrukce. je to asi vec nazoru. vnitrni nohy sou nebezpecne blizko zemi pri padu, staci sutr a je hotovo. uz sem videl par shiveru ze kterych tek olej. ale jestli ses schopen usetrit na shivera tak si kup 888 – vaha jak boxxer a chod (skoro) jak shiver a vydrz vetsi nez boxxer. na druhou stranu jestli mas moznost koupit toho boxxera levne, nebal bych se toho. je to dobra a vyzkousena vidle.

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    No pockej dobra a vyzkousena. To mozna ty stary, ale ty novy levny uz prej nejsou nic moc. Jedinej, kterej aspon trochu za neco stoji je WC (to je divna zkratka:) a to jen s privrenejma o­cima.

                    0 0
                    • wroum  

                      no ale ono mezi wc a race moc rozdilu neni: moznost regulace komprese, jina povrchova uprava vnitrnich nohou, asi o 150g nizsi vaha a dvounasobna cena. vnejsi nohy, futra, korunky, pruziny, osa…sou uplne stejny.

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        A celej vnitrek, chod, zivotnost… :)

                        0 0
                        • wroum  

                          zivotnost UPLNE stejna (i kdyz to nejsou vidle delany na vydrz). chod bych nerad hodnotil alebrz sem na wc jel jen parkrat a nikdy zadnej extrem. jinak me boxxer chodi velmi obstojne az k dorazu. poladit de taky, akorat potrebujes vrtacku – urcite znas vrtackovy tuning

                          0 0
                  • hanz  

                    já mam shivera a příští vidle bude zase shiver. O tom poškození-píčovi.a O tom upside down- to je veliký plus-kdo nejezdil na upside down at nekecá O těsnění-tečou všechny vidle a bartoníček patří mazi nejlepší dodavatele nahr. dílů na své produkty-zkus si sehnat těsnení na RS-v nejlepším případě si 2měsíce počkáš.

                    TAKŽE JSEM PROTO ABYS POČKAL A KOUPIL SHIVERA PS:jednoho jsem zahlídl tedka v bazaru

                    0 0
                    • wroum  

                      jezdil sem na shivroi asi pul hodky. chodi to dobre ale rekni mi ty vyhody upsidedownu. jinak mas pravdu ze tecou (nebo zacnou tyct) vsechny vidle ale olej stejne jako voda tece pouze dolu. takze zatimco u klasicke konstrukce ti budou ven tahat olej jenom nohy z upsidu to potece vic.

                      jinak upside postrada jednu „korunku“ a jedinou vyhodu teto konstrukce vidim v mensi neodpruzene hmote. asi je to vec vkusu. ja osobne bych to nechtel. radsi 888

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Psat jsem to nechtel, ale pritakam rad :)

                        0 0
                        • rider  

                          osobně jsem se nedávno ptal jednoho profika, jak dlouho že vozí toho shivera a co s ním za tu dobu dělal..odpověď: Asi 3 roky a za u dobu chtěl jednou vyměnit olej , ale ten co tam byl už dva roky byl úplně jako babyoil, takže ho tam nechal…vsjo

                          0 0
                          • Pá-dlista1  

                            To sami ti rekne jinej profik o boxxerovi. Ja tomu celkem verim. Ale taky jsem videl dost jinejch pripadu. A ze bych musel po kazdym opreni kola rovnat vidlici… :( Ja bych proste Shivera nechtel i za cenu lepsiho chodu. Tot muj nazor.

                            0 0
                      • hanz  

                        Samozřejmě že je to věc vkusu, ale jak podotýkáš že jediná víhoda je v menší neodpružené hmotě tak právě té přisuzuji ty vlastnosti upside downu. Shiver má dost velké průměry nohou což si myslím, že dožene tu absenci jedné korunky. S tím olejem máš pravdu-k tomu nemám co argumentovat, ale jak jsem napsal Bartoníček je v tomle směru dost v pohodě. Motokrosové šavle se postupem let skoro všechny ustálili na systému upside down-což také o čemsi svědčí. Na shiverovi miluji ten chod a to nemá ani 888. Mam pocit že 888 je jenom stará ohraná písnička který přidali 2cmm zdvihu a načernili nohy. Tím nechci říct že je horší než boxer nebo něco jiného jen to není nic převratného.

                        0 0
                        • Pá-dlista1  

                          Koukals na 888 obema ocima? Ne ze bych se ji zastaval, i kdyz se mi libi, ale… Ten tvuj dost velky prumer nohou je 35mm, tj. stejne jako u 888ky. Takze tu mame stale absenci jedne korunky. Ten lepsi chod shivera nepopiram, ale 888ka ma prej lepsi chod nez Monster. (prej, protoze ja to nepoznam a chod 888 mi staci:) 888ka je podle me osekana odlehcena vidlice pro zavodni pouziti, pri solidni zivotnosti a s predchozima modelama toho moc spolecneho nema. Poslechni si nekoho kdo presel z boxxera na 888ku, co ti k tomu rekne.

                          0 0
                          • hanz  

                            Každej kdo přešel z rs na marcošku ti to řene žejo, a nemusí to bejt zrovna 888. A tím průměrem jsem myslel vnější nohy-protože u upside down jsou v korunkách vnější nohya-s mnohem větším průměrem než vnitřní nohy na klasice. Kdežto klasika je „uplá“ za nohy vnitřní. A právě toto dle mého nuluje tu absenci jedné korunky.

                            Přesto bych tě ale poprosil o vysvětlení toho rovnání řidítek-nějak to furt nemůžu pochopit.

                            0 0
                            • Pá-dlista1  

                              Ne riditka, ale vidlice se zkrouti a pak ji zas musis celou povolit, srovnat a dotahnout. To je celkem normalni i vidlic u kterych to jde. Ale kdyz jsou treba lepene nohy a korunka, tak rupnou.

                              0 0
                              • hanz  

                                No to jo, ale shiver právě nic lepenýho nemá-takže jsem to v tom příspěvku asi blbě pochopil a patřilo to k boxerovi?

                                0 0
                                • Pá-dlista1  

                                  Ne, ale prave u Shivera to musis delat po kazdym padu a mozna ne jen po nem. (Nevim, nevozim jen koukam kolem a posloucham kamarady). Jako kazda vidlice ma neco. Kamaradovi (spis znamemu) se oloupal elox a upadl uchyt na kotouc.

                                  0 0
                                  • hanz  

                                    Shivera vozim ještě s kámošem a neděláme to ani jeden-znamená to snad že nám něco hrozí?

                                    ps: skus zapnout icq, hodil jsem si tě do userlistu

                                    0 0
                                  • blue  

                                    ze uhodnu, kterej znamej to byl? :-)

                                    0 0
                        • wroum  

                          mensi neodpruzena hmota tam je ale je to opravdu minimalni rozdil. vnejsi nohy na boxxera vazi fakt malo (tak 0,8 kg). kolik asi maji vnitrni nohy ze shivera? 888 je uplne nova vidle a s predchudcema toho moc spolecnyho nema. mel-li bych se rozhodnout mezi shiver-888, nevaham ani vterinu a beru 888. v motokrosu jaksi nemusi hledet na nejaky to kilo navic takze ta vidle ma stejny system, ale to je tak vsechno.

                          0 0
                          • hanz  

                            No v tom motokrosu jde asi hlavně o vlastnosti a né o kila to máš pravdu, ale asi proto teda je všechno upside down. Shiver taky není zrovna pírko-přiznávám ale ******* to taky neni-cca 3,8kg se skráceným krkem na shit plastový kuchynský váze.

                            Já bych si vzal zase shivera. Ale ono to je dodře protože kdybi jsme všichni jezdili stejný věci byla by to dost nuda a výrobci by začali degenerovat a nevivíjet jiný lepší komponenty atd.

                            0 0
                            • Pá-dlista1  

                              No nevim. Mozna by spis mohli prestat vymejslet nesmyslny ptakoviny a soustredit se na opravdovy vyvoj. Kolik lidi treba pouziva ruzne blokace, zmeny zdvihu a omezovace pruzeni pri slapani a pri tom nemaji jinou alternativu nez si koupit vyrobek s necim co nepotrebuji nebo prave skocili na spek (nejlepsi je v Suntour, mas vidli se vsim co si jen muzes prat a jeste ovladane z riditek. To vsechno jen za cenu o malo prevysujici cenu konkurencni luxusni vidlice, ktera ovsem narozdil od Suntouru je odpruzena:)

                              0 0
                              • hanz  

                                Na 99% souhlas to 1% je za ty omezovače houpání, je to eště v plenkách, ale pro lidi co si taky rádi hodí pořádnej švih je to přínos-minimálně psychologický

                                0 0
                                • wroum  

                                  a co rikas treba na PRO PEDAL v tlumicich fox. me to pride jak kdyby to bylo totalne na hovno. pocit z jizdy je fakt prisernej. prijde mi to uplne tupy.

                                  0 0
                                  • Pá-dlista1  

                                    Me taky prijde, jako by se vytracela podstata pruzeni. Mohli by dat na pevnaky nejakej element, kterej by se pri poradny prde ohnul nebo zlomil (vlastne to tam uz je, cely je to z toho delany:) a vyjde to levnejc a je to i lehci.

                                    0 0
                                  • hanz  

                                    na propedalu jsem neseděl, nevím. Jezdím teď spv, musel jsem si zvykat a hodně štelovat-jinak to spv jezim jenom kuli tomu že bylo na kolu se 130/146 zdvihama a bylo na to dost dobrý hodnocení na mtbr. Dneska už jsem rád že ho mám-odjel jsem na tom i drásala a bez něj by to byl asi brutus.

                                    0 0
                            • wroum  

                              v podstate mas pravdu :-)

                              0 0
                            • X-biker  

                              Tipek od kteryho mam ram a ktery shivera jezdil a ted ma 888 mi RS jednoznacne vymluvil a tim to je asi tak 50:2 proti RS takze muzem ukoncit debatu RS Boxxer nechcu nezz mit problemy jako ze s marzocchi sem zatim zadny nemel jebu na RS. Diky vsem co se zapojili do diskuze.

                              0 0
                        • TinkTink  

                          Hele chlape, uplna pohoda, ale co se tyka cestiny, ses…vis co :o)))

                          Takova „vYhoda“ by ti dala pres d***u :o)))

                          0 0
    • Kejmil  

      Zdarec chtěl jsem se zeptat jaký je lepší olej na mazání noh u Boxxera zda-li 10WT, nebo 15WT ?Jaké množství do každé nohy? Píšou 10ml, ale není to málo, když do epiconu se lije okolo 15ml a to má menší průměr noh i menší zdvih ?

      0 0
      • Baba-Ji  

        lej dle predepsani, Epicon je uplne jina vidla, to mnozstvi oleje vubec nemuzes srovnavat.

        Ja teda leju do Totema na mazani 15wt, dle navodu, predpokladam, ze Boxxer na tom bude stejne.

        pokud chces vesti citlivost, muzes zkusit vymenit olej v tlumici patrone za ridsi.

        …a taky nezapomen striknout „par kapek“ do SoloAiru ;)

        0 0
      • Vilém  

        Co si stahnout manual? Tam bys nasel odpoved na sve dotazy.

        Odkazovany olej je tlumicovy.

        0 0
        • Kejmil  

          Pche tak to jsem kapku netrefil z tou koupi, snad to pujde použit i na mazani…

          0 0
          • Baba-Ji  

            uplne v klidu

            0 0
            • Kejmil  

              Dik,jelikož každý píše že v zánovní vidli boxxeru moc maziva není, tak to chcu asi vyměnit to mazání noh, a na rock shox strankach nějak mi nejde stahnout ty manualy, našel jsem jen nějaky tune manual pro stary model a tam nic o naplnich neni psano…Nevíš jakou hustotu tlačí do tlumičové patrony ?Jestli teda bude výhodné tam vtlačit ten 10WT nebo to bude stejné.

              0 0
              • Vilém  

                Asi spatne hledas.

                Co mas za rok jsi nikde neuvedl, ale nijak vyrazne se to lisit nebude.

                Kdyz jsem ted koukl, tak manualy jsou, jsou tam i pouze soupisky oleju pro jednotlive modely atd.

                0 0
              • Baba-Ji  

                podle Totema tipuju, ze do patrony ma prijit ridsi, 2,5 nebo 5 bych to videl. Pokud tam das hustsi, bude vidle pretlumena. U mazani je to v podstate jedno.

                0 0
                • Vilém  

                  Do tlumice pisou 5ku, na mazani 15ku.

                  Na mazani bych dal temer cokoli, jak pises, osobne tam davam 10W40 motorak, ktery zase pouzivaji jini vyrobci vidlic.

                  0 0
      • Mr.Duck  

        Jak pisou ostatni, na mazani na tom zas tolik nesejde, ja tam leju ten samej 5W co do tlumice. Vyhoda hustsiho oleje je ze lip zustane na futrech, ale vetsinou po prvni jizde se ti tam ten olej pekne roztaha at tam mas cokoliv, tkze kdyz tam nebudes lejt vyjetej z auta nebo z fritaku, melo by to bejt v pohode :)

        U tlumicovyho oleje si ale davej bacha, jeden 5W neni to samy co jinej 5W, takze tam prijde bud RockShox 5W, Maxima 5W nebo Torco 7.

        0 0
    • wilda81  

      Nemá někdo zkušenosti s cvakáním boxxera (RC verze)? Když trochu rychleji propružím, tak se vždy ozve cvaknutí. Pokud trochu povolím nebo přitáhnu kompresi, tak se hlasitost cvaknutí zmenší nebo úplně zmizí.

      0 0
    • wilda81  

      Jezdí tu někdo dlouhodoběji Charger Damper v Boxxerovi? Zajímala by mě spolehlivost a servisovatelnost.

      0 0
      • Franta  

        Staci se poptat na Pike, kde je Charger taky a Pike je v podstate ted na kazdem enduro kole…

        0 0
        • wilda81  

          Což mě právě vůbec neuklidňuje a proto se ptám co Ch.D. vydrží na sjezďáku.

          Pár lidí (i tu) mělo Pika víc v servisu jak na kole.

          A pokud už se vy*ere, jsem schopný ho opravit doma?

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Franta  

            No jestli se nepletu jedinej problem u Piku bylo „vrzani“ a uvolnujici se krk v korunce / nebo nohy v korunce, ale nic s tlumicem.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Atilla  

              Zavzdušněný charger tu měl snad každý

              0 0
    • kubajz2016  

      Ahoj nebudu zakládat nové téma tak se zeptám zde.Mam rs boxxer rc a chci si pořídit tvrdší pružinu.Vážím 90kg(váha bez vybavy) modrá pružina končí na 90kg a černá začíná na 90kg.Jakou pružinu byste doporučili?děkuji

      0 0
      • Doomek  

        Že by černou? :-D záleží jak to máš rád, já třeba vozím taky tvrdší míň se to boří, na odpalu pěkně pošle je rychlejší ale komfort žádná sláva hodně to uskakuje atd. ;-)

        0 0
        • kubajz2016  

          O to mi šlo jestli bude modrá dostačující nebo sáhnout po černé,dik:-)

          0 0
          • Doomek  

            Já bych jí bral určitě ale kupoval jsem kolo od typa cca 85kg a měl v boxxerce žlutou a byl prý spokojen nechápu jak na tom mohl jezdit já mám 80 a šla hned ven ;-)

            0 0
          • goofy  

            Není to tak jednoduché. Záleží taky na úhlu vidlice a preferencích, takže to asi budeš muset vyzkoušet.

            0 0
            • Doomek  

              Tak to nevím co bys chtěl řešit s úhlem vidle? Je to rs boxxer primárně na dh bike kde je akorát rozdílný úhel hlavy který je stejně plus mínus na novějších kolech to samé. jediné co, tak je dobré řešit spolupráci vidle s tlumákem

              0 0
              • kubajz2016  

                Můžeš více rozvést spolupráce vidle s tlumičem?.tlumič vozim rock shox kage rc

                0 0
                • wilda81  

                  Kage je základní tlumič a tomu odpovídá i funkce. Doomek ale asi myslel, že budeš řešit ať ti oboje chodí cca stejně.

                  A k té pružině. Mám 86kg bez výzbroje a jezdím červenou. Po výměně MC za Charger Damper, bych ale asi mohl v pohodě fungovat i s měkčí. S CH.D. se vidlice nepropada jako s MC.

                  0 0
                  • Doomek  

                    Jop jop přesně tak, já mám boxxer RC s modrou a do tlumáku vivid šla 450lb a sedí mi to krásně :-)

                    0 0
                    • Doomek  

                      Jinak wildo ten tracer co máš v profilu ohh to je ale šukézní stroj :-) dřív jsem měl m1 pak m3, je jich tak málo že budu ještě dlouho čekat než splaším m16 :-(

                      0 0
                      • Doomek  

                        Teda sorry pak m6 na tom nezáleží ale jsou to stejně nejkrásnější rámy

                        0 0
                    • kubajz2016  

                      V rs kage rc mám pružinu taky 450lb (450×3.0) když koupím černou do boxxera mám koupit 500lb do kage nebo stačí tu 450lb stáhnout na zavitech??

                      0 0
                      • Franta  

                        Urcite nic nestahuj na zavitu tlumice, ten rozsah je minimalni a nemel bys to dotahovat buh vi kam. Proto se prave vetsinou laboruje s vyberem spravne pruziny.

                        0 0
                        • kubajz2016  

                          Ok.nevíš o kolik otáček matici můžu max.stáhnout?v ma­nuálu jsem nic nenašel

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                          • novas752  

                            Nejlíp co nejmíň. Čim víc jí předepneš, tim víc se ochudíš o reakci na drobné podněty, takže jen aby tam nebyla navolno.

                            0 0
    • Doomek  

      Tak to už ti neporadím, na to jsou tu jiní teoretici :-) bude už záležet na více aspektech rámu a tvých preferencí. Každopádně já bych tam nechal 450 a uvidíš, zas obyčejná fedra není zas tak drahá záležitost ;-)

      0 0
    • Breakpain  

      ROCKSHOX BOXXER WC DebonAir

      • takže hoši, asi je někde chybka. Dostal jsem echo, že by ve vidli mohlo být málo oleje ⇒ kontrola, vylití (ano, bylo ho méně), nalíti 10ml do každé nohy… a přijde mi, že vidle je najednou tvrdší … ?

      Zdvih je cca 205mm s tím, že 5mm od konce je doraz, takže je tam 200mm chodu, SAG 10% odpovídá 20mm … tedy tohle mi přijde OK

      postup

      • nafoukaná vidle (nechal jsem ji tak)
      • povolení šroubů spodních nohou → poklepání → vylití oleje
      • sundání nohou, očištění, nakapal jsem pár kapek na molitan, natřel gufera Sram Butter → nasadil nohy → nalil do každé nohy 10ml 0–30W a utáhl šrouby…
      • když jsem utahoval šroub levé nohy (vzduchová noha), přijde mi, že se mi vytlačilo pár kapek oleje kolem šroubu (že bych tam udělal přetlak?? kolo bylo zakloněný

      Dotaz na někoho, kdo se v tom běžně vrtá, mám někde chybu? Nebo když tam bylo méně oleje, bylo to prostě měkčí a teď je to tvrdší, bo je ho tam více a musím překroutit komprese?

      0 0
      • Stingray  

        To by ten olej udelat nemel, spis jak jsi to vsechno namazal, tak se trochu zvetsily odpory. Trochu to pojezdi a pak bych to az resil. Vidle je funglovka, ne?

        0 0
        • Breakpain  

          Ano, voňavka, dělal jsem to jen kvůli kontrole, jestli tam toho není málo ;) … kolega to možná trefil, gufera jsem patlal hodně .)

          Takže jo, pojezdím :)… díky

          0 0
      • nksh  

        Nedal jsi moc vazeliny na ty gufera? Sram Butter mi prijde jako slusny lepidlo

        0 0
        • Breakpain  

          jo dal, nešetřil jsem … tak to bude ono :D má smysl to rozebrat nebo se to vyběhá?

          0 0
          • allrose  

            no problémek by mohl být..nanešením většího množství na molitany se „zacpou“ a tolik nemaže olej a vazelína by mohla „natáhnout“ molitanky při skládání do futer,které by to mohlo "přidírat

            takto mi přišla foxka od švece po reklamaci,chvilku jsem tomu dal čas (nové nohy,pouzdra a těsnění) a pak objevil toto a po výměně molitanů se chod okamžitě zlepšil

            byla jen lehce tupější

            skřípnutí se mi také povedlo při skládání a je cítit,že to není ono,tak jsem zase rozebíral..

            0 0
            • Breakpain  

              Dával jsem to nahoru na tom guferu a zase jsem toho nekydal obří kvantum… (ale nebyl to tenký film) v nouzi se nato mrknu.

              Když vypustím vzduch, vidle chodí luxusně lehce… jen je to tužší, když to nafoukám na původní tlak, co jsem tam měl. Přijde mi, že když to teď fouknu o 10psi méně, chová se to tak, jak jsem byl zvyklý …

              Tedy ten tužší chod jakoby exponenciálně rostl s rostoucím tlakem, co do toho foukám. Někdo mi poslal uni návod na SETUP Boxxeru pro Norco (ten by mohl být dost podobný, protože vidle není nijak přepákovaná)… No a oproti setupu jsem měl kompresi z otevřené polohy na cca 12–14 kliků a v návodu doporučovali 0–5 kliků. Po výměně oleje se blížím tomu setupu, (tzn ubral jsem kompresi…). Takže to na mě opravdu působí, že to množství oleje „něco“ změnilo, anebo jsem se subjektivně pomátl :)…

              Kdybych měl nacucaný molitan vazelínou / skřípnutý molitan – tak by to hádám dělalo neplechu po celou dobu nezávisle na změně tlaku, který do vidle nafoukám… mi přijde.

              0 0
              • Atilla  

                A máš namazaný pístek?

                0 0
                • Breakpain  

                  Asi ne? … Byl by obrázek toho, co jsem to měl namazat prosím?

                  0 0
                • Breakpain  

                  Věcná, vadí něčemu, že jsem odskok nastavil na nejpomalejší a pak sundal spodní nohy? Teď koukám, že v manuálu píšou odskok nastavit na nejrychlejší a pak sundat nohy… by mělo být teoreticky jedno, ale našel jsem tenhle rozdíl…

                  0 0
                  • embi  

                    IMHO je to jedno. Ale co neni jedno, aby se ta vidle skladala nafouknuta:)

                    0 0
                    • Breakpain  

                      Psal jsem, že jsem ji ani nevyfoukl ;-), to vím, ale to bych poznal, přišel bych o zdvih :).

                      0 0
                    • wilda81  

                      Něco se nějak zásadně změnilo proti minulým ročníkům? Nenapadá mě důvod proč by mělo nafouknutí vadit…

                      0 0
                      • Breakpain  

                        No, myslím, že narážel nato, že když ji před rozebráním vyfoukneš, tak bys ji měl nafoukat, než nasadíš spodní nohy. Pokud ji budeš foukat až po sestavení, pravděpodobně dojde k tomu, že tam bude podtlak, špatně se vyrovná komora vzduchu a vidle nebude mít plný zdvih, ale bude tam třeba 1–2cm chybět.

                        0 0
                        • Mr.Duck  

                          To je uplne jedno, komory se ti srovnaji tak ci tak kdyz prejdes ve zdvihu pres ten vyrovnavaci „dimple“, potazmo u stareho boxxeru pri uplnem roztazeni. Jedina beznejsi situace kde ti vidlice pritvrdne kvuli negativce a nebo zustane ve zdvihu je kdyz mas ve vzduchovy komore moc oleje.

                          Nafoukat pred nasazenim spodnich nohou bys mel proto, aby ti vzduchova shaft nezajela dovnitr a ty se pak s nasazenim spodnich nohou nemusel ***** zbytecne :)

                          0 0
                          • Breakpain  

                            Mno mě se snížil zdvih a nešlo to spravit, dokud jsem to nerozebral, nenafoukal… Tak nevím, ale propružení jsem udělal, projel to a nepomohlo to (ale stalo se mi to u Lyriku). Hádat se samozřejmě nebudu ;-), ale to jsem z toho vydedukoval…

                            0 0
                            • Pedro404  

                              Nejde o vyrovnání vzduchový komory, ale o to, že se ve spodních nohách, který sou vzduchotěsný, po složení se zastrčenejma kluzákama a následnym nafoukání vytvoří podtlak, kterej vidlici tahá do zdvihu nezávisle na vzduchový patroně. Dá se to vyřešit i strčenim zip pásky pod gufero, aby se dovnitř moh dostat vzduch, popř. u vidlí s air release tlačítkama stisknutim tlačítka.

                              0 0
                              • wilda81  

                                +1

                                0 0
                              • Breakpain  

                                Jo, tohle jsem myslel :-)

                                Bože, ona stačila bzzz páska… to snad ne :-( … :D

                                0 0
                                • Stingray  

                                  Lepsi je lekarska jehla

                                  0 0
                                  • novas752  

                                    jehlou snadno můžeš něco škrábnout, nejlepší je na to cca 4mm stahovačka která má už docela tuhý konec – nikoliv tvrdý ostrý jako jehla – ale neni ještě moc tlustá. Gufero očistit, stříknout silikonem/brunoxem a podél vnitřní nohy tam zoubkama směrem k noze natlačit špičku pásky asi 1cm hluboko.

                                    0 0
                                    • Stingray  

                                      Pouzivam ji pres deset let na primazavani gufer skoro pred kazdou jizdou a nikde jsem nic neposkrabal :-)

                                      0 0
                                      • Mr.Duck  

                                        Není to trochu zbytečný tam před každou jízdou cpát jehlu? Pochybuju že bys tím nějak poškrábal vnitřní nohu ale myslím že těsnění to udělá víc škody než užitku.

                                        Tak jako tak by pro vidlici bylo lepší tam nic nestrkat a za ušetřený čas občas sundat spodní nohy, vyčistit a namazat jak se patří. Zabere to 10 minút, vidlice bude chodit líp a eště dýl vydrží :)

                                        0 0
                                        • Pedro404  

                                          Fakt to dáš jak se patří za 10? Mně to trvá tak 20–30, páč odpojení, připojení a následný vystředění brzdy (zaprcanej PM), pořádný vyčištění a odmaštění vnitřku a očištění molitanovejch kroužků.

                                          0 0
                                          • Atilla  

                                            A proč sundáváš brzdu? :) sundej páčku, stáhneš nohy a jedeš

                                            0 0
                                            • wilda81  

                                              To mi přijde lepší oddělat třmen. Nic ti pak neblemba na spodních nohách a nehrozí zamsteni desek.

                                              0 0
                                          • Mr.Duck  

                                            Brzdu sem do toho asi nepocital, ale to prida dve minuty? Myslim ze co mi ten proces vyrazne urychlilo byl brake cleaner :) Je to vsechno jen o opakovani, za 30 minut sem mel kompletne rebuildnutej Reverb :)

                                            0 0
                                            • novas752  

                                              Dobrej robot. :)

                                              0 0
                                              • MnemonicJ  

                                                netuším jak uvnitř vypadá Reverb, ale KS Lev Integra rozhodně netrvá o nic dýl :)

                                                0 0
                                                • Mr.Duck  

                                                  Podle totohle myslim ze to bude celkem podobny.

                                                  Reverb je celkem easy na servis, jen to chce dobry naradi, nektery casti patrony jsou z vosku, ale jinak na tom nejdyl trva premluvit IFP aby dobre klouzal :)

                                                  0 0
                                                  • MnemonicJ  

                                                    Některé části jsou z vosku? To teda zlatá Integra :D To je doknce možná návod, podle kterého jsem to poprvé řešil. Ono je to ve skutečnosti fakt jednoduchý zařízení. Už třetí servis mi nezabral víc jak půl hodiny. Stačí mít představu, jak to uvnitř vypadá a správný nářadí (jak píšeš Ty). Kolikrát už jsem tady viděl nabídky na sedlovky za rozumný prachy (a těch 125mm co mám bych klidně vyměnil za víc) ale když vím, jak je ta sedlovka jednoduchá na servis, tak se mi jí moc měnit nechce.

                                                    0 0
                                        • embi  

                                          presne tak, nejaky primazavani…

                                          mnohem lepsi sundat obcas spodni nohy a skladovat kolo vzhuru nohama.

                                          0 0
                                          • Stingray  

                                            Takze vidli nemazes a obcas sundas nohy abys namazal, jo? A neni to voser? :-)

                                            0 0
                                            • Mr.Duck  

                                              Je to doporuceny postup :)

                                              0 0
                                              • Stingray  

                                                Misto mazani sundavat nohy? Mozna u tebe kdyz jsi kazdej den osum hodin na trailech, me to staci sundat dvakrat za rok..

                                                0 0
                                                • Breakpain  

                                                  Toš to na tom moc nejezdíš, spodní nohy by měly jít dolů v rozmezí 30–50h dle toho, jakou sodu tomu dáváš.

                                                  0 0
                                                  • Stingray  

                                                    Mely nemely, po triceti hodinach to dela malomalokdo a pro mi jezdeni to bohate staci. Jednou za rok olej na pistek a jednou za dva vymenit tesneni a olej v tlumicove casti a nazdar. Pro beznyho uzivatele je to nesmysl. Kdyz se nic nesere, tak do toho nelezt :-)

                                                    0 0
                                                  • Mr.Duck  

                                                    Tak to ja to nedelam zas o tolik jinak. Pistek vice mene neresim, kdyz menim pocet tokenu tak zkontroluju ze to neni uplne suchy, jednou za rok to rozeberu a tlumic tak jednou za dva. Mozna dvakrat do roka bleed tlumice (nikdy jsem nejak neregistroval ze by bylo potreba, ale pomuze to predejit bouchnuti mechyre). Jen proste nemazu spodni nohy a jednou za cas je sundam a namazu jak se patri. Myslim ze kdyz mazes pred kazdou jizdou, rekneme ze ti to zabere minutu, tak nad tim stravis vic casu nez kdyz jednou za dvacet jizd sundas nohy a vycistis to :) A kdyz uz si v tom, tak po treba dvou mesicich intenzivnejsiho jezdeni vymenim stiraky a vim ze vidlice je v dobrym stavu a chodi jak ma.

                                                    0 0
                                                  • Stingray  

                                                    To nerozporuju, nohy za dvacet minut nevymenim. :-) Kdyz nenamazu pred jizdou, tak to je dost citit. Mel jsem Float 34 a ta byla bez namazani uplne tragicka, 36 je o dost citlivejsi. Jehlou se dostanu pod stirak a nemusim nic strikat silik. Olejem, ktery stirak stejne setre a futra jsou vicemene porad suchy (pokud nesundavas casto nohy..)

                                                    0 0
                              • Mr.Duck  

                                A nebo nejakym rychlejsim dh :)

                                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.