moc mi nejde dohlavy jaky je rozdil mezi 1300 a CRX. a ktery je lepší?????
moc mi nejde dohlavy jaky je rozdil mezi 1300 a CRX. a ktery je lepší?????
Sem laik na RB, ale myslim, ze 1300 je lehci a CRX hezci, ale je tu dost jinejch odborniku, co je vozej…
rozdil je v doporuceny pouziti a geometrii, uz to na foru psal kdysi tusim sam Petr Heinik, tak si to zkus najit… mozna to ale bylo jeste na starym, nepamatuju si to dobre
Nekdo tady psal, ze 1300 je na 100mm vidli a CRX na 80mm a krome toho je fakt super, taky do nej pudu!!!
tak to teda neni pravda. CR1300 je na 80 vidlu a CRX je na 100. Ale lepsi je mit na CRX aspon 120. Jinak je rozdil vahovej CR1300 – 1300 g a CRX 1400 g. Moje CRX ve velikosti L ma 1951 g se sedlovou objimkou. Jinak je opradu velice pohodlne a ma skvěly odpich.
myslis ze je na nej 120 lepsi?mam vidli na 100mm a se sagem je to akorat.kdyz vidli locknu tak je to malinko az nepohodlny.
No ono to asi tak normalne neni. Ja to mam tak proto, ze mam vidli z 75 mm zvedlou na 100 a celkova delka od stredu naboje ke spodni misce je asi o 15 mm mensi nez klasicke 100 mm vidlice. Navic zavadim jenom spickou klipsny. Takze kdyz koupis normalni 100 vidlu a naslapy, tak je to asi bez problemu. Jinak ja jsem zavadil za 3 dny asi 4 krat a to jenom ve vyjezdu.
Já mám na CRX 80mm vidli a chrochtám si… Botou ani pedálem jsem o zem nikdy nevzal.
Tak to jsi mne potěšil…!!! Ale po tom krožku se přece přeptám. Kdybych si chtěl hrát s geometrií. Nakonec znám jednoho s pevnou vidlí a ta má vždálenost osa náby, vrch korunky 370 mm a taky neškrtá.
Ja tam mam 125mm a taky neskrtam :-))
Dle vyrobce CRX pro zdvih 100mm, 1300 pro 80mm.Jinak třeba CRX má frézovanou vzpěru zadní stavby.Jinak vic jsem to nezkoumal.
A co vahove????
Fakt tady nedko psal, ze je to vobracene!!! Ale nevim.
Je to tak jak pise Dejv. Nevite, co udela 80mm s CRX?
střed u klik bude usazen moc nízku o bude se ti v terénu občas stávat, že zavadíš nohou o zem.
Hmm, já to tak budu mít, tedy CRX a 80mm Marušku k tomu. Jo, láska je láska :-). Je fakt, že když jsem zkoumal geometrii, tak je u CRX osa šlapacího středu o 5mm níže. Jinak je ta geometrie CR 1300 a CRX v podstatě shodná, včetně hlavové trubky a rozteče vidlice, rozuměj vrch korunky-osa náboje. Liší se bv ůhlech a to o půl a v délce zadní stavby. CRX maličko delší. Tak to pro začátek zkusím se starejma klikama abych si neorval nový XT a když budu skrtat napadá mne zvednout spodní misku hlavového složení na vidlici nějakou podložkou. Na krku vidlice mám rezervu nějakých 20–25mm. Tak by to mohlo jít a vidlici by to nějak víc namáhat nemělo. Chce se mi zeptat jestli už někdo náhodou takový kouzla zkoušel :-).
Duratec dodával na jeden ze svých nejmenovaných rámů právě takovej kroužek, kterej potřebuješ
Dík, jestli víš trochu víc, tak mne nakopni, jinak začnu pátrat. Díky za směr.
souhlas, je to i na jejich strankach. ohledne vahy tady Petr Heinik psal ze 1300-ka ma mit v laku 1550g (vcetne laku, patky, loga RB ,asi bez sedlovyho upinaku, misek hlavovyho slozeni) a CRX o 150g vic. byla to nejaka „normalni“ velikost, snad L-ko.CRX by melo byt take tuzsi (diky te CNC zadni stavbe).
CR 1300 ma take CNC zadni mustek,jen jinak tvarovany(nahore).Jinak zuzovana hlava.U CRX je konstantni vnejsi prumer hlav.trubky.Mozna vetsi prumer spodni trubky-tohle nevim jiste,tak sorry!Toz tak…
ve velikosti S.