Kámoš mi tvrdil,že objel blok po rovině touhle rychlostí na starým olpranu a že to má změřený tacháčem. Samozřejmě sem se mu vysmál,ale nějak mi to pořád leží v hlavě.
Tak kdo z vás ho kdy překonal? Je to vůbec možný?
Kámoš mi tvrdil,že objel blok po rovině touhle rychlostí na starým olpranu a že to má změřený tacháčem. Samozřejmě sem se mu vysmál,ale nějak mi to pořád leží v hlavě.
Tak kdo z vás ho kdy překonal? Je to vůbec možný?
zřejmě slušný oddíl :)
A jak se jmenuje kamarád? Franta? ;o)
Jára Cimrman
Myslel sem Raboně :o)
:D
nene
Pepa Saxů
A já myslel, že Olkyc :-)
co se divis ja treba cely blok na kole i preskocim… a neni to tak tezke… kdybych se snazim tak preskocim i 3 bloky :)
Nevěřim ,ukaž! :)
pojd se vsadit ;-)
pokud nemyslíš bloky na psaní, ale blok jako ulici, tak bych se taky vsadil :D
pise blok myslim blok :D
:D
Jenomže to nepíše, jaký blok, nebo blok čeho má na mysli.
Zkus se projet na jeho kole, jak mu ten tachometr meri.. :D
Sem mu taky tvrdil,ale on má maturitu,takže přece umí nastavit tachometr. I když podle jeho teorie natavování tam musel mít tak 30ky
Stačí 2 magnety.
ale on má maturitu,takže přece umí nastavit tachometr dík, hned mám krásnější večer :D:D:D
„Tak tady máš, mladej, koště a půjdeš zamést halu.“
„Ale já jsem inženýr!?“ říká novej.
„Aha,“ škrábe se mistr na hlavě, „tak já ti to ukážu.“
:)
8o)
Ať kamarád jede na Olympiádu, zatím se tam jezdí kilák rychlostí 58,8 km/h http://www.youtube.com/watch…
Na pohodu.
Dokaž to! :D
Aby ses nedivil. jIri je tu od nepaměti BF guru chrtího bajkování :D.
Přesně tak :D. Onehda jsem prohnal olkyce i s reprošema.
Tady, UCI světové rekordy na dráze http://www.uci.ch/…1/layout.asp?… , takže teoreticky to možné je, prakticky je to v případě hobíka na rovině vyloučené.
Ona je to historka z dávné minulosti.On bohužel není a ani nikdy nebyl hobík,na kole vůbec nejezdí a už tak deset let sedí u počítače, nebo v hospě. JJ,to je život…
Pokud je historka z dávné minulosti, věřím tomu, Olpran dělal rychlá kola a jezdili na nich borci, kteří by tohle asi dokázali – nejmenuje se kamarád Mike Kluge?
Další vysvětlení by mohlo být takové, že ten kamarád je takový tragéd, že těch 60 byla kadence šlapání.
Na nejtežší převod uplně běžně…
je , opravdu je to možný -zadej do tacháče obvod kola 1000 mm a zvládněš to taky s prstem v nose.
chyba, praveze obvod musi nastavit co najvacsi ;)
ty si konstruktér?
Bravooo :-D
vždyť má pravdu?!
ked svetová kapacita vo všetkých oboroch ludskej činnosti krom akupunktury tvrdí že 1000mm stačí, tak stačí. ;o)
V tom případě budu trochu rebel a budu si stát za tím, že nestačí :)
Aby na ďábelském stroji nepřibyl těžký kulomet :D. Pak bys viděl, že stačí i 7,62mm :).
už nemá místo. jedine že by vyhodil patentní pikslu na hašlerky ;o)
No ty vole…:D
Tak to by neudělal, už kvůli mně ne. ;)
na tebe kazdej kasle… aha takze proto ty haslerky ;-)
Tak to nekašle, ale ikdyby někdo.., pořád lepší než z vysoka se*e, jak na Tebe Juro.
to bylo hodne laciny, ze ;-)
máš štastie že toto neni zlatovlákno. by si poznal její hněv…
dylít
myslis fjuryjus enger? :-D
jop. a lokanlok, lokanlok, lokanlok… ;o)
Z vysoka sese?
Na tohle vysokou školu nepotřebuješ, stačí základní vzdělání a hlavně ovládat trojčlenku. Ale dnešní školství spěje k tomu, že běžný vysokoškolák potřebuje k sobě schopného asistenta, který za něho tyto triviální věci dokáže vyřešit.
To existuje nějaká služba co dováží instantní asistenty s Číny? :)
ja z toho citim, ze se se-semu vysmivas a to on nema rad. :-/
to ne, sem se se se ho zastal, ne?
s obvodem 1000 mm to nedas ani rychlosti 30km/h :D
trochu fail :)
No někteří se smějou, ale podle mě to možný je. Ale muselo by mu foukat trocha víc do zad… a jestli nejezdí, tak byl ěkně vyfluslej :)) i na takovém kole se daj dělat šílený kousky a vypálit rybník načančanejm kolům .) a jejich majitelé pak jen čumí.
Ale raději bych mu to tacho překontroloval :D
Jako zimáka mám Oplran Tommy z roku 1993…Při spurtu na rovince jsem na tom zmákl vytáhnout 54km/h…to jsem ale udržel jet max. 500metrů a hotovo…navíc teda už mi nestačil převod…šlapal jsem jak fretka(má to jen 6ti kolečko)
Mno, jestli si dobře pamatuju, tak někdy kolem roku 95 dělal Olpran titanový závoďáky s „mou XC 700“ a v XTRku. Váha o fous nad 10kg a lítalo jim to pěkně…Ale nepředpokládám, že by měl tento stroj a nohy cvičeného závodníka. Po rovince s větrem v zádech ano, ale kolem bločku nevěřím.
tak jestlis udrzel na mtb po 500m 54kph, bez udelat diru do sveta. jako obcas jezdici hobbici davame na draze letmy dvoukilo nejlip nekde mezi 13–15s. a to s tim, ze cilovou caru pritahuju ocima a ne ze bych byl schopny to vydrzet jeste dalsich 300m. :-D
54km/h na biku na rovině bez pomoci větru už jsem dal taky. Akorát, že to nebylo 500m, ale jen 5m :-)
avotomtovseckoje ;-)
fakt to neni realne palit po rovine tech 500m pres 50km/h ?
tedka nemam kompa na biku, respektive dela mi bordel tak uvazuju ze bych to zkusil na silnici…
Ale jo, určitě to jde. Když to dá taková lama jako já, měřeno sigmou BC2209. Sice úsek fakt krátký (cca 300 m), ale ničím sem tomu neprospěl, tak už mě taková blbost nenapadne :D.
tak to si pak idiot pise pelhrimov dole a to ja tim padem chcu byt taky, prece nezustanu pozadu :D
Nedá se svítit :D. Ale fakt si myslím, že pokud jezdíš tak aspoň takový kousek musíš udržet. Když to dám já, tak fakt tady na BF každý :D.
no kdyz to pocita v kalkulatoru tak pro silnici je to 600W coz by jit melo ale na biku mi to ukazuje 1000W coz je hodne :D
ale kdyz co pocitam podle kalkulatoru tak jsem dneska jel za silnicarem jeli jsme cca 3km ja na 150mm fulu a v kalkulatoru mi to pocita ze jsem jel 3km s vykonem 500W a podle tepaku jsem byl teprve mezi prahy…
je to nejake divne neco malo jsem se sice zlepsil ale pred dvema rokama jsem mel sice o 10kg mene ale vykon na ANP 300W
A dáváš do kalkulátoru i jízdu v háku?
prave ze davam a to mam jeste riditka desne vysoko a silnicar byl celkem maly…
jinak jestli v zavesu nebo ne dela rozdil „jen“ 50W
doufam ze tam nepisu nejake kraviny nebo nedelam neco spatne :D
To je nějak málo, Baky říkal víc.
78kg jezdec, 13kg bike, uchop za riditka ,rychlost 40km/h
sam 562W
v zavesu 514W
ve skupine 466W
v polotonu 379W
pokud mam nekde chybu tak me opravte ale pokud ne tak to ukazuje trochu zcestne si myslim…
Co je na tom zcestné? 65km/hod na silničce s rukama dole – spurt, potřebuješ téměř 1300W. Loni při TdF říkal tuším Fery, že když „blbli“ na tréninku tak dal André Greipel 1500W, ale fakt nechci kecat, už si to přesně nepamatuju, musel bys projet archiv ČT4. Někde jsme to tu loni zmiňovali tuším s McBlackym.
Jinak podívej se na tohle dole jsou výkony za 5, 10sec atd.
Edit: myslím ty reportáže z TdF
no ze je divne ze bych jel 3km s vykonem pres 500W ne? teda podle nekterych tady…
zkusim tech 50km/h nejakych tech 500m a uvidim jestli to pujde nebo ne… 500m bude pri te rychlosti nejakych 40s ne a to snad vydrzim :D
no s tím by jsi asi mohl vyhrávat minimálně kpž v elite kategorii
00:00 … 100 wattů
00:03 … 130 wattů . . . . . . . . . . W/kg . . tep min.
00:06 … 160 wattů … laktát 0,9 … 2,33 … 102
00:09 … 190 wattů … laktát 0,5 … 2,77 … 105
00:12 … 220 wattů … laktát 0,5 … 3,20 … 116
00:15 … 250 wattů … laktát 0,7 … 3,64 … 125
00:18 … 280 wattů … laktát 1,0 … 4,08 … 138
00:21 … 310 wattů … laktát 1,3 … 4,51 … 150
00:24 … 340 wattů … laktát 2,2 … 4,95 … 164
00:27 … 370 wattů … laktát 3,7 … 5,39 … 173
00:30 … 400 wattů … laktát 5,6 … 5,82 … 183
to jsou jediný hodnoty českýho eliťáka co jsem našel, tak že jsem je sem dal možná už někde podruhé
rikam ze ty cisla musi byt nejake podelane :D
problem musi byt ve vypoctu protoze valit v haku nejakych 40km/h neni zas takovy problem… to jiste musis vedet i ty sam… staci si uvedomit kolik se vali po startu na zavodech v tom velkem baliku…
na šele mám teď záznam 45–40km/h a to bylo leháro asi 2km přitom to celý bylo lehce do kopce nevím kolik %
takze 40km/h 3km je tim padem jeste vetsi pohoda a to je tech 500W takze nevim jak to mam chapat :(
na to bych vsadil koule že jsem nejel 500w
když už ten hruška je tak sdílenej tak toho můžem využít
tak je posrany kalkulator tim padem…
no vypadá to že celkem dost
Kalkulátory jsou přibližné. Většina z nich má ve výpočtu poměrně velký valivý odpor plášťů, je to pro nějaký konkrétní posed, který můžeš mít úplně jiný.
Jízda v háku se může velmi lišit dle podmínek (za kým jedeš, jak daleko – 2cm, 20cm nebo 0,5m).
A hlavně často to není opravdu rovina, může foukat vítr dozad, atd.
Tak ale 3 minuty je něco jinýho, než pár vteřin ve spurtu. Něco tuším s primárním a sekundárním kyslíkovým dluhem by to mohlo mít společnýho…
snad to píšu správně ale nox jel 3km na 500w ?
Nepřijde mi, že by on tvrdil, že jel opravdu ty watty, spíš, že mu přijde divnej ten výpočet…
K tomu jak dalece je ten výpočet správný by se mohli vyjádřit ti co mají měření výkonu, pár lidí ho tady má (Beeda? McBlacky?).
Těžko říct, hodil jsem do toho kalkulátoru svoje prahy a víceméně to sedí. Ale zkušenosti někoho s wattmetrem budou určitě objektivnější.
hlavně bych řek, že to nebylo 500W viz. odkaz víš na wattovej záznam z pražskejch schodů
Když fouká třeba 20km/h do zad, tak ti to vůbec nemusí přijít, protože pořád to ve výsledku je 20km/h proti při rychlosti 40km/h.
Takže tohle je velmi ošemetné na subjektivní posouzení.
pokud pojedu „rovinu“ v „bezvetri“ obema smery tak tyhle subjektivni vlivy bych mel omezit ne? :) celkem me to laka vyzkouset… ne kvuli honeni ega ale ciste ze zvedavosti…
no vyzkoušej, vypadá to, že budeš b-f průkopník, který sedne na kolo, já ti fandím!
Ano, to bys omezil. Aby se tak rychle zcela otáčel vítr se zase tak moc nestává.
3km po rovine rychlosti 40km/h v haku coz mi kalkulator spocital na 500W coz mi prijde porad dost divne…
Já myslím, že ti to počítá dobře. Kdybys neměl takový výkon, určitě by jsi poznal rozdíl mezi rychlým a pomalým pláštěm. Při takovém výkonu je to pod rozlišovací schopnost a tak to samozřejmě řešit nemusíš :-)
No pokud by mu to počítalo dobře tak by jel jak viz. víš hruška šrot.
Hruška je proti noxovi slabší kus a má kliku, že nox ty jeho závody nejezdí :-)
klid prosimte i mlokCZ ti to tam naspal
nevim co te zere :)
zrovna tady jsem chtel zjistit jak je to s tim vypoctem a ty to tahnes do flamu… :(
Testy jsou Mlokova taková malá neškodná úchylka a nic proti tomu nemám. Pokud je ale zadání testu takové, aby vyznělo určitým způsobem, tak tomu v laboratoři upravíš podmínky. V reálu jsou proto výsledky takového testu nepoužitelné, protože jezdíš za jiných podmínek. Proto jsou ty rozdíly v rychlosti v reálu veliké. Silniční plášť si přece nepořizuješ proto, abys ho podhustil a mohl na něm jezdit pomalu. Kdo mlokovu úchylku zná, tak k ní taky tak přistupuje.
Dobře on!!! :o)))
Hruška?
To už jsou hodnoty, tuším 3–4 roky staré?
Podle mě to na probíraný téma nemá vliv, pokud znáš novější a někoho podobné výkonnosti tak se určitě rádi mrknem, ale tohle se spíš drží pod pokličkou?
jinak máš pravdu
Jj, vím, jenom jsem se ujišťoval. ;-)
U žádného jiného eliťáka jsem to zatím neviděl. Ale Hruškovi už to mohlo být jedno, v době, kdy tohle zveřejňoval.
škoda, že to jsou tak tajný informace, ale je to pochopitelný možná by se to dalo nazvat know how
Know-how bude někde jinde, tohle už jsou výstupy. :-)
tak proč to ti poserové nezveřejní ať se tady nemusíme hádat, že 90% bike fóra co vlastně nejezdí dá v klidu špurt na 1000W, nebo 6W/kg ani nevím co je objektivnější prostě už v tom těžce plavu :)
Nemůžeš srovnávat spurt a dlouhodobější zátěž (zátěžové testy). Ve spurtu ti vysokých hodnot dosáhne spoustu lidí, tady o jiné čísla a hlavně jiný čas. ;-)
No tak já tím nemyslel nic konkrétního, né že bych v tom měl jinak přehled, navíc dělat chytrýho když doma sám ten wattmetr nemám je zbytečný. Pamatuju si hodnoty při předloňské TdF když si Contador v kopcích dělal ze sokama co chtěl tak ty jeho nástupy měli prej 900W a při jeho kilech to je asi randál.
To bylo někde srovnání Raboně, Greipela a Cavendishe nebo to říkal Franta někde v rozhovoru. Překvapilo mě, že Cavendish měl nejmenší maximální výkon.
jasný jenže je z nich všech nejmenší, to je jeho hlavní výhoda. Při rychlostech spurtu je aero odpor klíčový, proto se taky jezdí rozjížděcí vláčky.
Jj, vím, jenom mi to přišlo v ten moment zajímavé. :-)
Na tohle si já nehraju, prostě jedu a nebo nejedu, to je tak asi vše :D.
to ja tez ne, ale kdyz uz to tu nekdo daval tak jsem to chtel zkusit spocitat… cisla vychazeji strasne ale v realu to celkem jde takze nevim kde je problem.. :D
To bude tím že jsme idioti jak píše kolega níže, jináč si to nedokážu vysvětlit :D.
Noxi je to nesmysl. 500w po dobu tří minut, to je i pro profíky s tvojí váhou celkem peklo a mezi prahy to nedává ani Contador. Loni na Vueltě psal Wiggo, že poslední dva km kopce jel na 420w a že je jeden ze tří lidí na světě kdo tohle dokáže (Cadel, AC) v jeho podání to tedy bylo více než 3 minuty, ale zase ne o tolik. A to je jezdec ProTour a je to pořád jen 420 a byl totálně na limitu. Wiggo váží 68kg, takže to pro něj je 6,17 w/kg tedy spolehlivě nad ANP
Po rovině to ale záleží víc na celkové váze, takže pro někoho kdo jezdí hodně a má kolem 100kg už to je reálné i v hobby (tedy 100kg ne špeků). Alex Rassmuses z Garminu při váze 88kg a specializaci na časovku dá 500w určitě i déle než 3mins.
co se týče efektu háku, tak tak se to odvíjí od rychlosti a ve vyšších rychlostech je efekt značný, víc než uvádíš. A dost záleží jak fouká vítr. Pokud ti foukal silněji do zad, mohlo ti to i měřit správně.
ještě k váhám jezdců, počítám u nich s minimem tuku, pak přepočty w/kg jsou porovnatelné. V protour ok, v hobby je to hodně mimo. Aby jsi to mohl srovnávat, je potřeba odečíst váhu tuku (změřenou ne odhadovanou) a nechat si cca 5%. Jak psal Kreuziger, jsou mi vidět žíly na břiše, jsem ready na giro…
viz vyše… prijde mi to divne proto se ptam… kalkulator to tak spocital… tak hledam v cem muze bych chyba…
Podle Kreuzigera jsem ready na Giro. Yes!
To už nestíháš, ale AG2R by potřebovali něco vyhrát, tak jim napiš, že jim zajedeš TDF :)
Umím pěkně pózovat s kolem. :-)
pozovat v tom jejich hnědým kitu to je výzva hodná mistra :)
Pro mě určitě nereálné, já jsem ale lemra. Za ostatní mluvit nemůžu.
Co se týká delších úseků, tak třeba na jednom konkrétním 800m úseku, kde je prvních pár metrů nepatrně z kopce a pak už čistá rovina, že jsem málem chcípnul, když jsem to jednou odvisel na biku celé v háku bez spadnutí rychlosti pod 40km/h a nad 50km/h se nejel ani metr a nad 45km/h jen málo.
s reaktivním pohonem na bázi hrachové kaše? :)
Asi po něm chtěl tachometr průměr kola a on tam zadal obvod… chtěj vůbec některý tachometry průměr a ne obvod? :-)
jinak tady jde pekne videt uroven BFka
kdyz se rozjede diskuze absolutne o hovnu tak piše kazdy protože kazdy to hovno ví :D
jak je odbornejsi diskuze ci problem, tak je tam max 10 reakci..
+1
Najdi si „bike shed painting problem“ (nebo Parkinson's Law of Triviality) :)
:-))
To je proto aby vynikly tvé příspěvky, protože ty víš všechno! ;o)
:) na takovým dreku je problém dosáhnout 50km/h na pár sekund. Natož 60 a zatáčky…
Dnes na starém Favoritovy s galuskama 49Km – 1h 28m, průmer 31.6 a maximálka 63.2..
Na mtb jsem se na rovince dostal nejvíc na 54 a to jen na chvilku a na bratrovém Olpran Spider maximálně 40 :D
btw je to moje první vyjíždka na silnici :)
No zrovna včera při návratu z výletu jsem pak ke konci cca 500m sklon cca 1–2% dolů, téměř rovina, bez větru v zádech vytáhnul na bajku cca 56km/h a to nejsem žádnej závodník a mám pláště 2.25, takže nemyslím si, že by to bylo uplně nemožný :)
Pokud to „téměř rovina“ o 1–2% není myšleno ironicky pak by ses měl zamyslet.
Proč? Beru to tak že když je někde značka 12% tak je to krpál, ale dá se vyjet a 1% stoupání je téměř neznatelný. Myslím že v tomhle silničním značení je 100% tuším 45° nebo tak nějak. Moc se v těhle označení stoupání nevyznám, ale jak jsem psal téměř rovina, jen mírnej sklon tzn. kdyýž jedu opačným směrem, cítím, že je to trochu do kopečka, ale rychlost mám tak o 2 km/h nižší než po uplný rovině.
horské kolo, ruce nahoře, sám, 75kg, kolo 12kg, 200W
Ono i to „blbé“ 1% je, zvlášť dolů, na rychlosti poznat.
Nevim, těm číslům nerozumím a jsou mi jedno :)
V poho, mně je jedno jestli je ti to jedno, jen ti chci ukázat, že je rozdíl mezi rovinou a „rovinou“ :o) To je právě problém diskuzí bez faktů.
pekna ukazka :)
jak jde ukazat nazorne s fakty…
teren a „teren“ ? :)
Fotkou?
ale to pak nekomu budu vnucovat moje pojeti terenu tzn muj nazor a budu netolerantni kdyz neuznam cyklostezku jako strednetezky teren… ne? ;-)
nahod fotku ty jak si predstavujes teren :)
Ale tady nejde o mě, ale o ty co například chtějí poradit jaké kolo vybrat, napíšou, že jezdí 60% asfalt a 40% „terén“, a ty si pod tím pojmem představíš něco jiného, a budeš jim cpát fulla 120/120.
a nebo o ty co jezdi v terenu prumery pres 25km/h a se kteryma se dohaduju ze je to kravina :D
pokud napisou ze jezdi teren a blize to nespecifikujou tak si pod tim slovem predstavim subjektivne teren a podle toho jim s cistym svedomim muzu neco doporučit :) to že oni nevi co je to teren neni muj problem…
na 60% asfaltu a 40% terenu je 120/120 akorat :)
na 30% asfaltu a 70% terenu uz bych sel do 150/150 :)
Schovej si odkaz na tehle Tvůj příspěvek a kopíruj do všech vláken s dotazy. To myslím bez ironie.
ac mam ten prvni teren radsi, tak ten druhy „teren“ vypada hoodne libezne :) je to nekde v cr, nebo je to google?
Ten druhý „terén“ bude asi Toskánsko v Itálii :)
to první není terén, ale bordel :)
+1 :)
Nebuď drzej, nebo tě příště shodím z kola! :o)
jsme na fóru hlášky typu ,,nebuď drzej" si nech do domova důchodců :D a navíc to má k drzosti jó hódně daleko
Já sem tě varoval… :o)))
Podle Vašeho popisu co máte v profilu si budete muset ještě nějaký ten rok, ze vší úctou, počkat než-li bude schopen mou maličkost dojet. S uctivou poklonou Já. ;)
Co to blábolíš? Proč bych tě dojížděl? Už to nehul! :o) Si stoupnu k singlu jako letos, jen z druhé strany, a poletíš do maliní! :o)))
Už to není prdel, zaprvé jsem ti nic drzýho neřek a to je vlastně všechno :) Tak mám ti teda vykat? já normálně lidem co neznám vykám, kdybych tě někde potkal a začal na tebe žvácat jako kdyby jsme spolu pásli husy, jo tak to je drzost jinak fakt nevím čím jsem se tě dotkl.
Ty se-seš fůl! Vždyť si z tebe dělám celou dobu legraci! :o) A jestli mně budeš vykat tak tě fakt shodím :o)
Bacha, Ondry je horká hlava! A hlavně neprodejchává svou nezralost…;)
To jsem rád, že jsem na tebe udělal takovej dojem já bych na to už dávno zapomněl. Samozřejmě jsi mnohem moudřejší než já takže nemáš nutkání se vyjadřovat i když to lehce popírá to na co reaguju ;)
Jen jsem s předstihem konstatoval to co sám dole stvrzuješ, nic víc v tom nehledej…;)
tak na mě prosím tě nereaguj, vmísil jsi se sem úplně, ale úplně zbytečně
howgh
tož sa omlouvám, že jsem to neudéchal, ale už to jako prdel moc nevypadalo
tak pokud to das naopak rychlosti nad 50km/h tak je to temeř rovina… :)
ja se jen tak hadam mi je to u ****** jak rychle jezdis ;-)
ja vim ze kdyz jedu prevod 22/34 a sem vubec rad ze to nejak utocim – je to do kopce, kdyz mam sedlo dole a jedu ve stoje prdeli dru o zadni kolo a pritom me to porad kope pres riditka – tak je to z kopce :)
ano 100% je 45st. 1% je 1m výškový na 100m vzdálenosti… takže 2% už musej bejt docela znát:) mimochodem na železnici se sklony měří na „promile“ a silniční kolo má k tomu vagonu rozhodně blíž, než k autu…
500m 2% sklonu je celkem dost na to nabrat rychlost :) Ale přes 50 se s 2.25 pláštěma dá dostat docela v pohodě jen vydržet tak je celkem problém
A nemůžeš srovnat tvůj bajk s jakýkoliv Opranem který nejede ani s kopce
Ta téměř rovina udělá, že potřebuješ zhruba o 200–400W (v závislosti na přesných podmínkách a hmotnosti soustavy) menší výkon pro dosažení té rychlosti než na rovině.
Pravdepodobne to možné je, ja som na poli na svojom biku (síce nie oplran) išiel 55km/h, možno by som to ešte vytiahol ale musel som zabrzdiť kvôli kamienkom. Myslím že na rovine by to malo byť o dosť lahšie.. takže nemusíš volať do mythbusters. Občas keď si človek dá jeden redbull, ide to samo.
Po poli se dobře lámou rekordy.
Z kopca? Jestli ne, tak ses pak musel probudit úplně zpocené.
nemusíme nikam volat… :-) máme vítěze
15 let, na bajku 55 po poli, po rovině nejspíš víc, po jednom redbullu… to nepotřebuje komentář
Mozna byl uprostred toho pole blok. ;)
A to bylo po oranici, nebo to bylo trochu uhrabaný?
V zimě, v závějích.
(síce nie oplran)
simson?
.
Vy ste ale id*oti s prepáčením. Polná cesta môže byť aj hladká a vychodená skoro úplne rovná ako na obrázku . Tak už zo seba prestante robiť idiotov, dobre? Lebo vám to budem musieť potom nahrať a to sa mi vážne nechce. Ak máte tenučké a slabé nožičky, že vás predbehne aj 15 ročný chlapec, to je váš problém. Ale áno, dá sa to. Zázrak, že?
máš komplexy zo života tak na kom si vybiť zlosť, keď nie na internete kde ti nikdo neublíži?
Sorry, ale nenechám si tu zo seba robiť idiota. Som mierumilovný človek, ale keď sa to s niekým nedá tak sa to nedá. Niesom taký blbý že si tu potrebujem na internete vypisovať vymyslené kraviny. Chcel som obhájiť toho „kamaráta“ tak som napísal že to možné je, zato že vy to nevládzete už neznamená že my svižní mladí ľudia tiež nie.
hmm sádlo
Ještě před 10 minutama sem si myslel, že su mladé, ale teď to na mě dolehlo :'-(
Taky si říkám.
ja netvrdím že si vymýšlaš. verím tomu že veríš tomu čo píšeš.
ja bohužial nemám comp, takže mojimi maximálkami tu oslnovat nemožem 8o(
Joooo, nahrej nám to a pošli záznam z polaru(nebo něčeho podobného)! :o)))
A my zo seba idiotov nerobime, ved my idioti sme.(ospravedlnujem sa za kvalitu slovenčiny, hovorit viem, pisať nie)
Idiota ze sebe momentálně robíš jedině ty.
jenom si tu vybíjíš zlost, máš komplexy, jo a abych nezapomněl, využíváš toho, že na internetu ti nikdo neublíží ;)
Suoer, všechno prozrazeno, díky! :/ :D
Vážený pane, skontrolujte si svoj tachometer. Včera som sa bol po prečítaní tejto diskusie prejsť po cestách, ako je tá na fotke. Z kopca, ktorý chodím smerom hore cca 15–17 km/h, som utočil na 3×9 ledva cez 50 km/h a to mi tie moje nožičky skoro vyskočili z pántov. Je síce pravda, že som sa nesnažil o nijak aerodynamický posed, takže by to mohlo byť aj o niečo rýchlejšie, ničmenej mi to dáva právo tvrdiť, že Vaše rýchlosti sú spôsobené chybou meracích prístrojov alebo sú ,jemne povedané, konfabuláciou.
S úctou
Jakub
Vážený pane,
naučte se prosim šlapat, na 44×11 ( predpokladam ze to je vasich 3×9) se daji na biku utoči z kopce rychlosti vyšší než 75km/h
S uctou
Jakub
Vážený Jakube, snad nám tu nechceš tvrdit, že se dá šlapat vyšší kadencí, než 100RPM :D.
Lempl na sportlife v Brně na trenažeru kettler utočil 170rpm, oficiálně změřeno. Je fakt, že na 44/14 mě z kopce urval z háku když jsem na 44/11 už nestíhal. Škoda, že s tím seknul, měl talent jak málokdo.
Proč skončil?
největší měrou to chcíplo podle mě na financování. Jako student měl sotva na slušný závodní materiál, ale už nebylo na závody, cesty, rege, výživu, tréninky, obměnu toho co zničil (toho bylo dost) atd.
teď už má jiný zájmy a život.
ale jezdilo se s ním dobře, když jsi měl mentálně na to, že to je totální punk a k tomu výkonnost ho udržet.
to byl černej rytíř co se nikdy nevzdává :) si pamatuju jak na jedný vyjížďce na Točný ohnul vidli a představec na takovým strašným verku co si doma půjčil. Přesto chtěl jet dál tak jste se rozhodli ho odpárat, protože ho nikdo nechtěl mít na svědomí, ale zadarmo to fakt nebylo :)
no on to nakonec dojel po našich stopách až k Pigimu – sám :)
Klid, ve vedlejším vlákně je borec, pro kterého je 52×12 málo a nutně potřebuje jedenáctku. ;-)
Vážená noxo, na 44×11 neutočím 75 km/h ani prd, to z toho kola dřív spadnu :D. Šlapat přestávám nad 45 km/h. Zřejmě záleží na osobních dispozicích a (ne)dovednostech.
ale jo, dá se, já se sice zatím nedostal s rozšlapáním z kopce přes 70, ale to jen proto, protože tu tak prudký kopec máme hodně krátký takže se musí brzo brzdit :) na dlouhém prudkém kopci by se těch 75+ dalo… ale je fakt že to už je jak kopání nohama do vzduchu :D
Z „kopca“ , ktorý sa dá opačným smerom ísť skoro 20 km/h? Pri kopcoch, kde sa dá ísť viac ako 60 km/h, podľa mňa, už nehrá šlapanie nijakú úlohu. Nič to ale nemení na tom, že 55 km/h po rovnej polnej ceste je nezmysel. A keď nie, tak zožerem tých 55 zubov a chalana budem sponzorovať, lebo pri rastúcej tendencii výkonnosti to onedlho vyzerá na nejeden rekord.
44/11 je fajn, obvod kola je asi 2m ?, na jedno šlápnutí je to tedy asi 8m, při kadenci 60 (8m/s) by to bylo ani ne 30km/h. Na těch 60km/h by ses tedy dostal cca při kadenci 120. Sem asi udělal někde chybu, či co;-)
Ano, nejezdíš kadenční intervaly a neumíš šlapat.
asi tak, kadenční intervaly 110 se běžně jezdí na minuty a v tréninkovém motivu cad max se dává běžně ke 130, kdo umí točit 150. Přes tuhle hodnotu už to je dost krutý.
Kadneční intervaly, pracující hobík, na biku :-D Ty jo, se někdy přijedu kouknout asi do Koprivnice a do Přerova a budu se kochat tím, jak po návratu z haklu místní hoboboši mastí krajinou na balónech po polňačkách točíce 44/11 120+. To to dáváte po večeři do Ostravy a zpět a ještě stihnete večerníček ne? :-D Holt jsem slabší kus :-D
ten jedeš cca 5 minut 110–120rpm
Těch 60 je tam proto, protože se to prostě dobře „počítá“ ( neb s otáčkou za vteřinu se prostě z hlavy pracuje lépe něž z 1,416666666666666666666 )a shodou okolností je to 2× těch 120 a to jen přibližně, mně ani ve snu nenapadlo, že takhle jasná věc někomu nedojde. Mydlit na biku kadence kolem 120 je imho moc i na fakt borce, ale když to dáváš, tak OK ;-)
Kadence 120rpm fakt není žádný extrém, že to nedáváš ty, neznamená, že to je pro někoho jinýho problém.
P.S. No flame jde jenom o šlapání na „bycyglu“ :-)
u většiny jde spíš o zpestření švihu / trenažeru. Cíleně to už dělá jen minimum lidí
na prvnim zavode jsem zjistitl ze mam desne slabe nohy a do kopce jsem tam mastil 100+ abych se vubec urdzel skupiny :D
Točit 120 z kopce nebo v balíku či za autem není vůbec žádný problém. 60 se většinou netočí ani do kopce, to už musí být dost velký brutus.
Předpoklad zněl MTB s nějakou normální gumou- NN?- sólo, převod 44/11, kadence 120. To jako vážně standardně dáváte cestování 60 km/h? :-O Při tom co tu lidi hlásí za průměrné rychlosti na biku ( když někdo hodí něco kolem 25, dostane kartáč- standard je tak mezi 15 a 20) musí být někde kauzální chyba. Průměry kolem 50+, což by rezultovalo z těchto hodnot, tady na biku nedává nikdo, nebo jo? To už mně příjde rychlý i na Rychlýho :-)
Kauzální chyba je, že neumíš chápat psaný text.
naučte se prosim šlapat, na 44×11 ( predpokladam ze to je vasich 3×9) se daji na biku utoči z kopce rychlosti vyšší než 75km/h
Čili nox se mu snažil vysvětlit, že se dá točit i 150rpm(krátkodobě). Samozřejmně, že ne po rovině, ale i kopce, nebo, jak psal Pavel, za autem.
Takže ty sis tady vyfabuloval teorii 44×11×120rpm na rovině, o které nikdo nemluvil, a snažíš se proti ní argumentovat.
nechapes psany text a neumiš točit nohama to je pak težke…
jinak za autem z mirneho kopce jsem tocil s prevodem 44×11 kadenci pres 160ot/min (bavim se o biku) taky rikam ze to byla kravina a dost o hubu
bezne tak samozrejme nejezdim moje bezne prumery na biku jsou tak 10–13km/h
Koukám stejná vědecká metoda jako ten návod ve tvým profilovým obrázku :D.
Metóda je naprd, ale povedať o niečom len tak, že je to nezmysel sa (asi) nepatrí. A obrázkovú triatlonisti vedeli oceniť už dávno. Ešte že prichádza 650b, hneď ako zistím, že sa zmestí do kelyša, rýchlostým rekordom nestojí nič v ceste :)
ve dvaceti bys nemel mit problem roztocit nohy nad 100rpm ;-)
ja viem, ale holt som lemra…snažil som sa nejak to zakryť, ale pravda sa ukázala
50kmh dá na rovině kdejaká lemra co má dobrý kolo a občas se projede. Udržet tuhle rychlost, to je jiná kapitola
a máme vítěze!
Tak jistě jsi těch 55 dal hned v opačném směru taky, že? Potom nechápu, proč na tebe tady soudruzi tak útočí.
Je celkem jasné, že je to fígl. Prostě ten starý olpran měl 650B kola a je dost možné, že o tom ani majitel nevěděl.
Napsala's kravinu, ale neboj, tady si toho nikdo nevšimne :-P
má to správne. majitel videl že to neni 26ka, tak nastavil tacho na 700C
Nemá. :) Už z názvu vyplývá, že majitel svýho Olprana považuje za MTB, nikoliv za krose ;-) Takže si na tacháči nastavil 26"
esli to bolo tak, tak máš pravdu a napsala kravinu ;o)
V každém případě co napíšu kravinou je..
Docela vtipné vlákno. Začalo to dotazem na rychlost 60 km/h, tzn. úroveñ světového rekordu na 1 km s pevným startem na dráze a co se našlo idiotů, kteří píší, že v pohodě jezdí 50 km/h :)
nebud netolerantni jo, to se tady nesmi delat oni rikaji ze tak jezdi ze mas ty jiny nazor to prece nezanmena ze jsou idioti oni a ne ty :D
50 km/h jezdí po rovině i bába s nůší dříví…
jsi idiot ja tez, frosty tež a i ta tvoje baba :D
Na IQ6.
Tak 1km…a těch pár metrů o kterých je řeč je rozdíl.
Mně se podařilo dosáhnout 60km/h na biku dokonce na Nevegalech. Byl to ovšem kopec jako kráva v bezvětří a nedokážu si představit, jak by to mohl někdo dokázat na rovince a ještě k tomu do zatáček.
60 do kopce ale, že jo?
Do kopce jezdím 60 dycky jenom ve středu a tehdy byl zrovna pátek :-(
běžně olkyc. a dokonce do kopce…
Jen tak všeobecně, dnes se jela ta Giru týmová časovka. Trasa byla „tam a zpět“(vítr), jedno lehké stoupání v cca 1/3, pak pozvolné klesání do cíle, je fakt, že délka byla 33km, ale zase to jeli v 9-ti lidech, a ty lamy na superkolech, super kombinézách, superhelmách a supertrénovaní, to dali průměrem „blbých“ 52–53… Kdy už konečně BF nominuje tým na GT?!?
Myslíš GI, nebo pojedou na nějakých silničkách od GT?
GT)
grand tour
po rovince jsem vytáhnul kolem 50km/h na HT