Ahoj prosím jak se vám chová vidle při zamčení když na ni prudce narazím je tvrdá, ale když ji pomalu stlačím tak mi „houpne“ cca 50mm je to normální? nebo je kdesi problém Díky
Ahoj prosím jak se vám chová vidle při zamčení když na ni prudce narazím je tvrdá, ale když ji pomalu stlačím tak mi „houpne“ cca 50mm je to normální? nebo je kdesi problém Díky
Jsme na tom stejně. Jako laik bych tvrdil, že sem prorazil ten ventil.
Nekdo tady psal, ze tam je asi malo voleje!!!
Tak mi řekli, že musí vyměnit „O-kroužek“, či co (na vidle su laik), ale prej to bude nějak kolem stovky.
jo jo o-krouzkem ktery ja na velkem prumeru samotneho lock outu to muze byt taky
Tím O-kroužkem je to na 90%. Měl jsem ten samý problém a bylo to O-kroužkem. Dolití oleje to jenom ne chvíli trochu zlepšilo.
Na 99% staci doplnit tlmicovy olej!
Skus doplnit olej na hladinu podla navodu… Ak nepomoze ani to, bude asi problem v tesniacom kruzku uzamykacieho mechanizmu.
ja jsem musel dat vetsi hladinu oleje (cca o 4mm) nez je doporucena
Tiež mi to nechcelo zamyka?.Po dlhom experimentovaní som zistil,že mám nastavenú vysokú kompresiu.Vidlicu som mal pretlmenú.Chovala sa veľmi tvrdo a nekomfortne.Vyriesil som to tak,že som ten červík na LockOute,ktorým sa nastavuje kompresia vykrútil úplne,pretože olej sa pri uzamknutí LockOutu nestihol vraca? cez ten malý kompresný otvor naspa?,tým pádom tam vždy ostal nejaký vzduch,ktorý pružil.Teraz vidlica pracuje ok,aj uzamykanie funguje podľa mojich predstáv.
Planuju to taky zkusit pri pristi rozborce vidle, tak uvidim jak se to bude chovat.
Jen bych doplnil, že nastavení tlumení komprese červíkem uvnitř mají LockOuty do modelového roku 2003. Model 2004 má nastavení tlumení komprese vnější páčkou, přičemž pravá krajní poloha je „zamčeno“.
Stejný problém na modelu 2005!!! Poradí někdo – jak se dá Skareb Super s lockoutem odtlumit, popř. do vidlice doplnit olej? Návod od výrobce je v tomhle ohledu naprosto nedostatečný a ani service manual z loňska mě nebyl nic platný. Děkuji! :-)
Tak si přečti návod na model 2003: http://www.progresscycle.cz/…0/skareb.pdf Ale pozor – model 2003 má jinou výšku hladiny oleje než model 2004. Jak je to u 2005, nevím.
Děkuji náčelníku, pokusím se nenásilnou formou dostat do vidlice přes pravou nohu odšroubováním lockoutu a uvidím, co uvidím… :-)
http://www.answerproducts.com/…ceguides.asp
jsi už asi zkoušel
Nezkoušel, protože tam ještě nedávno na model 2005 žádnej návod nebyl a loňskej moc nenapověděl – jak se dostat dovnitř. Náčelníkova nápověda na manuál z r. 2003 mě navedla na správnou stopu a tak ještě jednou díky! Ale už ztahuju service manual 2005 a snad něco z toho vyčtu. Snad je to opravdu jenom nedostatkem oleje a ne tím O-kroužkem! O:-)
To máš pravdu, že to tam nebylo, já to objevil až dnes. Snad ti to k něčemu bude.
Děkuji za annonci. Už jsem to prostudoval a v podstatě se jedná o modifikaci manuálu modelu 2004, takže nic nového. Zkusím rozebrat lockout a podívat se, co je pod tou páčkou – snad na mě nevyskočí nějákej čertík! :-)
Čertík ne ale takové dvě malé kuličky na takových dvou ještě menších pružinkách.
Tak to už mám strach! Snad rozděláním páčky lockoutu nic nezkazím… Stačí vzniklý otvor na dolití oleje?
Kdyz vysroubujes Lockout z nohy tak nikde nic nevyskoci. Pri jeho vyndavani davej bacha na o-krouzek a pocitej s tim, ze s Lockoutem vytahnes i trochu oleje(trochu se pri tom proste nadela:)
Ted me napadlo ze aby sel vysroubovat cely Lockout musi se nejdriv sundat samotna packa a tam asi neco bude aby byli ty mikropolohy. Tak proste jen opatrne pri sundavani packy. Na doliti oleje ale musis vyndat cely Lockout. Na stary Mars byla packa jinak a u Scareba jsem prozatim nedemontoval
Jo…pod umelou packou jsou dve kulicky a pod nima jsou dve pruzinky co to pritlacujou…nic se nedeje…to zvladne kazdej :)
Nejprve demontuješ páčku malým imbusem (pozor na čertíka – tedy dvě kuličky a pružinky) a potom velkým stranovým nebo nástrčným klíčem vyšroubuješ vlastní LockOut. Velikosti těch klíčů z hlavy nevím. Jinak platí to, co píše Marin.
Děkuji chlapci za radu, zítra kupuji olej a hned večer otestuji svoji zručnost. Nechci se stát závislákem na servisech a tak snad i tu výměnu oleje ve vidli zvládnu sám! :-)
asi problem , ja ju pri lo nestlacim teda vidlu / manit.skareb super /
…ale Mlho, Mlho – to už jsme probírali! :-)
Jsem moc zvědav jest-li je to jen tím nedostatkem oleje… Třeba i tebe dojde :-)