• MAJX

    Rád bych se společenstva velkých hlav zeptal – jestli někdo netuší – jestli má LockOut u EPICONA nějakou „ochranu“ proti „proražení“ v případě,že jej nechám zamklej a vymetu třeba velkou díru. Nebo se mě vnitřek vysype na hromádku plastu jako starý Manitou ? Dík.

    0 0
    • MlokCZ  

      Funguje podobně jako motion control, tzn. při větší ráně se otevře. Jen je pevně nastavený a není možné štelovat velikost síly, která je třeba k jeho otevření.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • MarekF  

      Dobrý den, nebudu zbytečně zakládat nový topic, když to až tak OT není. Prošel jsem historii, ale odpověď jsem nenašel, tak snad se nebudete zlobit

      Jde o vidlici XCR LO (z korunky), když ji mám zamknutou, jak s ní mám zacházet? Třeba když sjíždím obrubník u cesty, můžu se běžně opřít do té vidle, nebo to mám tlumit, abych ji neprorazil? A má taky ochranu proti proražení, jak EPICON?

      Díky moc a sorry za mírné OT :)

      0 0
      • kubad  

        kup si pevnou vidlici, nechápu k čemu je ti odpružená když ji máš pořád zamknutou, přes obrubník ji měj odemknutou!!!

        0 0
        • MarekF  

          Nač tak ostrá reakce? Kde jsem psal, že ji mám pořád zamknutou? Tak samozřejmě, že ji zamykám jen do kopců nebo na dlouhých asfaltových rovinkách, ale už se mi asi dvakrát stalo, že jsem na to zapoměl a první překážku sem jel se zamknutou.. a nebo když třeba jedu po cetsě a ten obrubník tam je, tak to mám na ten jeden blbý obrubník odemykat vidli? Příště prosím mírnější reakci

          0 0
          • kubad  

            reakce byla naprosto adekvátní dotazu na sjíždění obrubníku se zamčenou vidlicí, ale klidně pokračuj vidle ti brzo poděkuje

            0 0
            • MarekF  

              Ptal jsem se, jak mám zacházet se zamčenou vidlí, obrubník jsem dal jako příklad.

              0 0
              • kubad  

                v terénu nezamykat, lock využívat na asfaltové přesuny, nebo výjezdy do kopce :D

                0 0
              • BigKarel2  

                Třeba jí před přejezdem nerovnosti odemknout :D

                0 0
                • MarekF  

                  Dobře, díky, takže nějaké větší nerovnosti nejsou žádány.. A stačilo to v jedné větě :)

                  0 0
            • pustipav  

              Vzdyts ted kdesi psal, ze vidle je na to stavena (ta diskuse ohledne reby…)

              Hele ja si nemyslim, ze by ji obrubnik nejak zasadne ublizil, to by pak clovek nedelal nic jinyho, ze ze cvakal sem a tam… pro jizdu ve meste ji mam vesmes zavrenou, pokud treba jedu do kopce nebo sviznej, kdyz se clovek flaka tak je to asi jedno (jen nemam rad, kdyz stoupnu ze sedla a chci se rozjet a kolo se cely „zbori“ :)

              Jinak ji mivam casto zavrenou i v nekterych lehce terennich vyjezdech – tam kde nejsou moc velky prekazky ale obcas korinek nebo sutrik v tom nevidim problem, umozni ti to rychle stoupnout ze sedla a „popojet“ si sviznej a potom zas pokracovat (naprd prudsi pasaz)… ale to jsou specificky pripady a tezko popsat takhle slovy kdy jo a kdy ne..;)

              Kazdopadne zaverem: v obrubniku nevidim zadnej problem, kdyz nad tim premyslim tak se mi vlastne otevre sama, takze je to jednodussi nez resit rucne :)

              0 0
      • Evilcleaner  

        takhle zničíš lock

        0 0
        • mikrocz  

          mám epicona a locout z řídítek … má takto vypadat vnitřek (tj bez te plastové fičury s ozubeným kolečkem.) nějak se mi nezda že je to nakřivo

          0 0
          • Vilém  

            Pokud se nepletu, tak po dotazeni sroubu se plisek se zavity zapre o tu segrovku, co je tam videt. Takze ve stavu bez sroubu je to normalni.

            0 0
            • mikrocz  

              díky, d uz jsem na to prisel taky a vidím odpoved :) jen ted nevím proč mi z ničeho nic přestal chodit lockout… vidle je stále otevřená

              0 0
              • Vilém  

                I kdyz bys na to nasadil to ozubene kolecko a rucnim otocenim ji zavrel?

                0 0
                • mikrocz  

                  ani tak

                  0 0
                  • mikrocz  

                    s tím šroubem se dá volně točit sem a tam aniž by se něco dělo

                    0 0
                    • Vilém  

                      Tak potom nezbude, nez kouknout dovnitr.

                      Jinak jde vypustena vidle zatlacit do plneho zdvihu?

                      0 0
                      • mikrocz  

                        po vypoštění sjede dolů a zustane tak 5–8mm nad kroužkem

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
    • kyl  

      Dnes jsem se rozhodl,že Epicona sundám a rozeberu.Vytáhl jsem točítko odskoku,nasadil 8 inbusklíč.Povolit to šlo lehce asi 1 otáčku a konec.Takže jsem zas lehce přitáhl,povolil a furt dokola,trošku v tom luplo a šlo to vyšroubovat celé.Závit z pístnice zůstal natočenej na dutém šroubu,paráda­.Vidlici jsem vyčistil,dal novej mazací olej,z pístnice patrony vyšrouboval jehlu a dal normální šroub,akorát tak o 10mm delší jak původní dutej.Odskok je na nejrychlejší a tak zůstane a jezdit se bude dál.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.