• bora

    Poradte mi vidlici ktera zvladne 100Kg zive vahy.

    cena do 12t.

    0 0
    • Orbis  

      Možná by se ti mohla líbit a stačit ti Manitou Black Elite nebo Sukper nebo Platinum na www.progresscycle.cz/ maj za slušný ceny Elita koupíš za 9 990 Kč a Super a Platinum za 11 990 kč. Black je v poho!

      Záleží taky na co to chceš!

      0 0
    • X-biker  

      Marzosky ktere se doufoukavaji vzduchem. DJ a Z.1, ale asi to chces na XC co? A zdvih si taky nenapsal :-( ale Z.1 by ti mohla sednout.

      0 0
      • pitelboy  

        A co takle MX comp ETA 120 ?!!

        0 0
        • lubos  

          To ne. Moc velkej zdvih na to, ze maj 30mm nohy a spatnou korunku. A pokud kotouc tak uz vubec ne.

          0 0
    • bora  

      Budu uvazovat o Blacku a tvrdsi pruzinou. Na druhou stranu me zase par lidi rikalo ze marzosky jsou vic pevne a mene narocne na servis. Dejte nejaky tip kde maj vyprodej Manitu a Marzosek.

      Zdvih staci kolem 105 Ano je to na XC.

      0 0
      • Meesha  

        Nejaky Marzochy meli na http://www.bikestore.cz Blacky maj na http://www.progresscycle.cz

        0 0
      • X-biker  

        V Blackach se pry jebou ty patrony. V marzocchi se nema takrka co pojebat. A servis? Dokud nezacne chcat nemas problem. Ale muzes vymenit olej jednou za sezonu a vycistit ji pripadne vymenit i gufera.

        0 0
        • wroum  

          v blackovy zadna patrona neni. je to dost podobny tomu co je v marzochach (principielne). nikdy sem neslysel ze by nekomu toto odeslo. black ma jiny mouchy – treba nevhodne umisteny stelaky odskoku a zmeny zdvihu… mam 3 roky jetyho (dost jetyho a nesetrim ho) blacka comp 80 / 100 a super. drzi a nic se nesere. futra drzej. vakl zadnej. zvuky nedela. maslovej chod… neni vidlice od marzochi do 12 000 kc za kterou bych byl ochoten ho vymenit.

          0 0
    • lubos  

      Z1 .. jestli nevadi vaha kolem 2.4kg :)

      0 0
      • bora  

        jakej typ Z1 mas na mysli?

        0 0
        • lubos  

          V tehle cene asi jenon Drop Off II. Jednicka je asi drazsi. Anebo neco z nove nabidky. Nejakej model All-Mountain. Trojka vazi pod 2100g, i kdyz cena malinko vyssi. A nebo, klasiku MX ale novy model 2005, uz nemaj diry v korunce.

          0 0
          • Pá-dlista1  

            Tak co? Chtel bys tu Z1 FR SL? Sem ji ted pojezdil (neboj lehce:), takze muzu rict, ze je OK a za slusnou cenu. Bohuzel jsem moc nepochopil ECC5, snad jedine to (pro me zbytecne) snizeni predku. On to ma jeste udelany bez indexace (lze bezproblemu vratit do puvodniho stavu). Znovu jsem si overil, ze vzduch neni nic pro me. A tohle je, rekl bych, dobra vzduchovka i s negativni vzduchovou komorou. Proti moji vidlici tuzsi zacatek (na vetsinu vidlic jeste dost citlivej:) a prilis linearni chod.

            0 0
            • lubos  

              Az ted jsem to tu nasel … pozde. Byl jsem pryc. Pisu abys nemel dojem, ze jsem na to hodil bobek. Sice jsem nakonec ho kontaktoval (delku krku jsem chtel vedet), samozrejme pozde. Ted jak se divam, All-Mountain jsou stejne vysoka, tudiz, kdybych se rozhodl pro AM, tak jsem moh spis tuhle :) Nu coz … Ale alespon ted pres tebe muzu srovnavat :) Tu co mam doma je uplne stejna, jenom 10cm zdvih.

              0 0
              • filipes  

                BTW vyska je na krosovani fakt velka, zpocatku to byl sok – prudky dokopce v manualu nejsou to pravy :-). Par set km na zvyknuti + negativni predstavec a je to super, mozna rodla pujdou o nejaky ten cm zpatky nahoru. Geosku to na starym Stumpjumperu FRS dost zmenilo, ale nemuzu rict ze k horsimu – ovladatelnost je v poho, zadni stavba mi prijde (asi diky jinym uhlum) aktivnejsi. Sedlo se posunulo dozadu, asi vymenim hokejku za rovnou.

                0 0
            • filipes  

              Jestli mi neprdne korunka, tak budu s Z1 SL fakt happy. Narust vahy jsem nepoznal. Narust tuhosti super, nepoznal bych stary kolo, konecne mam pocit ze ho obcas i ridim ;-) Pro toho, kdo do kopce slape je zamykani ECC5 fakt dobry, zvlast ze sedla. Na stojkach typu Hvozd nebo Jedlova to udela hodne. Kdyz nabouchas + i – na hodne, tak je to fakt zehlicka a naroste i progresivita.

              0 0
              • lubos  

                Spis dat vic oleje. Takze tys ji koupil :) Se obcas podelis s dojmy :) Korunka by tam mela byt v poradku, model 2004, jak psal Padlista. Jinak stelovani a servis a vlastne cely vnitrek by mel byt tentyz jako ma Marathon SL. Umis ji srovnat s nejakou pruzinovkou ?

                0 0
                • filipes  

                  Jenze ja mam bohuzel 2003 :-( Na vetsi skocky se stejne bojim, tak ji snad nerozlamu. Dlouho jsem jezdil Judy 2000, pera ve voleji. Pera mi nejak nesedely, mechanik mi jednu nohu prebastlil na vzduch. Mnohem lip mi to sedlo(dokud to drzelo vzduch), takze jsem koukal spis po vzduchovkach. Ty SLka jdou fakt poladit od tvrdy vidle az po (na muj vkus prilis velkou) zehlicku. Co vidim jako – je zbytecne velka vyska pri danym zdvihu (Talaska je tusim az o par cm nizsi). Jinak myslim ze poslednich 2–3 cm chodu je nejak prtvzeno, takze ikdyz tech 11 pred tim je dost linearnich a vyuzivam je bezne, doraz jsem jeste nedal ani s malym tlakem.

                  0 0
                  • lubos  

                    Aha, zapomnel jsem, ze tys kupoval tu 2003 :( Tak to vypada, ze tam mas olej ok, nebo mozna o neco vice (jakozto zvyk Marzocchi :) Vyska je velka, nu , ale je Z1 urcena na freeride. Ale nove All-Mountain maji taky stejnou vysku na 13cm .. a to je imho blbejsi :(

                    0 0
                    • filipes  

                      no „nova“ je jen image. Zmena je jen v korunce a mozna vic moznosti stelovani (TAS atd), jinak jsou to proste Z1, vcetne zesilenych Al krku apod.

                      0 0
                      • lubos  

                        Jo, jsou to vlastne Z1 bez pevne osy. Pro ty co chteji Z1 bez ni :)

                        0 0
                        • Pá-dlista1  

                          Ja mam taky Z1 bez pevny a neni to all mountain. Moc se mi libi, ze loni to byla vidlice pro freeride a letos uz jen enduro vidlice. Pokrok nezastavis :) Taky to na sobe pozoruju, ze na vidlici na ktery jsem kdysi radil se ted fakt bojim jezdit, aby se ty nozicky neulomily.

                          0 0
    • bora  

      jo zapomel jsem poznamenat ze musi byt kompaktibilni a vhodna pro kotoucovky. Macoska musi mit nejaky drzak na kotouce? Manitu to ma snad rovnou na vidlici.

      0 0
      • Orbis  

        Manitou to má přímo na vidli¨, ale pozor uš jsemslyšel a i viděl, strženej závit přímo ve vidli no jo oni jsou Magneziový nohy lehký, ale závity v nich jsou měkký. Marzošky maj na koutouče standartní navárku jako RS, tak že máš vidli, adaptér a prasátko kotoučovky. (teda taky záleží na typu kotouče)

        Tak co Manitou nebo Mazoši??…:)

        0 0
        • lubos  

          suntour :)

          0 0
        • bora  

          to je teda dilema :-). asi se mi vic zamlouva marzoska MX comp ETA 105mm ale nekdo nahore psal ze na kotouce je nevhodna. Tak mi jeste dejte nejaky podnet a ja ji du koupit :-)

          0 0
          • Pavlos  

            http://www.bikestore.cz/inshop/shop.asp

            je sice bez ety ale ma alu sloupek;)

            0 0
          • pinot  

            Nevím proč by byla nevhodná na kotouče.Určitě je pevnější než Manitou.

            0 0
          • nachti  

            Taky nevím proč by měla být nevhodná. Mám na ní najeto asi 2000 km se 185mm kotoučem,nepoci?iju kroucení a vakl taky nemá.

            0 0
            • TinkTink  

              Hmm…sem myslel ze tam je povolenej kotouc max 160mm :))

              0 0
              • nachti  

                Když já mám jen ten 185mm. Asi chyba, ale tohle jsem v době kdy jsem vidli vybíral nějak neřešil. Jsou vůbec XC vidlice, kde je výrobcem povolen 185mm kotouč. Nechci odpověď, že cca 2kg vidle není na XC.

                0 0
                • lubos  

                  Ale je, Duke XC ma myslim povoleno 203 a ma 1.6kg. Ovsem bojim se, ze 203 kotouc na Duke i kdyz povolen bude videt vic, nez 185 nepovolen na M :)

                  0 0
                  • nachti  

                    O Dukovi jsem uvažoval taky, ale nakonec jsem se – i díky Bike-foru – rozhodl pro M. Chod a tuhost MX Comp je vážně v pohodě. Jen to občasné cvakání tlumiče na drobných nerovnostech, jen to cvakání. No, která vidle nemá mouchy.

                    0 0
                    • lubos  

                      kovove cvakani, nebo tlumene klepotani neco na styl bowden o ram ?

                      0 0
                      • nachti  

                        Je to spíš kovové cvakání. Už jsem to tady jednou řešil. Dělá to asi většina MX Comp ETA. Zkoušel jsem nižší i vyšší hladinu oleje, vakl to taky není, prostě při jízdě do kopce na malých nerovnostech to cvaká. A taky je to slyšet když ji stlačuju rychle jen asi 1cm zdvihu.

                        0 0
                        • lubos  

                          Aha. Nebot se tady resilo i klepani jako kdyby bowden klepal o ram ( i kdyz nevim jestli to neni Vckem). Asi nejaka pruzina uplne nedoleha na kovovy doraz v ETA patrone. Ale nevidel jsem to – nevim.

                          0 0
                          • nachti  

                            Už to teď neřeším. Ta vidlice chodí zatím skvěle. Chce to víc jezdit, než poslouchat zvuky co lezou z biku a že jich někdy je.

                            0 0
    • borda  

      Asi me ted vsichni zkritizujou, ale presto to napisu – mam 100 a jezdim Scareb comp, uplne bez problemu. Je ale pravda, ze nejsem zadnej divocak :-).

      0 0
      • martt  

        ja mam tiez sto a ked si sadnem na manzelkyn bike so Skareb Comp, tak ied skoro na doraz uz na asfalte. A to je v nom tych maximalne povolenych tusim 15 ATM tlaku.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.