Bikeri poradte silnicarovi… Potrebuju plaste na bajka. Techniku mam slabsi a zavodit na nich nebudu.
Takze potrebuju aby nebyly drahe, podrzely mne v zatackach a na blate a muzou byt klidne tezke. |
Diky
Bikeri poradte silnicarovi… Potrebuju plaste na bajka. Techniku mam slabsi a zavodit na nich nebudu.
Takze potrebuju aby nebyly drahe, podrzely mne v zatackach a na blate a muzou byt klidne tezke. |
Diky
Nokian, vybírej podle barvy nebo ceny to je jedno. Voni ve Finsku vědí co dělaj.
Muzu jen doporucit Nokiany,mam je uz treti sezonu,sice na aute,ale to se taky pocita neeee? :))
Nevis o nejakym shopu na netu, kde ty nokiany jsou? Nejak se mi nedari je u nas najit…
Prodej: http://www.akcebike.cz
Jinak ditribuce:
N-Distribution s.r.o. Piskova 1990/29a 143 00 Praha tel. +420–2–44402795 fax +420–2–41776971 e-mail: office@ndistribution.cz http://www.ndistribution.cz/
Maxxis: Meduza, Hutchinson: Scorpion, Mosquito, Continental: Explorer, Escape, Vertical Všechny jsou docela OK do bláta i sněhu.
Ad Hutchinson. Ano jejich vlastnosti se počasím vůbec nemění. Na bahnu, tak na suché silnici, prostě nedržej ;-) Hutchinson newermore. Možná držej dobře mezi bezdušákama a kategorii 2" a míň ,ale prostě nedržej.
naprosty souhlas, zlomena klicni kost, narazena zebra, lehky otres mozku, vse na Pythonech a vse po smyku predniho kola na bezproblemovem terenu (drobne sotlinka na tvrdem podkladu) za pomale jizdy. Python never more, zivotu nebezpecno !!!!!!
Pythony sem netahej, o těch není řeč (na zimu). I když já na nich vzadu jezdím, ve sněhu jsou dobré, v blátě ne.
reaguji na predrecnika „Hutchinson never more“ a Pythony jsou Hutchinson. Povazuji za spravne upozornit na sve negativni zkusenosti, protoze jsem vysledoval, ze z me nepochopitelnych duvodu existuje nekriticka a nekritizovatelna podpora techto plastu. Nic vic, nic mene.
takové výkřiky nepodložené recenzí nebo rozumným popisem zkušenosti jsou právě tak zavádějící, jako nepodložené vychvalování.
S jejich sporným použitím na předku vcelku souhlasím. Teď na Meridě jsem si je po dlouhé době nandal v domnění, že trasa bude suchá a tvrdá. Nečekal jsem ale tak silné nánosy prachu – a v zatáčkách s kopce jsem měl co dělat, abych se neskácel, dost jsem zdržoval ostatní.
Nicméně vzadu byl (a je) Python skvělý !
Presne tak…skvely…ale vzadu.
pridavam sa aj ja. vzadu aj mne pythony vyhovuju. ci aj na snehu zistim tuto zimu a dam vediet ;)
Tak ja patrim k „nekritickym obdivovatelum“ plaste Hutchinson – On the rocks. Na zadek je to zatim to nejlepsi co jsem tam mel (předtím Tioga, IRC, Kenda, Specialized, Michelin..) a hlavne do všech terénů – šotolina, bahno a když se trochu ufouknou tak i na sníh. Zabíraj i brzděj. Dřív (cca 5 let) mi odcházely přes zimu (popraskaný vnitřní bok) ale poslední dvě zimy mi v pohodě vydržely.
Myslíš On the rock,nebo On the rock 2??
Myslím oba, dřív jsem měl OTR II, teď jen On The Rocks, protože mi bylo zděleno v krámu že Dvojku už nevyrábí. Pokud by někdo o nějaké OTR II věděl kde jí ještě mají tak sem se zprávou.
OTR II neměl chybu,snad kromě váhy,ta je nemorální,i po cca 6000 km.sem navažil 810g.Jak je na tom OTR???
Je to taky „trochu“ těžkotonážní pláš? – 845 gr.
Hutchinson Scorpion 2.0" tubeless je mnohem lepsi nez Continental Escape 2.1", i Explorer asi. Pokud neni moc velke blato (tam to zalezi na velikosti stuplu) tak je lepsi i jako Vertical 2.3" (cca rovnaka sirka). Ale je to dane smesi, a odlisnym vzorkem, mozna tim ze jsou sirsi a min nahustene. Scorpion jsem zatim neskousel ve vetsim blate. Vertikal je dobry tim, ze ma velke stuple. Chtelo by to nejakou gumu, co automaticky meni dezen, smes, sirku, tlak, podle terenu.
Nokiany yo, yo, YO! (Btw Voni se Noikani este/uz zas zas delaj ve Finsku???) …a taky WTBcka Velociraptory jsem si na snih poridila, ale taxe mi zalibily, ze jsem je uz neprezula, takze na nich svistim furt. Teda svistim neni to pravy slovo pasujici k temto plastikum, ale …
Vzhledem k cene a vzhledem k vzhledu se mi zdaji ty WTB Velociraptory asi nejzajimavejsi… Na zavodeni v lete,to asi nebude co?
obdobný vzorek jako jsou ty velociraptory mám na zimu taky, akorát jsem tam dal hřeby-teda šroubky.V létě to samé akorát bez hřebů.Velociraptory se mi zdají akorát trochu těžké jako letní pneumatiky-v zimě je to jedno
Souhlas! Raptors forever (teda konkretne co se zimy resp. bahna tyce)!!!
Kde je prosim kupujete, nasel jsem je akorat na akcebike.
tady jsme je koupily-cena ujde-váha už moc ne
dodal bych těch 600g teda nemaj asi 750 je skutečná váha-přesně se to nepamatuji.
É…:o))) Co máte, já je (ty Velociraptory) mam na své závodním Titánovi. :o)) Vítězit na Pythonech umí každej! :o)) No, je fuckt, že už jsem měla i Nokiany Boazobeena X (spešl na XC) a ty teda valily o 100péro. Ale vzhledem k tomu, že stály 1200 peněz (nebo dokonce 1400, už nevim) a po 300 km mi z nich nic nezbylo, tak…
velocirptory jsou dobry. sice moc nesvistej, spis vrcej, ale ted mam wormdrivy a ze by to jelo nejak zvlast rychlejc, to teda ani ne.
co? a není chyba v pohonu :-)
to se neda vyloucit ;-) , ale proc to hned priznavat?
Myslim, ze 599,–za par(AKCEBIKE) asi nikde jinde nesezenes…Dost dobra cena…jdu do nich
wtb velociraptor ! ale na suchu a po silnici moc nejedou
WTB Motoraptor 2,1" Conti Vertical 2,3" Za ty peníze docela dobrý.
dopredu velociraptor,dozadu velociraptor nebo Z-MAX. prekvapilo me jak v pohode se s nima v zime jezdi.az na rozhamtanej snih,to je peklo,v tom se snad neda ani poradne rozjet.
Jo…a taky vozis Velociraptora na obou kolech v prednim provedeni? Takhle to meli v Cykloservisu, tak by to melo byt spravne :o))))))
prosimte vozim jenom jednoho predniho a to dokonce vepredu:-)
Tak to ses divnej :o))…ale priznavam Cykloservisu bod za to, ze jim ten predni vzadu prisel divny :o))))))
a ted jsem si vzpomnel ze jsem videl plast DURO,vypada skoro stejne jako zadni velociraptor a ta osoba mela zadni i vepredu:-).asi me donutis abych si dal predni dozadu a zadni dopredu:-)
Duro…to pod svoji znackou vozi Point…nemelo to 2,2"? Jestli jo, tak to je lepsi nez mit predni vepredu…si myslim…ten predni je divnej v tech 2,2" :)
Kup jakýkoliv pláš? s velkými „špunty“ a udělej si z toho pláš? s ocelovými hřeby – do „špuntů“ zevnitř našroubuj samořezné šrouby tak, aby ze „špuntů“ vyčnívaly tak 2 mm – a máš super pláště na led a tvrdý sníh (podívaj se do starších příspěvků). Ale v hlubokém sněhu se nedá jezdit na ničem.
Přesně naopak. V hlubokém se dá jezdit úplně na všem, ale jen z kopce. Já jsem absolvoval pár sjezdíků na sjezdovce na speedmaxech a s pevnou vidlí. Ono když se to boří tak je jedno co tam je.
z kopce možná ale na rovinách a dokopce jsio víš kde,
Jo vím kde jsem. Do kopce jsem totiž na nohách a tlačím, protože v hlubokém se fakt neda jezsit vůbec na ničem.
No ja jezdil v zime Michelin Jet S a nebylo to teda uplne ono :)
podhuštěný Kleiny deathgrip ale nejsou levný,
Jezdils je ve sněhu ? Dají se v neuježděným sněhu ? Na zimu bych je rád vyzkoušel.
Jednu sadu jsem zlikvidoval přes léto, životnost vzorku nic moc, ale vlastnosti (grip, záběr, brždění) nejlepší, co jsem kdy poznal (př i za), vcelku se dalo i valení. Ale ta váha…
vezmu to odzadu váha 660g/kevlar/2,35 mi nepříjde až tak strašná, no mohly by být lehčí ;-)) vlastosti – souhlasím a to nejlepší nakonec – sníh zadní podhustit /na mejch 80 s batohem a hadrama/ na 25 psíků jsou dost vysoký tak to snesou. Pak jedou ve sněhu i do kopce já toho v zimě na nich tolik nenajel jelikož si je „půjčil“ brácha na hory do černýho dolu a byl spokojenej. PS zapoměl jsi zmínit pohodlí jen ta cena
Já vážím 80 kg bez výbavy a hustím je na 28–30psi v létě…třeba na Drtiče. Pohodlíčko, to jo. Ale pokud chce jeden jezdit rychle, tak na to nejsou, spíš lehké FR a rozbité maratony. Zajímalo by mě, jaké jsou na předepsaných ráfcích, tj.1,5–1,75". BTW ve čtvrtek jsem koupil 1 nový kousek (SL), váha 605g, cena 900,–.
to je slušná cena, s těmi ráfky ti nepomůžu mám na kole mavic 317/517, rycchle nejezdím páč není pohon kterej byt to táhnul